Sales Director — kurs online | Szkoła biznesu Laba

Start: 9 października

Czas trwania: 6 tygodni

Sales Director

Transformuj swój biznes i wyniki zespołu sprzedażowego pod okiem eksperta z OLX Group – od określenia celów po automatyzację procesów.

Program kursu

  • 01

    Rola dyrektora sprzedaży w organizacji

  • 02

    Segmentacja klientów

  • 03

    Kanały sprzedaży i modele współpracy

  • 04

    Procesy sprzedażowe i negocjacje

  • 05

    Ustalanie celów sprzedażowych i monitorowanie postępów

  • 06

    Technologie sprzedażowe i cyfryzacja

  • 07

    Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym

  • 08

    Systemy premiowe i systemy prowizyjne

  • 09

    Umiejętności przywódcze i liderskie

  • 10

    Zarządzanie konfliktem

  • 11

    Rozwój osobisty i umiejętności miękkie

  • 12

    Komunikacja – „to, co robisz, krzyczy tak głośno, że nie słyszę, co mówisz”

picture

Prowadzący

Dawid Fabiś

Head of Sales OLX i Fixly

  • Odpowiada za blisko 50% przychodów platformy OLX w Polsce

  • Zarządza zespołami sprzedaży bezpośredniej i telesales dla klientów biznesowych OLX

  • Kieruje różnymi kanałami sprzedaży oraz biznesowym portfelem klientów w trzech głównych kategoriach: praca, usługi oraz dobra konsumpcyjne

  • Ma ponad 14 lat doświadczenia jako dyrektor sprzedaży dla największych spółek, w tym – dla Orange Polska SA, gdzie zarządzał jedną z największych sieci sprzedaży bezpośredniej, oraz Komputronik SA, gdzie pracował jako dyrektor sprzedaży B2B
logologo

Dla kogo jest ten kurs?

01

picture

Dyrektorzy sprzedaży z niewielkim doświadczeniem

Zostań pewnym siebie liderem sprzedaży, opanowując strategiczne planowanie celów i motywowanie zespołu. Zdobądź nowoczesne narzędzia do optymalizacji procesów sprzedażowych i rozwiń umiejętności, które napędzą wzrost biznesu i zapewnią Ci uznanie zespołu oraz zarządu.

02

picture

Przedsiębiorcy

Zdobądź kompleksową wiedzę o zarządzaniu sprzedażą – od ustalania KPI po tworzenie skutecznych systemów motywacyjnych. Przekształć swój zespół sprzedażowy w zgrany, efektywny organizm, który skutecznie napędzi wzrost Twojego biznesu.

03

picture

Senior Sales Managerowie

Rozwiń kompetencje niezbędne do awansu na stanowisko dyrektora sprzedaży i łącz cele biznesowe z potrzebami zespołu. Opanuj strategie zwiększania efektywności sprzedaży i rozszerz swoją perspektywę, ucząc się myśleć jak członek zarządu.

Tematy, które poruszymy podczas kursu:

01
Określanie celów sprzedażowych

Nauczysz się ustalać KPI w sprzedaży i skutecznie monitorować ich realizację. Poznasz metody wyboru i udoskonalania systemów prowizyjnych, a także zgłębisz techniki analizy rentowności produktów, usług, klientów i kanałów sprzedaży.

02
Umiejętności przywódcze i liderskie

Dogłębnie poznasz rolę dyrektora działu sprzedaży oraz zasady motywowania i budowania zaangażowanego zespołu. Dowiesz się, jak odpowiedzialnie zarządzać zespołem, dbać o kulturę organizacyjną oraz budować swoją pozycję w organizacji i w relacjach z zarządem.

03
Technologie sprzedażowe

Opanujesz narzędzia CRM usprawniające procesy sprzedażowe (Hubspot, SalesForce, Talkdesk, Triton). Rozwiniesz umiejętności wdrażania automatyzacji i wykorzystania AI oraz trendów technologicznych w codziennej pracy.

Program kursu

01

9 października, 18:00 / środa

Rola dyrektora sprzedaży w organizacji

  • Komunikacja w firmie
  • Rola dyrektora sprzedaży w zarządzaniu budżetem
  • Zarządzanie bazą klientów
  • Kompetencje dyrektora sprzedaży
  • Jak dojść do stanowiska dyrektora?
02

10 października, 18:00 / czwartek

Segmentacja klientów

  • Udziały rynkowe
  • Hunting/farming
  • Polityka cenowa
  • Kanały sprzedaży
  • Obszar terytorialny
  • Kluczowi klienci
  • Sektory rynku
03

16 października, 18:00 / środa

Kanały sprzedaży i modele współpracy

  • Modele B2C, B2B, B2B2C, B2B2B
  • Direct (field/tele/retail)
  • Indirect (field/tele /retail)
  • Online (własne/marketplace)
  • Koszty/segmentacja/zasięg/traffic/marża
  • Obsługa posprzedażowa
04

17 października, 18:00 / czwartek

Procesy sprzedażowe i negocjacje

  • Analiza i monitoring etapów procesu sprzedaży
  • Negocjacje
  • Cross selling, up selling, churn
  • Relacje z klientami
  • Tworzenie procedur i procesów sprzedaży
05

23 października, 18:00 / środa

Ustalanie celów sprzedażowych i monitorowanie postępów

  • Cele budżetowe i operacyjne, określanie KPI
  • Budżetowanie i prognozowanie sprzedaży
  • Analiza rentowności produktów, usług i klientów
  • Analiza rentowności kanałów sprzedaży
  • Zarządzanie cenami i marżami
  • Raportowanie na potrzeby zespołu i zarządu
06

24 października, 18:00 / czwartek

Technologie sprzedażowe i cyfryzacja

  • Narzędzia CRM i ich wykorzystanie w sprzedaży (Hubspot, SalesForce, Talkdesk, Triton)
  • Automatyzacja procesów sprzedażowych (segmentacja, 7d windows)
  • Wykorzystanie danych i AI w sprzedaży (kompas, AI w reklamacjach)
  • Trendy technologiczne w sprzedaży (retail – kasy samoobsługowe, sklepy samoobsługowe, online – chaty AI, boty, Tesla – AI call, e-commerce/re-commerce)
07

30 października, 18:00 / środa

Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym

  • Wielopoziomowość i ścieżki rozwojowe
  • Rekrutacja, promocja i offboarding
  • Rozwój kompetencji twardych i miękkich (monitoring)
  • Typy osobowości i typy pracowników
  • Dynamika zespołu i role zespołowe
  • Zarządzanie konfliktem (identyfikowanie konfliktu, poziomy konfliktu, strategie zarządzania konfliktem)
08

31 października, 18:00 / czwartek

Systemy premiowe i systemy prowizyjne

  • Prowizja czy premia?
  • Metodologia wyznaczania celów
  • Strategia firmy a cele operacyjne
09

6 listopada, 18:00 / środa

Umiejętności przywódcze i liderskie

  • Motywowanie i angażowanie zespołu (badania cykliczne)
  • Budowanie kultury organizacyjnej (współpraca i zaufanie / szacunek i odpowiedzialność / lojalność i bezpieczeństwo)
  • Coaching i rozwój pracowników FUKO
  • Zarządzanie zmianą w zespole
10

7 listopada, 18:00 / czwartek

Zarządzanie konfliktem

  • Rodzaje konfliktów
  • Rola managera w konflikcie
  • Strategie rozwiązywania konfliktów
11

13 listopada, 18:00 / środa

Rozwój osobisty i umiejętności miękkie

  • Komunikacja i negocjacje (pokolenia, wielowymiarowość komunikacji)
  • Zarządzanie czasem i produktywność
  • Zarządzanie kryzysem
  • Zarządzanie projektami – uczestnicy, progres, BC (Why? What? How?)
  • Mentoring/coaching
  • Budowanie relacji i networking
12

14 listopada, 18:00 / czwartek

Komunikacja – „to, co robisz, krzyczy tak głośno, że nie słyszę co mówisz”

  • Poziomy komunikacji wewnątrz firmy
  • Social media / social selling / employer branding
  • Networking branżowy /kliencki
  • Prezentacje publiczne
  • Zasady dobrej prezentacji: 3xP

Dowiedz się więcej

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą i przekaże szczegóły o programie i cenie kursu.

Pole obowiązkowe
 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

Co kursanci mówią o Labie?

Super merytoryczne kursy oraz materiały, polecam!

Zdecydowanie polecam kursy LABA - świetna organizacja, świetne przygotowanie merytoryczne, wspaniała atmosfera, praktyczne podejście:)

Ogólnie polecam! dobry poziom kursów, fajni prowadzący, świetna obsługa klienta i ceny ok.

Fajna kadra, dużo praktycznej wiedzy, tempo nauki dostosowane do możliwości osób pracujących. Skorzystałam raz, ale na pewno jeszcze wróce do Laby.

Bardzo fajnie strukturyzuje wiedzę z wybranego zakresu. Solidne przygotowanie prowadzącego - łatwość dostępu do informacji i spora dawka praktyki w kursie, którą można przełożyć na swoje codzienne obowiązki i usprawniać.

Do tej pory odbyłem dwa kursy z LABA. Jestem naprawdę zadowolony z obu. Pomogli mi podnieść kwalifikacje i ubiegać się o lepiej płatną pracę

Za mną już kilka kursów organizowanych przez Laba.
Świetnie zorganizowane, przyjaźni, ale i wymagający wykładowcy. Gorąco polecam :)

Person 1
Person 2
Person 3
Person 4
Person 5
Person 6
Person 7

Artur Wojtas

Starszy Analityk Biznesowy

Więcej informacji