Marketing w sektorze medycznym — kurs online | Szkoła biznesu Laba
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

Marketing w sektorze medycznym

Czas trwania: 22.10 – 3.12
12 zajęć
6 tygodni
Wykładowczyni: Kamila Krzak
Dyrektorka marketingu w SiDLY Healthcare
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

Twórz strategie marketingowe, badaj potrzeby klientów, buduj silny wizerunek placówki medycznej.

Opanuj marketingowe know-how w sektorze medycznym i zwiększ rozpoznawalność oraz zaufanie placówki lub specjalisty. Zdobądź wiedzę marketingową, która pozwoli ci świadomie kształtować wizerunek, poprawi reputację i zwiększy zaufanie wśród pacjentów. Naucz się dobierać właściwe kanały komunikacyjne zgodnie z obowiązującymi regulacjami.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • SPECJALISTĄ MARKETINGU

    Poznasz specyfikę marketingu usług medycznych oraz elementy odróżniące go od innych branż. Dowiesz się, jakich marketingowych narzędzi używać w zależności od potrzeb i jak robić to zgodnie z prawem. Ten kurs to dobre wprowadzenie do pracy w branży medycznej.

  • MANAGEREM PLACÓWKI MEDYCZNEJ

    Nauczysz się wykorzystywać narzędzia marketingowe, które zwiększą rozpoznawalność i zaufanie do promowanej placówki medycznej. Zbudujesz strategię marketingową oraz dowiesz się, jak dobrać kanały marketingowe adekwatne do działalności medycznej.

  • WŁAŚCICIELEM PLACÓWKI MEDYCZNEJ

    Zyskasz marketingowe know-how, które wykorzystasz przy budowaniu świadomego wizerunku swojej placówki. Zadbasz o poprawę reputacji, zwiększenie rozpoznawalności i zaufania wśród pacjentów. Nauczysz się dobierać odpowiednie kanały komunikacyjne, które trafią do właściwych odbiorców.

  • LEKARZEM LUB OSOBĄ PROWADZĄCĄ SAMODZIELNĄ PRAKTYKĘ

    Dowiesz się, jak efektywnie zarządzać własnym wizerunkiem, korzystając z różnych kanałów promocji. Nauczysz się budować relacje z pacjentami oraz zarządzać ich doświadczeniem.

Tematy, które poruszymy podczas kursu:

  1. SILNA MARKA

    Dowiesz się, na co warto zwrócić uwagę podczas budowania wizerunku marki zarówno specjalisty, jak i placówki medycznej. Poznasz dobre praktyki stosowane w branży oraz wykonasz analizę wewnętrzną i zewnętrzną organizacji, z których praktyczne wnioski wykorzystasz w codziennej pracy.

  2. ZAUFANIE I LOJALNOŚĆ

    Poznasz zalety i zasady budowania zaufania i lojalności względem placówki/specjalisty, co wykorzystasz w tworzeniu strategii pozyskiwania klientów. Dowiesz się, jak badać i analizować doświadczenie pacjentów oraz monitorować ich satysfakcję z usługi.

  3. STRATEGIA MARKETINGOWA USŁUG MEDYCZNYCH

    Przygotujesz plan działań marketingowych, dzięki czemu wyznaczysz długofalowe cele strategiczne. Nauczysz się wyznaczać wskaźniki KPI oraz monitorować efektywność podjętych działań.

PROWADZĄCA

Kamila
Krzak

  • Od 10 lat wspiera firmy i placówki medyczne w działaniach marketingowych, komunikacyjnych oraz operacyjnych
  • Dyrektorka marketingu w spółce SiDLY Healthcare realizującej projekty dla Ministerstwa Zdrowia, PZU czy Uniwersytetu Medycznego w Łodzi z zakresu technologii medycznej wykorzystującej AI
  • Organizuje wydarzenia naukowe i konferencje oraz realizuje kampanie marketingowe. Współpracowała z GE Healthcare, Siemens Healthineers Polska oraz Bracco Imaging Polska
  • Specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych zwiększających wydajność procesów biznesowych oraz wprowadzających innowacje

PROGRAM KURSU

01

wtorek 22 października, 18:30-20:00

Wprowadzenie do marketingu medycznego – specyfika rynku, podstawowe pojęcia, trendy

  • Czym jest rynek medyczny?
  • Podstawowe pojęcia w kontekście marketingu medycznego
  • Medyczny marketing mix
  • Trendy polskiego i europejskiego rynku usług medycznych
02

czwartek 24 października, 18:30-20:00

Budowanie silnej marki w ochronie zdrowia

  • Pojęcie marki
  • Budowanie marki placówki medycznej
  • Profesjonalny wizerunek lekarza – marka osobista, która wzmacnia placówkę
  • Przykłady silnych marek placówek medycznych w Polsce
03

wtorek 29 października, 18:30-20:00

Prawo i etyka w marketingu usług medycznych

  • Przepisy prawne regulujące marketing usług medycznych
  • Zasady etyki w działalności marketingowej związanej z usługami medycznymi
  • Znajdowanie równowagi między obostrzeniami prawnymi a skuteczną promocją
04

czwartek 31 października, 18:30-20:00

Poznaj pacjenta

  • Segmentacja pacjentów
  • Kryteria podziału, typologie
  • Demografia, potrzeby i preferencje klientów
  • Opracowanie person marketingowych pacjentów
05

wtorek 5 listopada, 18:30-20:00

Diagnoza medyczna i nie tylko. Analiza rynku i organizacji

  • Analiza konkurencji i identyfikacja nisz rynkowych
  • Analiza wewnętrzna (SWOT)
  • Wewnętrzne zasoby jednostki
06

czwartek 7 listopada, 18:30-20:00

Jak reklamować zdrowie? Narzędzia marketingu tradycyjnego i cyfrowego w ochronie zdrowia

  • Grupy docelowe a wybór kanału marketingu
  • Materiały drukowane
  • Materiały online (www, media społecznościowe)
  • Content marketing
  • Opinie i polecenia – jak pozyskać dobrą opinię?
07

wtorek 12 listopada, 18:30-20:00

Identyfikacja wizualna – branding usług medycznych

  • Identyfikacja wizualna placówki zdrowotnej/specjalisty
  • Współpraca z grafikami i agencją
  • Budowanie spójnej identyfikacji wizualnej online i offline (reklamy, szyldy, gabinet)
  • Rebranding – kiedy warto?
  • Dobre i złe praktyki w zakresie identyfikacji wizualnej
08

czwartek 14 listopada, 18:30-20:00

Wejdź w buty pacjenta – ścieżka decyzyjna pacjenta

  • Czym jest ścieżka decyzyjna pacjenta?
  • Mapowanie punktów styku z placówką medyczną i lekarzem
  • Rozwidlenia, przeszkody, droga na skróty
09

wtorek 19 listopada, 18:30-20:00

Doświadczenie pacjenta. Jak budować zaufanie i lojalność?

  • Strategie pozyskiwania pacjentów
  • Analiza doświadczeń i badanie satysfakcji pacjentów
  • Opracowanie strategii komunikacji z pacjentami
  • Rekonstrukcja i projektowanie doświadczenia pacjenta
  • Standardy obsługi (rejestrator-pacjent, lekarz-pacjent)
  • Trudna rozmowa. Przykłady dobrych praktyk
10

wtorek 26 listopada, 18:30-20:00

Brak planowania to planowanie niepowodzeń. Planowanie kampanii reklamowej

  • Cele kampanii
  • Budżet
  • Dobór kanałów marketingowych pod kątem grup docelowych
11

czwartek 28 listopada, 18:30-20:00

Czy lekarz potrzebuje PR-owca? Strategia PR w ochronie zdrowia

  • PR a marketing medyczny
  • Strategia wizerunkowa placówki medycznej/specjalisty
  • Analiza ryzyka wizerunkowego
  • Kryzys wizerunkowy – jak sobie radzić?
12

wtorek 3 grudnia, 18:30-20:00

Recepta na strategię marketingową usług medycznych

  • Elementy strategii marketingowej
  • Wyznaczanie celów długofalowych strategii
  • Monitorowanie efektywności strategii marketingowej (KPI, wskaźniki)

Co o nas mówią

Iwona Todorska Kierownik projektu

Zdecydowanie polecam kursy LABA - świetna organizacja, świetne przygotowanie merytoryczne, wspaniała atmosfera, praktyczne podejście:)

Dawid Pośliński CEO w Selleo

Bardzo fajnie strukturyzuje wiedzę z wybranego zakresu. Solidne przygotowanie prowadzącego - łatwość dostępu do informacji i spora dawka praktyki w kursie, którą można przełożyć na swoje codzienne obowiązki i usprawniać.

Piotr Kaczmarczyk Implementation Consultant

Ogólnie polecam! dobry poziom kursów, fajni prowadzący, świetna obsługa klienta i ceny ok.

Artur Wojtas Starszy Analityk Biznesowy

Do tej pory odbyłem dwa kursy z LABA. Jestem naprawdę zadowolony z obu. Pomogli mi podnieść kwalifikacje i ubiegać się o lepiej płatną pracę

Grzegorz Polak

Za mną już kilka kursów organizowanych przez Laba.
Świetnie zorganizowane, przyjaźni, ale i wymagający wykładowcy. Gorąco polecam :)

Natalia Olszyńska HR Specialist & Recruitment Specialist

Super merytoryczne kursy oraz materiały, polecam!

Anna Grabowiec HR Manager w Safic-Alcan Polska sp z o.o

Polecam! To zupełnie nowe podejście do szkoleń!

Joanna Pośpiech Manager marketingu

Fajna kadra, dużo praktycznej wiedzy, tempo nauki dostosowane do możliwości osób pracujących. Skorzystałam raz, ale na pewno jeszcze wróce do Laby.

Magda Radzikowska-Buchała Google ⭐⭐⭐⭐⭐

Profesjonalna firma, świetny kurs z Google Ads, materiały. Konkretna wiedza do wykorzystania od razu. Polecam :)

Angelika Kowalik Google ⭐⭐⭐⭐⭐

Bralam udzial w kilku kursach przygotowanych przez szkole LABA - Analityka w marketingu, Marketing Automation i Google Ads Analityk reklamowy - kursy przygotowane bardzo merytorycznie. Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam kursy i szkole LABA!

Dowiedz się więcej

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą i przekaże szczegóły o programie i cenie kursu.

Pole obowiązkowe
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.
Więcej informacji