Monitor Deloitte
Kompleksowo wnikniesz w relację “cena-biznes”, wdrożysz nowoczesne metody i mechanizmy wyznaczania poziomu cen, zakresu promocji oraz dalszych działań biznesowych. Wprowadzisz adekwatną strategię cenową oraz wzmocnisz umiejętności analityczne i autoprezentacyjne, aby móc dynamicznie rozwijać swój biznes lub skutecznie aplikować na role tj. Pricing Specialist, Revenue Manager, Revenue Team Leader albo Pricing Analyst.
Poznasz typy strategii cenowych, które są aktualnie stosowane na rynku na przykładzie realnych case studies. Przeformułujesz strategię firmy na funkcję ceny krok po kroku. Poznasz KPi’s biznesu, które są ściśle powiązane ze strategiami cenowymi. To wszystko razem pomoże Ci zbudować skuteczną politykę cenową i osiągnąć cele w obrębie twojego działu w firmie!
Przeskoczysz z poziomu realizatora odgórnych wytycznych na szczebel kreatora polityki cenowej a tym samym strategicznych działań całego biznesu. Twoje strategie biznesowe zyskają solidną podstawę i potwierdzenie w profesjonalnej analizie rynkowych poziomów cen i trendów cenowych. Skutecznie wykorzystasz wpływ wysokości cen i mechanizmów promocji do realizacji zadań Twojego działu. Zmaksymalizujesz performance zarządzanego zespołu, zyskując większy autorytet i zaufanie ze strony decydentów biznesu.