Transformuj swój biznes i wyniki zespołu sprzedażowego pod okiem eksperta z OLX Group
DATY:
9 października – 14 listopada
CZAS TRWANIA:
6 TYGODNI
ŚRODY I CZWARTKI
18:00 – 19:30
Wejdź na wyższy poziom zarządzania sprzedażą z kursem Dawida Fabisia, Head of Sales OLX. Opanuj sztukę precyzyjnego prognozowania, efektywnego zarządzania zespołem i strategicznej analizy danych. Niezależnie czy kierujesz działem sprzedaży, czy całą firmą, ten program da Ci narzędzia do znaczącego zwiększenia przychodów i satysfakcji klientów. Przygotuj się na transformację swojej kariery i biznesu – zacznij budować przyszłość sprzedaży już dziś.
POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:
-
Dyrektorem sprzedaży z niewielkim doświadczeniem
Zostań pewnym siebie liderem sprzedaży, opanowując strategiczne planowanie celów i motywowanie zespołu. Zdobądź nowoczesne narzędzia do optymalizacji procesów sprzedażowych i rozwiń umiejętności, które napędzą wzrost biznesu i zapewnią Ci uznanie zespołu oraz zarządu.
-
Przedsiębiorcą
Zdobądź kompleksową wiedzę o zarządzaniu sprzedażą – od ustalania KPI po tworzenie skutecznych systemów motywacyjnych. Przekształć swój zespół sprzedażowy w zgrany, efektywny organizm, który skutecznie napędzi wzrost Twojego biznesu.
-
Senior Sales Managerem
Rozwiń kompetencje niezbędne do awansu na stanowisko dyrektora sprzedaży i łącz cele biznesowe z potrzebami zespołu. Opanuj strategie zwiększania efektywności sprzedaży i rozszerz swoją perspektywę, ucząc się myśleć jak członek zarządu.
TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:
-
OKREŚLANIE CELÓW SPRZEDAŻOWYCH Dowiesz się, jak ustalać KPI w sprzedaży oraz jak skutecznie monitorować postęp ich realizacji. Poznasz również systemy prowizyjne i metody ich wdrażania. Nauczysz się prowadzić analizy rentowności produktów, usług, klientów oraz kanałów sprzedaży.
-
CYFRYZACJA Poznasz i opanujesz narzędzia CRM usprawniające procesy sprzedażowe (Hubspot, SalesForce, Talkdesk, Triton). Dowiesz się, jak wdrożyć automatyzacje i wykorzystać AI oraz trendy technologiczne w codziennej pracy.
-
KIM JEST DYREKTOR SPRZEDAŻY? Dogłębnie poznasz rolę dyrektora działu sprzedaży oraz zasady motywowania i budowania zaangażowanego zespołu. Dowiesz się jak odpowiedzialnie zarządzać zespołem, dbać o kulturę organizacyjną oraz budować swoją pozycję w organizacji i w relacjach z zarządem.
PROWADZĄCY
DAWID
FABIŚ
- Head of Sales OLX i Fixly, odpowiada za blisko 50% przychodów platformy OLX w Polsce
- Zarządza zespołami sprzedaży bezpośredniej i telesales dla klientów biznesowych OLX
- Kieruje różnymi kanałami sprzedaży oraz biznesowym portfelem klientów w trzech głównych kategoriach: praca, usługi oraz dobra konsumpcyjne
- Ma ponad 14 lat doświadczenia jako dyrektor sprzedaży dla największych spółek, w tym – dla Orange Polska SA, gdzie zarządzał jedną z największych sieci sprzedaży bezpośredniej, oraz Komputronik SA, gdzie pracował jako dyrektor sprzedaży B2B
PROGRAM KURSU
9.10 środa 18:00
Rola dyrektora sprzedaży w organizacji
- Komunikacja w firmie
- Dyrektor sprzedaży w zarządzaniu budżetem
- Zarządzanie bazą klientów
- Kompetencje dyrektora sprzedaży
- Jak dojść do stanowiska dyrektora?
10.10 czwartek 18:00
Segmentacja klientów
- Udziały rynkowe
- Hunting/farming
- Polityka cenowa
- Kanały sprzedaży
- Obszar terytorialny
- Kluczowi klienci
- Sektory rynku
16.10 środa 18:00
Kanały sprzedaży i modele współpracy
- Modele B2C, B2B, B2B2C, B2B2B
- Direct (field/tele/retail)
- Indirect (field/tele/retail)
- Online (własne/marketplace)
- Koszty/segmentacja/zasięg/traffic/marża
- Obsługa posprzedażowa
17.10 czwartek 18:00
Procesy sprzedażowe i negocjacje
- Analiza i monitoring etapów procesu sprzedaży
- Negocjacje
- Cross selling, up selling, churn
- Relacje z klientami
- Tworzenie procedur i procesów sprzedaży
23.10 środa 18:00
Ustalanie celów sprzedażowych i monitorowanie postępów
- Cele budżetowe i operacyjne, określanie KPI
- Budżetowanie i prognozowanie sprzedaży
- Analiza rentowności produktów, usług i klientów
- Analiza rentowności kanałów sprzedaży
- Zarządzanie cenami i marżami
- Raportowanie na potrzeby zespołu i zarządu
24.10 czwartek 18:00
Technologie sprzedażowe i cyfryzacja
- Narzędzia CRM i ich wykorzystanie w sprzedaży (Hubspot, SalesForce, Talkdesk, Triton)
- Automatyzacja procesów sprzedażowych (segmentacja, 7d windows)
- Wykorzystanie danych i AI w sprzedaży (kompas, AI w reklamacjach)
- Trendy technologiczne w sprzedaży (retail – kasy samoobsługowe, sklepy samoobsługowe, online – chaty AI, boty, Tesla AI call, e-commerce/re-commerce)
30.10 środa 18:00
Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym
- Wielopoziomowość, ścieżki rozwojowe
- Rekrutacja, promocja i offboarding
- Rozwój kompetencji twardych i miękkich (monitoring)
- Typy osobowości i typy pracowników
- Dynamika zespołu, role zespołowe
- Zarządzanie konfliktem (identyfikowanie konfliktu, poziomy konfliktu, strategie zarządzania konfliktem)
31.10 czwartek 18:00
Systemy premiowe, systemy prowizyjne
- Prowizja czy premia?
- Metodologia wyznaczania celów
- Strategia firmy a cele operacyjne
6.11 środa 18:00
Umiejętności przywódcze i liderskie
- Motywowanie i angażowanie zespołu (badania cykliczne)
- Budowanie kultury organizacyjnej (współpraca i zaufanie/szacunek i odpowiedzialność/lojalność i bezpieczeństwo)
- Coaching i rozwój pracowników FUKO
- Zarządzanie zmianą w zespole
7.11 czwartek 18:00
Zarządzanie konfliktem
- Rodzaje konfliktów
- Rola managera w konflikcie
- Strategie rozwiązywania konfliktów
13.11 środa 18:00
Rozwój osobisty i umiejętności miękkie
- Komunikacja i negocjacje (pokolenia, wielowymiarowość komunikacji)
- Zarządzanie czasem i produktywność
- Zarządzanie kryzysem
- Zarządzanie projektami – uczestnicy, progres, BC (Why? What? How?)
- Mentoring/coaching
- Budowanie relacji i networking
14.11 czwartek 18:00
Komunikacja – „to, co robisz, krzyczy tak głośno, że nie słyszę, co mówisz
- Poziomy komunikacji wewnątrz firmy
- Social media / social selling / employer branding
- Networking branżowy /kliencki
- Prezentacje publiczne
- Zasady dobrej prezentacji: 3xP
Dowiedz się więcej
Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą i przekaże szczegóły o programie i cenie kursu.