Sales Director — kurs online | Szkoła biznesu Laba

KURS ONLINE

SALES DIRECTOR

Dawid Fabiś
Head of Sales OLX pl i Fixly

ELVTR Expansion photo

STWÓRZ ZESPÓŁ, Z KTÓRYM OSIĄGNIESZ IMPONUJĄCE WYNIKI SPRZEDAŻOWE

DATY:

9 października – 14 listopada

CZAS TRWANIA:

6 TYGODNI
ŚRODY I CZWARTKI
18:00 – 19:30

Wyobraź sobie, że stoisz na czele dobrze prosperującego działu sprzedaży, koordynując symfonię wzrostu przychodów i zadowolenia klientów. Przygotowany przez Dawida Fabisia program doprowadzi cię do tego punktu! Wspólnymi siłami przejdziecie przez różne techniki zarządzania sprzedażą, w tym prognozowanie, zarządzanie bazą danych i monitorowanie wyników. Dowiesz się, jak zarządzać i motywować zespół sprzedażowy, aby osiągał założone cele i wspierać pozytywną oraz produktywną kulturę sprzedaży.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • MANAGEREM W DZIALE SPRZEDAŻY

    Zyskasz szerszą perspektywę, która pozwoli ci wejść w rolę dyrektora sprzedaży. Opanujesz umiejętności potrzebne do budowania relacji z zarządem i podległymi zespołami. Nauczysz się określać cele oraz budować procedury sprzedażowe w organizacji.

  • SALES DIRECTOREM Z NIEWIELKIM DOŚWIADCZENIEM

    Szybko odnajdziesz się w nowej roli i przyswoisz niezbędną na tym stanowisku wiedzę. Dowiesz się, jak motywować zespół sprzedażowy oraz ustalać i egzekwować cele. Opanujesz analizę i monitoring poszczególnych etapów procesu sprzedaży oraz nowoczesne narzędzia wspierające pracę (Hubspot, SalesForce, Talkdesk, Triton).

  • WŁAŚCICIELEM MŚP

    Zyskasz solidną podstawę do budowania i zarządzania zespołem sprzedażowym. Dowiesz się, jak ustalać KPI oraz budować procedury i procesy sprzedażowe. Opanujesz zarządzanie kanałami sprzedażowymi oraz segmentację klientów.

TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:

  1. OKREŚLANIE CELÓW SPRZEDAŻOWYCH

    Dowiesz się, jak ustalać KPI w sprzedaży oraz jak skutecznie monitorować postęp ich realizacji. Poznasz również systemy prowizyjne i metody ich wdrażania. Nauczysz się prowadzić analizy rentowności produktów, usług, klientów oraz kanałów sprzedaży.

  2. CYFRYZACJA

    Poznasz i opanujesz narzędzia CRM usprawniające procesy sprzedażowe (Hubspot, SalesForce, Talkdesk, Triton). Dowiesz się, jak wdrożyć automatyzacje i wykorzystać AI oraz trendy technologiczne w codziennej pracy.

  3. KIM JEST DYREKTOR SPRZEDAŻY?

    Dogłębnie poznasz rolę dyrektora działu sprzedaży oraz zasady motywowania i budowania zaangażowanego zespołu. Dowiesz się jak odpowiedzialnie zarządzać zespołem, dbać o kulturę organizacyjną oraz budować swoją pozycję w organizacji i w relacjach z zarządem.

PROWADZĄCY

DAWID
FABIŚ

  • Head of Sales OLX pl i Fixly
  • Od ponad 13 lat zajmuje się zarządzaniem zespołami sprzedażowymi
  • Kierował działami sprzedaży w firmach takich jak: Orange Polska, Komputronik oraz Neptis (Yanosik)
  • Obecnie zarządza różnymi kanałami sprzedaży oraz biznesowym portfelem klientów w trzech głównych kategoriach: praca, usługi oraz dobra konsumpcyjne. Odpowiada za blisko 50% przychodów platformy OLX w Polsce

PROGRAM KURSU

01

9.10 środa 18:00

Rola dyrektora sprzedaży w organizacji

  • Komunikacja w firmie
  • Dyrektor sprzedaży w zarządzaniu budżetem
  • Zarządzanie bazą klientów
  • Kompetencje dyrektora sprzedaży
  • Jak dojść do stanowiska dyrektora?
02

10.10 czwartek 18:00

Segmentacja klientów

  • Udziały rynkowe
  • Hunting/farming
  • Polityka cenowa
  • Kanały sprzedaży
  • Obszar terytorialny
  • Kluczowi klienci
  • Sektory rynku
03

16.10 środa 18:00

Kanały sprzedaży i modele współpracy

  • Modele B2C, B2B, B2B2C, B2B2B
  • Direct (field/tele/retail)
  • Indirect (field/tele/retail)
  • Online (własne/marketplace)
  • Koszty/segmentacja/zasięg/traffic/marża
  • Obsługa posprzedażowa
04

17.10 czwartek 18:00

Procesy sprzedażowe i negocjacje

  • Analiza i monitoring etapów procesu sprzedaży
  • Negocjacje
  • Cross selling, up selling, churn
  • Relacje z klientami
  • Tworzenie procedur i procesów sprzedaży
05

23.10 środa 18:00

Ustalanie celów sprzedażowych i monitorowanie postępów

  • Cele budżetowe i operacyjne, określanie KPI
  • Budżetowanie i prognozowanie sprzedaży
  • Analiza rentowności produktów, usług i klientów
  • Analiza rentowności kanałów sprzedaży
  • Zarządzanie cenami i marżami
  • Raportowanie na potrzeby zespołu i zarządu
06

24.10 czwartek 18:00

Technologie sprzedażowe i cyfryzacja

  • Narzędzia CRM i ich wykorzystanie w sprzedaży (Hubspot, SalesForce, Talkdesk, Triton)
  • Automatyzacja procesów sprzedażowych (segmentacja, 7d windows)
  • Wykorzystanie danych i AI w sprzedaży (kompas, AI w reklamacjach)
  • Trendy technologiczne w sprzedaży (retail – kasy samoobsługowe, sklepy samoobsługowe, online – chaty AI, boty, Tesla AI call, e-commerce/re-commerce)
07

30.10 środa 18:00

Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym

  • Wielopoziomowość, ścieżki rozwojowe
  • Rekrutacja, promocja i offboarding
  • Rozwój kompetencji twardych i miękkich (monitoring)
  • Typy osobowości i typy pracowników
  • Dynamika zespołu, role zespołowe
  • Zarządzanie konfliktem (identyfikowanie konfliktu, poziomy konfliktu, strategie zarządzania konfliktem)
08

31.10 czwartek 18:00

Systemy premiowe, systemy prowizyjne

  • Prowizja czy premia?
  • Metodologia wyznaczania celów
  • Strategia firmy a cele operacyjne
09

6.11 środa 18:00

Umiejętności przywódcze i liderskie

  • Motywowanie i angażowanie zespołu (badania cykliczne)
  • Budowanie kultury organizacyjnej (współpraca i zaufanie/szacunek i odpowiedzialność/lojalność i bezpieczeństwo)
  • Coaching i rozwój pracowników FUKO
  • Zarządzanie zmianą w zespole
10

7.11 czwartek 18:00

Zarządzanie konfliktem

  • Rodzaje konfliktów
  • Rola managera w konflikcie
  • Strategie rozwiązywania konfliktów
11

13.11 środa 18:00

Rozwój osobisty i umiejętności miękkie

  • Komunikacja i negocjacje (pokolenia, wielowymiarowość komunikacji)
  • Zarządzanie czasem i produktywność
  • Zarządzanie kryzysem
  • Zarządzanie projektami – uczestnicy, progres, BC (Why? What? How?)
  • Mentoring/coaching
  • Budowanie relacji i networking
12

14.11 czwartek 18:00

Komunikacja – „to, co robisz, krzyczy tak głośno, że nie słyszę, co mówisz

  • Poziomy komunikacji wewnątrz firmy
  • Social media / social selling / employer branding
  • Networking branżowy /kliencki
  • Prezentacje publiczne
  • Zasady dobrej prezentacji: 3xP

Co o nas mówią

Iwona Todorska Kierownik projektu

"Zdecydowanie polecam kursy LABA - świetna organizacja, świetne przygotowanie merytoryczne, wspaniała atmosfera, praktyczne podejście:)"

Dawid Pośliński CEO w Selleo

"Bardzo fajnie strukturyzuje wiedzę z wybranego zakresu. Solidne przygotowanie prowadzącego - łatwość dostępu do informacji i spora dawka praktyki w kursie, którą można przełożyć na swoje codzienne obowiązki i usprawniać."

Piotr Kaczmarczyk Implementation Consultant

"Ogólnie polecam! dobry poziom kursów, fajni prowadzący, świetna obsługa klienta i ceny ok."

Artur Wojtas Starszy Analityk Biznesowy

"Do tej pory odbyłem dwa kursy z LABA. Jestem naprawdę zadowolony z obu. Pomogli mi podnieść kwalifikacje i ubiegać się o lepiej płatną pracę"

Grzegorz Polak

"Za mną już kilka kursów organizowanych przez Laba.
Świetnie zorganizowane, przyjaźni, ale i wymagający wykładowcy. Gorąco polecam :)"

Natalia Olszyńska HR Specialist & Recruitment Specialist

"Super merytoryczne kursy oraz materiały, polecam!"

Anna Grabowiec HR Manager w Safic-Alcan Polska sp z o.o

"Polecam! To zupełnie nowe podejście do szkoleń!"

Joanna Pośpiech Manager marketingu

"Fajna kadra, dużo praktycznej wiedzy, tempo nauki dostosowane do możliwości osób pracujących. Skorzystałam raz, ale na pewno jeszcze wróce do Laby."

Magda Radzikowska-Buchała Google ⭐⭐⭐⭐⭐

"Profesjonalna firma, świetny kurs z Google Ads, materiały. Konkretna wiedza do wykorzystania od razu. Polecam :)"

Angelika Kowalik Google ⭐⭐⭐⭐⭐

"Bralam udzial w kilku kursach przygotowanych przez szkole LABA - Analityka w marketingu, Marketing Automation i Google Ads Analityk reklamowy - kursy przygotowane bardzo merytorycznie. Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam kursy i szkole LABA!"

Dowiedz się więcej

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą i przekaże szczegóły o programie oraz cenie kursu.

Pole obowiązkowe
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.
Uzyskaj informacje