Kurs online na żywo
5 czerwca – 19 lipca
Tajniki efektywnej sprzedaży
W trakcie kursu wyciągniesz to, co najlepsze z produktu lub usługi, którą sprzedajesz i przygotujesz się do prowadzenia rozmów, które pomogą Ci zidentyfikować problemy i bóle klientów.
- W krótkim czasie zobaczysz znaczny wzrost wyników sprzedażowych
- Wzbogacisz wiedzę o najnowsze trendy i sprawdzone metody sprzedaży
- Stworzysz zestaw KPI dla prowadzonego zespołu sprzedażowego
- Będziesz potrafił samodzielnie tworzyć skrypty sprzedażowe
Twój prowadzący:
Dominik Cyran
Dyrektor sprzedaży w LABA Polska i SKVOT
- Dyrektor Sprzedaży Laba z 12-letnim doświadczeniem
- Od początku pracy w LABIE zwiększył przychody firmy ponad 87-krotnie
- Osobiście wyszkolił wszystkich członków działów sprzedaży LABA i SKVOT
- 10 lat aktywnej sprzedaży w branżach B2B i B2C w różnych branżach
- Największa jednorazowa sprzedaż - 5 mln PLN
- Doradza firmom m.in. z branż: edukacyjnej, marketingowej, telekomunikacyjnej, prawniczej, ubezpieczeniowej oraz retail
- Szkolił się ze światowej klasy ekspertami ze sprzedaży i marketingu: Brianem Tracym, Jordanem Belfortem, Russelem Bransonem, Grantem Cardone, Aaronem Rossem i Chrisem Vossem
- Zwolennik podejścia systemowego i etycznej sprzedaży
Dzięki kursowi osiągniesz sukcesy sprzedażowe i nie tylko…
12 lat na stanowisku dyrektora sprzedaży i 9 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B i B2C!
-
Psychologiczny aspekt sprzedaży
Poznasz kluczowe zasady sprzedaży oraz postępowania z ludźmi. Wdrożysz sposoby na wzbudzanie sympatii klientów oraz nauczysz się zasad związanych z zaawansowaną argumentacją sprzedażową.
-
Praca z obiekcjami
Zidentyfikujesz najpopularniejsze obiekcje w sprzedaży, zarówno w sprzedaży ogólnej, jak i w kontekście twojego produktu. Poznasz różne techniki pracy z tymi obiekcjami i jednocześnie przygotujesz gotowe rozwiązania do pracy z nimi.
-
System sprzedaży
Zaczniesz postrzegać sprzedaż jako system. Samodzielnie stworzysz strategię rozmowy dostosowanej do produktu i grupy docelowej, określisz kluczowe dla ciebie i twojego zespołu KPI. Zbudujesz obraz idealnego klienta, odnajdziesz USP swojej firmy i odpowiesz sobie na wiele pytań, które muszą paść w procesie sprzedaży.
Polecamy ten kurs, jeśli jesteś:
START KURSU:
5 czerwca
CZAS TRWANIA:
- 7 tygodni
- 14 lekcji
- 21 godzin
JĘZYK KURSU:
Polski
FORMAT:
- Wykłady
- Dyskusje
- Zadania domowe
Po kursie:
Wyeliminujesz nawyki, które ograniczają twoje wyniki sprzedażowe
Samodzielnie będziesz tworzył skrypty sprzedażowe dla zespołu
Zdobędziesz szerszą perspektywę umożliwiającą zdobycie lepszej pracy
Przygotujesz propozycję wartości i profil idealnego Klienta
Samodzielnie stworzysz zestaw KPI dla prowadzonego zespołu sprzedażowego
Będziesz wiedział, jak i od czego zacząć szkolenia handlowców
Zwiększysz sprzedaż swoich produktów, usług
Program
05.06.2023, 18.30
Fundamenty sprzedaży
- Dlaczego sprzedaż
- Czego boimy się w sprzedaży
- Przekonania i mindset
- B2B kontra B2C
- Lejek sprzedażowy
- Najczęstsze błędy managerów sprzedaży
- Praca domowa:
Wyślij zapytanie z prośbą o kontakt do pięciu konkurencyjnych firm. Przygotuj krótki raport z rozmów. Podczas pierwszej rozmowy poproś, żeby oddzwonili za 2 godziny.
07.06.2023, 18.30
Zasady skutecznych negocjacji
- Zasady skutecznych negocjacji
- Kto jest najlepszym sprzedawcą
- Jak sprawić, żeby klient nas lubił
12.06.2023, 18.30
Źródła pozyskiwania leadów
- Rodzaje leadów w sprzedaży
- ” Ciepłe leady”
- ” Zimne leady”
- Idealny klient
- Praca domowa:
Przygotuj profil swojego idealnego Klienta
14.06.2023, 18.30
Otwarcie i budowanie raportu
- Początek rozmowy
- Technika procesu sprzedaży
- Metoda „SPIN”
- Zbieranie informacji o kliencie
- Odpowiednia komunikacja
- Praca z otwartymi i zamkniętymi pytaniami
- Praca domowa:
Przygotuj 20 pytań dla swojego produktu lub usługi:
S - 5 pytań
P - 5 pytań
I - 5 pytań
N - 5 pytań
19.06.2023, 18.30
Diagnoza i prezentacja oparta na wartości
- USP i Value Proposition
- Podsumowanie
- Technika prezentacji rozwiązania
- Charakterystyki i korzyści produktu
- Sposób prezentacji ceny
- Technika „kanapki”
- Praca domowa:
Wypisz pięć kluczowych charakterystyk twojego produktu lub usługi i zamień je na korzyści
21.06.2023, 18.30
Sztuka pisania skryptów
- Po co nam skrypt?
- Czym jest, a czym nie jest skrypt sprzedażowy?
- Piszemy swój pierwszy skrypt
- Praca domowa:
Przygotuj szkic swojego skryptu sprzedażowego
26.06.2023, 18.30
Zamykanie sprzedaży i praca z obiekcjami
- Zamykanie sprzedaży
- Czym jest obiekcja?
- Obiekcja czy wymówka
- Technika pracy z obiekcjami
- Jak zapobiegać obiekcjom
- Praca domowa:
Wypisz pięć najczęstszych obiekcji, z jakimi się spotykasz i przygotuj dla nich gotową odpowiedź
28.06.2023, 18.30
Typy klientów
- Charakterystyka rodzajów klientów w sprzedaży
- Jak rozpoznać typ klienta?
- Praca z poszczególnymi typami klientów
03.07.2023, 18.30
Sprzedawaj więcej: up-sell, cross-sell, re-sell
- Pojęcie up-sell
- Pojęcie cross-sell
- Jak sprzedawać więcej?
- Customer Service
- Praca domowa:
Znajdź sposób na to, by zwiększyć sprzedaż i przygotuj gotową prezentację pod up-sell/ cross-sell
05.07.2023, 18.30
KPI i system pracy
- KPI dla menedżera sprzedaży
- Sales lifehacks
- Etyka pracy
- Proces sprzedaży
10.07.2023, 18.30
Zaawansowana argumentacja sprzedażowa
- Znaj swoje słabe punkty
- Dlaczego klient ma kupować właśnie do ciebie?
- Co wypada, a czego nie wypada
- Bądź gotów do rozmów o cenie
12.07.2023, 18.30
Zaawansowane techniki negocjacji
- Mechanika wywierania wpływu
- Najskuteczniejsze strategie w negocjacjach
- Wszystko, co robisz i mówisz ma wpływ
- Emocje i potrzeby
17.07.2023, 18.30
Kariera w sprzedaży
- ” Sell me this pen”
- Idealny profil menedżera sprzedaży
- Jak wybrać firmę, do której będziemy aplikować?
- Jak napisać CV?
- Jak sprzedać się na rozmowie kwalifikacyjnej?
- Co zrobić, żeby awansować?
19.07.2023, 18.30
Q&A z team leaderami firm: LABA i SKVOT
- Wasz czas — sesja pytań i odpowiedzi
- Wnioski i rekomendacje
- Co po kursie? - możliwości współpracy z LABĄ/ SKVOTEM
Zostań studentem
Laba Global
- Nauka na żywo od czołowych ekspertów z branży z całego świata (reprezentujących znane wszystkim firmy, takie jak Google, Nike czy Amazon).
- Osobisty feedback od prowadzącego.
- Poszerzanie słownictwa i zdobywanie umiejętności z zakresu biznesu międzynarodowego.
Co czyni Labę Global wyjątkową?
Zapisz się
na kurs
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.