Business English for Sales — kurs online | Szkoła biznesu Laba

kurs online

9 lipca – 22 października

Business English for Sales

  • średniozaawansowany (B1/B2)
  • 32 zajęć na żywo
  • dopasowany harmonogram

Zdobądź komunikacyjne skille, które pomogą ci w codziennej pracy w dziale sprzedaży. Poznaj branżowe słownictwo oraz struktury gramatyczne dzięki czemu, rozmowy z międzynarodowym zespołem czy klientami nie będą już problemem. To również doskonała okazja do rozwoju kariery.

Dlaczego Vocabulaba?

Swobodna komunikacja w miejscu pracy

Dzięki praktycznemu charakterowi zajęć nabierzesz pewności siebie, a używanie języka angielskiego w miejscu pracy przestanie być stresujące. Niezależnie od tego, czy chodzi o luźne rozmowy, prezentację planu działania przed międzynarodowym zespołem, negocjacje czy prowadzenie rozmów i szkoleń sprzedażowych.

picture

Branżowe słownictwo

Z nami opanujesz typowe wyrażenia charakterystyczne dla działu sprzedaży. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć dokumenty sprzedażowe, rozmawiać z zespołem oraz jak dbać o wysoki poziom customer service.

picture

Soft skille

Poza słownictwem, wypracujesz też odpowiednią komunikację – dowiesz się, jak rozmawiać z kierownictwem, współpracownikami i klientami na tematy sprzedażowe. Rozwiniesz umiejętność słuchania oraz prowadzenia small talków.

picture

Nie uczymy angielskiego od zera, ale pomagamy w zdobyciu skilli komunikacyjnych potrzebnych w pracy działu sprzedaży.

Aby wziąć udział w kursie, potrzebujesz:

Minimalnego doświadczenia w dziale sprzedaży

znasz procesy, polską terminologię i specyfikę pracy

Znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2

znasz i rozumiesz: czasy (tenses), czasowniki modalne (modal verbs), zdania warunkowe (conditionals), słowa przejściowe (transition words: furthermore, therefore ect.)

picture

Poznajmy się! Sprawdź, kto cię będzie uczył

picture

Barbara Shchuka

  • Business English Teacher

  • Ma 12 lat praktyki w nauczaniu Business English

  • Przygotowuje do egzaminów Cambridge University, IELTS

  • Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych korporacjach m.in. z branży IT również jako tłumaczka sales managers

picture

Dominik Cyran

gościnnie

  • Dyrektor działu sprzedaży w Labie z 12-letnim doświadczeniem

  • Doradza firmom m.in. z branż: edukacyjnej, marketingowej, telekomunikacyjnej, prawniczej, ubezpieczeniowej oraz retail

  • Szkolił się ze światowej klasy ekspertami ze sprzedaży i marketingu: Brianem Tracym, Jordanem Belfortem, Russelem Bransonem, Grantem Cardone, Aaronem Rossem i Chrisem Vossem

Po kursie umiesz:

picture

Prowadzić rozmowy
sprzedażowe w języku angielskim

Poznasz anglojęzyczne scenariusze rozmów, dzięki czemu prowadzenie rozmów z międzynarodowymi klientami, nie będzie wyzwaniem.

picture

Tworzyć wiadomości
follow-up po angielsku

Dowiesz się w jaki sposób formułować wiadomości do klientów, aby zawsze były jasne i zrozumiałe, zarówno mailowe jak i te ustne.

picture

Zarządzać zespołem w języku angielskim

Będziesz umiejętnie planować, rozdzielać i nadzorować pracę swojego zespołu oraz udzielać feedbacku czy prowadzić spotkania w języku angielskim.

picture

Pracować z klientami z różnych stron świata

Nabierzesz pewności siebie w komunikacji, dzięki czemu zarówno merytoryczna rozmowa z klientem jak i small talk przestaną cię stresować.

Program

Dobrze jest uczyć się wygodnie, dlatego podzieliliśmy zajęcia na 3 grupy. Wybierz z wyprzedzeniem harmonogram, który najbardziej pasuje do twoich potrzeb. Pamiętaj, że liczba miejsc jest ograniczona. Wykłady gościnne prowadzone są w wybrane piątki.

  • Pon/Śr

    8:00 – 9:30

  • Pon/Śr

    10:00 – 11:30

  • Pon/Śr

    17:00 – 18:30

Moduł 01

Establishing rapport

2 zajęcia

2 zadania domowe

Poznasz różne techniki wykorzystywane do budowania relacji z klientem. Dowiesz się, w jaki sposób zadawać pytania, które ułatwiają budowanie relacji.

1. Building rapport

2. Handling objections

Moduł 02

Understanding customer needs

2 zajęcia

2 zadania domowe

Dowiesz się, jak poznać potrzeby rozmówcy. Wykorzystasz to w trafnej ocenie potrzeb międzynarodowego klienta, co przełoży się na poprawę wyników sprzedaży.

3. Communicating effectively

4. Understanding customer needs

Moduł 03

Sales techniques and strategies

7 zajęć

7 zadań domowych

Nauczysz się jak zarządzać emocjami w trakcie sprzedaży. Poznasz scenariusze, strategie i techniki prowadzenia trudnych rozmów oraz przećwiczysz je w praktyce.

5. Emotions in sales

6. Nailing the script

7. Follow-up strategies

8. Having difficult conversations

9. Negotiation techniques

10. Psychology of sales

11. Sales pitch practice

Moduł 04

Team dynamics and leadership

2 zajęcia

1 zadanie domowe

Nauczysz się planować pracę zespołu oraz zarządzać ich zadaniami. Zyskasz praktykę w omawianiu działań oraz oczekiwań pracowników.

12. Working in a team

13. Managing a team

Moduł 05

Advanced sales skills and strategies

19 zajęć

9 zadań domowych

Intensywna dawka praktycznego angielskiego w codziennej pracy. Poznasz m.in. przydatne narzędzia wykorzystywane w codziennej pracy, sposoby przygotowania i omawiania dokumentacji sprzedażowej, analizę wyników czy etykę sprzedaży.

14. Tools supporting B2B sales

15. Networking

16. Time management for sales professionals

17. Sales forecasting and planning

18. Digital sales strategies

19. Sales ethics and compliance

20. Sales team collaboration

21. Effective email communication

22. Building confidence in sales

23. Managing sales pipelines

24. Creating sales proposals

25. Celebrating successes and Learning from failures

26. Analysing the effectiveness of the sales department

27. Responding to / managing a decline in sales

28. Managing the sales department

29. Customer care

30. Marketing vs sales

31. The latest trends in B2B sales

32. Students’ presentations

Jak wygląda zgłoszenie na kurs?

Nie masz pewności, czy Twój poziom znajomości języka angielskiego jest wystarczający? Wypełnij obowiązkowy test i sprawdź to.

01

Wypełniasz pisemny test poziomujący

02

Nasz doradca edukacyjny do ciebie oddzwania, by omówić szczegóły

03

Wybierasz grupę i regulujesz płatność za kurs

04

Gratulujesz sobie dobrze podjętej decyzji :)

Gotowy na podniesienie biznesowych skilli językowych?

To już ostatnie kroki! Wypełnij formularz, aby przejść do testu i określić swój poziom. Następnie nasz doradca edukacyjny zadzwoni do ciebie i odpowie na wszystkie pytania.

 

Minimalny poziom angielskiego wymagany do rozpoczęcia tego kursu to B1.

Pole obowiązkowe

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.