Martyna Skalska
Employer Branding & Talent Acquisition Executive
Philip Morris International
Joanna Wojdan-Liszewska
Transformation Consultant, wcześniej Employer Branding Expert
Bosch Polska
6 tygodni
14 zajęć
Nie każdy programista może pracować dla Google, ale niemal każdy o tym marzy. Chciałbyś wiedzieć co możesz zrobić, aby twoja firma była równie atrakcyjna? Jak sprawić, by najlepsi kandydaci na rynku chcieli pracować właśnie dla ciebie?
Podczas 6 tygodniowego kursu Employer Branding dowiesz się, jak zmienić pracowników w ambasadorów marki i zyskasz narzędzia, dzięki którym zbudujesz efektywną strategię wizerunkową.
Nauczysz się skutecznie wspierać dział HR w realizacji jego celów i sprawnie wcielisz się w rolę eksperta/menedżera EB, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom organizacji.
Poszerzysz zakres usług świadczonych na rzecz klienta/pracodawcy o elementy związane z budowaniem wizerunku pracodawcy, który przyczynia się do skutecznej rekrutacji.
Udoskonalisz narzędzia, procesy i mierniki wykorzystywane na co dzień do zarządzania procesami EB, wewnątrz i na zewnątrz organizacji, a także zyskasz nową perspektywę na EB.
Po ukończeniu kursu będziesz mógł wprowadzić zasady i narzędzia EB w swojej organizacji. Zrozumiesz EB i jego związek z celami biznesowymi organizacji.
Skuteczna strategia employer brandingowa przekłada się na utalentowanych i zmotywowanych pracowników, co z kolei prowadzi do rozwoju firmy.
Podczas kursu spojrzysz na swoją firmę z perspektywy kandydata i pracownika. Nauczysz się szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku. Poznasz także najnowsze trendy i narzędzia EB. Dowiesz się, jak wybrać kanały komunikacji i jak oceniać skuteczność swoich kampanii. Zyskasz holistyczne podejście do realizacji strategii employer brandingowej i zrozumiesz, jak EB wpływa na cele biznesowe firmy.
Przeanalizujemy najważniejsze elementy budowania strategii EBowej. Poznasz dobre praktyki komunikacji z interesariuszami, nauczysz się diagnozować potrzeby biznesu i lepiej rozumieć cele biznesowe organizacji.
Wspólnie prześledzimy ścieżkę kandydata i pracownika. Przeanalizujemy momenty, w których dochodzi do kontaktu z marką pracodawcy i marką konsumencką. Dowiesz się, jakie znaczenie ma ten kontakt dla wizerunku pracodawcy. Nauczysz się projektować odpowiednie interakcje z pracownikami i kandydatami, wykorzystując kanały wewnętrzne i zewnętrzne.
Poznasz narzędzia, które umożliwiają mierzenie efektywności twoich działań i pracy innych zespołów. Zapoznasz się z benchmarkami, które istnieją na rynku. Nauczysz się interpretować wyniki i planować skuteczne działania EBowe.