Szkolenie Dyrektor Marketingu: Edukacja i Zarządzanie dla CMO | Szkoła biznesu Laba

KURS ONLINE NA ŻYWO

Dyrektor marketingu

Kamila Cichocka
CMO Lead w Microsoft

ELVTR Expansion photo

Odkryj tajniki zarządzania strategią marketingową i zostań skutecznym dyrektorem działu!

DATY:

2 GRUDNIA – 30 STYCZNIA
12 ZAJĘĆ ONLINE NA ŻYWO

Pod okiem Kamili Cichockiej, CMO Lead w Microsoft, zyskasz kluczowe kompetencje niezbędne na stanowisku dyrektora marketingu. Zgłębisz analizę otoczenia rynkowego, nauczysz się identyfikować dynamiczne trendy i wykorzystywać je jako kluczowe narzędzia sukcesu biznesowego. Dowiesz się, jak budować przewagę konkurencyjną, a także jak skutecznie kierować zaangażowanym zespołem.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • CMO

    Kurs pozwoli ci odkryć, jak wpływać na biznes oraz zbudować markę osobistą. Wzmocnisz umiejętności analityczne i negocjacyjne oraz dowiesz się, jak stworzyć zaangażowany zespół.

  • Dyrektorem marketingu z niewielkim doświadczeniem

    Wejdź w rolę CMO dzięki wykorzystaniu nowych narzędzi i trendów, zaawansowanej analizy oraz najlepszych praktyk liderów branży. Wzmocnij pozycję i autorytet w zespole oraz zrozum potrzeby biznesu.

  • Managerem marketingu

    Aspirujesz do roli CMO? Na kursie poznasz od podstaw obowiązki wymagane na tym stanowisku, zbudujesz strategię marketingową pod okiem CMO z Microsoft i dowiesz się, jak zawalczyć o awans!

TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:

  1. Tworzenie zespołu i zarządzanie

    Nauczysz się skutecznie komunikować z zespołem wewnętrznym i zewnętrznym, dobierać odpowiednich specjalistów, rozdzielać role i ustalać osiągalne KPI. Dowiesz się, jak zbudować nowy silny zespół lub zwiększyć wydajność istniejącego.

  2. Organizacja procesów

    Opracujesz skuteczną strategię marketingową, która będzie gotowa do wdrożenia. Nauczysz się określać cele dla zespołu marketingu, monitorować skuteczność swojej pracy i wprowadzać korekty.

  3. Strategia i planowanie

    Nauczysz się stosować analizę PEST i tworzyć strategie marketingowe, które realizują globalne cele biznesowe. Ocenisz rynek i potrzeby klientów, a także swoją pozycję na tle konkurencji.

Prowadząca:

Kamila
Cichocka

  • CMO Lead w Microsoft
  • Prowadzi rozbudowane działania marketingowe, które obejmują wszystkie grupy produktów Microsoft
  • Potrafi skutecznie łączyć empatię, szacunek dla konsumenta i długofalowe, strategiczne planowanie
  • Ma doświadczenie w marketingu inkluzywnym, realizowała tego typu kampanie dla Microsoft i Tech Data
  • Została wyróżniona w rankingu „Strong Women in IT 2023”, poświęconemu kobietom, odznaczającym się determinacją w tworzeniu i wdrażaniu innowacji w branży IT

Program kursu

01

02.12.2024

Struktura działu

  • Zdefiniowanie obszarów działania marketingu
  • Podział ról w zespole
  • Kompetencje w dziale marketingu
  • Sposoby ustalania KPI dla członków zespołu
02

05.12.2024

Zarządzanie zespołem marketingu

  • Cykl życia zespołu
  • Innowacja i kreacja w zespole
  • Zarządzanie zasobami zewnętrznymi (outsourcing, współpraca z agencjami)
  • Wybrane style przywództwa, które wspierają skuteczność działu marketingu
  • Samomotywacja CMO
03

09.12.2024

Miejsce i rola CMO w organizacji

  • Przegląd wybranych modeli organizacji
  • Ustalenie celów działu marketingu oraz kryteriów sukcesu
  • Modele GTM – Integracja celów organizacji z celami marketingowymi
  • Komunikacja z organizacją – budowa relacji z klientem wewnętrznym
  • Dział marketingu i sprzedaży – jak uzyskać efekt synergii
04

12.12.2024

CMO jako strateg – etapy planowania

  • Jak zacząć planowanie?
  • Cykle planowania w marketingu
  • Cele biznesowe – jak z nimi pracować?
  • Budżetowanie w marketingu
05

16.12.2024

Analiza otoczenia marketingowego

  • Analiza marketingowa: badania rynku, ocena potrzeb klientów, analiza konkurencji,
  • Analiza PEST – zastosowanie
  • Badanie trendów
  • Określanie czynników przewagi konkurencyjnej produktu/usługi (analiza SWOT)
06

09.01.2025

Personalizacja w marketingu

  • Definicja grup docelowych
  • Planowanie ścieżki klienta
07

13.01.2025

Planowanie strategiczne

  • Elementy strategii marketingowej
  • Pułapka komodytyzacji
  • Pozycjonowanie marki
  • Filary marki
  • Customer Value proposition
  • Ustalanie celów działań marketingowych oraz planu marketingowego – wybór taktyk
08

16.01.2025

Marketing oparty na danych

  • Dane i potencjał ich wykorzystania w marketingu
  • Omówienie wybranych case studies
  • Organizacja dojrzała cyfrowo
  • Automatyzacja w marketingu
09

20.01.2025

Wdrożenie planu marketingowego

  • Od strategii do taktyki
  • Budowanie planu taktycznego, korygowanie i bieżący monitoring
  • Content marketing
  • Pułapki egzekucji
10

23.01.2025

Raportowanie wyników

  • CMO w roli lidera transformacji
  • Dobre praktyki skutecznego raportowania
  • Dashboardy: strategiczny, taktyczny, operacyjny – wykorzystanie
11

27.01.2025

Przegląd wybranych trendów konsumenckich: marketing odpowiedzialny społecznie

  • Trendy konsumenckie
  • Brand purpose
  • Marketing odpowiedzialny społecznie
12

30.01.2025

Połączony świat i inne megatrendy ważne dla marketingu

  • Rewolucja 4.0 i jej wpływ na działania marketingowe
  • Trendy marketingowe – okiem eksperta
  • Budowa zwinnej organizacji marketingowej

Jak wygląda kurs?

  • Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne

    Żeby łatwiej ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne. Z ich pomocą poznasz i nauczysz się wykorzystywać w praktyce codzienne procesy, działania i narzędzia HR, by móc jeszcze lepiej odpowiadać na dynamiczne oczekiwania organizacji.

  • Wspieramy każdego

    Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji.

  • Budujemy sieć kontaktów

    Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies.

Co o nas mówią

Piotr Kaczmarczyk Implementation Consultant

Ogólnie polecam! dobry poziom kursów, fajni prowadzący, świetna obsługa klienta i ceny ok.

Joanna Pośpiech Manager marketingu

Fajna kadra, dużo praktycznej wiedzy, tempo nauki dostosowane do możliwości osób pracujących. Skorzystałam raz, ale na pewno jeszcze wróce do Laby.

Natalia Olszyńska HR Specialist & Recruitment Specialist

Super merytoryczne kursy oraz materiały, polecam!

Dawid Pośliński CEO w Selleo

Bardzo fajnie strukturyzuje wiedzę z wybranego zakresu. Solidne przygotowanie prowadzącego - łatwość dostępu do informacji i spora dawka praktyki w kursie, którą można przełożyć na swoje codzienne obowiązki i usprawniać.

Artur Wojtas Starszy Analityk Biznesowy

Do tej pory odbyłem dwa kursy z LABA. Jestem naprawdę zadowolony z obu. Pomogli mi podnieść kwalifikacje i ubiegać się o lepiej płatną pracę

Grzegorz Polak

Za mną już kilka kursów organizowanych przez Laba.
Świetnie zorganizowane, przyjaźni, ale i wymagający wykładowcy. Gorąco polecam :)

Iwona Todorska Kierownik projektu

Zdecydowanie polecam kursy LABA - świetna organizacja, świetne przygotowanie merytoryczne, wspaniała atmosfera, praktyczne podejście:)

Anna Grabowiec HR Manager w Safic-Alcan Polska sp z o.o

Polecam! To zupełnie nowe podejście do szkoleń!

Dowiedz się więcej

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą i przekaże szczegóły o programie oraz cenie kursu.

Pole obowiązkowe
 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

Uzyskaj informacje