Odpowiada za właściwą dokumentację i pomiary procesów oraz ich usprawnianie w celu osiągnięcia większej efektywności.
Usprawnianiem procesów zajmuje się zawodowo od 2008 roku.
Pracę w KMD Poland rozpoczęła od stanowiska Change Managera. Jej głównym zadaniem było zaplanowanie i wdrożenie lean managementu w polskim oddziale.
Jako Process Excellence Manager w KMD odpowiadała za zaprojektowanie i wdrożenie systemu zarządzania procesami, systemu zarządzania jakością (ISO 9001), bezpieczeństwem informacji (ISO 27001) oraz usługami IT (ISO 20 000).
Była odpowiedzialna za wdrożenie lean managementu w polskim oddziale firmy OTIS.
Pełniła funkcję audytora wewnętrznego ISO oraz asesora ACE w europejskich oddziałach spółek UTC.
Prowadziła szkolenia i warsztaty dla ponad 500 osób.
Z wykształcenia jest psychologiem. Ukończyła SWPS na kierunku Społeczna Psychologia Informatyki i Komunikacji.