Kurs
online
poziom middle

Brand Management

Jak wyróżnić się na tle konkurencji i przekazać wyjątkowość swojego produktu? Zdefiniuj swoją grupę docelową, dowiedz się o niej więcej i opracuj skuteczną strategię komunikacji. Razem z Senior Brand Activation Managerem Johnson & Johnson Mateuszem Oktabą pomożemy ci przekształcić chaotyczne działania marketingowe w strategiczne podejście do tworzenia i zarządzania marką.
Zdobywał swoje doświadczenie w Unilever, między innymi w hubie europejskim w Rotterdamie, oraz w Procter & Gamble
Pracował nad 20 markami dla 16 rynków
W 2020 roku stworzona przez niego kampania „Pielęgnuj siebie na co dzień” dla NEUTROGENA® została wyróżniona przez Klub Twórców Reklamy
Poznaj swojego
nowego wykładowcę:
 
Mateusz Oktaba
Senior Brand Activation Manager w Johnson & Johnson
 
Jako Senior Brand Activation Manager w Johnson & Johnson, obecnie zajmuje się aktywnym budowaniem portfolio produktów do pielęgnacji zdrowej skóry.
Stworzył zupełnie nową, lokalną strategię komunikacji dla NEUTROGENA® w Polsce.
W 2020 roku stworzona przez niego kampania „Pielęgnuj siebie na co dzień” dla NEUTROGENA® została wyróżniona przez Klub Twórców Reklamy.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, ale i użyteczną wiedzę, której będziesz codziennie używać w pracy i która pomoże ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Konsument i komunikacja w połączonym świecie
Dowiesz się o tym, jak zmiana układu sił na rynku i przejęcie władzy w ręce konsumenta przekłada się na zupełnie nowe podejście do platform komunikacyjnych i konkretnych kreacji. Nie tylko lepiej zrozumiesz makro trendy, ale też będziesz miał okazję lepiej poznać własnych klientów.
Business Model
Poznasz założenia Lean Canvas i stworzysz Business Model swojej marki.
Marketing 5.0
Poznasz nowe trendy w tworzeniu komunikacji, zrozumiesz lepiej, które technologie są na czasie, a które dopiero czeka chwila chwały.
Zaczynamy:
18 października
Czas trwania:
7 tygodni
14 zajęć
18,5 godzin
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Język: polski
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Żeby łatwiej Ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne. Z ich pomocą opracujesz tworzenie strategii swojej marki w Lean Canvas, przygotujesz plan mediowy zgodny z myślą Marketingu 5.0 i dowiesz się, jak zdobywać wiedzę o swoich klientach i przekuwać ją w insighty.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji. 
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies z wykładowcą.
 
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Zmiana układu sił
18 października, 18:30-20:00 GMT+2 / poniedziałek
  • - Władza w rękach konsumenta;
  • - Kluczowe cyfrowe subkultury (kobiety, mężczyźni, netizens).
Zajęcia nr 2.
Nowa ścieżka zakupu (5A) + O-zone
20 października, 18:30-20:00 GMT+2 / środa
  • - Nawyki zakupowe 2021 –  3 perspektywy: brand manager (marka), kanał sprzedaży, shopper.
Zajęcia nr 3.
Źródła insightów – Consumer Centricity
25 października, 18:30-20:00 GMT+2 / poniedziałek
  • - Pozyskiwanie informacji;
  • - Panel danych;
  • - Barometr trendów konsumenckich.
Zajęcia nr 4.
Lean Canvas – strategia marki na jednej kartce
27 października, 18:30-20:00 GMT+2 / środa
  • - Lean Canvas: jak stworzyć strategię na jednej kartce A4?
Zajęcia nr 5.
Przełożenie strategii na plan operacyjny
3 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / środa
  • - Wyznaczanie priorytetów;
  • - Kalendarz operacyjny;
  • - Jak wygrać plebiscyt na strategię wewnątrz organizacji?
Zajęcia nr 6.
Ewolucja marketingu do poziomu 4.0
8 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
  • - Wdrożenie praktycznych wniosków dla marki na bazie ewolucji marketingu.
Zajęcia nr 7.
Consumer Insight
10 listopada, 18:30-20:00 GMT+2 / środa
  • - Insight jako punkt startowy egzekucji marketing mixu.
Zajęcia nr 8.
Strategia 4C
15 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
  • - Strategia 4C;
  • - Podejście job to be done.
Zajęcia nr 9.
Nowe kanały komunikacji
17 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / środa
  • - Jak je oswoić?
  • - Jak mierzyć ich efektywność?
Zajęcia nr 10.
Personalizacja za pomocą danych
22 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
  • - Świat bez plików cookies;
  • - Przewidywanie potrzeb konsumenta: mikromomenty, algorytmy SM, geotargeting.
Zajęcia nr 11.
Briefing komunikacji omnichannel
24 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / środa
  • - Recykling treści;
  • - Briefing A-Z.
Zajęcia nr 12.
Strategie komunikacji w złożonym świecie
29 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
  • - Koncept marketingu 5.0;
  • - Typowe case studies kampanii 5.0.
Zajęcia nr 13.
Nowe technologie w marketingu (MarTech)
1 grudnia, 18:30-20:00 GMT+1 / środa
  • - Technologie w marketingu i wykorzystywanie ich dla rozwoju marki.
Zajęcia nr 14.
Najlepsza komunikacja w swojej klasie (model ART)
6 grudnia, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
  • - Warsztat;
  • - Sesja „Ask Me Anything”.
 
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 5 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.