Kurs online na żywo Analityk reklamowy Google Ads — Zdobądź wiedzę na temat SEM i najważniejszych narzędzi reklamowych Google | Szkoła biznesu Laba
Kurs
online

Google Ads od podstaw

Zdobądź wiedzę na temat SEM i najważniejszych narzędzi reklamowych Google. Prowadź efektywne kampanie i poznaj najważniejsze czynniki warunkujące ich skuteczność. Trafnie określaj grupy docelowe oraz naucz się, jak do nich docierać.

Poznaj metryki i raporty Google Analytics 4, wyciągaj z nich wnioski, a na bazie praktycznych wskazówek doświadczonego wykładowcy twórz własne kampanie.
Poznaj swojego wykładowcę:
Jakub Machała
New Business Manager w agencji digitalk.pl.
Ex-Konsultant w Grow with Google
Przez 6 lat działał w programie doradczo-edukacyjnym Grow with Google, gdzie zajmował się szkoleniami i doradztwem dla MŚP.
W ramach projektu „Google Internetowe Rewolucje” zajmował się rekomendowaniem, opracowywaniem i wprowadzaniem nowych strategii marketingowych na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych.
Był konsultantem w programie Google „Firmy Jutra” oraz mentorem w programie szkoleniowym Google „Umiejętności Jutra”.
Ma doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii z zakresu marketingu internetowego, wdrażaniu narzędzi analitycznych oraz raportowaniu i analizie, budowaniu strategii oraz realizacji kampanii SEM.
Dajemy ci nie tylko teorię, lecz praktyczną wiedzę, którą wykorzystasz w codziennej pracy i która pomoże ci osiągnąć cele zawodowe.

Dostęp do wszystkich materiałów otrzymujesz
od razu.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Tworzenie kampanii Google Ads od A do Z
W trakcie zajęć dowiesz się, jak stworzyć swoją pierwszą kampanię oraz zobaczysz, jak wygląda proces tworzenia efektywnych reklam i wybierania odpowiednich słów kluczowych.
Techniczne aspekty Google Analytics 4
Poznasz kluczowe funkcje najnowszej wersji Google Analytics, takie jak śledzenie ruchu na stronie, analiza konwersji, segmentacja użytkowników i generowanie raportów. Zdobędziesz umiejętność interpretowania danych oraz wykorzystywania ich do podejmowania trafnych decyzji marketingowych.
Wykorzystanie różnych kanałów reklamowych
Nauczysz się efektywnie posługiwać różnorodnymi formatami reklamowymi (tekstowymi, graficznymi i wideo), aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów na różnych platformach.
Jak wygląda kurs?
Wygodny format nauki online
Ucz się na dowolnym urządzeniu z dowolnego miejsca. To, gdzie i kiedy się uczysz, zależy tylko od Ciebie! Z naszym kursem online z łatwością dodasz naukę do swojego harmonogramu.
Nieograniczony dostęp
Dostosuj tempo nauki do swoich indywidualnych potrzeb, zatrzymuj nagrania, aby zrobić notatki, kilkukrotnie odtwarzaj najważniejsze fragmenty, aby lepiej przyswoić wiedzę. Dostęp do materiałów masz 24/7.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Wprowadzenie do narzędzi Google
  • - Znaczenie narzędzi Google w marketingu cyfrowym
  • - Podstawowa terminologia i uporządkowanie pojęć związanych z SEM, SEO, PPC
  • - Mechanizm działania SEM, SEO, PPC
  • - Wstępna prezentacja głównych narzędzi: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, Google Merchant Center, Looker Studio, Google Search Console, Profil Firmy Google
Zajęcia nr 2.
Wstęp do analityki. Poznanie mechanizmów działania i możliwości zastosowania Google Analytics
  • - Zasada działania Google Analytics 4
  • - Zrozumienie podstawowych metryk i raportów
  • - Podstawowe ustawienia GA4 zgodne z dobrymi praktykami – praktyczna checklista
Zajęcia nr 3.
Pierwsze kroki z Google Ads
  • - Zakładanie i ustawienie konta Google Ads
  • - Łączenie Google Ads i GA4
  • - Ustawienia konwersji
  • - Omówienie interfejsu Google Ads
  • - Uzyskanie dostępu do konta demonstracyjnego Google Analytics, nawigacja po koncie i ustawieniach
  • - Zakładanie darmowego konta Google Ads. Ścieżka postępowania przy dodawaniu nowego użytkownika do konta oraz przy konfiguracji konwersji w Google Ads
Zajęcia nr 4.
Planowanie i dobór odpowiedniej kampanii Google Ads
  • - Rodzaje kampanii Google Ads
  • - Lejek sprzedażowy
  • - Rozumienie stawek i licytacji w Google Ads; rodzaje strategii ustalania stawek: CPA, ROAS, maksymalizacja liczby kliknięć, maksymalizacja konwersji
  • - Określanie optymalnego budżetu. Przydatne narzędzia Google Ads: planer słów kluczowych, planer kampanii
Zajęcia nr 5.
Tworzenie pierwszej kampanii w Google Ads
  • - Budowa kampanii: struktura i elementy składowe.
  • - Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania (linki sponsorowane)
  • - Typy dopasowań słów kluczowych
  • - Optymalizacja kampanii w sieci wyszukiwania
  • - Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA)
  • - Audyt wyniku jakości kampanii, CTR i CPC. Wyświetlenia i Kliknięcia
Zajęcia nr 6.
Kampanie produktowe Google Ads
  • - Wdrożenie i konfiguracja Google Merchant Center
  • - Tworzenie i konfiguracja kampanii produktowej
  • - Optymalizacja kampanii produktowej
Zajęcia nr 7.
AI w reklamie Google
  • - Elementy AI w Google Ads
  • - Tworzenie kampanii inteligentnych dla e-commerce i usług Performance Max
  • - Zastosowanie kampanii Performance Max – kiedy warto je wybrać?
  • - Możliwości optymalizacji kampanii inteligentnych
Zajęcia nr 8.
Sieć reklamowa, Demand Gen i wideo
  • - Dobór odpowiedniej reklamy w górze lejka sprzedażowego
  • - Tworzenie reklam Display, Demand Gen i Wideo
  • - Remarketing w Google Ads
Zajęcia nr 9.
Techniczne aspekty analityki
  • - Wdrożenie Google Analytics 4 na stronie
  • - Google Tag Manager – omówienie i zastosowanie narzędzia
  • - Konfiguracja konwersji dla usług i e-commerce
  • - Sprawdzenie poprawności zbieranych danych
Zajęcia nr 10.
Analiza ruchu na stronie, raportowanie wyników
  • - Segmentacja odbiorców
  • - Tworzenie i wykorzystywanie UTMów
  • - Tworzenie własnych raportów w dziale „Eksploracja” (raporty eksploracji, pokrywania się segmentów, eksploracja sekwencji ścieżki)
  • - Looker Studio – opis i wykorzystanie narzędzia
Zajęcia nr 11.
Pozostałe narzędzia Google dla marketerów
  • - Google Search Console
  • - Profil Firmy Google
Zajęcia nr 12.
Podsumowanie i rozwijanie umiejętności
  • - Śledzenie zmian i aktualizacji w Google Ads i Analytics
  • - Przyszłość SEM i narzędzi Google
  • - Jak dalej rozwijać swoje umiejętności w zakresie narzędzi Google? Jak korzystać z materiałów Google, które z nich są najbardziej wartościowe?
  • - Certyfikacja Google Ads i Google Analytics (certyfikaty Skillshop)
 
Co o nas mówią
Natalia Olszyńska
HR Specialist & Recruitment Specialist
Super merytoryczne kursy oraz materiały, polecam!
Dawid Pośliński
CEO w Selleo
Bardzo fajnie strukturyzuje wiedzę z wybranego zakresu. Solidne przygotowanie prowadzącego - łatwość dostępu do informacji i spora dawka praktyki w kursie, którą można przełożyć na swoje codzienne obowiązki i usprawniać.
Artur Wojtas
Starszy Analityk Biznesowy
Do tej pory odbyłem dwa kursy z LABA. Jestem naprawdę zadowolony z obu. Pomogli mi podnieść kwalifikacje i ubiegać się o lepiej płatną pracę
Iwona Todorska
Kierownik projektu
Zdecydowanie polecam kursy LABA - świetna organizacja, świetne przygotowanie merytoryczne, wspaniała atmosfera, praktyczne podejście:)
Piotr Kaczmarczyk
Implementation Consultant
Ogólnie polecam! dobry poziom kursów, fajni prowadzący, świetna obsługa klienta i ceny ok.
Grzegorz Polak
Za mną już kilka kursów organizowanych przez Laba.
Świetnie zorganizowane, przyjaźni, ale i wymagający wykładowcy. Gorąco polecam :)
Anna Grabowiec
HR Manager w Safic-Alcan Polska sp z o.o
Polecam! To zupełnie nowe podejście do szkoleń!
Joanna Pośpiech
Manager marketingu
Fajna kadra, dużo praktycznej wiedzy, tempo nauki dostosowane do możliwości osób pracujących. Skorzystałam raz, ale na pewno jeszcze wróce do Laby.
Magda Radzikowska-Buchała
Profesjonalna firma, świetny kurs z Google Ads, materiały. Konkretna wiedza do wykorzystania od razu. Polecam :)
Angelika Kowalik
Bralam udzial w kilku kursach przygotowanych przez szkole LABA - Analityka w marketingu, Marketing Automation i Google Ads Analityk reklamowy - kursy przygotowane bardzo merytorycznie. Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam kursy i szkole LABA!
Prześlij swoje zgłoszenie
Wypełnij formularz, aby otrzymać więcej szczegółów i zapisać się na kurs.
Pole obowiązkowe

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

Dowiedz się więcej