Uzyskaj informacje

Unreal Engine Game Developer

Maciej Celmer

Starszy Programista w CD PROJEKT RED

DATY:

16 kwietnia – 13 sierpnia


 

PARTNER KURSU:

CZAS TRWANIA:

16 TYGODNI

wtorki i czwartki

18:00–20:00


 

MODUŁ DODATKOWY:

 

JUNIOR
MIDDLE
lector
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

Po kursie będziesz umieć:

  • budować interaktywne światy oraz interfejs użytkownika
  • rozwijać mechanikę rozgrywki za pomocą Blueprints
  • programować obiektowo w języku C++ przy użyciu Unreal Engine 5
  • implementować zachowania oparte o AI
  • konfigurować elementy interakcji obiektów w grze

Dla kogo jest ten kurs?

Deweloperów

Masz już doświadczenie w programowaniu i chcesz się nauczyć tworzyć gry? Podczas kursu poszerzysz swoją wiedzę o język programowania C++. Pomoże ci to w pracy nad tworzeniem projektów w Unreal Engine 5. Poznasz zasady stosowania różnych mechanik w grze, dzięki czemu rozgrywka będzie atrakcyjniejsza.

Specjalistów IT (projektanci gier, artyści 2D i 3D)

Masz już doświadczenie w tworzeniu wizualizacji do gier, ale nie w programowaniu? Dołączając do kursu, uzupełnisz swoją wiedzę o znajomość języka C++. Opanujesz techniki debugowania i radzenia sobie z błędami w kodzie, a umiejętności, które już masz, wykorzystasz do tworzenia niepowtarzalnych tytułów.

Web Deweloperów

Podczas kursu rozszerzysz swoje umiejętności związane z tworzeniem gier. Opanujesz niezbędne do tego narzędzia takie jak język C++ oraz silnik Unreal Engine. Dzięki praktycznym zajęciom, kurs skończysz z gotowym projektem gry, który wzbogaci twoje portfolio i otworzy nowe możliwości kariery.

Osób chcących wejść do branży gamedev

Przeniknij do świata gier i zacznij je programować jako game developer! Opanuj podstawy programowania w C++, poznaj przydatne narzędzia i rozwijaj się w branży gamingowej. Pod okiem doświadczonego prowadzącego przygotujesz prototyp gry, który zamieścisz w portfolio.

Deweloperów

Masz już doświadczenie w programowaniu i chcesz się nauczyć tworzyć gry? Podczas kursu poszerzysz swoją wiedzę o język programowania C++. Pomoże ci to w pracy nad tworzeniem projektów w Unreal Engine 5. Poznasz zasady stosowania różnych mechanik w grze, dzięki czemu rozgrywka będzie atrakcyjniejsza.

Specjalistów IT (projektanci gier, artyści 2D i 3D)

Masz już doświadczenie w tworzeniu wizualizacji do gier, ale nie w programowaniu? Dołączając do kursu, uzupełnisz swoją wiedzę o znajomość języka C++. Opanujesz techniki debugowania i radzenia sobie z błędami w kodzie, a umiejętności, które już masz, wykorzystasz do tworzenia niepowtarzalnych tytułów.

Web Deweloperów

Podczas kursu rozszerzysz swoje umiejętności związane z tworzeniem gier. Opanujesz niezbędne do tego narzędzia takie jak język C++ oraz silnik Unreal Engine. Dzięki praktycznym zajęciom, kurs skończysz z gotowym projektem gry, który wzbogaci twoje portfolio i otworzy nowe możliwości kariery.

Osób chcących wejść do branży gamedev

Przeniknij do świata gier i zacznij je programować jako game developer! Opanuj podstawy programowania w C++, poznaj przydatne narzędzia i rozwijaj się w branży gamingowej. Pod okiem doświadczonego prowadzącego przygotujesz prototyp gry, który zamieścisz w portfolio.

PROGRAM KURSU

wtorek
16.04
18:00–20:00

Wstęp do programowania gier komputerowych

  • Gatunki gier
  • Platformy
  • Rynek gier komputerowych
  • Technologie
czwartek
18.04
18:00–20:00

Wprowadzenie do C++

  • Historia i zastosowania C++
  • Dlaczego C++ używany jest w gamedevie?
  • Instalacja Visual Studio Community
  • Podstawy składni C++
  • Program Hello world
  • Zmienne
wtorek
23.04
18:00–20:00

Podstawy C++

  • Pętle: for, if, while
  • Instrukcja switch
  • Tablice
  • Funkcje
czwartek
25.04
18:00–20:00

Proste programy w C++

  • Prosty kalkulator
  • Prosta gra tekstowa
wtorek
07.05
18:00–20:00

Wskaźniki

  • Wskaźniki
  • Referencje
  • Dynamiczne alokowanie pamięci
  • Tablice dynamiczne
  • Inteligentny wskaźnik
czwartek
09.05
18:00–20:00

Programowanie obiektowe cz. 1

  • Klasy
  • Modyfikatory dostępu
  • Konstruktor i destruktor
wtorek
14.05
18:00–20:00

Programowanie obiektowe cz. 2

  • Dziedziczenie
  • Metody wirtualne
  • Polimorfizm
  • Klasy abstrakcyjne
czwartek
16.05
18:00–20:00

Prosta gra tekstowa

  • Modelowanie obiektowe
  • SOLID
  • Gra korzystająca z klas
wtorek
21.05
18:00–20:00

Szablony

  • Szablony funkcji
  • Szablony klas
czwartek
23.05
18:00–20:00

Biblioteka standardowa C++

  • String
  • Vector
  • Map
wtorek
28.05
18:00–20:00

Podstawowe algorytmy

  • Wyszukiwanie
    • Liniowe
    • Binarne
  • Sortowanie
    • Selection Sort
    • Bubble Sort
wtorek
04.06
18:00–20:00

Zaawansowane struktury danych

  • Listy
  • Drzewa
  • Grafy
czwartek
06.06
18:00–20:00

Wielowątkowość w C++

  • Wprowadzenie teoretyczne do wielowątkowości
  • Tworzenie wątku
  • Metody synchronizacji wątków
  • Problemy związane z wielowątkowością
wtorek
11.06
18:00–20:00

System kontroli wersji

  • Wprowadzenie i praca z GIT
  • Wzorzec pętla gry
  • Pierwszy projekt w GIT
czwartek
13.06
18:00–20:00

Wprowadzenie do Unreal Engine 5

  • Przegląd silników gier
  • Charakterystyka Unreal Engine 5
  • Tworzenie projektu
  • Interfejs edytora
  • Ustawianie i manipulowanie obiektami
  • Podstawy architektury Unreal Engine 5
  • Praca z dokumentacją
wtorek
18.06
18:00–20:00

Wprowadzenie do Blueprintów

  • Podstawowe wzorce projektowe występujące w grach: update method, komponenty
  • Podstawowe bloczki w Blueprintach
  • Pętle sterujące
  • Implementowanie prostej logiki na Blueprincie levelu
  • Prosty komponent
czwartek
20.06
18:00–20:00

Input

  • Obsługa Inputu w Unreal Engine
wtorek
25.06
18:00–20:00

Proste mechaniki

  • Eksplozje
  • Wybuchające obiekty
  • Materiały
czwartek
27.06
18:00–20:00

Matematyka dla gier komputerowych

  • Punkty i wektory
  • Macierze
  • Kwaterniony
  • Przykłady użycia funkcji matematycznych w Unreal Engine 5
wtorek
02.07
18:00–20:00

Komponenty w C++

  • Tworzenie klas C++ w Unreal Engine 5
  • Komponent do chwytania i rzucania przedmiotów
czwartek
04.07
18:00–20:00

Interaktywne obiekty

  • Tworzenie interaktywnych obiektów
wtorek
09.07
18:00–20:00

Grafika komputerowa dla gier

  • Rendering
  • Tekstury
  • Shadery
  • Antyaliasing
  • Pipeline graficzny
czwartek
11.07
18:00–20:00

UI

  • Tworzenie interfejsu użytkownika
wtorek
16.07
18:00–20:00

Menu gry

  • Menu główne
  • Menu pauzy
czwartek
18.07
18:00–20:00

Sztuczna inteligencja cz. 1

  • Znajdowanie ścieżek
  • Drzewa decyzyjne
  • Maszyny stanów
wtorek
23.07
18:00–20:00

Sztuczna inteligencja cz. 2

  • Drzewa zachowań
  • Blackboard
  • Implementacja prostego drzewa zachowań
  • Tworzenie nowych "tasków" dla drzewa zachowań w Blueprintach
czwartek
25.07
18:00–20:00

Animacje cz. 1

  • Krótka historia animacji
  • Wprowadzenie do animacji szkieletowych
  • Tworzenie i zarządzanie grafem animacyjnym
wtorek
30.07
18:00–20:00

Animacje cz. 2

  • Importowanie własnych animacji
  • Rozwijanie grafu animacyjnego
czwartek
01.08
18:00–20:00

Sztuczna Inteligencja cz. 3

  • Tworzenie tasków w C++
  • Bardziej zaawansowane drzewa zachowań
  • Percepcja
  • Atak
wtorek
06.08
18:00–20:00

Projektowanie poziomów

  • Zarządzanie wieloma poziomami
  • Używanie narzędzia do rzeźbienia terenu
  • Oświetlenie poziomu
czwartek
08.08
18:00–20:00

Kariera programisty gier

  • Możliwości rozwoju kariery
  • Przedstawienie popularnych pytań rekrutacyjnych
  • Przeprowadzenie przykładowych rozmów rekrutacyjnych
  • Polecane źródła informacji w celu dalszego rozwoju
wtorek
13.08
18:00–20:00

Prezentacja i omówienie projektów zaliczeniowych

Moduł Rekrutacja IT

  • Jak przygotować się do rozmowy?
  • Modelowa ścieżka rekrutacyjna
  • Po czym poznać dobrego rekrutera i jak poradzić sobie z tym kiepskim?
  • Jak zaprezentować się na rozmowie o pracę?

Prowadzący

Maciej Celmer

  • Programista C++ z 10-letnim doświadczeniem
  • Obecnie pracuje jako Starszy Programista w CD PROJEKT RED
  • Pracował jako programista gier dla największych polskich firm, takich jak: CD Projekt RED, Techland, QLOC
  • Współtworzył tytuły: Cyberpunk 2077, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, Dying Light 2
  • Wieloletni entuzjasta Game Jamów
  • Nauczyciel akademicki, prowadzi zajęcia z C++ i programowania gier
lector

Partner kursu

speedapp to polska firma, działająca na zagranicznych rynkach. Zajmują się łączeniem wykwalifikowanych specjalistów z różnych obszarów IT z globalnym biznesem oraz innowacyjnymi start-upami (wielu spośród ich klientów jest z branży high-tech). Dzięki nawiązanej współpracy, w ramach ćwiczeń ostatniego modułu zajęciowego:
- przejdziesz przez modelową ścieżkę rekrutacyjną,
- poznasz najlepszy sposób przygotowania się do rozmowy rekrutacyjnej,
- dowiesz się, w jaki sposób odpowiadać na niewłaściwie zadane pytania i jak je rozpoznawać,
Dla chętnych: możliwość umieszczenia ich CV w bazie speedapp i dołączenia do aktywnej rekrutacji.

Dlaczego warto wybrać Labę IT?

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

Spersonalizowany feedback

Kursy online prowadzone na żywo

Wsparcie wykładowcy i materiały szkoleniowe

Regularne monitorowanie postępów

Wymiana doświadczeń i networking

CV booster

UZYSKAJ INFORMACJE

Chcę dowiedzieć się więcej o tym kursie

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą tak szybko, jak to możliwe i udzieli szczegółowych informacji na temat przebiegu oraz ceny kursu.

Pole obowiązkowe
 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

FAQ

Wymagania przed rozpoczęciem kursu

  • Zainteresowanie grami komputerowymi

Wymagania sprzętowe

  • System operacyjny – Windows 10 64-bit version 1909 revision .1350 lub wyższa, lub wersja 2004 i 20H2 revision .789 lub wyższa
  • Procesor – Quad-core Intel or AMD, 2.5 GHz lub szybszy
  • Pamięć operacyjna – min 8 GB RAM
  • Karta graficzna – kompatybilna z DirectX 11 lub 12

Oprogramowanie

  • Unreal Engine 5
  • Visual Studio Community

Projekt końcowy – game jam

  • W 4 lub 5-osobowych zespołach kursanci zaprojektują, wykonają i zaprezentują grę na silniku Unreal Engine 5, nawiązującą do podanego wcześniej tematu.