Sales Director — kurs online | Szkoła biznesu Laba

KURS ONLINE

SALES DIRECTOR

Dawid Fabiś
Head of Sales OLX i Fixly

ELVTR Expansion photo

Transformuj swój biznes i wyniki zespołu sprzedażowego pod okiem eksperta z OLX Group

DATY:

9 października – 14 listopada

CZAS TRWANIA:

6 TYGODNI
ŚRODY I CZWARTKI
18:00 – 19:30

Wejdź na wyższy poziom zarządzania sprzedażą z kursem Dawida Fabisia, Head of Sales OLX. Opanuj sztukę precyzyjnego prognozowania, efektywnego zarządzania zespołem i strategicznej analizy danych. Niezależnie czy kierujesz działem sprzedaży, czy całą firmą, ten program da Ci narzędzia do znaczącego zwiększenia przychodów i satysfakcji klientów. Przygotuj się na transformację swojej kariery i biznesu – zacznij budować przyszłość sprzedaży już dziś.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • Dyrektorem sprzedaży z niewielkim doświadczeniem

    Zostań pewnym siebie liderem sprzedaży, opanowując strategiczne planowanie celów i motywowanie zespołu. Zdobądź nowoczesne narzędzia do optymalizacji procesów sprzedażowych i rozwiń umiejętności, które napędzą wzrost biznesu i zapewnią Ci uznanie zespołu oraz zarządu.

  • Przedsiębiorcą

    Zdobądź kompleksową wiedzę o zarządzaniu sprzedażą – od ustalania KPI po tworzenie skutecznych systemów motywacyjnych. Przekształć swój zespół sprzedażowy w zgrany, efektywny organizm, który skutecznie napędzi wzrost Twojego biznesu.

  • Senior Sales Managerem

    Rozwiń kompetencje niezbędne do awansu na stanowisko dyrektora sprzedaży i łącz cele biznesowe z potrzebami zespołu. Opanuj strategie zwiększania efektywności sprzedaży i rozszerz swoją perspektywę, ucząc się myśleć jak członek zarządu.

TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:

  1. OKREŚLANIE CELÓW SPRZEDAŻOWYCH

    Dowiesz się, jak ustalać KPI w sprzedaży oraz jak skutecznie monitorować postęp ich realizacji. Poznasz również systemy prowizyjne i metody ich wdrażania. Nauczysz się prowadzić analizy rentowności produktów, usług, klientów oraz kanałów sprzedaży.

  2. CYFRYZACJA

    Poznasz i opanujesz narzędzia CRM usprawniające procesy sprzedażowe (Hubspot, SalesForce, Talkdesk, Triton). Dowiesz się, jak wdrożyć automatyzacje i wykorzystać AI oraz trendy technologiczne w codziennej pracy.

  3. KIM JEST DYREKTOR SPRZEDAŻY?

    Dogłębnie poznasz rolę dyrektora działu sprzedaży oraz zasady motywowania i budowania zaangażowanego zespołu. Dowiesz się jak odpowiedzialnie zarządzać zespołem, dbać o kulturę organizacyjną oraz budować swoją pozycję w organizacji i w relacjach z zarządem.

PROWADZĄCY

DAWID
FABIŚ

  • Head of Sales OLX i Fixly, odpowiada za blisko 50% przychodów platformy OLX w Polsce
  • Zarządza zespołami sprzedaży bezpośredniej i telesales dla klientów biznesowych OLX
  • Kieruje różnymi kanałami sprzedaży oraz biznesowym portfelem klientów w trzech głównych kategoriach: praca, usługi oraz dobra konsumpcyjne
  • Ma ponad 14 lat doświadczenia jako dyrektor sprzedaży dla największych spółek, w tym – dla Orange Polska SA, gdzie zarządzał jedną z największych sieci sprzedaży bezpośredniej, oraz Komputronik SA, gdzie pracował jako dyrektor sprzedaży B2B
  • logo logo

PROGRAM KURSU

01

9.10 środa 18:00

Rola dyrektora sprzedaży w organizacji

  • Komunikacja w firmie
  • Dyrektor sprzedaży w zarządzaniu budżetem
  • Zarządzanie bazą klientów
  • Kompetencje dyrektora sprzedaży
  • Jak dojść do stanowiska dyrektora?
02

10.10 czwartek 18:00

Segmentacja klientów

  • Udziały rynkowe
  • Hunting/farming
  • Polityka cenowa
  • Kanały sprzedaży
  • Obszar terytorialny
  • Kluczowi klienci
  • Sektory rynku
03

16.10 środa 18:00

Kanały sprzedaży i modele współpracy

  • Modele B2C, B2B, B2B2C, B2B2B
  • Direct (field/tele/retail)
  • Indirect (field/tele/retail)
  • Online (własne/marketplace)
  • Koszty/segmentacja/zasięg/traffic/marża
  • Obsługa posprzedażowa
04

17.10 czwartek 18:00

Procesy sprzedażowe i negocjacje

  • Analiza i monitoring etapów procesu sprzedaży
  • Negocjacje
  • Cross selling, up selling, churn
  • Relacje z klientami
  • Tworzenie procedur i procesów sprzedaży
05

23.10 środa 18:00

Ustalanie celów sprzedażowych i monitorowanie postępów

  • Cele budżetowe i operacyjne, określanie KPI
  • Budżetowanie i prognozowanie sprzedaży
  • Analiza rentowności produktów, usług i klientów
  • Analiza rentowności kanałów sprzedaży
  • Zarządzanie cenami i marżami
  • Raportowanie na potrzeby zespołu i zarządu
06

24.10 czwartek 18:00

Technologie sprzedażowe i cyfryzacja

  • Narzędzia CRM i ich wykorzystanie w sprzedaży (Hubspot, SalesForce, Talkdesk, Triton)
  • Automatyzacja procesów sprzedażowych (segmentacja, 7d windows)
  • Wykorzystanie danych i AI w sprzedaży (kompas, AI w reklamacjach)
  • Trendy technologiczne w sprzedaży (retail – kasy samoobsługowe, sklepy samoobsługowe, online – chaty AI, boty, Tesla AI call, e-commerce/re-commerce)
07

30.10 środa 18:00

Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym

  • Wielopoziomowość, ścieżki rozwojowe
  • Rekrutacja, promocja i offboarding
  • Rozwój kompetencji twardych i miękkich (monitoring)
  • Typy osobowości i typy pracowników
  • Dynamika zespołu, role zespołowe
  • Zarządzanie konfliktem (identyfikowanie konfliktu, poziomy konfliktu, strategie zarządzania konfliktem)
08

31.10 czwartek 18:00

Systemy premiowe, systemy prowizyjne

  • Prowizja czy premia?
  • Metodologia wyznaczania celów
  • Strategia firmy a cele operacyjne
09

6.11 środa 18:00

Umiejętności przywódcze i liderskie

  • Motywowanie i angażowanie zespołu (badania cykliczne)
  • Budowanie kultury organizacyjnej (współpraca i zaufanie/szacunek i odpowiedzialność/lojalność i bezpieczeństwo)
  • Coaching i rozwój pracowników FUKO
  • Zarządzanie zmianą w zespole
10

7.11 czwartek 18:00

Zarządzanie konfliktem

  • Rodzaje konfliktów
  • Rola managera w konflikcie
  • Strategie rozwiązywania konfliktów
11

13.11 środa 18:00

Rozwój osobisty i umiejętności miękkie

  • Komunikacja i negocjacje (pokolenia, wielowymiarowość komunikacji)
  • Zarządzanie czasem i produktywność
  • Zarządzanie kryzysem
  • Zarządzanie projektami – uczestnicy, progres, BC (Why? What? How?)
  • Mentoring/coaching
  • Budowanie relacji i networking
12

14.11 czwartek 18:00

Komunikacja – „to, co robisz, krzyczy tak głośno, że nie słyszę, co mówisz

  • Poziomy komunikacji wewnątrz firmy
  • Social media / social selling / employer branding
  • Networking branżowy /kliencki
  • Prezentacje publiczne
  • Zasady dobrej prezentacji: 3xP

Dowiedz się więcej

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą i przekaże szczegóły o programie i cenie kursu.

Pole obowiązkowe
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

Co mówią o Labie nasi kursanci:

Iwona Todorska Kierownik projektu

"Zdecydowanie polecam kursy LABA - świetna organizacja, świetne przygotowanie merytoryczne, wspaniała atmosfera, praktyczne podejście:)"

Dawid Pośliński CEO w Selleo

"Bardzo fajnie strukturyzuje wiedzę z wybranego zakresu. Solidne przygotowanie prowadzącego - łatwość dostępu do informacji i spora dawka praktyki w kursie, którą można przełożyć na swoje codzienne obowiązki i usprawniać."

Piotr Kaczmarczyk Implementation Consultant

"Ogólnie polecam! dobry poziom kursów, fajni prowadzący, świetna obsługa klienta i ceny ok."

Artur Wojtas Starszy Analityk Biznesowy

"Do tej pory odbyłem dwa kursy z LABA. Jestem naprawdę zadowolony z obu. Pomogli mi podnieść kwalifikacje i ubiegać się o lepiej płatną pracę"

Grzegorz Polak

"Za mną już kilka kursów organizowanych przez Laba.
Świetnie zorganizowane, przyjaźni, ale i wymagający wykładowcy. Gorąco polecam :)"

Natalia Olszyńska HR Specialist & Recruitment Specialist

"Super merytoryczne kursy oraz materiały, polecam!"

Anna Grabowiec HR Manager w Safic-Alcan Polska sp z o.o

"Polecam! To zupełnie nowe podejście do szkoleń!"

Joanna Pośpiech Manager marketingu

"Fajna kadra, dużo praktycznej wiedzy, tempo nauki dostosowane do możliwości osób pracujących. Skorzystałam raz, ale na pewno jeszcze wróce do Laby."

Magda Radzikowska-Buchała Google ⭐⭐⭐⭐⭐

"Profesjonalna firma, świetny kurs z Google Ads, materiały. Konkretna wiedza do wykorzystania od razu. Polecam :)"

Angelika Kowalik Google ⭐⭐⭐⭐⭐

"Bralam udzial w kilku kursach przygotowanych przez szkole LABA - Analityka w marketingu, Marketing Automation i Google Ads Analityk reklamowy - kursy przygotowane bardzo merytorycznie. Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam kursy i szkole LABA!"

Uzyskaj informacje