Pierwsze stanowisko kierownicze – kurs online | Szkoła biznesu Laba
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

Pierwsze stanowisko kierownicze

Czas trwania: 4.12.2024 – 3.02.2025
9 tygodni
12 zajęć
Wykładowczyni: Agata Jacel
Chief of Stuff w sektorze ETP w Deloitte
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

NAUCZ SIĘ EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM I BUDOWAĆ RELACJE Z JEGO CZŁONKAMI

Oprócz licznych warsztatów oraz materiałów dodatkowych umożliwiających samokształcenie i autodiagnozę, możesz wziąć udział w godzinnej indywidualnej sesji coachingu z lektorką.

Zarządzasz swoim pierwszym zespołem i chcesz uniknąć często popełnianych błędów? Na kursie dowiesz się, jak delegować zadania, rozmawiać z pracownikami, motywować ich do działania oraz zarządzać wydajnością zespołu. Poznasz tajniki komunikacji NVC, dzięki którym zaczniesz budować przywództwo oparte na szacunku i zrozumieniu potrzeb członków zespołu.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • MANAGEREM LUB TEAM LEADEREM Z NIEWIELKIM DOŚWIADCZENIEM

    Naucz się zarządzania talentami, delegowania zadań i prowadzenia rozmów feedbackowych oraz 1:1. Zacznij efektywnie zarządzać czasem i buduj autorytet lidera, który jest częścią zespołu.

  • WŁAŚCICIELEM NOWEJ FIRMY LUB STARTUPU

    Zdobądź umiejętności liderskie i świadomie zarządzaj zespołem specjalistów. Buduj wizerunek i kulturę organizacyjną firmy oraz zyskaj świadomość procesów grupowych. Twórz relacje i motywuj pracowników.

  • SPECJALISTĄ PRZYGOTOWUJĄCYM SIĘ DO AWANSU NA STANOWISKO KIEROWNICZE

    Przygotuj się do wyzwań wynikających z nowej roli i zyskaj narzędzia pomocne w zarządzaniu zespołem, w którym często znajdują się dotychczasowi współpracownicy. Wypracuj mindset lidera i zacznij myśleć o sobie jak o przewodniku, a nie przywódcy.

Tematy, które poruszymy podczas kursu:

  1. BUDOWANIE AUTORYTETU

    Użyj inteligencji emocjonalnej w praktyce i wykorzystają ją do zmierzenia się z trudnymi sytuacjami na stanowisku managerskim. Określ swoją misję, wizję i wartości jako lidera zespołu. Poznaj kluczowe kompetencje miękkie i stwórz własną strategię lidera.

  2. BUDOWANIE ZESPOŁU

    Dowiedz się, na co zwracać uwagę przy doborze członków zespołu i jak pracować z przedstawicielami różnych pokoleń. Poznaj cykl życia zespołu, jego dynamikę rozwoju oraz zasady i etapy tworzenia wydajnego teamu.

  3. KOMPETENCJE LIDERA

    Naucz się wyznaczać realistyczne cele oraz delegować zadania tak, aby efektywnie wykorzystywać czas swój i pracowników. Zacznij stosować sprawdzone techniki wspierające komunikację z podwładnymi.

PROWADZĄCA

Agata Jacel

  • Chief of Stuff w sektorze ETP w Deloitte
  • Opracowuje szczegółowe plany wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych, bazując na analizie potrzeb biznesowych
  • Prowadzi szkolenia dla pracowników, zapewniając im niezbędne kompetencje do efektywnego korzystania z nowych narzędzi i procedur
  • Analizuje dane, aby identyfikować możliwości poprawy efektywności procesów, co przekłada się na ich większą skuteczność
  • Certyfikaty i szkolenia:
    • Agile PM
    • NVC Need Based Coaching
    • CoachWise Advanced Program
    • DiSC Trainer & Facilitator

PROGRAM KURSU

01

Środa 4 grudnia, 18:30-20:00

Transformacja z członka zespołu w managera

  • Analiza nowej sytuacji biznesowej: jak przejść przez transformację swojej pozycji zawodowej?
  • Rola managera i kluczowych obowiązków – omówienie możliwych wariantów dostępnych w organizacjach
  • Kodeks pracy a rola managera: formy zatrudnienia, ograniczenia, nagany itp.
  • Identyfikacja i analiza kluczowych umiejętności managerskich
  • Manager, lider, szef – różnice między zarządzaniem a przywództwem
  • Personal branding
02

Poniedziałek 9 grudnia, 18:30-20:00

Skuteczna komunikacja

  • Techniki skutecznej komunikacji interpersonalnej
  • Wprowadzenie do komunikacji bez przemocy
  • Wprowadzenie do udzielania informacji zwrotnej: czym jest i jakie może przybrać formy?
  • Najczęstsze błędy w komunikacji
03

Środa 11 grudnia, 18:30-20:00

Rola lidera w pracy z zespołem

  • Budowanie zaufania i empatii w relacjach z zespołem – wprowadzenie do inteligencji emocjonalnej
  • Definiowanie oczekiwań względem członków zespołu
  • Tworzenie wizji zespołu i budowanie wspólnego celu
  • Prezentacja siebie jako managera-lidera przed zespołem
  • Narzędzia umożliwiające poznanie członków zespołu i tego, jakie role przyjmują w grupie
  • Ćwiczenie z definiowaniem swoich wartości osobistych i liderskich
04

Poniedziałek 16 grudnia, 18:30-20:00

Rekrutacja i budowanie zespołu

  • Kultura i dynamika zespołu
  • Jak przygotować się do rekrutacji i przeprowadzić ją sprawnie i efektywnie
  • Wprowadzenie do zarządzania zespołami wielopokoleniowymi
  • Jak tworzyć zespół z uwzględnieniem talentów poszczególnych jego członków?
  • Jak budować wartości zespołu, by wspierały strategię rozwoju firmy?
  • Wsparcie rozwoju talentów na przykładzie testu Gallupa
05

Środa 18 grudnia, 18:30-20:00

Motywowanie zespołu cz. 1

  • Zrozumienie potrzeb i motywacji pracowników. Wprowadzenie do teorii o potrzebach i technik ich realizacji na podstawie NVC
  • Zastosowanie różnorodnych technik motywacyjnych: docenianie, nagradzanie, oferowanie rozwoju zawodowego
06

Poniedziałek 13 stycznia, 18:30-20:00

Motywowanie zespołu cz. 2

  • Omówienie modelu Kena Blancharda
  • Wprowadzenie do techniki instant motivation
  • Prezentacja arkusza oceny zaangażowania i motywacji w pracy
  • Studium przypadku: analiza skutecznych strategii motywacyjnych
  • Plan rozwoju pracownika, wprowadzenie do możliwości kształtowania ścieżki pracownika z uwzględnieniem osobistych aspiracji
07

Środa 15 stycznia, 18:30-20:00

Przewodzenie zespołom. Trening umiejętności liderskich

  • Kluczowe kompetencje miękkie (asertywność, aktywne słuchanie itp.)
  • Budowanie autorytetu formalnego i nieformalnego
  • Reguły wywierania wpływu
  • Strategia lidera
  • Warsztat: lider w trudnej sytuacji
08

Poniedziałek 20 stycznia, 18:30-20:00

Zarządzanie czasem i delegowanie zadań

  • Zarządzanie czasem: planowanie, priorytetyzacja i efektywne wykorzystanie czasu (Matryca Eisenhowera)
  • Work-life balance
  • Techniki zarządzania zadaniami
09

Środa 22 stycznia, 18:30-20:00

Sztuka udzielania informacji zwrotnej

  • Rodzaje informacji zwrotnej (korekcyjna, stabilizująca, motywacyjna itp.)
  • Metody udzielania informacji zwrotnej: SPINKA, FUKO, GOLD, KANAPKA
  • Jak prowadzić rozmowy 1:1
  • Rozwiązanie umowy z pracownikiem jako szczególny rodzaj rozmowy feedbackowej
10

Poniedziałek 27 stycznia, 18:30-20:00

Zarządzanie wydajnością zespołu

  • Ustalanie celów wydajnościowych i monitorowanie postępów
  • Techniki zarządzania celami
  • Zarządzanie zespołami wirtualnymi
  • Ocena osiągnięć pracowników i zapewnienie ich efektywności
  • Studium przypadku: strategie zarządzania wydajnością zespołu
11

Środa 29 stycznia, 18:30-20:00

Zarządzanie konfliktami

  • Rozpoznawanie i analiza konfliktów w miejscu pracy
  • Techniki skutecznego rozwiązywania sporów i mediacji
  • Wprowadzenie do teorii mediacji i kręgów naprawczych
  • Warsztat praktyczny: praca nad scenariuszami konfliktów i wchodzenie w rolę mediatora
12

Poniedziałek 3 lutego, 18:30-20:00

Skuteczne prowadzenie spotkań

  • Planowanie i przygotowanie do spotkań
  • Techniki moderowania dyskusji i utrzymania efektywnej interakcji
  • Narzędzia wspomagające generowanie pomysłów
  • Omówienie przykładu organizacji pracy – roli Release Train Engineer w SAFe®

Co uczestnicy mówią o naszych kursach?

Grzegorz Polak

Za mną już kilka kursów organizowanych przez Laba.
Świetnie zorganizowane, przyjaźni, ale i wymagający wykładowcy. Gorąco polecam :)

Dawid Pośliński CEO w Selleo

Bardzo fajnie strukturyzuje wiedzę z wybranego zakresu. Solidne przygotowanie prowadzącego - łatwość dostępu do informacji i spora dawka praktyki w kursie, którą można przełożyć na swoje codzienne obowiązki i usprawniać.

Joanna Pośpiech Manager marketingu

Fajna kadra, dużo praktycznej wiedzy, tempo nauki dostosowane do możliwości osób pracujących. Skorzystałam raz, ale na pewno jeszcze wróce do Laby.

Piotr Kaczmarczyk Implementation Consultant

Ogólnie polecam! dobry poziom kursów, fajni prowadzący, świetna obsługa klienta i ceny ok.

Iwona Todorska Kierownik projektu

Zdecydowanie polecam kursy LABA - świetna organizacja, świetne przygotowanie merytoryczne, wspaniała atmosfera, praktyczne podejście:)

Artur Wojtas Starszy Analityk Biznesowy

Do tej pory odbyłem dwa kursy z LABA. Jestem naprawdę zadowolony z obu. Pomogli mi podnieść kwalifikacje i ubiegać się o lepiej płatną pracę

Anna Grabowiec HR Manager w Safic-Alcan Polska sp z o.o

Polecam! To zupełnie nowe podejście do szkoleń!

Natalia Olszyńska HR Specialist & Recruitment Specialist

Super merytoryczne kursy oraz materiały, polecam!

Magda Radzikowska-Buchała

Profesjonalna firma, świetny kurs z Google Ads, materiały. Konkretna wiedza do wykorzystania od razu. Polecam :)

Angelika Kowalik

Bralam udzial w kilku kursach przygotowanych przez szkole LABA - Analityka w marketingu, Marketing Automation i Google Ads Analityk reklamowy - kursy przygotowane bardzo merytorycznie. Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam kursy i szkole LABA!

Dowiedz się więcej

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą i przekaże szczegóły o programie oraz cenie kursu.

Pole obowiązkowe
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.
Więcej informacji