Employer Branding | Międzynarodowa szkoła biznesu Laba
Kurs online

Employer Branding

Martyna Skalska

Employer Branding & Talent Acquisition Executive
Philip Morris International


Joanna Wojdan-Liszewska

Transformation Consultant, wcześniej Employer Branding Expert
Bosch Polska

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czas trwania: 5 kwietnia – 24 maja
Harmonogram:

6 tygodni

14 zajęć

Kurs online na żywo

Nie każdy programista może pracować dla Google, ale niemal każdy o tym marzy. Chciałbyś wiedzieć co możesz zrobić, aby twoja firma była równie atrakcyjna? Jak sprawić, by najlepsi kandydaci na rynku chcieli pracować właśnie dla ciebie?







Podczas 6 tygodniowego kursu Employer Branding dowiesz się, jak zmienić pracowników w ambasadorów marki i zyskasz narzędzia, dzięki którym zbudujesz efektywną strategię wizerunkową.

Polecamy ten kurs, jeśli jesteś:
Employer Brand Managerem, HR Managerem lub innym specjalistą ds. HR

Nauczysz się skutecznie wspierać dział HR w realizacji jego celów i sprawnie wcielisz się w rolę eksperta/menedżera EB, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom organizacji.

Rekruterem wewnętrznym lub zewnętrznym

Poszerzysz zakres usług świadczonych na rzecz klienta/pracodawcy o elementy związane z budowaniem wizerunku pracodawcy, który przyczynia się do skutecznej rekrutacji.

Specjalistą ds. PR, komunikacji lub marketingu

Udoskonalisz narzędzia, procesy i mierniki wykorzystywane na co dzień do zarządzania procesami EB, wewnątrz i na zewnątrz organizacji, a także zyskasz nową perspektywę na EB.

Dyrektorem ds. HR

Po ukończeniu kursu będziesz mógł wprowadzić zasady i narzędzia EB w swojej organizacji. Zrozumiesz EB i jego związek z celami biznesowymi organizacji.

Postaw kolejny krok w swojej karierze!

Skuteczna strategia employer brandingowa przekłada się na utalentowanych i zmotywowanych pracowników, co z kolei prowadzi do rozwoju firmy.

Podczas kursu spojrzysz na swoją firmę z perspektywy kandydata i pracownika. Nauczysz się szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku. Poznasz także najnowsze trendy i narzędzia EB. Dowiesz się, jak wybrać kanały komunikacji i jak oceniać skuteczność swoich kampanii. Zyskasz holistyczne podejście do realizacji strategii employer brandingowej i zrozumiesz, jak EB wpływa na cele biznesowe firmy.

Tematy, które poruszymy podczas kursu:
01
Strategia employer brandingowa

Przeanalizujemy najważniejsze elementy budowania strategii EBowej. Poznasz dobre praktyki komunikacji z interesariuszami, nauczysz się diagnozować potrzeby biznesu i lepiej rozumieć cele biznesowe organizacji.

02
Zarządzanie doświadczeniem pracowników i kandydatów

Wspólnie prześledzimy ścieżkę kandydata i pracownika. Przeanalizujemy momenty, w których dochodzi do kontaktu z marką pracodawcy i marką konsumencką. Dowiesz się, jakie znaczenie ma ten kontakt dla wizerunku pracodawcy. Nauczysz się projektować odpowiednie interakcje z pracownikami i kandydatami, wykorzystując kanały wewnętrzne i zewnętrzne.

03
Mierzenie działań employer brandingowych i wskaźniki rekrutacyjne

Poznasz narzędzia, które umożliwiają mierzenie efektywności twoich działań i pracy innych zespołów. Zapoznasz się z benchmarkami, które istnieją na rynku. Nauczysz się interpretować wyniki i planować skuteczne działania EBowe.

Poznaj swoją nową wykładowczynię:
Martyna Skalska
Współtworzyła i odpowiadała za całościowe wdrożenie nowej strategii EBowej.
Stworzyła pierwszy program ambasadorski pracowników firmy w oparciu o social media.
Odpowiadała za stworzenie outdoorowej i onlinowej kampanii employer brandingowej, poświęconej benefitom, różnorodności i integracji.
W poprzednim miejscu pracy, agencji rekrutacyjnej Manpower, zajmowała się kompleksową obsługą klientów w procesie poszukiwania pracowników w obszarach finansowych, księgowych i podatkowych.
Joanna Wojdan-Liszewska
Na początku pandemii, wspólnie z interdyscyplinarnym zespołem, odpowiadała za wdrożenie niskobudżetowego programu wellbeingowego, który zdobył nagrody branżowe (nagroda główna w HR Dream Team – pracuj.pl 2021 oraz wyróżnienie w EBEA 2021).
Prowadziła szkolenia wewnętrzne z komunikacji i feedbacku oraz moderowała wiele warsztatów offline i online.
Obecnie pracuje jako konsultant ds. transformacji. Wspiera wdrożenie nowej strategii biznesowej w międzynarodowym dziale IT.
Od 2011 pracuje w działach HR firm zajmujących się Hi-Tech.
Posiada certyfikat Scrum Mastera.
Program kursu:
Zapisz się na kurs
Pole obowiązkowe