KURS ONLINE NA ŻYWO

Top Manager

Poszerzaj swoją wiedzę o doświadczenia ekspertów i przedefiniuj reguły gry, uczestnicząc w zajęciach z wyselekcjonowaną grupą najlepszych managerów na polskim rynku. Po ukończeniu kursu „Top Manager” będziesz zarządzać firmą, marką osobistą i pracą zespołu zgodnie z najnowszymi trendami. Będziesz ustalać i konsekwentnie realizować cele dzięki strategii opartej na innowacyjności.
Oprócz zdobywania wiedzy i umiejętności, uczestnictwo w zajęciach będzie również doskonałą okazją do networkingu i nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Staniesz się głównym strategiem i motorem zmian w Twojej organizacji, wykorzystując nowe technologie i innowacyjne podejścia przy minimalnym poziomie ryzyka
Będziesz podejmować trafne decyzje oparte na danych zarówno w aspektach operacyjnych, optymalizacji procesów jak i budowy dojrzałych zespołów projektowych
Skorzystasz z metod wypracowanych w działach komercyjnych, marketingu i sprzedaży - by nadać nowy impuls do rozwoju swojego biznesu
Zrozumiesz istotę zarządzania przepływami pieniężnymi, generowania kapitału i analizy projektów inwestycyjnych, aby zapewnić finansowe bezpieczeństwo organizacji
Staniesz się świadomym, godnym zaufania liderem - inspiracją i pionierem w oczach pracowników, którzy na dłużej zwiążą z Twoim biznesem swoje osobiste kariery zawodowe
Ucz się od czołowych ekspertów ze znanych na całym świecie firm, którzy z zaangażowaniem podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem.
Witold Kowalski
Ex-CEO w Nike,
Telepizza
Wprowadził do Polski i przez 13 lat zarządzał Nike Poland – filią światowego lidera rynku sportowego.
Dyrektor generalny i założyciel polskiego oddziału Telepizza Poland.
Posiada 35-letnie doświadczenie biznesowe.
> Przez 11 lat prowadzenia własnej firmy, WK Profit Consulting, konsultował oraz współpracował z ponad 100 przedsiębiorstwami z kilkunastu sektorów i kilku krajów. Jego specjalizacja to zagadnienia z zakresu zarządzania oraz przywództwa.
> Wielokrotny mentor w projektach innowacyjnych Komisji Europejskiej, Fundacji Liderek Biznesu i Akademii Menedżera Innowacji.
> Autor książki „Prawdziwy lider w firmie z sensem”.

Prowadzący

To oni pomogą Ci się stać lepszym liderem. Wszyscy posiadają bogate doświadczenie biznesowe i od lat pracują z największymi markami na rynku.

  • Kamila Cichocka

    Microsoft
    CMO

    Zarządza działaniami marketingowymi dla Microsoft Polska. Doświadczona entuzjastka marketingu inkluzywnego, ma na koncie kampanie tego typu dla Microsoft i Tech Data. Prowadzi rozbudowane kampanie marketingowe, które obejmują wszystkie grupy produktów Microsoft.

  • Piotr Skrzypczyński

    Volkswagen Financial Services
    Business Development Director

    Lider z doświadczeniem w tworzeniu strategii korporacyjnych, modeli biznesowych i przekształcaniu organizacji poprzez pragmatyczne zarządzanie zmianą i projektami. Entuzjasta i praktyk Zarządzania 3.0. Współpracował z takimi firmami jak Volkswagen, ING, Santander, DPD, Philips.

  • Piotr Stodulski

    Pandora
    Board Member, Finance Director Eastern Europe, Middle East & Africa

    Posiada 12-letnie doświadczenie w bezpośrednim wspieraniu zarządu firmy. Koncepcyjny biznes detaliczny, branża FMCG i produkcja nie mają dla niego tajemnic. Posiada doświadczenie w planowaniu strategicznym, planowaniu biznesowym oraz przeglądach biznesowych.

  • Grzegorz Szaton

    Allegro
    Head of Group Delivery Operations

    Dyrektor działu dostaw w Allegro. Zarządza dwudziestoma pięcioma oddziałami kurierskimi. Z branżą TSL jest związany nieprzerwanie od 13 lat. Wcześniej Pracował na stanowiskach kierowniczych w takich firmach jak DHL oraz GLS.

  • Dominik Łyp

    InPost
    SME Sales Director

    Od 10 lat zajmuje się zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Odpowiada za wdrożenie fundamentalnej zmiany w zarządzaniu jakością sprzedaży i wzrost skuteczności sprzedaży o 30% w InPost. Realizował kampanie sprzedażowe dla największych firm z branży finansowej i telekomunikacyjnej (Benefit, Inpost).

  • Joanna Chamera

    Quad
    Director of Purchasing

    Od 15 lat zarządza zespołem zakupowym Quad Graphics Europe. Studiowała procesy wydawnicze i poligraficzne w Wauskesha County Technical College w Stanach Zjednoczonych. Wdrożyła system ERP w obszarze Zakupów i Magazynowania.

  • Mariusz Augustyniak

    DXC Technology (Formerly Hewlett Packard Enterprise)
    Information Technology Program Manager

    Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu, konsultingu, mentoringu i prowadzeniu projektów IT zarówno w polskich firmach jak i międzynarodowych korporacjach w imieniu Hewlett-Packard, DXC, Vodafone Enterprise U.K. oraz własnej firmy doradczej Aspen Consulting & Coaching.  W obecnej firmie nagrodzony w kategorii Contribution, Innovation & Execution, a w poprzedniej za najlepszego menedżera w Europie w kategorii Collaboration & Knowledge Management.

  • Dominik Cyran

    Laba
    Sales Director

    Sales Director z 12-letnim doświadczeniem w sektorze sprzedaży. Od początku pracy w Labie zwiększył przychody firmy i wyszkolił wszystkich członków działów sprzedaży Laby oraz Skvota. Szkolił się ze światowej klasy ekspertami ze sprzedaży i marketingu: Brianem Tracym, Jordanem Belfortem, Russelem Bransonem, Grantem Cardone, Aaronem Rossem i Chrisem Vossem. Doradza firmom m.in. z branż: edukacyjnej, marketingowej, telekomunikacyjnej, prawniczej, ubezpieczeniowej oraz retail.

  • Adriana Rychter

    Hotel Bristol
    Director of Human Resources

    Dyrektor HR z ponad 20 letnim stażem, członkini HR Influencers. Zdobyła tytuł HR Top Manager w konkursie Personel Plus i Rzeczpospolitej.

  • Maciej Szott

    Luxon LED
    Co-founder

    Head of Sales & Marketing oraz współzałożyciel w Luxon LED – najszybciej rozwijającej się firmy produkcyjnej oświetlenia LED w Europie według Deloitte Fast 500 EMEA 2017, Deloitte Fast 50 CE w 2018 oraz Financial Times 1000 w 2019.

Nasze podejście polega na dostarczeniu nie tylko teorii, ale również praktyki, którą możesz zastosować w swojej codziennej pracy i osiągnąć cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
KOMPETENCJE MIĘKKIE TOP MANAGERA
Dowiedz się, dlaczego ludzie nie kupują tego co robisz, tylko dlaczego to robisz. Naucz się sposobów komunikacji produktowej i personalnej, które są wykorzystywane przez managerów znanych marek.
ANALIZA FINANSOWA
Jeff Bezos poproszony o komentarz na temat imponujących wyników finansowych firmy w 2017 r. odpowiedział, że wiedział o tym, jakie one będą, już trzy lata wcześniej. Szczegółowa analiza finansowa oraz umiejętność określenia etapu rozwoju firmy są kluczowe w planowaniu jej ekspansji. Na kursie dowiesz się, w jaki sposób identyfikować pozycję finansową firmy oraz planować strategię na przyszłość.
NARZĘDZIA TOP MANAGERA
Dzięki kursowi „Top Manager” pozyskasz narzędzia do całościowego zarządzania firmą na różnych etapach jej rozwoju. Opanujesz techniki z zakresu Lean, Kaizen, strategii koncentracji i dywersyfikacji, analizy ryzyka i zarządzania projektami.
STRATEGIE BIZNESOWE
Kurs pozwoli ci budować strategie oparte na innowacji oraz długoterminowyme plany zarządzania,które zwiększą rentowność przedsiębiorstwa. Opanujesz ramy tworzenia strategii w dojrzałych organizacjach oraz będziesz wiedział, jak mierzyć ich efektywność i jak często je aktualizować.
Zaczynamy:
29 maja
Czas trwania:
30 tygodni
30 spotkań
poniedziałki,
19:00 - 21:00
Format:
Wykłady na żywo + Warsztaty
+ Spotkania mentoringowe
+ Osobisty feedback od wykładowców dotyczący zadań domowych
Język: polski
Laba – nowa jakość w nauce:
Dajemy praktykę i sprawdzone metody
Dzięki wiedzy zdobytej na kursie zaczniesz podejmować decyzje trafnie oceniając ich ryzyko i konsekwencje, realistycznie planować i dowozić określone rezultaty biznesowe oraz skutecznie prognozować i eksperymentować w nowych obszarach działalności. Efekt? Widoczna poprawa wyników biznesowych i dalszy rozwój osobisty!
Program
kursu:
Moduł 1:
Moduł 1: Innowacyjne strategie i idee marketingowe
  • - Kamila Cichocka
    • - Customer Experience
    • - Strategia marketingowa jako element strategii firmy
  • - Mariusz Augustyniak
    • - Podejście projektowe jako kluczowa strategia biznesowa
  • - Piotr Skrzypczyński
    • - Top Manager jako strateg – tworzenie, ocena, korygowanie strategii, Zarządzanie ryzykiem, zarządzanie kryzysowe
  • - Witold Kowalski
    • - Strategia firmy oparta na innowacjach
Moduł 2:
Moduł 2: Human factor 360°
  • - Adrianna Rychter
    • - Komunikacja w firmie z wykorzystaniem danych
  • - Grzegorz Szaton
    • - Budowanie dojrzałego zespołu menedżerów i specjalistów
  • - Witold Kowalski
    • - Motywacja w firmie z pomocą HR
Moduł 3:
Moduł 3: Modele i optymalizacja biznesu
  • - Grzegorz Szaton
    • - Organizacja, systemy, procesy, funkcje w firmie
  • - Joanna Chamera
    • - Warsztat: To tylko Zakupy, więc o co tyle hałasu?
  • - Witold Kowalski
    • - Zarządzanie przez cele, eksperymentowanie, rozwiązywanie problemów
Moduł 4:
Moduł 4: Sales boost
  • - Dominik Łyp
    • - Proces sprzedaży. Gdzie się on właściwie zaczyna, a gdzie kończy?
    • - Jak go zbudować tak, aby wspierał handlowców w działaniach, a nie był kulą u nogi
  • - Dominik Cyran
    • - W jaki sposób dobrze poukładany proces sprzedaży wpływa pozytywnie na realizację celów sprzedażowych?
    • - Jak wypełniać wszystkie elementy procesu nie dokładając pracy handlowcom? - optymalizacja i narzędzia AI
Moduł 5:
Moduł 5: Finanse i pozyskiwanie funduszy
  • - Piotr Stodulski
    • - Finanse firmy/ działu/ kategorii - rachunek zysków i strat
    • - Cash flow, bilans, praktyczna ocena sytuacji finansowej organizacji z wykorzystaniem analizy wskaźnikowej
    • - Ku przyszłości – analiza finansowa projektów inwestycyjnych
Moduł 6:
Moduł 6: Przywództwo
  • Witold Kowalski
    • - Co to znaczy być prawdziwym liderem?
    • - Marka osobista lidera w firmie/ na rynku
    • - WARSZTAT: Świadomy rozwój kompetencji przywódczych
Moduł 7:
Moduł 7: Martech, przełomowe zmiany i trendy
  • - Kamila Cichocka
    • - Organizacja jutra na tle kluczowych trendów rynkowych i nowych technologii. Data Driven Marketing
  • - Maciej Szott
    • - Automatyzacja pracy pracowników: narzędzia, oprogramowanie, aspekt wdrożeniowy. Wykład gościnny: Budowanie startupów przemysłowych B2B cz.1,2
  • - Witold Kowalski
    • - Podsumowanie szkolenia cz 1, 2
Liderzy na rynku
edukacji online
Już przez 8 lat pomagamy osiągać cele zawodowe.
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie.
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny.
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady.
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki Google Classroom wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat, ceniony przez pracodawców.
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby zapisać się na kurs,
wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe