Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

Narzędzia AI w marketingu

Daty: 15 kwietnia – 27 maja
Czas trwania: 12 zajęć 6 tygodni

Jakub Smarz
Head of Marketing and Communications w Accenture Poland
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

NAUCZ SIĘ WYKORZYSTYWAĆ AI W MARKETINGU I ROZWIŃ SWOJĄ KARIERĘ!

Podczas zajęć poznasz narzędzia do tworzenia i personalizacji treści, analizy danych oraz automatyzacji marketingu takie jak: Semrush, Ahrefs, Copy.ai, Jarvis i inne.

Nauczysz się tworzenia automatyzacji e-mail dopasowanych do różnych etapów customer journey, artykułów blogowych i treści social media. Przygotujesz analizę SEO i stworzysz prezentację dla zarządu na temat wdrożenia sztucznej inteligencji do działań marketingowych.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • SPECJALISTĄ DS. MARKETINGU

    Usprawnisz proces tworzenia treści, dzięki czemu zwiększysz zaangażowanie w mediach społecznościowych, podniesiesz świadomość marki wśród klientów oraz polepszysz jakość działań SEO. Zautomatyzujesz również typowe działania marketingowe, a narzędzia AI pomogą ci łatwiej analizować wyniki kampanii i optymalizować procesy reklamowe.

  • SZEFEM DZIAŁU MARKETINGU

    Wdrożysz do pracy zespołu sztuczną inteligencję, co zwiększy kreatywność pracowników oraz zoptymalizuje czas spędzany przy zadaniach rutynowych. Zyskasz również możliwość rozszerzenia działań marketingowych oraz optymalizacji kosztów prowadzonych kampanii.

  • PRACOWNIKIEM AGENCJI REKLAMOWEJ

    Usprawnisz proces tworzenia treści i wykorzystasz potencjał sztucznej inteligencji w realizacji różnorodnych działań marketingowych. Narzędzia AI wyręczą cię w wielu rutynowych zajęciach, co pozwoli ci poświęcić więcej czasu na bardziej kreatywne zadania.

  • PRZEDSIĘBIORCĄ

    Przy pomocy sztucznej inteligencji zaplanujesz działania reklamowe oparte na rzetelnych danych i analizach. Dowiesz się, jak wykorzystywać narzędzia AI w kreowaniu marketingu twojej firmy oraz zyskasz rozeznanie w możliwościach nowych technologii. Poznasz też aktualne przepisy związane z używaniem sztucznej inteligencji, dzięki czemu potrafisz korzystać z AI świadomie i unikać potencjalnych kryzysów.

Tematy, które poruszymy podczas kursu:

  1. WYKORZYSTANIE AI W CONTENT MARKETINGU

    Poznasz narzędzia, które ułatwiają tworzenie contentu marketingowego oraz ich rolę w dystrybucji i promocji treści. Podczas zajęć dowiesz się, jak mierzyć skuteczność działań contentowych przy pomocy AI oraz jak kształtuje się przyszłość content marketingu w kontekście sztucznej inteligencji.

  2. AUTOMATYZACJA MARKETINGU Z UŻYCIEM AI

    Poznasz podstawy automatyzacji marketingu oraz narzędzia wspierające ten proces (chatboty, algorytmy rekomendacyjne). Zaczniesz mierzyć i optymalizować kampanie marketingowe przy pomocy AI. Zastanowimy się też, jak będzie wyglądać automatyzacja marketingu w przyszłości.

  3. PERSONALIZACJA ZA POMOCĄ AI

    Wykorzystasz narzędzia AI do personalizacji komunikacji i treści, dostosowując przekaz do różnych grup docelowych w efektywny i skuteczny sposób. Podamy ci przykłady udanej personalizacji w różnych branżach oraz zastanowimy się nad wyzwaniami i ograniczeniami wiążącymi się z tym procesem.

PROWADZĄCY:

Jakub Smarz

  • Head of Marketing and Communications w Accenture Polska.
  • Ma 15-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Pracował dla marek takich jak: Bank Zachodni WBK, NBS Communication, Goldman Sachs, PKO BP, PGE Polska Grupa Energetyczna, TAURON, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Jastrzębska Spółka Węglowa oraz Ministerstwo Skarbu Państwa.
  • Zajmuje się tworzeniem oraz wdrażaniem strategii marketingowych i komunikacyjnych, wspierających cele biznesowe firm.
  • Nadzoruje zespoły, zajmujące się marketingiem, komunikacją korporacyjną, employer brandingiem oraz PR-em.

PROGRAM KURSU

  • 01

    15.04 godz. 18.30 - 20.00

    Podstawy AI w marketingu

    • Historia i rozwój AI w kontekście biznesowym
    • Kluczowe technologie AI stosowane w marketingu
    • Przegląd przypadków użycia AI w różnych branżach
    • Znaczenie danych i uczenia maszynowego w AI
    • Wyzwania i ograniczenia AI w marketingu
  • 02

    17.04 godz. 18.30 - 20.00

    Analiza danych klienta z użyciem AI

    • Metody zbierania danych klientów
    • Narzędzia AI do analizy dużych zbiorów danych
    • Interpretacja i wizualizacja danych w marketingu
    • Personalizacja ofert na podstawie analizy danych
    • Ochrona prywatności i etyka w analizie danych
  • 03

    22.04 godz. 18.30 - 20.00

    Automatyzacja marketingu z użyciem AI

    • Podstawy automatyzacji marketingu
    • Narzędzia AI wspierające automatyzację (np. chatboty, algorytmy rekomendacyjne)
    • Mierzenie i optymalizacja kampanii marketingowych
    • Przyszłość automatyzacji w marketingu
  • 04

    24.04 godz. 18.30 - 20.00

    AI w wyszukiwaniu i SEO

    • Zrozumienie algorytmów wyszukiwarek i rola AI
    • AI w analizie i optymalizacji słów kluczowych
    • AI w tworzeniu i optymalizacji treści pod SEO
    • Monitoring i analiza konkurencji przy użyciu AI
    • Przyszłość wyszukiwania i SEO z perspektywy AI
  • 05

    29.04 godz. 18.30 - 20.00

    Wykorzystanie AI w content marketingu

    • Narzędzia AI do tworzenia treści
    • AI w dystrybucji i promocji treści
    • Mierzenie skuteczności treści za pomocą AI
    • Trendy i przyszłość AI w content marketingu
  • 06

    6.05 godz. 18.30 - 20.00

    Personalizacja za pomocą AI

    • Podstawy personalizacji w marketingu
    • Technologie AI umożliwiające personalizację
    • Przykłady udanej personalizacji w różnych branżach
    • Wyzwania i ograniczenia personalizacji za pomocą AI
    • Przyszłość personalizacji w marketingu
  • 07

    8.05 godz. 18.30 - 20.00

    AI w mediach społecznościowych

    • Analiza i zarządzanie obecnością w mediach społecznościowych przy użyciu AI
    • AI w monitoringu i analizie sentymentu
    • Personalizacja reklam w mediach społecznościowych
    • AI w tworzeniu treści dla mediów społecznościowych
    • Wyzwania i przyszłość AI w mediach społecznościowych
    • Warsztat z użyciem narzędzi AI
  • 08

    13.05 godz. 18.30 - 20.00

    Narzędzia AI wspierające tworzenie i edycję treści audiowizualnych

    • Scenariusz i storyboard
    • Proces tworzenia filmu promocyjnego z użyciem narzędzi AI (RunwayML do edycji wideo i Descript do obróbki dźwięku, Lumen5 do automatycznego generowania części treści wideo)
    • Warsztat w trakcie zajęć – tworzenie własnego filmu w oparciu o gotowy przykład lub własną kampanię/produkt
  • 09

    15.05 godz. 18.30 - 20.00

    Przewidywanie trendów z użyciem AI

    • Podstawy przewidywania trendów z użyciem AI
    • Narzędzia i algorytmy do przewidywania trendów
    • Analiza przypadków, gdzie AI przewidziała trendy
    • Zastosowanie wiedzy o trendach w strategiach marketingowych
    • Przyszłość przewidywania trendów z użyciem AI
  • 10

    20.05 godz. 18.30 - 20.00

    Etyka i prywatność w AI marketingu

    • Podstawowe zasady etyki w AI
    • Regulacje prawne dotyczące danych i AI (np. GDPR)
    • Zarządzanie danymi klientów z szacunkiem do prywatności
    • Wpływ AI na postrzeganie marki z perspektywy etycznej
    • Przyszłe wyzwania etyczne w AI marketingu
  • 11

    22.05 godz. 18.30 - 20.00

    Integracja AI z tradycyjnymi strategiami marketingowymi

    • Analiza, jak AI wspiera tradycyjne metody
    • Połączenie danych offline i online
    • Wpływ AI na decyzje marketingowe
    • Przypadki zastosowania AI w tradycyjnym marketingu: Przykłady firm skutecznie łączących AI z tradycyjnym marketingiem, np. wykorzystanie AI przez Coca-Colę do optymalizacji kampanii reklamowych
  • 12

    27.05 godz. 18.30 - 20.00

    Zarządzanie zmianą i wdrożenie AI w organizacjach

    • Planowanie i zarządzanie procesem wdrażania AI
    • Przeszkolenie zespołu i rozwój kompetencji
    • Ocena gotowości organizacji do adopcji AI
    • Wyzwania i opór wobec zmian
    • Pomiar skuteczności wdrożenia AI (ROI)

Więcej informacji

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą tak szybko, jak to możliwe i udzieli szczegółowych informacji na temat przebiegu i ceny kursu.

Pole obowiązkowe
 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

Więcej informacji