BLACK FRIDAY w LABA
00 dni
:
00 godzin
:
00 minut
:
00 sekund
Zapisz się
Kurs
online

Dyrektor Artystyczny

Rola dyrektora artystycznego jest marzeniem wielu pracowników kreatywnych. Nic dziwnego, jako dyrektor kreatywny masz możliwość realizacji swojej wizji w ambitnych projektach i bezpośrednio kształtujesz postrzeganie marki. Poznaj obowiązki dyrektora artystycznego i zrób pierwszy krok w kierunku swojej wymarzonej kariery. Opanuj procesy, dzięki którym kreatywne pomysły stają się rzeczywistością.
Dowiedz się jak tworzyć i prowadzić kampanie, o których mówią wszyscy.
Naucz się efektywnie briefować zespół kreatywny i z jego pomocą wcielać w życie swoją kreatywną wizję.
Stwórz profesjonalne portfolio i zaplanuj rozwój swojej kariery dzięki poradom eksperta.
Poznaj swojego nowego wykładowcę:
Rafał Michałek-Czerepak
Creative Director w Huawei CEE & Nordic
Ma 21-letnie doświadczenie w branży reklamowej.
Tworzył kampanie reklamowe dla Samsunga, PepsiCo, Marsa, P&G, Mercedes Benz i PZU.
W 2012 roku współtworzył wielokrotnie nagradzaną kampanię promującą Polskę i UEFA – Euro 2012 w 120 krajach.
Jego kampanie zdobyły Grand Prix Tourism na VII FilmAT – Film, Art & Tourism Festival, Grand Prix Film Festival w Zagrzebiu, srebro na New York Festival w kategorii World's TV & Films oraz brązową nagrodę na US International Film & Video Festival w Los Angeles.
Wiele z jego reklam zdobyło nagrody KTR, Effie Awards lub znalazło się na short-liście w innych konkursach reklamowych (Cannes Lions, Drum Awards, Golden Arrow).
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, ale i użyteczną wiedzę, której będziesz codziennie używać w pracy i która pomoże ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Wizja i pomysły
Jak przejść od briefu do realizacji pomysłu? Albo od pomysłu do kampanii? Nauczysz się stosować sprawdzone techniki pracy kreatywnej, tworzyć i oceniać pomysły. Zobaczysz pełny obraz projektu, połączysz pracę copywriterów i grafików w jedną całość. Zrozumiesz, jak stworzyć kampanię, która przyciągnie uwagę i będzie naprawdę działać.
Zespół i projekty
Poznasz zasady, które rządzą światem reklamy i zapewnisz sobie earned media dla każdej kampanii. Dowiesz się, jak wspierać klientów w tworzeniu viralowych treści i jak realizować własne kampanie kreatywne. Nauczysz się prezentować swoje pomysły i przedstawiać ich wartość klientowi. Zrozumiesz proces tworzenia kampanii kreatywnych od briefu i spotkania zespołu po postprodukcję.
Praktyka i portfolio
Stworzysz wyjątkowe portfolio, dzięki świeżym kreacjom i profesjonalnym wskazówkom. Nauczysz się również, jak utrzymać spójność twojej marki osobistej i jak szukać agencji, które najlepiej pasują do twojego stylu pracy. Zrozumiesz, jak stworzyć udane portfolio, aby zdobyć pracę, o której naprawdę marzysz.
Zaczynamy:
11 lipca
Czas trwania:
6 tygodni
12 zajęć
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Żeby łatwiej ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne.

Dzięki nim przejdziesz przez cały proces realizacji reklamy. Zrozumiesz najważniejsze zasady tworzenia reklam, dowiesz się, jak wybrać odpowiednich ludzi, aby zapewnić sukces projektu, oraz jak zaprezentować swoje pomysły, aby zrobić wrażenie na klientach.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji. 
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies z wykładowcą.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
50 twarzy Art Directora – czyli kim naprawdę jest Art Director
11 lipca
  • - Biznesowe spojrzenie na stanowisko Art Directora
  • - Art Director vs Graphic Designer
  • - Umiejętności Art Directora
  • - Role i zakres obowiązków
  • - Gdzie przydadzą się zdolności Art Directora
Zajęcia nr 2.
Jak słuchać klienta, czyli brief doskonały
14 lipca
  • - Brief – jak go tworzyć, czytać i rozumieć
  • - Warsztaty: analiza dobrego i złego briefu
  • - Jak słuchać klienta – o tym, że brief nie zawsze jest potrzebny
Zajęcia nr 3.
Brief. Big idea. Kampania
18 lipca
  • - Czym jest właściwie Big Idea – case study
  • - Kampania to nie to samo co Big Idea – case study
  • - Jak zamienić brief w Big Idea… a z niej stworzyć kampanię
Zajęcia nr 4.
Jak sprzedawać - czyli o kreatywnym podejściu do prezentacji
21 lipca
  • - Jak powinna wyglądać idealna prezentacja – cz. merytoryczna i graficzna
  • - Case study – TBWA Chiat Day
  • - Praktyka narzędziowa: keynote – zalety, templates, źródła do nauki
Zajęcia nr 5.
Być bardziej Director niż Art – skuteczna realizacja projektu, cz. 1
25 lipca
  • - Dobór odpowiednich osób do zrealizowania wizji
  • - Sesja zdjęciowa / produkcja filmowa krok po kroku
  • - Jak napisać dobry brief produkcyjny
  • - Co to jest treatment reżyserski
Zajęcia nr 6.
Sesja zdjęciowa / produkcja filmowa krok po kroku – skuteczna realizacja projektu, cz. 2
28 lipca
  • - Ważne informacje o PPM
  • - Shoot – na co trzeba zwracać uwagę
  • - Etapy postprodukcji
  • - Offline, online, color grading, udźwiękowienie, kolaudacja – case study
  • - Bądź asertywny, czyli jak dawać feedback
  • - Poznanie kreatywnych strategii rozwiązywania problemów
Zajęcia nr 7.
Warsztaty projektowe krok po kroku
1 sierpnia
  • - Warsztaty projektowe krok po kroku
  • - Praca na wypracowanych Big Ideas
  • - Tipy i tricki
  • - Jak się inspirować i nie wypalić
Zajęcia nr 8.
„Wyróżnij się albo zgiń” – poznaj zasady reklamy
4 sierpnia
  • - O pozycjonowaniu
  • - Focus groups – po co są? Jak zadawać pytania i czego można się dowiedzieć na grupach fokusowych
Zajęcia nr 9.
Zasady są po to, by je łamać
8 sierpnia
  • - Co to jest disruption
  • - Think big, think insights
  • - Inspiruj się, ale nie kopiuj, czyli czym w istocie jest kreatywność
Zajęcia nr 10.
Jak stworzyć wyróżniające się portfolio, czyli wszystko co musisz wiedzieć o rekrutacjach
11 sierpnia
  • - Strategia sprzedania siebie
  • - Wybór odpowiednich prac
  • - Uzasadnienie swojego wyboru
  • - Narzędzia do tworzenia portfolio
Zajęcia nr 11.
Rozmowa kwalifikacyjna – poznaj i zaangażuj przyszłego pracodawcę
18 sierpnia
  • - Poznaj swojego pracodawcę
  • - Co to jest storytelling i jak może się przydać na rozmowie
  • - Zaangażuj pracodawcę w rozmowę
Zajęcia nr 12.
Warsztaty tworzenia portfolio
22 sierpnia
  • - Jak stworzyć i zaprezentować swoje portfolio
 
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 5 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.