Employer Branding | Szkoła biznesu Laba
Kurs
online

Employer Branding

Nie każdy programista może pracować dla Google, ale niemal każdy o tym marzy. Chciałbyś wiedzieć co możesz zrobić, aby twoja firma była równie atrakcyjna? Jak sprawić, by najlepsi kandydaci na rynku chcieli pracować właśnie dla ciebie?


Podczas 6 tygodniowego kursu Employer Branding dowiesz się, jak zmienić pracowników w ambasadorów marki i zyskasz narzędzia, dzięki którym zbudujesz efektywną strategię wizerunkową.
Dowiesz się, jak stworzyć silną markę pracodawcy.
Poznasz zależność pomiędzy brandingiem a komunikacją korporacyjną.
Zrozumiesz, jakie znaczenie ma doświadczenie kandydata i pracownika w tworzeniu strategii EB.
Poznaj swoje nowe wykładowczynie:
Martyna Skalska
Employer Branding & Talent Acquisition Executive w Philip Morris International
Współtworzyła i odpowiadała za całościowe wdrożenie nowej strategii EBowej.
Stworzyła pierwszy program ambasadorski pracowników firmy w oparciu o social media.
Odpowiadała za stworzenie outdoorowej i onlinowej kampanii employer brandingowej, poświęconej benefitom, różnorodności i integracji.
W poprzednim miejscu pracy – agencji rekrutacyjnej Manpower, zajmowała się kompleksową obsługą klientów w procesie poszukiwania pracowników w obszarach finansowych, księgowych i podatkowych.
Joanna Wojdan-Liszewska
Transformation Consultant, wcześniej Employer Branding Expert w Bosch Polska
Na początku pandemii, wspólnie z interdyscyplinarnym zespołem, odpowiadała za wdrożenie programu wellbeingowego o niskim budżecie, który zdobył nagrody branżowe (nagroda główna w HR Dream Team – pracuj.pl 2021 oraz wyróżnienie w EBEA 2021).
Prowadziła szkolenia wewnętrzne z komunikacji i feedbacku. Moderowała wiele warsztatów offline i online.
Obecnie pracuje jako konsultant ds. transformacji. Wspiera wdrożenie nowej strategii biznesowej w międzynarodowym dziale IT.
Od 2011 pracuje w dziale HR w firmach zajmujących się Hi-Tech.
Posiada certyfikat Professional Scrum Master (PSM I).
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, lecz użyteczną wiedzę, której będziesz mógł używać na co dzień w pracy i która pomoże ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Strategia employer brandingowa
Przeanalizujemy najważniejsze elementy budowania strategii EBowej. Poznasz dobre praktyki komunikacji z interesariuszami strategii. Nauczysz się diagnozować potrzeby biznesu i lepiej rozumieć cele biznesowe organizacji.
Zarządzanie doświadczeniem pracowników i kandydatów
Wspólnie prześledzimy ścieżkę kandydata i pracownika. Przeanalizujemy momenty, w których dochodzi do kontaktu z marką pracodawcy i marką konsumencką. Dowiesz się, jakie znaczenie ma ten kontakt dla wizerunku pracodawcy. Nauczysz się projektować odpowiednie interakcje z pracownikami i kandydatami, wykorzystując kanały wewnętrzne i zewnętrzne.
Mierzenie działań employer brandingowych i wskaźniki rekrutacyjne
Poznasz narzędzia, które umożliwiają mierzenie efektywności twoich działań i pracy innych zespołów. Zapoznasz się z benchmarkami, które istnieją na rynku. Nauczysz się interpretować wyniki i planować skuteczne działania EBowe, które przynoszą korzyści.
Zaczynamy:
5 kwietnia 2022
Czas trwania:
6 tygodni
14 zajęć
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Przygotowaliśmy praktyczne zadania domowe, które pozwolą ci oswoić się z materiałem. Dzięki nim, z pomocą prowadzących, przećwiczysz umiejętności związane z tworzeniem strategii EBowej krok po kroku.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji. 
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies z wykładowcą.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Uwspólnienie pojęć employer brandingowych
5 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Podstawowe pojęcia dotyczące EB
  • - Procesy kształtujące Employer Branding na przestrzeni czasu
  • - Umiejscowienie EB w organizacji i jego rola
Zajęcia nr 2.
Budowanie skutecznej Strategii EB krok po kroku
7 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Czym jest strategia EBowa?
  • - Badania wykorzystywane przy budowaniu strategii
  • - Cykl życia strategii EB w organizacji
  • - Elementy składowe strategii
  • - Interesariusze i odbiorcy strategii
Zajęcia nr 3.
Trafne kanały komunikacji EB – offlinowe
12 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Jak wykorzystać przestrzeń publiczną i sam zakład pracy do komunikacji z pracownikami działań EB
  • - Sukces na targach pracy - czym jest?
  • - Komunikacja na uczelniach
  • - Pozycjonowanie marki na hackathonach i wydarzeniach branżowych
  • - Wskaźniki mierzenia efektywności
Zajęcia nr 4.
Trafne kanały komunikacji EB - onlinowe
14 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Kanały dystrybucji EB wewnątrz organizacji
  • - Social media (Linkedin, Instagram, Tiktok, Facebook)
  • - Kampanie digitalowe - organiczne, płatne
  • - Mierzenie efektywności komunikacji onlinowej
  • - Produkcja materiałów - współpraca z agencjami
Zajęcia nr 5.
Konsultacje otwarte z prowadzącymi
19 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Konsultacje dla uczestników - chęć zdobycia dodatkowej wiedzy, zadania dodatkowych pytań, wsparcia przy pracach domowych.
Zajęcia nr 6.
Zależności biznesowe między Employer Brandingiem a inni działaniami organizacji
21 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Marka produktowa i branża organizacji
  • - Diversity & Inclusion
  • - Komunikacja wewnętrzna
  • - CSR
  • - Rekrutacja
  • - Komunikacja korporacyjna
Zajęcia nr 7.
Wskaźniki liczenia efektywności działań rekrutacyjnych, HR i EB
26 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Źródła poszukiwania benchmarków
  • - Najpopularniejsze wskaźniki - co warto mierzyć i co można mierzyć
  • - Jak interpretować wyniki
Zajęcia nr 8.
Skuteczna i merytoryczna komunikacja EB wewnątrz organizacji
28 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Komunikacja interpersonalna i typy osobowości w komunikacji - jak przełożyć komunikację naszego EB
  • - Narzędzia do komunikacji strategii i działań EB różnym stakeholderom
  • - Pułapki w podejściu komunikacji naszych działań - najczęstsze błędy
Zajęcia nr 9.
Candidate Experience - zrozumienie doświadczeń kandydata
5 maja, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Co składa się na ścieżkę kandydata
  • - Kluczowe punkty styku pracownika z marką pracodawcy
  • - Mierzenie doświadczeń kandydatów i wykorzystanie tej wiedzy do budowania strategii EB
Zajęcia nr 10.
Konsultacje otwarte z prowadzącymi
10 maja, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Konsultacje dla uczestników - chęć zdobycia dodatkowej wiedzy, zadania dodatkowych pytań, wsparcia przy pracach domowych.
Zajęcia nr 11.
Employee Experience - zrozumienie doświadczeń pracownika
12 maja, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Co składa się na ścieżkę pracownika
  • - Kluczowe punkty styku pracownika z pracodawcą marką
  • - Mierzenie doświadczeń pracowników
Zajęcia nr 12.
Trendy w EB
17 maja, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Rosnąca potrzeba Wellbeing w organizacji
  • - Komunikowanie działań ekologicznych, prospołecznych, etycznych do pracownika
  • - Różnorodność działań EB uwzględniająca aktywizację różnych grup społecznych
  • - Komunikacja przez wartości firmy
  • - Zmiana w sposobie konsumpcji mediów
Zajęcia nr 13.
Jak prowadzić efektywne projekty EBowe?
19 maja, 18:30-20:00
  • - Zastosowanie design thinkingu w EB
  • - Podejście agilowe do prowadzenia działań EBowych i współpracy działem rekrutacji oraz biznesem
  • - Kompetencje i rola project managera
  • - Współpraca z agencjami zewnętrznymi
Zajęcia nr 14.
Screw – up night – przykłady kampanii i działań EB z rynku
24 maja, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Rynkowe i własne przykłady zaskakujących kampanii EB
  • - Zarządzanie kryzysami w komunikacji
  • - Uczenie się na błędach
 
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 5 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat kursu, jego ceny i metod płatności – wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.