kurs online
17 października – 6 lutego 2025
Business English for Sales
- średniozaawansowany (B1/B2)
- 32 zajęć na żywo
- dopasowany harmonogram
Zdobądź komunikacyjne skille, które pomogą ci w codziennej pracy w dziale sprzedaży. Poznaj branżowe słownictwo oraz struktury gramatyczne dzięki czemu, rozmowy z międzynarodowym zespołem czy klientami nie będą już problemem. To również doskonała okazja do rozwoju kariery.
Dlaczego Vocabulaba?
Swobodna komunikacja w miejscu pracy
Dzięki praktycznemu charakterowi zajęć nabierzesz pewności siebie, a używanie języka angielskiego w miejscu pracy przestanie być stresujące. Niezależnie od tego, czy chodzi o luźne rozmowy, prezentację planu działania przed międzynarodowym zespołem, negocjacje czy prowadzenie rozmów i szkoleń sprzedażowych.
![picture](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/courses/1394/new/slide-10-img-newnew.webp)
Branżowe słownictwo
Z nami opanujesz typowe wyrażenia charakterystyczne dla działu sprzedaży. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć dokumenty sprzedażowe, rozmawiać z zespołem oraz jak dbać o wysoki poziom customer service.
![picture](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/courses/1394/new/how-we-teach-min-new-newnew.webp)
Soft skille
Poza słownictwem, wypracujesz też odpowiednią komunikację – dowiesz się, jak rozmawiać z kierownictwem, współpracownikami i klientami na tematy sprzedażowe. Rozwiniesz umiejętność słuchania oraz prowadzenia small talków.
![picture](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/courses/1394/new/slide-21-img-newnew.webp)
Nie uczymy angielskiego od zera, ale pomagamy w zdobyciu skilli komunikacyjnych potrzebnych w pracy działu sprzedaży.
Aby wziąć udział w kursie, potrzebujesz:
Minimalnego doświadczenia w dziale sprzedaży
znasz procesy, polską terminologię i specyfikę pracy
Znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2
znasz i rozumiesz: czasy (tenses), czasowniki modalne (modal verbs), zdania warunkowe (conditionals), słowa przejściowe (transition words: furthermore, therefore ect.)
![picture](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/courses/1394/new/picture-newnew.webp)
Poznajmy się! Sprawdź, kto cię będzie uczył
![picture](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/lector-bg-2.png)
![](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/courses/1394/new/main-newnew.webp)
Barbara Shchuka
-
Business English Teacher
-
Ma 12 lat praktyki w nauczaniu Business English
-
Przygotowuje do egzaminów Cambridge University, IELTS
-
Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych korporacjach m.in. z branży IT również jako tłumaczka sales managers
![picture](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/lector-bg-2.png)
![](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/courses/1394/new/second-newnew.webp)
Dominik Cyran
gościnnie
-
Dyrektor działu sprzedaży w Labie z 12-letnim doświadczeniem
-
Doradza firmom m.in. z branż: edukacyjnej, marketingowej, telekomunikacyjnej, prawniczej, ubezpieczeniowej oraz retail
-
Szkolił się ze światowej klasy ekspertami ze sprzedaży i marketingu: Brianem Tracym, Jordanem Belfortem, Russelem Bransonem, Grantem Cardone, Aaronem Rossem i Chrisem Vossem
Po kursie umiesz:
![picture](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/courses/1394/new/picture1-new-newnew.webp)
Prowadzić rozmowy
sprzedażowe w języku angielskim
Poznasz anglojęzyczne scenariusze rozmów, dzięki czemu prowadzenie rozmów z międzynarodowymi klientami, nie będzie wyzwaniem.
![picture](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/courses/1394/new/picture2-newnew.webp)
Tworzyć wiadomości
follow-up po angielsku
Dowiesz się w jaki sposób formułować wiadomości do klientów, aby zawsze były jasne i zrozumiałe, zarówno mailowe jak i te ustne.
![picture](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/courses/1394/new/slide-16-img-newnew.webp)
Zarządzać zespołem w języku angielskim
Będziesz umiejętnie planować, rozdzielać i nadzorować pracę swojego zespołu oraz udzielać feedbacku czy prowadzić spotkania w języku angielskim.
![picture](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/courses/1394/new/picture1-newnew.webp)
Pracować z klientami z różnych stron świata
Nabierzesz pewności siebie w komunikacji, dzięki czemu zarówno merytoryczna rozmowa z klientem jak i small talk przestaną cię stresować.
Program
Dobrze jest uczyć się wygodnie, dlatego podzieliliśmy zajęcia na 3 grupy. Wybierz z wyprzedzeniem harmonogram, który najbardziej pasuje do twoich potrzeb. Pamiętaj, że liczba miejsc jest ograniczona. Wykłady gościnne prowadzone są w wybrane piątki.
-
Wt/Czw
8:00 – 9:30
-
Wt/Czw
10:00 – 11:30
-
Wt/Czw
17:00 – 18:30
Moduł 01
The Basics of Sales
5 zajęc
Poznasz różne techniki wykorzystywane do budowania relacji z klientem. Dowiesz się, w jaki sposób zadawać pytania, które ułatwiają budowanie relacji.
1. The Qualities of a Good Sales Manager
2. Sales Meeting
3. Sales Pitch
4. Negotiating Deals
5. Closing a Deal
Moduł 02
Understanding Clients
5 zajęc
2 zadania domowe
Dowiesz się, jak poznać potrzeby rozmówcy. Wykorzystasz to w trafnej ocenie potrzeb międzynarodowego klienta, co przełoży się na poprawę wyników sprzedaży.
6. Small Talk
7. Nailing the script
8. Building Rapport
9. Understanding Customers' Needs
10. Miscommunication
Moduł 03
Techniques and Strategies
6 zajęć
Nauczysz się jak zarządzać emocjami w trakcie sprzedaży. Poznasz scenariusze, strategie i techniki prowadzenia trudnych rozmów oraz przećwiczysz je w praktyce.
11. Complaining and Appologizing
12. Managing Tasks
13. Sales Forecasting and Planning
14. Writing Proposals
15. Emotions in Sales
16. Managing Sales Pipelines
Jak wygląda zgłoszenie na kurs?
Nie masz pewności, czy Twój poziom znajomości języka angielskiego jest wystarczający? Wypełnij obowiązkowy test i sprawdź to.
Gotowy na podniesienie biznesowych skilli językowych?
To już ostatnie kroki! Wypełnij formularz, aby przejść do testu i określić swój poziom. Następnie nasz doradca edukacyjny zadzwoni do ciebie i odpowie na wszystkie pytania.
Minimalny poziom angielskiego wymagany do rozpoczęcia tego kursu to B1.
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.