Tajniki efektywnej sprzedaży

Kurs online na żywo

5 czerwca – 19 lipca

Tajniki efektywnej sprzedaży

W trakcie kursu wyciągniesz to, co najlepsze z produktu lub usługi, którą sprzedajesz i przygotujesz się do prowadzenia rozmów, które pomogą Ci zidentyfikować problemy i bóle klientów.

Zapisz się na kurs
  • W krótkim czasie zobaczysz znaczny wzrost wyników sprzedażowych
  • Wzbogacisz wiedzę o najnowsze trendy i sprawdzone metody sprzedaży
  • Stworzysz zestaw KPI dla prowadzonego zespołu sprzedażowego
  • Będziesz potrafił samodzielnie tworzyć skrypty sprzedażowe

Twój prowadzący:

Dominik Cyran

Dyrektor sprzedaży w LABA Polska i SKVOT

  • Dyrektor Sprzedaży Laba z 12-letnim doświadczeniem
  • Od początku pracy w LABIE zwiększył przychody firmy ponad 87-krotnie
  • Osobiście wyszkolił wszystkich członków działów sprzedaży LABA i SKVOT
  • 10 lat aktywnej sprzedaży w branżach B2B i B2C w różnych branżach
  • Największa jednorazowa sprzedaż - 5 mln PLN
  • Doradza firmom m.in. z branż: edukacyjnej, marketingowej, telekomunikacyjnej, prawniczej, ubezpieczeniowej oraz retail
  • Szkolił się ze światowej klasy ekspertami ze sprzedaży i marketingu: Brianem Tracym, Jordanem Belfortem, Russelem Bransonem, Grantem Cardone, Aaronem Rossem i Chrisem Vossem
  • Zwolennik podejścia systemowego i etycznej sprzedaży

Polecamy ten kurs, jeśli jesteś:

Sprzedawcą

Uzupełnisz swoją wiedzę niezależnie od tego, czy jesteś początkującym sprzedawcą, czy sprzedawcą z doświadczeniem. Zyskasz nowe narzędzia i zwiększysz satysfakcję z wykonywanej pracy.

Managerem sprzedaży

Zdobędziesz niezbędną wiedzę o procesach sprzedażowych. Będziesz przeprowadzać szkolenia całych zespołów sprzedażowych zgodnie z najbardziej aktualnymi i sprawdzonymi praktykami rekomendowanymi przez eksperta. Zbudujesz zmotywowany i samodzielny zespół i zyskasz szerszą perspektywę samorozwoju.

Przedsiębiorcą

Wdrożysz w codzienne działania profesjonalne narzędzia, które pomogą ci usprawnić zarządzanie własną firmą. Będziesz skutecznie sprzedawać własne produkty, usługi i pod czujnym okiem eksperta przygotujesz kompleksowy system sprzedaży.

START KURSU:

5 czerwca

CZAS TRWANIA:

  • 7 tygodni
  • 14 lekcji
  • 21 godzin

JĘZYK KURSU:

Polski

FORMAT:

  • Wykłady
  • Dyskusje
  • Zadania domowe
Chcę wiedzieć więcej!
Stijn Demeersseman

Po kursie:

Wyeliminujesz nawyki, które ograniczają twoje wyniki sprzedażowe

Samodzielnie będziesz tworzył skrypty sprzedażowe dla zespołu

Zdobędziesz szerszą perspektywę umożliwiającą zdobycie lepszej pracy

Przygotujesz propozycję wartości i profil idealnego Klienta

Samodzielnie stworzysz zestaw KPI dla prowadzonego zespołu sprzedażowego

Będziesz wiedział, jak i od czego zacząć szkolenia handlowców

Zwiększysz sprzedaż swoich produktów, usług

Program

01.

05.06.2023, 18.30

Fundamenty sprzedaży

  • Dlaczego sprzedaż
  • Czego boimy się w sprzedaży
  • Przekonania i mindset
  • B2B kontra B2C
  • Lejek sprzedażowy
  • Najczęstsze błędy managerów sprzedaży
  • Praca domowa:
    Wyślij zapytanie z prośbą o kontakt do pięciu konkurencyjnych firm. Przygotuj krótki raport z rozmów. Podczas pierwszej rozmowy poproś, żeby oddzwonili za 2 godziny.
02.

07.06.2023, 18.30

Zasady skutecznych negocjacji

  • Zasady skutecznych negocjacji
  • Kto jest najlepszym sprzedawcą
  • Jak sprawić, żeby klient nas lubił
03.

12.06.2023, 18.30

Źródła pozyskiwania leadów

  • Rodzaje leadów w sprzedaży
  • ” Ciepłe leady”
  • ” Zimne leady”
  • Idealny klient
  • Praca domowa:
    Przygotuj profil swojego idealnego Klienta
04.

14.06.2023, 18.30

Otwarcie i budowanie raportu

  • Początek rozmowy
  • Technika procesu sprzedaży
  • Metoda „SPIN”
  • Zbieranie informacji o kliencie
  • Odpowiednia komunikacja
  • Praca z otwartymi i zamkniętymi pytaniami
  • Praca domowa:
    Przygotuj 20 pytań dla swojego produktu lub usługi:
    S - 5 pytań
    P - 5 pytań
    I - 5 pytań
    N - 5 pytań
05.

19.06.2023, 18.30

Diagnoza i prezentacja oparta na wartości

  • USP i Value Proposition
  • Podsumowanie
  • Technika prezentacji rozwiązania
  • Charakterystyki i korzyści produktu
  • Sposób prezentacji ceny
  • Technika „kanapki”
  • Praca domowa:
    Wypisz pięć kluczowych charakterystyk twojego produktu lub usługi i zamień je na korzyści
06.

21.06.2023, 18.30

Sztuka pisania skryptów

  • Po co nam skrypt?
  • Czym jest, a czym nie jest skrypt sprzedażowy?
  • Piszemy swój pierwszy skrypt
  • Praca domowa:
    Przygotuj szkic swojego skryptu sprzedażowego
07.

26.06.2023, 18.30

Zamykanie sprzedaży i praca z obiekcjami

  • Zamykanie sprzedaży
  • Czym jest obiekcja?
  • Obiekcja czy wymówka
  • Technika pracy z obiekcjami
  • Jak zapobiegać obiekcjom
  • Praca domowa:
    Wypisz pięć najczęstszych obiekcji, z jakimi się spotykasz i przygotuj dla nich gotową odpowiedź
08.

28.06.2023, 18.30

Typy klientów

  • Charakterystyka rodzajów klientów w sprzedaży
  • Jak rozpoznać typ klienta?
  • Praca z poszczególnymi typami klientów
09.

03.07.2023, 18.30

Sprzedawaj więcej: up-sell, cross-sell, re-sell

  • Pojęcie up-sell
  • Pojęcie cross-sell
  • Jak sprzedawać więcej?
  • Customer Service
  • Praca domowa:
    Znajdź sposób na to, by zwiększyć sprzedaż i przygotuj gotową prezentację pod up-sell/ cross-sell
10.

05.07.2023, 18.30

KPI i system pracy

  • KPI dla menedżera sprzedaży
  • Sales lifehacks
  • Etyka pracy
  • Proces sprzedaży
11.

10.07.2023, 18.30

Zaawansowana argumentacja sprzedażowa

  • Znaj swoje słabe punkty
  • Dlaczego klient ma kupować właśnie do ciebie?
  • Co wypada, a czego nie wypada
  • Bądź gotów do rozmów o cenie
12.

12.07.2023, 18.30

Zaawansowane techniki negocjacji

  • Mechanika wywierania wpływu
  • Najskuteczniejsze strategie w negocjacjach
  • Wszystko, co robisz i mówisz ma wpływ
  • Emocje i potrzeby
13.

17.07.2023, 18.30

Kariera w sprzedaży

  • ” Sell me this pen”
  • Idealny profil menedżera sprzedaży
  • Jak wybrać firmę, do której będziemy aplikować?
  • Jak napisać CV?
  • Jak sprzedać się na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Co zrobić, żeby awansować?
14.

19.07.2023, 18.30

Q&A z team leaderami firm: LABA i SKVOT

  • Wasz czas — sesja pytań i odpowiedzi
  • Wnioski i rekomendacje
  • Co po kursie? - możliwości współpracy z LABĄ/ SKVOTEM

Zostań studentem
Laba Global

  • Nauka na żywo od czołowych ekspertów z branży z całego świata (reprezentujących znane wszystkim firmy, takie jak Google, Nike czy Amazon).
  • Osobisty feedback od prowadzącego.
  • Poszerzanie słownictwa i zdobywanie umiejętności z zakresu biznesu międzynarodowego.

Co czyni Labę Global wyjątkową?

Dostęp do materiałów

Wszystkie materiały z kursu dla uczestników są dostępne już na zawsze.

Rozwój

Kursanci mają większe szanse na pracę z międzynarodowymi klientami.

Wyróżnienie

Po kursie możesz zdobyć rekomendację od wykładowcy na LinkedIn.

Certyfikat

Kursanci z największą ilością punktów za zadania domowe otrzymają certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.

Zapisz się
na kurs

Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.

Pole obowiązkowe
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.