Kurs online na żywo Strategic Marketing — stwórz zrównoważoną strategię marketingową na podstawie modelu biznesowego twojej firmy | Szkoła biznesu Laba
Kurs
online

Strategic Marketing

Stwórz skuteczną strategię komunikacji marki pod okiem Magdaleny Wieczorek, General Manager w Henkel Poland. Naucz się precyzyjnie określać grupy docelowe i analizować ich preferencje. Opracuj kompleksowy plan komunikacji i twórz treści, które przyciągną uwagę odbiorców oraz zwiększą ich zaangażowanie.
Przygotujesz strategię marketingową na podstawie modelu biznesowego swojej firmy oraz nauczysz się wpływać na brand equity.
Dokonasz pełnej analizy rynku, trendów i konkurencji, co pozwoli ci obrać odpowiedni kierunek rozwoju oraz skalowania biznesu.
Zmniejszysz koszty dotarcia do odbiorców dzięki precyzyjnemu określaniu grup docelowych, technikom segmentacji oraz pozycjonowania.
Poznaj swoją
nową wykładowczynię
Magdalena Wieczorek
General Manager w Henkel Poland
Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem, które zdobyła, pracując m.in. dla Henkel Polska, Carlsberg Polska, Universal Pictures CEE.
Laureatka prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie zrównoważonego rozwoju 2021 oraz digitalizacji 2018 i 2019.
Wspiera rozwój firm dzięki wykorzystaniu strategicznego modelu marketingowego opartego na modelu biznesowym, przewadze konkurencyjnej, wartościach dla klienta i kulturze organizacyjnej.
Jest ekspertką w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu oraz określaniu Brand Purpose, czyli sensu istnienia marki.
Nasze podejście – ​​dać ci nie tylko wiedzę, ale i praktyczne umiejętności, które zaczniesz wykorzystywać w codziennej pracy już w trakcie kursu, i które pomogą ci zrealizować zawodowe cele.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Analiza otoczenia biznesowego
Nauczysz się analizować konkurencję i rynek, biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu, rentowność i czynniki efektywności. Dowiesz się, jak analiza trendów może wpłynąć na budowanie strategii.
Segmentacja i pozycjonowanie
Dowiesz się, dlaczego segmentacja jest kluczem do stworzenia trwałej przewagi konkurencyjnej firmy. Będziesz wiedział, jak uszeregować poszczególne segmenty według pierwszeństwa i poznasz model Product Service Positioning Matrix (PSP).
Tworzenie wartości
Opanujesz tajniki tworzenia wartości klienta i organizacji. Nauczysz się oceniać skuteczność i mierzyć wyniki strategicznych działań marketingowych firmy.
Opracowanie strategii
Dzięki kursowi stworzysz zrównoważoną strategię marketingową dla swojej organizacji. W trakcie zajęć samodzielnie zbudujesz jej poszczególne elementy, bazując na feedbacku od eksperta i wymianie doświadczeń z innymi uczestnikami.
Zaczynamy:
9.04
Czas trwania:
12 zajęć
6 tygodni
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Język: polski
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Aby ułatwić ci przyswojenie materiału, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne. Dzięki nim będziesz mógł poznać oraz nauczyć się wykorzystywać narzędzia niezbędne w marketingu strategicznym.
Wspieramy każdego
Wykładowca udzieli ci informacji zwrotnej i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które się pojawią w trakcie kursu. Nasz zespół również będzie do twojej dyspozycji.
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do prywatnej grupy, gdzie wraz z innymi uczestnikami będziesz mógł dzielić się swoimi doświadczeniami oraz omawiać case studies z wykładowczynią.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Marketing w funkcji zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa
Wtorek 9.04 18:30-20:00
  • - Zarządzanie marketingiem
  • - Marketing w procesie tworzenia wartości
  • - Marketing jako centralna funkcja w przedsiębiorstwie
Zajęcia nr 2.
Planowanie marketingowe
Czwartek 11.04 18:30-20:00
  • - Marketing Management w perspektywie modelu G-STICK
  • - Struktura i proces tworzenia planu marketingowego
Zajęcia nr 3.
Analiza środowiska biznesowego: analiza konkurencji
Wtorek 16.04 18:30-20:00
  • - Identyfikacja konkurencji
  • - Analiza mocnych i słabych stron konkurencji na podstawie zasobów i kompetencji
  • - Analiza strategii konkurencji
Zajęcia nr 4.
Analiza środowiska biznesowego: analiza rynku i analiza trendów
Czwartek 30.04 18:30-20:00
  • - Wymiary analizy rynku
  • - Trendy rynkowe, technologiczne i konsumenckie
Zajęcia nr 5.
Analiza wewnętrzna i strategia rozwoju firmy
Wtorek 07.05 18:30-20:00
  • - Analiza finansowa w obszarze sprzedaży i profitowości
  • - Analiza efektywności przedsiębiorstwa
Zajęcia nr 6.
Segmentacja i pozycjonowanie
Czwartek 09.05 18:30-20:00
  • - Proces strategicznej identyfikacji grupy docelowej klientów
  • - Jak nadawać priorytety poszczególnym segmentom
Zajęcia nr 7.
Propozycja wartości klienta
Wtorek 14.05 18:30-20:00
  • - Proces tworzenia wartości. Jak grupować wartości
  • - Definiowanie Points of Difference i Points of Parity
  • - Tworzenie zrównoważonej przewagi konkurencyjnej
Zajęcia nr 8.
Tworzenie wartości organizacji
Czwartek 16.05 18:30-20:00
  • - Wartość monetarna a wartość strategiczna
  • - Key Performance Metrics: ilościowe określenie rezultatów działań strategicznego marketingu w organizacji
Zajęcia nr 9.
Zrównoważony Marketing
Wtorek 21.05 18:30-20:00
  • - Proces kreowania wartości marki dla przedsiębiorstwa
  • - Budowanie procesu strategicznego zarządzania marką
Zajęcia nr 10.
Budowanie i zarządzanie wartością marki (Brand Equity)
Czwartek 23.05 18:30-20:00
  • - Proces kreowania wartości marki dla przedsiębiorstwa
  • - Budowanie procesu strategicznego zarządzania marką
Zajęcia nr 11.
Budowanie i zarządzanie wartością marki (Brand Equity)
Wtorek 28.05 18:30-20:00
  • - Przegląd wybranych case studies (warsztaty)
Zajęcia nr 12.
Projektowanie Modelu Biznesowego w perspektywie Strategicznego Marketingu
Wtorek 04.06 18:30-20:00
  • - Sposoby kreowania wartości przez przedsiębiorstwo w określonym rynku
  • - Tworzenie mapy wartości
 
Uzyskaj informacje
Wypełnij formularz, aby zarejestrować się na kurs. Nasz konsultant ds. edukacji skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe i udzieli szczegółowych informacji na temat przebiegu i ceny kursu.
Pole obowiązkowe
 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

Uzyskaj informacje