Kurs
online

Strategic Marketing

Bycie na bieżąco z najnowszymi trendami marketingowymi jest niezbędne dla każdego specjalisty ds. marketingu. Magdalena Wieczorek przekaże ci cenne spostrzeżenia i praktyczną wiedzę na temat aktualnych strategii marketingowych, pojawiających się technologii i innowacyjnych podejść. Skorzystaj z okazji, aby nawiązać cenne kontakty z profesjonalistami, zdobyć nowe znajomości oraz otworzyć drzwi do ekscytujących możliwości kariery.

Podczas kursu:
Stworzysz zrównoważoną strategię marketingową na podstawie modelu biznesowego twojej firmy oraz nauczysz się wpływać na brand equity.
Przeprowadzisz pełną analizę rynku, trendów, grupy docelowej i konkurencji, która pozwoli ci obrać odpowiedni kierunek rozwoju i skalowania biznesu.
Zwiększysz poziom lojalności klientów i obniżysz koszt dotarcia do nich dzięki precyzyjnemu określeniu grup docelowych oraz technikom segmentacji i pozycjonowania.
To już kolejna edycja tego kursu!
Poznaj swoją nową wykładowczynię:
Magdalena Wieczorek
Dyrektor Marketingu w Schwarzkopf Professional
Jest laureatką prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie zrównoważonego rozwoju 2021 oraz digitalizacji 2018, 2019.
Jest ekspertką w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu oraz określaniu Brand Purpose, czyli sensu istnienia marki.
Wspiera firmy w rozwoju, dzięki wykorzystaniu strategicznego modelu marketingowego, opartego na ich modelu biznesowym, przewadze konkurencyjnej, wartościach dla klienta i kulturze organizacyjnej.
Nasze podejście – ​​dać ci nie tylko wiedzę, ale i praktyczne umiejętności, które zaczniesz wykorzystywać w codziennej pracy już w trakcie kursu, i które pomogą ci zrealizować zawodowe cele.
Nasze podejście – ​​dać ci nie tylko wiedzę, ale i praktyczne umiejętności, które zaczniesz wykorzystywać w codziennej pracy już w trakcie kursu, i które pomogą ci zrealizować zawodowe cele.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Analiza otoczenia biznesowego
Nauczysz się analizować konkurencję i rynek, biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu, rentowność i czynniki efektywności. Dowiesz się, jak analiza trendów może wpłynąć na budowanie strategii.
Segmentacja i pozycjonowanie
Dowiesz się, dlaczego segmentacja jest kluczem do stworzenia trwałej przewagi konkurencyjnej firmy. Będziesz wiedział, jak uszeregować poszczególne segmenty według pierwszeństwa i poznasz model Product Service Positioning Matrix (PSP).
Tworzenie wartości
Opanujesz tajniki tworzenia wartości klienta i wartości organizacji. Nauczysz się oceniać skuteczność i mierzyć wyniki strategicznych działań marketingowych w firmie.
Opracowanie strategii
Dzięki kursowi stworzysz zrównoważoną strategię marketingową dla swojej organizacji. W trakcie zajęć samodzielnie zbudujesz poszczególne elementy nowej strategii, bazując na feedbacku od eksperta i wymianie doświadczeń z innymi uczestnikami.
Zaczynamy:
4 lipca
Czas trwania:
12 zajęć
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Język: polski
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Żeby łatwiej ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne. Z ich pomocą poznasz i nauczysz się korzystać z narzędzi niezbędnych w marketingu strategicznym.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji. 
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies z wykładowcą.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Marketing w funkcji zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa
4 Iipca 18:30-20:00 / wtorek
  • - Zarządzanie marketingiem
  • - Marketing w procesie tworzenia wartości
  • - Marketing jako centralna funkcja w przedsiębiorstwie
Zajęcia nr 2.
Planowanie marketingowe
6 Iipca 18:30-20:00 / czwartek
  • - Marketing Management w perspektywie modelu G-STICK
  • - Struktura i proces tworzenia planu marketingowego
Zajęcia nr 3.
Analiza środowiska biznesowego: analiza konkurencji
11 Iipca 18:30-20:00 / wtorek
  • - Identyfikacja konkurencji
  • - Analiza mocnych i słabych stron konkurencji na podstawie zasobów i kompetencji
  • - Analiza strategii konkurencji
Zajęcia nr 4.
Analiza środowiska biznesowego: analiza rynku i analiza trendów
13 Iipca 18:30-20:00 / czwartek
  • - Wymiary analizy rynku
  • - Trendy rynkowe, technologiczne i konsumenckie
Zajęcia nr 5.
Analiza wewnętrzna i strategia rozwoju firmy
18 Iipca 18:30-20:00 / wtorek
  • - Analiza finansowa w obszarze sprzedaży i profitowości
  • - Analiza efektywności przedsiębiorstwa
Zajęcia nr 6.
Segmentacja i pozycjonowanie
20 Iipca 18:30-20:00 / czwartek
  • - Proces strategicznej identyfikacji grupy docelowej klientów
  • - Jak nadawać priorytety poszczególnym segmentom
Zajęcia nr 7.
Propozycja wartości klienta
25 Iipca 18:30-20:00 / wtorek
  • - Proces tworzenia wartości. Jak grupować wartości
  • - Definiowanie Points of Difference i Points of Parity
  • - Tworzenie zrównoważonej przewagi konkurencyjnej
Zajęcia nr 8.
Tworzenie wartości organizacji
27 Iipca 18:30-20:00 / czwartek
  • - Wartość monetarna a wartość strategiczna
  • - Key Performance Metrics: ilościowe określenie rezultatów działań strategicznego marketingu w organizacji
Zajęcia nr 9.
Zrównoważony Marketing
1 sierpnia 18:30-20:00 / wtorek
  • - Proces kreowania wartości marki dla przedsiębiorstwa
  • - Budowanie procesu strategicznego zarządzania marką
Zajęcia nr 10.
Budowanie i zarządzanie wartością marki (Brand Equity)
3 sierpnia 18:30-20:00 / czwartek
  • - Proces kreowania wartości marki dla przedsiębiorstwa
  • - Budowanie procesu strategicznego zarządzania marką
Zajęcia nr 11.
Budowanie i zarządzanie wartością marki (Brand Equity)
8 sierpnia 18:30-20:00 / wtorek
  • - Przegląd wybranych case studies (warsztaty)
Zajęcia nr 12.
Projektowanie Modelu Biznesowego w perspektywie Strategicznego Marketingu
10 sierpnia 18:30-20:00 / czwartek
  • - Sposoby kreowania wartości przez przedsiębiorstwo w określonym rynku
  • - Tworzenie mapy wartości
 
więcej informacji
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe
więcej informacji