Zapisz się i skorzystaj ze świątecznej promocji, promocja kończy się za:
00 dni
:
00 godzin
:
00 minut
:
00 sekund
Zapisz się
 
 
 
Kurs
online
poziom junior

Project Management

Kierownik projektu bierze na siebie odpowiedzialność za projekt, zespół i wszystkie ewentualne ryzyka. Przydziela zadania, pilnuje terminów i prognozuje wyniki, zamieniając idee w rzeczywistość. Na naszym kursie „Project Management” nauczysz się zarządzać projektami od A do Z. Pod czujnym okiem Senior Project Managera IBM Jolanty Kuruc zdobędziesz praktyczne umiejętności realizacji projektów wraz z niezbędnym zapleczem teoretycznym, opartym na praktykach, zaczerpniętych z najnowszego standardu PMI – PMBoK® Guide w wersji 7.
Certyfikowany Starszy Kierownik Projektów IBM i PMI Project Management Professional (PMP). Ma ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami w sektorze finansowym, rządowym, przemysłowym i IT.
Sześciokrotnie nagradzana w ramach programu IBM Recognition Centre za swoje osiągnięcia w zarządzaniu projektami, w tym nagrodą Eminence and Excellence Cash Award 2014 za zarządzanie projektem w sytuacji kryzysowej.
Od siedmiu lat jest wizytującym wykładowcą akademickim Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Wykłada zarządzanie projektami na studiach podyplomowych oraz w programie Executive MBA Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Poznaj swoją
nową wykładowczynię:
 
Jolanta Kuruc
Senior Project Manager IBM
 
W czasach transformacji uczestniczyła w strategicznych projektach, takich jak utworzenie Polkomtel sp. z o.o. i uzyskanie koncesji na usługi telekomunikacyjne w systemie GSM w latach 1995 -1996 oraz prywatyzacja KGHM i debiut giełdowy w 1996-1997, a także przejęcie AIG Bank Polska Sp. z o.o. i połączenie z Santander Consumer Bank S.A. w latach kryzysu 2008-2011.
Od 2011 związana z branżą IT. W IBM była odpowiedzialna za prowadzenie projektów transformacji technologicznych dla dużych klientów korporacyjnych i rządowych głównie w Europie i Azji.
Zarządzała milionowymi budżetami projektowymi oraz macierzowymi zespołami technicznymi IT. Wielokrotnie nagradzana za wyjątkowe osiągnięcia w organizacji, w tym za rozwiązanie problemów biznesowych poprzez zarządzanie konfliktem, usprawnianie komunikacji, budowanie relacji biznesowych i promowanie metodyk zwinnych.
Posiada certyfikaty branżowe: PMI Project Management Professional (PMP), PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP) oraz IBM Certified Senior Project Manager.
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, ale i użyteczną wiedzę, której będziesz codziennie używać w pracy i która pomoże ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
 
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Metodyki, procesy i techniki projektowe
Dowiesz się jak korzystać z właściwych metodyk, procesów i technik projektowych w zależności od celu, kontekstu i środowiska projektu.
Zarządzanie relacjami w projekcie
Opowiemy jak budować relacje z interesariuszami, jak pewnie i skutecznie zarządzać zespołem projektowym oraz jak wykorzystać potencjał konfliktu w projekcie.
Standardy PMI według PMBoK® Guide w wersji 7 z lipca 2021 r.
Opowiemy o najnowszych standardach Instytutu Zarządzania Projektami (PMI) z lipca 2021 r. czyli o 12 zasadach i 8 domenach zarządzania projektami według PMBoK® Guide w wersji 7.
 
Zaczynamy:
26 października
Czas trwania:
6 tygodni
12 zajęć
18 godzin
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Język: polski
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Żeby łatwiej Ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne. Z ich pomocą opracujesz prowadzenie dokumentacji projektowej i poznasz wszystkie szczegóły najnowszego standardu PMI – PMBoK® Guide w wersji 7. 
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji. 
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies z wykładowcą.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Wprowadzenie do zarządzania projektami
26 października, 18:30-20:00 GMT+2 / wtorek
  • - Predykcyjne, adaptacyjne i hybrydowe podejścia do kreowania wartości – zastosowanie w praktyce.
  • - Wybór właściwych metodyk i dostosowanie systemu zarządzania do projektu – jak nie potknąć się już na starcie.
  • - Zrozumienie kontekstu projektu i jego środowiska – krok, którego nie można pominąć.
  • - Wprowadzenie do studium przypadku.
Zajęcia nr 2.
Inicjowanie projektu
28 października, 18:30-20:00 GMT+2 / czwartek
  • - Spotkanie ze sponsorem – na co zwrócić uwagę na wstępie projektu?
  • - Co zawiera karta projektu i dlaczego?
  • - Dobre praktyki tworzenia karty projektu.
  • - Inicjowanie projektu – studium przypadku.
Zajęcia nr 3.
Zarządzanie zaangażowaniem interesariuszy
2 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / wtorek
  • - Kim są interesariusze i co musimy o nich wiedzieć?
  • - Kto jest ważny, a kto ważniejszy? Macierz wpływu i interesów.
  • - Zarządzanie zaangażowaniem interesariuszy według PMI.
  • - Zarządzanie zaangażowaniem interesariuszy – studium przypadku.
Zajęcia nr 4.
Planowanie prac projektowych – podejście predykcyjne
4 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
  • - Planowanie zakresu – struktura podziału prac.
  • - Planowanie w czasie – kolejność zadań, typy zależności i ścieżka krytyczna.
  • - Rola planu jako punktu odniesienia do oceny zdrowia projektu.
  • - Planowanie prac projektowych w podejściu predykcyjnym – studium przypadku.
Zajęcia nr 5.
Planowanie prac projektowych – podejście adaptacyjne
9 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / wtorek
  • - Od wizji produktu do planu realizacji.
  • - Iteracje i ich części składowe – liczy się wartość dodana.
  • - Przedziały czasowe i priorytety podstawą kolejności wykonania prac.
  • - Planowanie prac projektowych w podejściu adaptacyjnym – studium przypadku.
Zajęcia nr 6.
Monitorowanie i kontrola postępu prac projektowych
16 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / wtorek
  • - Podstawowe zasady badania zdrowia projektu.
  • - Metoda wartości wypracowanej – nie taki diabeł straszny.
  • - Sposoby wizualizacji postępu prac.
  • - Monitorowanie i kontrola postępu prac projektowych – studium przypadku.
Zajęcia nr 7.
Zarządzanie ryzykiem w projekcie
18 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
  • - Analiza ilościowa i jakościowa ryzyk oraz ich priorytetyzacja.
  • - Odpowiedzi na ryzyka i rozkład odpowiedzialności.
  • - Proaktywność vs reaktywność w podejściu do ryzyk.
  • - Zarządzanie ryzykiem – studium przypadku.
Zajęcia nr 8.
Zarządzanie zespołem projektowym
23 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / wtorek
  • - Nieoczywiste cechy dobrego zespołu projektowego.
  • - Cykl życia zespołu projektowego i wymagania jakie stawia managerowi projektu.
  • - Konflikt jako szansa na umocnienie zespołu – strategie zarządzania.
  • - Zarządzanie zespołem – studium przypadku.
Zajęcia nr 9.
Strategia zakupowa jako fundament relacji z dostawcami
25 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
  • - Relacje „kupujący – dostawca” i ich znaczenie dla projektu.
  • - Typy kontraktów ich wpływ na ryzyka projektowe.
  • - Rola i ramy działania kierownika projektu a typy kontraktów.
  • - Strategia zakupowa – studium przypadku.
Zajęcia nr 10.
Zarządzanie zmianą w projekcie
30 listopada, 18:30-20:00 GMT+1 / wtorek
  • - Różnice w podejściu do zmian w metodykach predykcyjnych i adaptacyjnych.
  • - Przykłady zmian i zarządzania zmianą w praktyce.
  • - Elementy wniosku o zmianę i zasady jego prezentowania decydentom.
  • - Zarządzanie zmianą – studium przypadku.
Zajęcia nr 11.
Zamykanie projektu
2 grudnia, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
  • - Zamykanie prac jako proces wymagający zasobów i planowania.
  • - Możliwe następstwa niezamkniętych projektów.
  • - Ewaluacja projektu - podsumowanie dobrych praktyk.
  • - Zamykanie projektu – studium przypadku.
Zajęcia nr 12.
Standardy i zasady zarządzania projektami według PMBoK® Guide w wersji 7
7 grudnia, 18:30-20:00 GMT+1 / wtorek
  • - Interaktywne podsumowanie zajęć z indywidualnym wynikiem w czasie rzeczywistym.
  • - Instytut Zarządzania Projektami (PMI) – co ma do zaoferowania najstarsza organizacja zarządzania projektami na świecie?
  • - Standardy PMI - 12 zasad i 8 domen według PMBOK® Guide w wersji 7 z lipca 2021 r.
  • - Refleksje na do widzenia.
 
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 5 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
 
 
 
 
Pole obowiązkowe
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.