- Od 9 lat pracuje jako General Manager w rejonie CEE w Logitech. Główne obszary odpowiedzialności:
- budowa i egzekucja strategii sprzedażowo-marketingowej z pełną odpowiedzialnością za P&L w rejonie CEE;
- tworzenie planów go-to-market, odpowiedzialność za rozwój kanałów B2C, B2B oraz omnichannel;
- sprzedaż i marketing w oparciu o zwrot z inwestycji (ROI);
- budowa skutecznego zespołu: zatrudnianie, rozwój oraz coaching.
- Ma 20 lat doświadczania w biznesie międzynarodowym w strukturach sprzedażowo-marketingowych. Doświadczenie zdobywał w organizacjach: V&S Vin & Sprit, Energizer, Electronic Arts, Logitech
- Odbyte kursy i szkolenia:
- Strategic Thinking & Leadership
- Budowa skutecznego zespołu
- Jak osiągać cele we współpracy ze strategicznymi klientami
- Omnichannel Development
- Category Management
- Tworzenie strategii i jej realizacja
Wykładowca pracował w tych firmach: