Kurs online na żywo
17 maja – 5 lipca
Strategie marketingowe
Co by było, gdyby twoja strategia marketingowa mogła nie tylko napędzać sprzedaż, ale także tworzyć potężną więź między produktem a klientami i torować drogę do długoterminowego sukcesu biznesowego?
Uwolnij potencjał strategicznego aktywa podczas kursu online w Labie ze Stijnem Demeerssemanem, dyrektorem generalnym w Amazon. Ulepsz dotychczasową strategię marketingową, poszerz swoją perspektywę i odkryj nowe sposoby na osiąganie sukcesów.
Twój prowadzący:
Stijn Demeersseman przez 23 lata pracował dla przodujących marek: P&G, L’Oréal, Amazon.

STIJN DEMEERSSEMAN
General Manager
i Senior Category Leader w Amazon
- Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu, pracujący dla przodujących marek w Europie i Australii, specjalizujący się w transformacji organizacyjnej.
- Przez 10 lat pracował w firmie Procter & Gamble, gdzie pilotował największy globalny projekt firmy obejmujący 1500 pracowników w pełnym wymiarze godzin.
- Spędził 10 lat w Grupie L'Oréal, gdzie projektował i realizował strategię handlową i rynkową oraz rozwijał biznes i marki Grupy L'Oréal w różnych krajach.
- Zdobył tytuł magistra w dziedzinie ekonomii biznesu międzynarodowego uzyskany w Norweskiej Szkole Ekonomicznej i biegle posługuje się językami: holenderskim, angielskim i francuskim.
Dzięki kursowi dowiesz się, jak zbudować udany marketing odpowiadający potrzebom twojej firmy
Dzięki kursowi dowiesz się, jak zbudować udany marketing odpowiadający potrzebom twojej firmy
Ten kurs jest dla ciebie, jeśli…
-
jesteś CMO, bądź managerem działu marketingu
Poszerz swoje dotychczasowe doświadczenie i spojrzysz na swoją pracę z nowej perspektywy, dopasowując strategię marketingową do celów organizacji.
-
jesteś właścicielem firmy
Zbudujesz, rozwiniesz i zoptymalizujesz swoją strategię biznesową. Dowiesz się, jak tworzyć krótkoterminowe i długoterminowe plany biznesowo-marketingowe.
-
jesteś specjalistą ds. marketingu
Zaktualizujesz i poszerzysz swoją dotychczasową wiedzę, a także zyskasz pewność siebie. Doświadczenie, które zdobędziesz, pomoże ci w przyszłości starać się o awans na wyższe stanowisko.
O KURSIE
START KURSU:
17 maja
CZAS TRWANIA:
- 6 tygodni
- 11 lekcji
- 14 godzin
JĘZYK KURSU:
Angielski
FORMAT:
- Wykłady
- Dyskusje
- Zadania domowe

Dajemy ci najlepsze warunki do rozwoju osobistego i wspieramy cię niezależnie od tego, na jakim etapie jesteś
Interakcja
Łącz się z innymi zmotywowanymi profesjonalistami podczas zajęć online na żywo. Spotykaj się na żywo z prowadzącym kursu i na bieżąco śledź swoje postępy dzięki informacjom zwrotnym.
Zastosuj swoją wiedzę w praktyce
Poszerz swoje umiejętności dzięki praktycznym zadaniom indywidualnym i ćwiczeniom grupowym. Rozwiń pewność siebie w sprzedaży produktu i przećwicz z wykładowcą kilka sytuacji z podziałem na role.
Program
Środa, 17 maja, 18:30
Plan marketingowy
- Zrozumienie koncepcji strategii marketingowej i kluczowej terminologii
- Zdefiniowanie planu marketingowego
- Zastanów się nad swoją rolą w firmie i zidentyfikuj obecne mocne strony i czynniki hamujące rozwój biznesu
Poniedziałek, 22 maja, 18:30
Strategia korporacyjna i marketingowa
- Zrozum, jak opracować przegląd celów biznesowych
- Dowiedz się, jak połączyć plan marketingowy z ogólną strategią korporacyjną firmy
- Zadanie domowe: Przeanalizuj swoje biznesowe priorytety strategiczne i metryki, do omówienia na zajęciach.
Środa, 24 maja, 18:30
Produkt i docelowy konsument
- Zrozumienie różnicy pomiędzy perspektywą „produktową” a perspektywą „klientową”
- Poznanie różnic i powiązań pomiędzy konsumentem, klientem i shopperem
- Zidentyfikuj potencjalną bazę klientów
- Zadanie domowe: Opracuj pierwszy etap swojego planu marketingowego: podsumowanie biznesu, docelowa grupa odbiorców, mocne i słabe strony.
Poniedziałek, 5 czerwca, 18:30
Kanały marketingowe
- Discover your purpose and vision and learn to tell your story with guest speaker Sandy Carter, Senior Vice President and Channel Chief at Unstoppable Domains.
- Omów i oceń kanały marketingowe i taktyki, które zdobędą klientów
- Dowiedz się, jak zbudować udany marketing skoncentrowany na konkretnej grupie odbiorców
- Zadanie domowe: Opracuj drugi etap planu marketingowego: marketing mix i kampanie marketingowe.
Środa, 7 czerwca, 18:30
Kanały dystrybucji
- Rozwiń umiejętności budowania strategii go-to-market (myślenie długoterminowe i działanie krótkoterminowe)
- Dowiedz się, jak zarządzać kryzysami i budować zrównoważony model biznesowy
- Jak podejmować decyzje o uruchomieniu kanałów Direct to Consumer
- Zadanie domowe: Opracuj trzeci etap planu marketingowego: określ wizję swojego biznesu i ustal ramy czasowe.
Poniedziałek, 12 czerwca, 18:30
Ramy wartości
- Zrozumienie, jak zrównoważyć sprzeczne interesy i zdefiniować optymalne ramy wartości
- Poznaj różnicę między wartością a ceną
- Ćwiczenie grupowe: Opracujcie czwarty etap swojego planu marketingowego: analiza SWOT i dzielenie się doświadczeniami i zasobami.
Środa, 14 czerwca, 18:30
Formuła sprzedaży detalicznej
- Poznaj elementy, które budują markę
- Zidentyfikuj możliwości optymalizacji wartości marki bez inwestowania pieniędzy
- Zadanie domowe: Opracuj piąty etap planu marketingowego: propozycję wartości Twojej marki/produktu/usługi i dźwignie zwiększające wartość, sprzedaż i zysk.
Środa, 21 czerwca, 18:30
Zarządzanie wzrostem przychodów
- Jak inwestować, aby nam się opłaciło
- Opracuj plan zarządzania wzrostem cen dla marki/produktu/usługi
- Zadanie domowe: Opracuj szósty etap planu marketingowego: budżet na kanały marketingowe i handel.
Poniedziałek, 26 czerwca, 18:30
Od sprzedaży do współtworzenia
- Plan marketingowy a potrzeby klientów
- Dowiedz się, jak przejść do partnerskiej współpracy z kupcem
- Zadanie domowe: Przygotuj propozycję dla swojej marki/produktu/usługi, na podstawie planu marketingowego
Środa, 28 czerwca, 18:30
Role-Play: retail pitch na żywo
- Przekładanie wewnętrznych strategii i planu na przekonujące historie zewnętrzne
- Rozwijaj umiejętności prezentowania produktu sprzedawcom detalicznym
Środa, 5 lipca, 18:30
Sesja Q&A
- Opowiedz o wszystkim, czego się nauczyłeś podczas kursu
Zostań studentem
Laba Global
- Nauka na żywo od czołowych ekspertów z branży z całego świata (reprezentujących znane wszystkim firmy, takie jak Google, Nike czy Amazon).
- Osobisty feedback od prowadzącego.
- Poszerzanie słownictwa i zdobywanie umiejętności z zakresu biznesu międzynarodowego.
Co czyni Labę Global wyjątkową?
Zapisz się
na kurs
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.