Kurs
online

Dyrektor operacyjny

Opracowaliśmy kurs dla dyrektorów operacyjnych, kierowników działów i przedsiębiorców. Podczas kursu opanujesz procesowe podejście do zarządzania firmą, zwiększysz zysk operacyjny i przygotujesz swój biznes do systemowego rozwoju.
Kurs według metod nauczania Harvard Business School, który inspiruje do myślenia! Nauczysz się skutecznie rozwiązywać problemy i radzić sobie w sytuacjach kryzysowych.
Będziesz realizować praktyczne projekty i pracować nad rozwiązaniami problemów i wyzwaniami stojących przed twoją organizacją.
Dowiesz się jak świadomie planować rozwój kluczowych kompetencji własnych i zespołu i osiągniesz wyższą skuteczność w realizacji celów.
Poznaj swojego nowego wykładowcę:
Mirosław Suszek
Dyrektor Pionu Opieki Ambulatoryjnej
LUX MED Sp. z o.o.
Jako dyrektor Pionu Opieki Ambulatoryjnej ma pod sobą 9-tysięczny zespół. Odpowiada za dostarczanie ambulatoryjnych usług medycznych dla 2 milionów pacjentów w ponad 160 Centrach Medycznych LUX MED w całej Polsce.
Pełnił funkcję dyrektora operacyjnego i członka zarządu w polskich i międzynarodowych korporacjach (UPC Polska, NETIA S.A, MEDICOVER Sp. z o.o.). Dzięki wysokiej efektywności operacyjnej, w każdej z firm przyczynił się do wzrostu satysfakcji klientów i podniesienia wyników finansowych.
Nagrodzony tytułem UPC European Best Practice za opracowanie i wdrożenie nowatorskiej strategii obsługi klienta.
Ukończył kursy „Strategy for Healthcare Delivery“ oraz „Business Innovations in Healthcare“ w Harvard Business School.
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, ale i użyteczną wiedzę, której będziesz codziennie używać w pracy i która pomoże ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Tworzenie i komunikowanie strategii operacyjnej
Nauczysz się optymalizować proces opracowania strategii i komunikować jej założenia tak, by osiągnąć pełną koncentrację zespołu na realizacji wyznaczonych celów. Dowiesz się, czym jest metoda OKR i kaskadowanie celów oraz jak wpływają one na pracę organizacji.
Skuteczne rozwiązywanie problemów
Poznasz kluczowe kroki na drodze do rozwiązania problemu. Nauczysz się wykorzystywać w praktyce sprawdzone metody rozwiązywania problemów takie jak 5W1H, 5Why?, Diagram Ishikawy.
Budowa samoprowadzącego się zespołu
Dowiesz się, jakimi kryteriami należy się kierować budując zespół i jak delegować uprawnienia, by działał skutecznie. Nauczysz się określać kluczowe kompetencje poszczególnych członków zespołu i wspierać ich rozwój.
Zaczynamy:
30 maja 2022
Czas trwania:
7 tygodni
13 zajęć
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Żeby łatwiej ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne. Z ich pomocą zbudujesz angażującą i skuteczną strategię działań w social mediach dla swojej marki. Krok po kroku poznasz cały proces: określisz cele i grupę docelową, stworzysz treści i nauczysz się nimi zarządzać, będziesz analizować wyniki, interpretować dane i tworzyć rekomendacje ich wdrażania w trakcie kampanii.
Wspieramy każdego
Wykładowca udzieli informacji zwrotnych i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji.
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies z wykładowcą.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
System zarządzania operacyjnego
30 maja 18:00 - 19.30 GMT+1 / poniedziałek
  • - Kluczowe elementy systemu i ich powiązania
  • - Wpływ podejścia systemowego na skuteczność
  • - Kontekst operacji w całej organizacji – współpraca z innymi departamentami
  • - Kompetencje zespołu i praktyki zarządcze dyrektora operacyjnego
Zajęcia nr 2.
Tworzenie i komunikowanie strategii operacyjnej
2 czerwca 18:00 - 19.30 GMT+1 / czwartek
  • - Optymalny proces opracowania strategii – kryteria sukcesu
  • - Koncentracja strategiczna: metoda OKR – jak osiągnąć pełną koncentrację zespołu na realizacji celów
  • - Kaskadowanie celów – zaangażowanie i ukierunkowanie potencjału całej organizacji
Zajęcia nr 3.
Zarządzanie procesowe
6 czerwca 18:00 - 19:30 GMT+1 / poniedziałek
  • - Określanie priorytetów – koncentracja na procesach, które mają największy wpływ na realizację celów
  • - Mapa strumienia wartości i diagram procesu – głębsze zrozumienie, co tak naprawdę dzieje się „na produkcji”
  • - Mierniki efektywności i jakości – priorytetyzacja usprawnień w procesie
Zajęcia nr 4.
Wizualizacja celów i wyników
9 czerwca 18:00 - 19:30 GMT+1 / czwartek
  • - Tworzenie i wykorzystanie dashboardów / tablic wyników
  • - Regularna praca z dashboardem / tablicą wyników – sprawdzone praktyki
Zajęcia nr 5.
Ciągłe doskonalenie
13 czerwca 18:00 - 19:30 GMT+1 / poniedziałek
  • - Zaangażowanie i motywacja zespołu – w jakich warunkach ludzie angażują się na 100%
  • - Cel -> Wynik -> Problem -> Kaizen
Zajęcia nr 6.
Skuteczne rozwiązywanie problemów
20 czerwca 18:00 - 19:30 GMT+1 / poniedziałek
  • - Kluczowe kroki na drodze do rozwiązania problemu
  • - Metody: 5W1H, 5Why?, Diagram Ishikawy – praktyczne zastosowanie
Zajęcia nr 7.
Eksperymenty – Cykl Deminga
23 czerwca 18:00 - 19:30 GMT+1 / czwartek
  • - Plan - Do - Check - Act (PDCA)
  • - Jak w praktyce wdrożyć PDCA w organizacji
Zajęcia nr 8.
Standardy operacyjne
27 czerwca 18:00 - 19:30 GMT+1 / poniedziałek
  • - Czym jest standard i do czego służy
  • - Przygotowanie i wdrożenie nowego standardu
  • - Utrzymanie i wprowadzanie zmian w standardzie
Zajęcia nr 9.
Zarządzanie zmianą
30 czerwca 18:00 - 19:30 GMT+1 / czwartek
  • - Narzędzia zarządzania projektowego
  • - Case study 1: Restrukturyzacja zatrudnienia
  • - Case study 2: Zarządzanie w sytuacji kryzysowej
Zajęcia nr 10.
Efektywna komunikacja
4 lipca 18:00 - 19.30 GMT+1 / poniedziałek
  • - ABC organizacji i prowadzenia spotkań
  • - Przygotowywanie prezentacji dla zarządu
  • - Kiedy i jak korzystać ze storytellingu
Zajęcia nr 11.
Budowa skutecznego, zwinnego, samoprowadzącego się zespołu
7 lipca 18:00 - 19.30 GMT+1 / czwartek
  • - Kryteria doboru członków zespołu
  • - Empowerment – sztuka delegowania uprawnień
  • - Określanie kluczowych kompetencji i ich rozwój u członków zespołu
Zajęcia nr 12.
Standaryzowana praca lidera
11 lipca 18:00 - 19.30 GMT+1 / poniedziałek
  • - Czym jest i jakie korzyści przynosi praca standaryzowana
  • - Organizacja pracy własnej – narzędzia i praktyki
  • - Siła nawyków: jak je skutecznie kształtować
Zajęcia nr 13.
Świadomy rozwój kompetencji przywódczych dyrektora operacyjnego
14 lipca 18:00 - 19.30 GMT+1 / czwartek
  • - 5 poziomów przywództwa – droga na szczyt
  • - Samoocena i feedback – na którym poziomie przywództwa jesteś
  • - Zaplanowanie własnego rozwoju i monitoring postępów
  • - Jak kształtować swoją karierę zawodową i zostać dyrektorem operacyjnym – bonus od lektora!
 
Liderzy na rynku
edukacji online
Od ponad 6 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.