Przedstawiciel handlowy w branży farmaceutycznej — kurs online | Szkoła biznesu Laba
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

Przedstawiciel handlowy w branży farmaceutycznej

Daty: 11 września – 23 października
Czas trwania: 13 zajęć 7 tygodni
Szymon Krupka,
Key Account Manager
w Johnson & Johnson
lector photo
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

Dowiedz się, jak sprzedawać produkty farmaceutyczne

DATY:

11 września – 23 października

CZAS TRWANIA:

7 TYGODNI
PONIEDZIAŁKI I ŚRODY
18:00-19:30

Na naszym kursie poznasz specyfikę pracy przedstawiciela w firmie farmaceutycznej, co ułatwi ci zmianę branży i wdrożenie się do nowego środowiska. Dowiesz się też, jak powinna wyglądać skuteczna rozmowa handlowa z przedstawicielem apteki. Zaczniesz wykorzystywać techniki negocjacyjne, język korzyści i poznasz metody budowania relacji z klientem. Poruszymy również temat monitorowania działań konkurencji i tworzenia atrakcyjnych ofert handlowych.

Podczas kursu stworzysz historię produktu OTC, ofertę z wyliczeniami narzutu i marży oraz plan wprowadzenia nowego produktu do aptek.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • SPRZEDAWCĄ SPOZA BRANŻY FARMACEUTYCZNEJ

    Dowiesz się, jak wygląda branża farmaceutyczna. Poznasz podstawowe produkty lecznicze oraz terminologię, aby budować wizerunek eksperta i przeprowadzać merytoryczne rozmowy sprzedażowe z przedstawicielami aptek. Poznasz też regulacje oraz wymogi prawne obowiązujące w branży farmaceutycznej.

  • PRZEDSTAWICIELEM HANDLOWYM W BRANŻY FARMACEUTYCZNEJ Z NIEWIELKIM DOŚWIADCZENIEM

    Poprawisz swoje umiejętności sprzedażowe i poznasz nowe techniki efektywnego zarządzania i planowania pracy w terenie. Zaczniesz lepiej rozumieć swoich klientów, budować z nimi relacje oraz dostosowywać ofertę do ich indywidualnych potrzeb. Nauczysz się korzystać z technik sprzedażowych w celu osiągnięcia lepszych wyników.

  • Przedsiębiorcą z branży farmaceutycznej

    Będziesz lepiej określać cele sprzedażowe i zaczniesz monitorować oraz analizować wyniki pracy sprzedawców. Wykorzystasz do tego systemy pomiarowe oraz narzędzia analityczne. Będziesz budować strategie promocyjne, motywować zespół, analizować konkurencję i zarządzać długofalowymi relacjami z klientami.

  • OSOBĄ ZARZĄDZAJĄCĄ ZESPOŁEM

    Prowadzisz zespół i zależy ci, aby pracownicy osiągali coraz lepsze wyniki? Zadbaj o ich rozwój i zainwestuj w ten lub inny dowolny kurs Laby. Kliknij tutaj i wypełnij krótki formularz, aby poznać szczegóły specjalnej oferty dla firm.

Tematy, które poruszymy podczas kursu:

  1. Specyfika pracy sprzedawcy farmaceutycznego

    Dowiesz się, jak na co dzień wygląda praca przedstawiciela w branży farmaceutycznej i z jakimi wyzwaniami się mierzy. Nasz wykładowca opowie również o funkcjach i stanowiskach w aptekach oraz jaka jest rola i udział poszczególnych segmentów w rynku aptecznym.

  2. Przygotowanie do pracy w terenie

    Nauczysz się planować pracę i budować atrakcyjne oferty, które są lepsze od tego, co proponuje konkurencja. Poznasz również narzędzia pomocne w codziennej pracy przedstawiciela handlowego w branży farmaceutycznej.

  3. Techniki sprzedaży w branży farmaceutycznej

    Dowiesz się, jak prezentować klientowi ofertę, pokonywać jego obiekcje oraz prowadzić skuteczne negocjacje cenowe. Podczas zajęć poznasz lepiej proces zamykania sprzedaży i przygotujesz ofertę zimową na nadchodzący sezon dla przykładowego klienta.

PROWADZĄCY

Szymon
Krupka

  • Key Account Manager w Johnson & Johnson
  • Ma ponad 11-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów farmaceutycznych
  • Przez lata kariery tworzył i zarządzał odnoszącym sukcesy zespołem sprzedażowym przedstawicieli farmaceutycznych
  • Odpowiada za współpracę z największymi sieciami farmaceutycznymi w Polsce oraz sprzedaż internetową

PROGRAM KURSU

01

Środa 11 września, 18:00-19:30

Specyfika pracy przedstawiciela w firmie farmaceutycznej

  • Niezbędne kompetencje, rola przedstawiciela w organizacji
  • Cele i zadania (KPI)
  • Specyfika pracy w korporacji farmaceutycznej
  • Funkcje i stanowiska w aptece
02

Poniedziałek 16 września, 18:00-19:30

Specyfika rynku farmaceutycznego

  • Produkty w branży medycznej
  • Producenci, dystrybutorzy, łańcuch dostaw
  • Rynek aptek w podziale na sieć 100+,40-99, 20-39, 10-19, 5-9 i IND
  • Kategoryzacja aptek
  • Rola i udział poszczególnych segmentów w rynku aptecznym
03

Środa 18 września, 18:00-19:30

Przygotowanie do pracy w terenie

  • Planowanie pracy
  • Budowanie konkurencyjnych ofert
  • Praca z danymi
  • Narzędzia wykorzystywane w codziennej pracy
04

Poniedziałek 23 września, 18:00-19:30

Wizyta handlowa

  • Etapy wizyty handlowej
  • Rozmowa handlowa
  • Komunikacja, nawiązywanie relacji, angażowanie w rozmowę
  • Wykorzystanie technik negocjacyjnych, języka korzyści, zadawania pytań
  • Wizyta „telefoniczna”
  • Wizyty podwójne – jak przygotować się do pracy z przełożonym?
05

Środa 25 września, 18:00-19:30

Budowanie relacji z klientem/farmaceutą

  • Edukacja – jak skutecznie rozmawiać o produkcie?
  • Rodzaje szkoleń w aptekach i formy monitorowania rekomendacji
  • Techniki budowania wiarygodności handlowca
  • Budowanie długofalowego planu współpracy z klientem
06

Poniedziałek 30 września, 18:00-19:30

Warsztat technik sprzedażowych w branży farmaceutycznej

  • Prezentacja oferty
  • Pokonywanie obiekcji, negocjacje cenowe
  • Zamykanie sprzedaży
07

Środa 2 października, 18:00-19:30

Współpraca z klientami – kwestie finansowe i prawne

  • Etyczne i prawne aspekty współpracy
  • Tworzenie kontraktów
  • Kluczowe parametry, trendy rynkowe
  • Obieg faktur i rozliczeń z klientami, czyli jak zapewnić sobie spokój, gdy audyt pojawi się w firmie
08

Poniedziałek 7 października, 18:00-19:30

Marketing farmaceutyczny w praktyce

  • Regulacje dla działań promocyjnych w branży farmaceutycznej
  • Strategie marketingowe, narzędzia i techniki promocji
  • Wprowadzanie nowego produktu
  • Jak monitorować i reagować na zmiany rynkowe oraz działania konkurencji?
09

Środa 9 października, 18:00-19:30

Ekspozycja produktów i merchandising

  • Zasady budowania ekspozycji i widoczności w aptece, podział apteki na strefy
  • Czy warto inwestować w ekspozycję produktów?
  • Materiały POS
  • Skuteczność ekspozycji/wizualizacji na przykładach z różnych aptek
10

Poniedziałek 14 października, 18:00-19:30

E-commerce w branży farmaceutycznej

  • Zasady działania aptek internetowych
  • Segmentacja klientów aptek internetowych
  • Narzędzia oraz formy współpracy w ramach e-commerce
11

Środa 16 października, 18:00-19:30

Strategiczne planowanie działań rynkowych

  • Monitorowanie działań konkurencji oraz rynku
  • Zarządzanie zmianą, czyli jak odnaleźć się na rynku, który zmienia się bardzo dynamicznie a wraz z nim nasza organizacja
  • Przygotowanie strategii i wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom rynku
12

Poniedziałek 21 października, 18:00-19:30

Etapy i formy rekrutacji oraz onboarding

  • Ćwiczenia rekrutacyjne, assessment, zadania indywidualne
  • Budowanie CV przedstawiciela farmaceutycznego
  • Wynagrodzenia i systemy bonusowe
13

Środa 23 października, 18:00-19:30

Planowanie kariery w branży farmaceutycznej

  • Development plan (plus omówienie funkcji takich jak: KAM, KAS, Marketing, BI)
  • Przygotowanie do rozmów rocznych
  • Test myślenia lateralnego

Co o nas mówią

Natalia Olszyńska HR Specialist & Recruitment Specialist

Super merytoryczne kursy oraz materiały, polecam!

Dawid Pośliński CEO w Selleo

Bardzo fajnie strukturyzuje wiedzę z wybranego zakresu. Solidne przygotowanie prowadzącego - łatwość dostępu do informacji i spora dawka praktyki w kursie, którą można przełożyć na swoje codzienne obowiązki i usprawniać.

Piotr Kaczmarczyk Implementation Consultant

Ogólnie polecam! dobry poziom kursów, fajni prowadzący, świetna obsługa klienta i ceny ok.

Artur Wojtas Starszy Analityk Biznesowy

Do tej pory odbyłem dwa kursy z LABA. Jestem naprawdę zadowolony z obu. Pomogli mi podnieść kwalifikacje i ubiegać się o lepiej płatną pracę

Grzegorz Polak

Za mną już kilka kursów organizowanych przez Laba.
Świetnie zorganizowane, przyjaźni, ale i wymagający wykładowcy. Gorąco polecam :)

Iwona Todorska Kierownik projektu

Zdecydowanie polecam kursy LABA - świetna organizacja, świetne przygotowanie merytoryczne, wspaniała atmosfera, praktyczne podejście:)

Anna Grabowiec HR Manager w Safic-Alcan Polska sp z o.o

Polecam! To zupełnie nowe podejście do szkoleń!

Joanna Pośpiech Manager marketingu

Fajna kadra, dużo praktycznej wiedzy, tempo nauki dostosowane do możliwości osób pracujących. Skorzystałam raz, ale na pewno jeszcze wróce do Laby.

Dowiedz się więcej

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą i przekaże szczegóły o programie oraz cenie kursu.

Pole obowiązkowe
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.
Więcej informacji