Kurs online na żywo Strategie marketingowe — uwolnij potencjał strategicznego aktywa | Szkoła biznesu Laba

Kurs online na żywo

17 maja – 5 lipca

Strategie marketingowe

Co by było, gdyby twoja strategia marketingowa mogła nie tylko napędzać sprzedaż, ale także tworzyć potężną więź między produktem a klientami i torować drogę do długoterminowego sukcesu biznesowego?

Uwolnij potencjał strategicznego aktywa podczas kursu online w Labie ze Stijnem Demeerssemanem, dyrektorem generalnym w Amazon. Ulepsz dotychczasową strategię marketingową, poszerz swoją perspektywę i odkryj nowe sposoby na osiąganie sukcesów.

Zapisz się na kurs

Twój prowadzący:

Stijn Demeersseman przez 23 lata pracował dla przodujących marek: P&G, L’Oréal, Amazon.

STIJN DEMEERSSEMAN

STIJN DEMEERSSEMAN

General Manager
i Senior Category Leader w Amazon

  • Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu, pracujący dla przodujących marek w Europie i Australii, specjalizujący się w transformacji organizacyjnej.
  • Przez 10 lat pracował w firmie Procter & Gamble, gdzie pilotował największy globalny projekt firmy obejmujący 1500 pracowników w pełnym wymiarze godzin.
  • Spędził 10 lat w Grupie L'Oréal, gdzie projektował i realizował strategię handlową i rynkową oraz rozwijał biznes i marki Grupy L'Oréal w różnych krajach.
  • Zdobył tytuł magistra w dziedzinie ekonomii biznesu międzynarodowego uzyskany w Norweskiej Szkole Ekonomicznej i biegle posługuje się językami: holenderskim, angielskim i francuskim.

O KURSIE

Plan marketingowy

Już w pierwszym tygodniu kursu zaczniesz pracę nad strategią marketingową dla swojej firmy. Poznasz zaawansowane techniki, aby zmaksymalizować strategię go-to-market i integrację produktów.

Bądź na bieżąco

Zaplanujesz działania marketingowe na najbliższy okres będąc na bieżąco z najnowszymi praktykami. Zrozumiesz nowe kanały marketingu i dystrybucji.

Narzędzia do osiągania zysków

Zdobędziesz narzędzia, które zapewnią szybki rozwój i zwrot z inwestycji. Przygotujesz się do obsługi planów marketingowych wewnątrz organizacji i zmaksymalizujesz zyski z interesariuszami.

START KURSU:

17 maja

CZAS TRWANIA:

  • 6 tygodni
  • 11 lekcji
  • 14 godzin

JĘZYK KURSU:

Angielski

FORMAT:

  • Wykłady
  • Dyskusje
  • Zadania domowe
Chcę wiedzieć więcej!
Stijn Demeersseman

Dajemy ci najlepsze warunki do rozwoju osobistego i wspieramy cię niezależnie od tego, na jakim etapie jesteś

Interakcja

Łącz się z innymi zmotywowanymi profesjonalistami podczas zajęć online na żywo. Spotykaj się na żywo z prowadzącym kursu i na bieżąco śledź swoje postępy dzięki informacjom zwrotnym.

Zastosuj swoją wiedzę w praktyce

Poszerz swoje umiejętności dzięki praktycznym zadaniom indywidualnym i ćwiczeniom grupowym. Rozwiń pewność siebie w sprzedaży produktu i przećwicz z wykładowcą kilka sytuacji z podziałem na role.

Program

01.

Środa, 17 maja, 18:30

Plan marketingowy

  • Zrozumienie koncepcji strategii marketingowej i kluczowej terminologii
  • Zdefiniowanie planu marketingowego
  • Zastanów się nad swoją rolą w firmie i zidentyfikuj obecne mocne strony i czynniki hamujące rozwój biznesu
02.

Poniedziałek, 22 maja, 18:30

Strategia korporacyjna i marketingowa

  • Zrozum, jak opracować przegląd celów biznesowych
  • Dowiedz się, jak połączyć plan marketingowy z ogólną strategią korporacyjną firmy
  • Zadanie domowe: Przeanalizuj swoje biznesowe priorytety strategiczne i metryki, do omówienia na zajęciach.
03.

Środa, 24 maja, 18:30

Produkt i docelowy konsument

  • Zrozumienie różnicy pomiędzy perspektywą „produktową” a perspektywą „klientową”
  • Poznanie różnic i powiązań pomiędzy konsumentem, klientem i shopperem
  • Zidentyfikuj potencjalną bazę klientów
  • Zadanie domowe: Opracuj pierwszy etap swojego planu marketingowego: podsumowanie biznesu, docelowa grupa odbiorców, mocne i słabe strony.
04.

Poniedziałek, 5 czerwca, 18:30

Kanały marketingowe

  • Discover your purpose and vision and learn to tell your story with guest speaker Sandy Carter, Senior Vice President and Channel Chief at Unstoppable Domains.
  • Omów i oceń kanały marketingowe i taktyki, które zdobędą klientów
  • Dowiedz się, jak zbudować udany marketing skoncentrowany na konkretnej grupie odbiorców
  • Zadanie domowe: Opracuj drugi etap planu marketingowego: marketing mix i kampanie marketingowe.
05.

Środa, 7 czerwca, 18:30

Kanały dystrybucji

  • Rozwiń umiejętności budowania strategii go-to-market (myślenie długoterminowe i działanie krótkoterminowe)
  • Dowiedz się, jak zarządzać kryzysami i budować zrównoważony model biznesowy
  • Jak podejmować decyzje o uruchomieniu kanałów Direct to Consumer
  • Zadanie domowe: Opracuj trzeci etap planu marketingowego: określ wizję swojego biznesu i ustal ramy czasowe.
06.

Poniedziałek, 12 czerwca, 18:30

Ramy wartości

  • Zrozumienie, jak zrównoważyć sprzeczne interesy i zdefiniować optymalne ramy wartości
  • Poznaj różnicę między wartością a ceną
  • Ćwiczenie grupowe: Opracujcie czwarty etap swojego planu marketingowego: analiza SWOT i dzielenie się doświadczeniami i zasobami.
07.

Środa, 14 czerwca, 18:30

Formuła sprzedaży detalicznej

  • Poznaj elementy, które budują markę
  • Zidentyfikuj możliwości optymalizacji wartości marki bez inwestowania pieniędzy
  • Zadanie domowe: Opracuj piąty etap planu marketingowego: propozycję wartości Twojej marki/produktu/usługi i dźwignie zwiększające wartość, sprzedaż i zysk.
08.

Środa, 21 czerwca, 18:30

Zarządzanie wzrostem przychodów

  • Jak inwestować, aby nam się opłaciło
  • Opracuj plan zarządzania wzrostem cen dla marki/produktu/usługi
  • Zadanie domowe: Opracuj szósty etap planu marketingowego: budżet na kanały marketingowe i handel.
09.

Poniedziałek, 26 czerwca, 18:30

Od sprzedaży do współtworzenia

  • Plan marketingowy a potrzeby klientów
  • Dowiedz się, jak przejść do partnerskiej współpracy z kupcem
  • Zadanie domowe: Przygotuj propozycję dla swojej marki/produktu/usługi, na podstawie planu marketingowego
10.

Środa, 28 czerwca, 18:30

Role-Play: retail pitch na żywo

  • Przekładanie wewnętrznych strategii i planu na przekonujące historie zewnętrzne
  • Rozwijaj umiejętności prezentowania produktu sprzedawcom detalicznym
11.

Środa, 5 lipca, 18:30

Sesja Q&A

  • Opowiedz o wszystkim, czego się nauczyłeś podczas kursu

Zostań studentem
Laba Global

  • Nauka na żywo od czołowych ekspertów z branży z całego świata (reprezentujących znane wszystkim firmy, takie jak Google, Nike czy Amazon).
  • Osobisty feedback od prowadzącego.
  • Poszerzanie słownictwa i zdobywanie umiejętności z zakresu biznesu międzynarodowego.

Co czyni Labę Global wyjątkową?

Dostęp do materiałów

Wszystkie materiały z kursu dla uczestników są dostępne już na zawsze.

Rozwój

Kursanci mają większe szanse na pracę z międzynarodowymi klientami.

Wyróżnienie

Po kursie możesz zdobyć rekomendację od wykładowcy na LinkedIn.

Certyfikat

Kursanci z największą ilością punktów za zadania domowe otrzymają certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.

Zapisz się
na kurs

Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.

Pole obowiązkowe
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.