CEO - dyrektor zarządzający — kurs online | Szkoła biznesu Laba

Kurs online

CEO – DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY

Michał Kołakowski CEO w Logitech

ELVTR Expansion photo

OSIĄGAJ CELE BIZNESOWE NA KURSIE ONLINE Z DOŚWIADCZONYM CEO

DATY:

5 GRUDNIA – 2 LUTEGO

CZAS TRWANIA:

9 TYGODNI
WTORKI I CZWARTKI
18:30 - 20:00

Przygotuj się do pełnienia najwyższej funkcji w organizacji: opanuj tworzenie i wdrażanie skutecznej strategii organizacji na podstawie wizji, misji oraz analizy zasobów. Naucz się przeprowadzać audyt możliwości i zidentyfikuj kluczowe czynniki rynkowe, które mogą wpłynąć na sukces firmy. Wykorzystaj transformację cyfrową do zwiększenia efektywności i konkurencyjności organizacji.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • DYREKTOREM DZIAŁU LUB MANAGEREM ŚREDNIEGO SZCZEBLA, KTÓRY CHCIAŁBY AWANSOWAĆ

    Opanujesz dokładną analizę zasobów oraz stworzysz strategię firmy wraz z planem operacyjnym. Poznasz narzędzia sprawnego zarządzania zmianą i dowiesz się, jak reagować w sytuacjach szczególnych (otwarcie nowej działalności, zakup spółki, fuzja czy zamknięcie firmy). Zdobyte umiejętności zwiększą twoje szanse na awans.

  • WŁAŚCICIELEM FIRMY LUB PRZEDSIĘBIORCĄ

    Ocenisz dojrzałość firmy, dzięki czemu zyskasz na nią strategiczne spojrzenie. Dowiesz się, jak właściwie budować relacje i prowadzić negocjacje z partnerami handlowymi. Stworzysz wspierającą kulturę organizacyjną oraz poznasz tajniki właściwego zarządzania.

  • CEO, KTÓRY NIEDAWNO AWANSOWAŁ I POZNAJE NOWĄ ROLĘ

    Dowiesz się, jak podejmować lepsze decyzje biznesowe na podstawie analizy kluczowych danych. Spojrzysz szerzej na procesy dotyczące organizacji, zwłaszcza marketingowe i finansowe. Dzięki opanowaniu nowych kompetencji liderskich wzmocnisz swoją pozycję na stanowisku i zaczniesz budować markę osobistą.

TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:

  1. Audyt możliwości

    Przeanalizujesz wielkość, strukturę, dynamikę oraz potencjał rynku i konkurencji. Zidentyfikujesz i wykorzystasz kluczowe dane i trendy rynkowe, które mogą wpłynąć na sukces firmy. Przeanalizujesz silne oraz słabe strony przedsiębiorstwa w kontekście rynkowym, co stanie się bazą jego strategii.

  2. Strategia organizacji

    Określisz wizję, misję, ambicje i cele organizacji. Przeanalizujesz kulturę organizacyjną oraz warunki rozwoju firmy. Opracujesz strategię organizacji, która poprowadzi ją do realizacji założonych celów.

  3. Transformacja cyfrowa i zarządzanie zmianą

    Dowiesz się, jak z powodzeniem przeprowadzić i wykorzystać transformację cyfrową. Poznasz sposoby wdrażania innowacji, a co za tym idzie, zarządzania zmianą. Rozwiniesz kompetencje dotyczące zarządzania zespołem w trakcie zmian.

PROWADZĄCY:

Michał
Kołakowski

  • Od 9 lat pracuje jako General Manager w rejonie CEE w Logitech
  • Główne obszary odpowiedzialności:
    • budowa i egzekucja strategii sprzedażowo-marketingowej z pełną odpowiedzialnością za P&L w rejonie CEE
    • tworzenie planów go-to-market, odpowiedzialność za rozwój kanałów B2C, B2B oraz omnichannel
    • sprzedaż i marketing w oparciu o zwrot z inwestycji
    • budowa skutecznego zespołu: zatrudnianie, rozwój oraz coaching
  • Ma 20 lat doświadczania w biznesie międzynarodowym w strukturach sprzedażowo-marketingowych dla marek Energizer, Electronic Arts, Logitech

Program kursu

01

5.12.2024, godz. 18:30-20:00

Nowoczesne zarządzanie i przywództwo w świecie VUCA 3.0

  • Różnice między tradycyjnym a nowoczesnym przywództwem
  • Przywództwo oparte na zasadach
  • Styl przywództwa: jakim liderem chcesz być?
02

9.12.2024, godz. 18:30-20:00

Transformacja cyfrowa i zarządzanie zmianą

  • Wykorzystanie cyfrowej transformacji
  • Jak skutecznie zarządzać zmianami w organizacji? Jak wdrażać innowacje?
  • Przewodzenie zespołami w trakcie zmian

03

12.12.2024, godz. 18:30-20:00

Zrozumieć rynek i jego otoczenie – poznanie warunków gry

  • Rynek: wielkość, struktura, dynamika, potencjał rynku, konkurencja
  • Consumer vs. shopper (strategie: go-to-market, go-to-consumer)
  • Regulacje rynkowe

04

16.12.2024, godz. 18:30-20:00

Analiza pozycji na rynku i posiadanych zasobów – audyt możliwości

  • Analiza silnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Twarde dane, wskaźniki i trendy – na co postawić, by wygrać?
  • Analiza szans i zagrożeń
  • Analiza SWOT i wnioski – twoja baza do strategii
05

19.12.2024, godz. 18:30-20:00

Konsument/klient – jak monetyzować rynek? Segmentacja, pozycjonowanie i dotarcie

  • Segmentacja – jak wybrać grupę docelową i czy musisz ją mieć?
  • Pozycjonowanie oferty – dlaczego konsument ma wybrać właśnie twoje produkty?
  • Consumer journey – „by zabić byka…” jak skutecznie dotrzeć do odbiorcy

06

9.01.2025, godz. 18:30-20:00

Konsument/ klient – jak monetyzować rynek? Kreatywność, digital marketing i lojalność

  • Jak zwrócić uwagę klienta? Czym jest kreatywność w reklamie, jak ją oceniać i za co płacić?
  • Czym jest digital marketing i strategie omnichannel?
  • Lojalność vs. nielojalność – na co stawiać w biznesie?

07

13.01.2025, godz. 18:30-20:00

Partner handlowy – jak zyskać szacunek na rynku?

  • Jaki „iść razem” na rynku – być przekonującym sprzedawcą/wizjonerem
  • Skuteczne negocjacje
  • Kreatywność rynkowa – proaktywność to pierwszy nawyk skuteczności
  • Pozycja win-win – czasami trzeba „odejść od stołu”

08

16.01.2025, godz. 18:30-20:00

Wygrywająca strategia organizacji – wizja, misja i ambicje

  • Wizja – gdzie chcesz dojść?
  • Misja – kim chcesz być na rynku?
  • Ambicja i cele – co chcesz osiągnąć?

09

20.01.2025, godz. 18:30-20:00

Wygrywająca strategia organizacji – kultura organizacyjna, strategia i zasoby

  • Kultura organizacyjna – z kim?
  • Strategia – jak?
  • Warunki do wzrostu – jakie zasoby?

10

23.01.2025, godz. 18:30-20:00

Zmotywowany zespół jako klucz do sukcesu – jak przewodzić ponad zakresem odpowiedzialności?

  • Wypracowanie skutecznej kultury pracy – zespołu marzeń
  • „Flow w pracy” – jak pracować z pasją
  • Środowisko zaufania i odpowiedzialności (rozwój poprzez błędy)

11

27.01.2025, godz. 18:30-20:00

Egzekucja działań z duchem Agile

  • Ownership/odpowiedzialność zespołu za realizację
  • Systematyczny cykl spotkań i raportowania
  • Samodoskonalenie i retrospektywa

12

30.01.2025, godz. 18:30-20:00

Osiąganie celów w ramach założeń budżetowych

  • Zrozum swój P&L
  • Możliwości optymalizacji P&L
  • Strategiczne zarządzanie finansowe

13

3.02.2025, godz. 18:30-20:00

Firma jako jeden organizm – unikaj pułapki zarządzania silosowego

  • Spójne cele i skuteczne sposoby pracy (WOW)
  • Efektywna komunikacja
  • Wywieranie wpływu – komunikacja Lean

14

6.02.2025, godz. 18:30-20:00

Marka osobista CEO – bądź wzorem do naśladowania

  • Wygrywaj jutro – case studies
  • Bądź odważny, podejmuj nie zawsze łatwe decyzje – case studies
  • Umiejętność pracy pod presją

15

10.02.2025, godz. 18:30-20:00

Warsztat podsumowujący

  • Indywidualne/grupowe analizy i konsultacje konkretnych zagadnień i case’ów wybranych przez uczestników kursu

Dowiedz się więcej

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą i przekaże szczegóły o programie i cenie kursu.

Pole obowiązkowe
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

CO MÓWIĄ NASI STUDENCI:

Dawid Pośliński, CEO w Selleo

Bardzo fajnie strukturyzuje wiedzę z wybranego zakresu. Solidne przygotowanie prowadzącego – łatwość dostępu do informacji i spora dawka praktyki w kursie, którą można przełożyć na swoje codzienne obowiązki i usprawniać.

Dariusz Terlecki, Prezes Zarządu w WPS SA Sateba Group

Bardzo podobało mi się przekazanie wiedzy i umiejętności podczas zajęć, które powinien posiadać CEO [...]. Wiele pojęć korporacyjnych, wymagań, nastawienie na cele (szczególnie korporacyjne) stało się po prostu dla mnie zrozumiałe, przez co łatwiej się pracuje.
Prace domowe szeroko komentowane, duża wartość dodana kursu. Ogromny szacunek dla prowadzącego, pana Marcina Olszewskiego, który podzielił się swoim doświadczeniem z bycia CEO i CFO. Polecam!

Iwona Kupczyk, Prezeska Zarządu w Time for Wax sp. z o.o.

Polecam! Kurs „CEO – dyrektor zarządzający” jest świetny. Mimo wielu lat doświadczenia poszerzyłam wiedzę i świadomość managerską. Prowadzący, p. Marcin Olszewski, ma indywidualne podejście i prowadzi zajęcia w ciekawy i wspierający sposób.

Maciej Bednarski, członek zarządu ds. rozwoju i koordynacji serwisów w Etmus sp. z o.o.

Jestem bardzo usatysfakcjonowany uczestnictwem w kursie „CEO – dyrektor zarządzający”. Merytoryczna wiedza przykazywana w sprawny sposób, w konkretnych modułach. Prace domowe [...] były potrzebne do przećwiczenia zdobytej wiedzy. Praktyczne przykłady prowadzącego były wartością dodaną do kursu. Poświęcony czas oraz pieniądze uważam za najlepszą inwestycję w siebie. Polecam!

Grzegorz Polak

Za mną już kilka kursów organizowanych przez Laba.
Świetnie zorganizowane, przyjaźni, ale i wymagający wykładowcy. Gorąco polecam :)

Joanna Pośpiech Manager marketingu

Fajna kadra, dużo praktycznej wiedzy, tempo nauki dostosowane do możliwości osób pracujących. Skorzystałam raz, ale na pewno jeszcze wróce do Laby.

Piotr Kaczmarczyk Implementation Consultant

Ogólnie polecam! dobry poziom kursów, fajni prowadzący, świetna obsługa klienta i ceny ok.

Iwona Todorska Kierownik projektu

Zdecydowanie polecam kursy LABA - świetna organizacja, świetne przygotowanie merytoryczne, wspaniała atmosfera, praktyczne podejście:)

Uzyskaj informacje