Zapisz się i skorzystaj ze świątecznej promocji, promocja kończy się za:
00 dni
:
00 godzin
:
00 minut
:
00 sekund
Zapisz się
Kurs
online

Strategie Pricingowe

Na kursie „Strategie pricingowe” opanujesz pracę z kluczowymi elementami procesów cenowych, wybierzesz odpowiednie mechanizmy promocji oraz zanalizujesz potrzeby swojego biznesu. Dzięki kursowi podejmiesz decyzje, które wzmocnią pozycję firmy na rynku. Skorzystaj z doświadczenia eksperta, Michała Osowskiego, który pracował w takich firmach jak Simon-Kucher & Partners, Danone, Accenture i Monitor Deloitte.
Opanuj do perfekcji analizę procesów cenowych przy użyciu najnowszych narzędzi i metod sprawdzonych w praktyce
Zbuduj nowoczesny zespół pricingowy i markę osobistą, które będą miały realne przełożenie na biznes
Dynamicznie zarządzaj polityką cenową produktów i usług w MŚP, sklepach e-commerce oraz dużych organizacjach, w tym również w branży retail
Poznaj swojego
nowego wykładowcę:
Michał Osowski
Senior Strategy Consultant
Od prawie dekady bada relacje i konsekwencje procesów cenotwórczych, pracując w biznesie i firmach konsultingowych.
Pracował, między innymi, jako Revenue Manager w Danone, gdzie zajmował się cenami oraz był konsultantem w Simon-Kucher & Partners, w którym tworzył projekty dla klientów w obszarach cen, promocji i sprzedaży.
Obecnie pracuje jako Senior Consultant w Monitor Deloitte. Prowadzi projekty, których głównym celem jest doradztwo biznesowe klientów w sferze ich największych wyzwań.
Dzięki swojemu szerokiemu doświadczeniu tworzy rekomendacje biznesowe dla klientów, które prowadzą do wymiernych wyników.
Nasze podejście – ​​dać ci nie tylko wiedzę, ale i praktyczne umiejętności, które zaczniesz wykorzystywać w codziennej pracy już w trakcie kursu, i które pomogą ci zrealizować zawodowe cele.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Strategia
Zdobędziesz wiedzę, która pomoże wyznaczyć kierunek doboru cen i promocji dla produktów/usług w długim terminie, które będą zbieżne z celami całej organizacji.
Procesy
Dowiesz się jak powinien wyglądać przepływ informacji i decyzji zespołu, aby praca była efektywna i miała wymierny pozytywny wpływ na działanie organizacji.
Egzekucja i analiza
Nauczysz się wdrażać pomysły i idee cenowe w życie w efektywny sposób oraz będziesz w stanie mierzyć efektywność swoich działań.
Zespół
Dowiesz się jak powinien wyglądać zespół dopasowany do wymagań twojej organizacji oraz jak powinien być on sytuowany w strukturze całej firmy
Zaczynamy:
07 marca
Czas trwania:
12 zajęć
6 tygodni
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Język: polski
Jak uczymy:
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do Twojej dyspozycji.
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Operacyjne przedstawienie działania zespołu cen
07 marca wtorek 18:30-20:00
  • - umiejscowienie zespołu w strukturze organizacji i raportowanie
  • - stanowiska i obowiązki w zespole
  • - KPI’s i odpowiedzialności zespołu
  • - Współpraca z innymi działami
Zajęcia nr 2.
Funkcje ceny i weryfikacja strategii cenowych
09 marca czwartek 18:30-20:00
  • - Jakie funkcje spełnia cena?
  • - Typy strategii cenowych stosowanych na rynku - case studies
Zajęcia nr 3.
Cena jako element strategii przedsiębiorstwa
14 marca wtorek 18:30-20:00
  • - Czy cena tylko określa wartość produktu?
  • - Zrozumienie ścisłego powiązania strategii z ceną
  • - Przeformułowanie strategii firmy na funkcję ceny krok po kroku
Zajęcia nr 4.
Cena jako kierunek działań firmy
16 marca czwartek 18:30-20:00
  • - KPI’s biznesu, które są ściśle powiązane ze strategiami cenowymi
  • - Możliwe kierunki działań zespołu cen - przykłady
  • - Przeformułowanie strategii przedsiębiorstwa na bazie dobranej wcześniej odpowiedniej strategii cenowej
Zajęcia nr 5.
Cenowa elastyczność popytu
21 marca wtorek 18:30-20:00
  • - Czym jest cenowa elastyczność popytu i jak wpływa na wyniki biznesowe
  • - Jakie podejście zastosować do obliczania cenowej elastyczności popytu? - na przykładach
  • - Interpretacja wyników i ich zastosowanie w praktyce biznesowej
Zajęcia nr 6.
Jak ustalić odpowiednią cenę?
23 marca czwartek 18:30-20:00
  • - Analiza Conjoint
  • - Analiza progów cenowych
  • - Analiza Van Westendorp
  • - Warsztaty i podsumowanie
Zajęcia nr 7.
Dynamiczne zarządzanie cenami
28 marca wtorek 18:30-20:00
  • - Na czym w praktyce polega dynamiczne zarządzanie cenami?
  • - Jak zapewnić efektywność dynamicznego zarządzania cenami
  • - Warunki do skutecznego stosowania cen dynamicznych - analiza case studies
Zajęcia nr 8.
Strategiczne zarządzanie promocjami
30 marca czwartek 18:30-20:00
  • - Cele promocji i ich umiejscowienie w polityce cenowej
  • - KPI’s promocji - perspektywa analityka cen
  • - Podejście do zarządzania rabatami dla kontrahentów - rekomendacje prowadzącego
  • - Planowanie promocji i budżet - rola analityka cen
Zajęcia nr 9.
Mechanizmy promocji i ich skuteczność w praktyce
04 kwietnia wtorek 18:30-20:00
  • - Czym są mechanizmy promocji
  • - Typy mechanizmów promocji i warianty zastosowań
  • - Dobór odpowiednich mechanizmów do produktu/ usługi i strategii cenowej
Zajęcia nr 10.
Wdrożenie, monitorowanie i kontrola strategii cenowych
06 kwietnia czwartek 18:30-20:00
  • - Proces wdrożenia strategii cenowej: zaplanowanie, komunikacja, współpraca innych działów oraz zarządu
  • - Dobór odpowiednich KPI’s i regularne raportowanie
  • - Co może pójść nie tak i jak sobie z tym poradzić? - analiza case studies
Zajęcia nr 11.
Dlaczego zarządzanie danymi jest tak ważne?
11 kwietnia wtorek 18:30-20:00
  • - Dostęp do danych cenowych i promocyjnych - wyzwania i recepty
  • - Poprawność danych jako warunek skutecznego zarządzania cenami
  • - Bezpieczne przechowywanie danych - rekomendacje prowadzącego
Zajęcia nr 12.
Globalna perspektywa i relacje wewnątrz organizacji
13 kwietnia czwartek 18:30-20:00
  • - Pokazanie głębokich zależności działania między zespołem cen a innymi działami w firmie
  • - Jak uzyskać efekt synergii działań w zakresie strategii cenowych
  • - Istotność decyzji krótkoterminowych wpływających na długoterminowe cele organizacji - na przykładach
 
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 5 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.