Digital Marketing Manager | Szkoła biznesu Laba
Kurs
online

Digital Marketing Manager

Zostań ekspertem digital marketingu i rozwijaj się zawodowo. Opanuj najważniejsze narzędzia, wiedzę i umiejętności, które pozwolą ci prowadzić skuteczne działania marketingowe w świecie cyfrowym. Jacek Major, dyrektor Departamentu Digital i E-commerce w UNIQA Polska, nauczy cię, jak zaplanować kampanię, dzięki której zrealizujesz cele biznesowe twojej firmy.
Dowiesz się, jak wyznaczać cele i stworzyć efektywną strategię digital marketingową oraz jak mierzyć jej wyniki.
Jak zoptymalizować kanały własne i stworzyć silne podstawy dla digital marketingu.
Jak dobrać odpowiednie media i ile za nie płacić, by osiągać cele biznesowe i nie przepłacać.
Poznaj swojego nowego wykładowcę:
Jacek Major
Dyrektor Departamentu Digital i E-commerce
UNIQA Polska
Lider digital marketingu z ponad 14-letnim doświadczeniem w branży. Tworzył strategie digital dla największych marek z branży finansowej i energetycznej.
Odpowiada za rozwój strategii digital, zarządzanie performance marketingiem i sprzedażą w kanale cyfrowym w UNIQA Polska.
Zarządzał obecnością cyfrową Banku Zachodniego WBK S.A. i PZU oraz opracowywał strategie marketingu cyfrowego dla głównych linii biznesowych firmy innogy Polska.
Wspólnie z zespołem zdobył m.in Effie, MIXXy i Golden Arrow Awards w kategoriach performance marketing i e-commerce oraz nagrodę dla najlepszego banku w social-mediach.
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, lecz użyteczną wiedzę, której będziesz mógł używać na co dzień w pracy i która pomoże ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Strategia marketingowa online
Dowiesz się, jak krok po kroku zbudować strategię marketingową, wykorzystując potencjał marketingu omnichannel. Nauczysz się definiować cele strategii, mierzyć KPI, przeprowadzać analizę AS IS i definiować stan TO BE. Zrozumiesz różnice między podejściami B2B i B2C. Dowiesz się, jak budować wizerunek swojej firmy online i jak radzić sobie z regulacjami.
Grupa docelowa
Lepiej zrozumiesz zachowania konsumentów online, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Dowiesz się, jak wykorzystać megatrendy, które kształtują strategię firmy i tworzyć content, który angażuje klientów. Zrozumiesz, jak technologia cyfrowa wpływa na świadomość, refleksje i decyzje zakupowe konsumentów.
Narzędzia cyfrowe
Dowiesz się, jak zoptymalizować swoją stronę internetową, jak korzystać z bloga, SEO, content marketingu i e-mail marketingu. Zrozumiesz, jak wybrać odpowiednie media, ile zainwestować w każdy kanał i jak mierzyć skuteczność swoich działań. Nauczysz się korzystać z testów A/B/X, optymalizować kampanie i nigdy więcej nie będziesz przepłacać za obecność w social mediach.
Zaczynamy:
12 maja 2022
Czas trwania:
6 tygodni
12 zajęć
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne, dzięki którym łatwiej oswoisz się z materiałem. Z ich pomocą krok po kroku przećwiczysz wszystkie elementy procesu tworzenia, wdrażania i mierzenia efektywności strategii marketingowej w digitalu.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji. 
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies z wykładowcą.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Narzędzia analizy wpływu digital marketingu na wyniki firmy - wstęp do budowy strategii
12 maja, 18:30 - 20:00
  • - Zachowania konsumentów w świecie cyfrowym w Polsce i na świecie – jak zmierzyć i wykorzystać megatrendy, które mają wpływ na strategię firmy?
  • - Jak digital wspomaga budowanie świadomości, refleksje i decyzje zakupowe – co mówią dane?
  • - Jak to jest z cyfrowym konsumentem w B2C i B2B – kluczowe wnioski
  • - Omnichannel marketing – dlaczego nie wykorzystujemy w pełni jego potencjału?
Zajęcia nr 2.
Jak zbudować efektywną strategię marketingową w digitalu? Cele, wskaźniki, analizy
17 maja, 18:30 - 20:00
  • - Ile i jakie cele wyznaczyć w strategii?
  • - KPIs – jak mierzyć poziom osiągnięcia celów
  • - Analiza AS IS
  • - Zdefiniowanie stanu TO BE
  • - Różnice w podejściu B2B i B2C
Zajęcia nr 3.
Dane, hipotezy, odczucia – jak wykorzystać analitykę?
19 maja, 18:30 - 20:00
  • - Skąd czerpać dane i jakich narzędzi używać?
  • - Badania jakościowe i ilościowe a wyniki sprzedażowe
  • - Analiza grup docelowych i otoczenia rynkowego
  • - Jak prezentować dane, by nas zrozumiano?
Zajęcia nr 4.
Owned media – budowa i rozwój silnych podstaw digital marketingu – cz. 1
24 maja, 18:30 - 20:00
  • - Czego powinniśmy oczekiwać od dobrze zoptymalizowanych kanałów własnych – pożądane wyniki analiz
  • - Jak stworzyć optymalną stronę www – wskaźniki sukcesu
  • - Jaki mamy wpływ na SEO i content marketing
  • - Czy blog to dobry pomysł i jak go wykorzystać – case studies
Zajęcia nr 5.
Owned media – budowa i rozwój silnych podstaw digital marketingu – cz. 2
26 maja, 18:30 - 20:00
  • - Bieżący customer feedback w świecie digital – zbieranie i weryfikacja
  • - Aplikacje mobilne – kiedy warto postawić na mobile?
  • - E-mail marketing i automatyzacja – jak okiełznać big data?
  • - Różnice w podejściu B2B i B2C
Zajęcia nr 6.
Social media – co i jak mierzyć, by efektywnie zainwestować?
31 maja, 18:30 - 20:00
  • - Jak nie przepłacać za obecność w social mediach – najlepsze praktyki
  • - Social selling – jak to zrobić w B2C, a jak w B2B – efekty
Zajęcia nr 7.
Paid – jak dobrać odpowiednie media, by osiągać cele? – cz. 1
2 czerwca, 18:30 - 20:00
  • - Jak dużo powinniśmy wydawać na poszczególne kanały i jak mierzyć ich efektywność – kampanie zasięgowe
  • - Jak na bieżąco optymalizować kampanie w B2C i B2B – dashboard
Zajęcia nr 8.
Paid – jak dobrać odpowiednie media, by osiągać cele? – cz. 2
7 czerwca, 18:30 - 20:00
  • - Jak dużo powinniśmy wydawać na poszczególne kanały i jak mierzyć ich efektywność – kampanie efektywnościowe
  • - Jak zaplanować i zbudować odpowiednie ścieżki do konwersji – miary i rezultaty
  • - Segmentacja, personalizacja i automatyzacja – jak mądrze wykorzystać dostępne narzędzia?
Zajęcia nr 9.
Kreacje oczami analityka, czyli jak mądrze czepiać się szczegółów
9 czerwca, 18:30 - 20:00
  • - Odpowiednie planowanie prac nad kreacjami i copy
  • - Wykorzystanie testów A/B/X – efekty
  • - Optymalizacja kreacji i copy na podstawie danych
Zajęcia nr 10.
Co po cookiesach? Zagadnienia prawne dla zarządzających digital marketingiem
14 czerwca, 18:30 - 20:00
  • - RODO, e-privacy i zagrożenia, jakie powinien znać każdy specjalista realizujący kampanie digital marketingowe
  • - Jak zadbać o zgodność z regulacjami i nadal sprzedawać w digitalu?
Zajęcia nr 11.
Jak stworzyć i utrzymać silny zespół?
21 czerwca, 18:30 - 20:00
  • - Jakie role obsadzić inhouse, jakie outsource?
  • - Jakie KPI ustawić dla poszczególnych ekspertów?
  • - Jak dobrać osobowościowo skuteczny zespół digital marketingu?
  • - Jak utrzymać sprawdzonych profesjonalistów?
  • - Jak zadbać o odpowiednią pozycję digital marketingu w strukturach firmy?
  • - Jak zadbać o kluczowe relacje z innymi zespołami (CX, Legal, IT)?
Zajęcia nr 12.
Podsumowanie
23 czerwca, 18:30 - 20:00
  • - Prezentacje wybranych strategii uczestników kursu – praca zaliczeniowa
  • - Sesja Q&A
 
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 5 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.