OSIĄGAJ CELE BIZNESOWE NA KURSIE ONLINE Z DOŚWIADCZONYM CEO
DATY:
5 GRUDNIA – 2 LUTEGO
CZAS TRWANIA:
9 TYGODNI
WTORKI I CZWARTKI
18:30 - 20:00
Przygotuj się do pełnienia najwyższej funkcji w organizacji: opanuj tworzenie i wdrażanie skutecznej strategii organizacji na podstawie wizji, misji oraz analizy zasobów. Naucz się przeprowadzać audyt możliwości i zidentyfikuj kluczowe czynniki rynkowe, które mogą wpłynąć na sukces firmy. Wykorzystaj transformację cyfrową do zwiększenia efektywności i konkurencyjności organizacji.
POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:
-
DYREKTOREM DZIAŁU LUB MANAGEREM ŚREDNIEGO SZCZEBLA, KTÓRY CHCIAŁBY AWANSOWAĆ
Opanujesz dokładną analizę zasobów oraz stworzysz strategię firmy wraz z planem operacyjnym. Poznasz narzędzia sprawnego zarządzania zmianą i dowiesz się, jak reagować w sytuacjach szczególnych (otwarcie nowej działalności, zakup spółki, fuzja czy zamknięcie firmy). Zdobyte umiejętności zwiększą twoje szanse na awans.
-
WŁAŚCICIELEM FIRMY LUB PRZEDSIĘBIORCĄ
Ocenisz dojrzałość firmy, dzięki czemu zyskasz na nią strategiczne spojrzenie. Dowiesz się, jak właściwie budować relacje i prowadzić negocjacje z partnerami handlowymi. Stworzysz wspierającą kulturę organizacyjną oraz poznasz tajniki właściwego zarządzania.
-
CEO, KTÓRY NIEDAWNO AWANSOWAŁ I POZNAJE NOWĄ ROLĘ
Dowiesz się, jak podejmować lepsze decyzje biznesowe na podstawie analizy kluczowych danych. Spojrzysz szerzej na procesy dotyczące organizacji, zwłaszcza marketingowe i finansowe. Dzięki opanowaniu nowych kompetencji liderskich wzmocnisz swoją pozycję na stanowisku i zaczniesz budować markę osobistą.
TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:
-
Audyt możliwości Przeanalizujesz wielkość, strukturę, dynamikę oraz potencjał rynku i konkurencji. Zidentyfikujesz i wykorzystasz kluczowe dane i trendy rynkowe, które mogą wpłynąć na sukces firmy. Przeanalizujesz silne oraz słabe strony przedsiębiorstwa w kontekście rynkowym, co stanie się bazą jego strategii.
-
Strategia organizacji Określisz wizję, misję, ambicje i cele organizacji. Przeanalizujesz kulturę organizacyjną oraz warunki rozwoju firmy. Opracujesz strategię organizacji, która poprowadzi ją do realizacji założonych celów.
-
Transformacja cyfrowa i zarządzanie zmianą Dowiesz się, jak z powodzeniem przeprowadzić i wykorzystać transformację cyfrową. Poznasz sposoby wdrażania innowacji, a co za tym idzie, zarządzania zmianą. Rozwiniesz kompetencje dotyczące zarządzania zespołem w trakcie zmian.
PROWADZĄCY:
Michał
Kołakowski
- Od 9 lat pracuje jako General Manager w rejonie CEE w Logitech
- Główne obszary odpowiedzialności:
- budowa i egzekucja strategii sprzedażowo-marketingowej z pełną odpowiedzialnością za P&L w rejonie CEE
- tworzenie planów go-to-market, odpowiedzialność za rozwój kanałów B2C, B2B oraz omnichannel
- sprzedaż i marketing w oparciu o zwrot z inwestycji
- budowa skutecznego zespołu: zatrudnianie, rozwój oraz coaching
- Ma 20 lat doświadczania w biznesie międzynarodowym w strukturach sprzedażowo-marketingowych dla marek Energizer, Electronic Arts, Logitech
Program kursu
5.12.2024, godz. 18:30-20:00
Nowoczesne zarządzanie i przywództwo w świecie VUCA 3.0
- Różnice między tradycyjnym a nowoczesnym przywództwem
- Przywództwo oparte na zasadach
- Styl przywództwa: jakim liderem chcesz być?
9.12.2024, godz. 18:30-20:00
Transformacja cyfrowa i zarządzanie zmianą
- Wykorzystanie cyfrowej transformacji
- Jak skutecznie zarządzać zmianami w organizacji? Jak wdrażać innowacje?
- Przewodzenie zespołami w trakcie zmian
12.12.2024, godz. 18:30-20:00
Zrozumieć rynek i jego otoczenie – poznanie warunków gry
- Rynek: wielkość, struktura, dynamika, potencjał rynku, konkurencja
- Consumer vs. shopper (strategie: go-to-market, go-to-consumer)
- Regulacje rynkowe
16.12.2024, godz. 18:30-20:00
Analiza pozycji na rynku i posiadanych zasobów – audyt możliwości
- Analiza silnych i słabych stron przedsiębiorstwa
- Twarde dane, wskaźniki i trendy – na co postawić, by wygrać?
- Analiza szans i zagrożeń
- Analiza SWOT i wnioski – twoja baza do strategii
19.12.2024, godz. 18:30-20:00
Konsument/klient – jak monetyzować rynek? Segmentacja, pozycjonowanie i dotarcie
- Segmentacja – jak wybrać grupę docelową i czy musisz ją mieć?
- Pozycjonowanie oferty – dlaczego konsument ma wybrać właśnie twoje produkty?
- Consumer journey – „by zabić byka…” jak skutecznie dotrzeć do odbiorcy
9.01.2025, godz. 18:30-20:00
Konsument/ klient – jak monetyzować rynek? Kreatywność, digital marketing i lojalność
- Jak zwrócić uwagę klienta? Czym jest kreatywność w reklamie, jak ją oceniać i za co płacić?
- Czym jest digital marketing i strategie omnichannel?
- Lojalność vs. nielojalność – na co stawiać w biznesie?
13.01.2025, godz. 18:30-20:00
Partner handlowy – jak zyskać szacunek na rynku?
- Jaki „iść razem” na rynku – być przekonującym sprzedawcą/wizjonerem
- Skuteczne negocjacje
- Kreatywność rynkowa – proaktywność to pierwszy nawyk skuteczności
- Pozycja win-win – czasami trzeba „odejść od stołu”
16.01.2025, godz. 18:30-20:00
Wygrywająca strategia organizacji – wizja, misja i ambicje
- Wizja – gdzie chcesz dojść?
- Misja – kim chcesz być na rynku?
- Ambicja i cele – co chcesz osiągnąć?
20.01.2025, godz. 18:30-20:00
Wygrywająca strategia organizacji – kultura organizacyjna, strategia i zasoby
- Kultura organizacyjna – z kim?
- Strategia – jak?
- Warunki do wzrostu – jakie zasoby?
23.01.2025, godz. 18:30-20:00
Zmotywowany zespół jako klucz do sukcesu – jak przewodzić ponad zakresem odpowiedzialności?
- Wypracowanie skutecznej kultury pracy – zespołu marzeń
- „Flow w pracy” – jak pracować z pasją
- Środowisko zaufania i odpowiedzialności (rozwój poprzez błędy)
27.01.2025, godz. 18:30-20:00
Egzekucja działań z duchem Agile
- Ownership/odpowiedzialność zespołu za realizację
- Systematyczny cykl spotkań i raportowania
- Samodoskonalenie i retrospektywa
30.01.2025, godz. 18:30-20:00
Osiąganie celów w ramach założeń budżetowych
- Zrozum swój P&L
- Możliwości optymalizacji P&L
- Strategiczne zarządzanie finansowe
3.02.2025, godz. 18:30-20:00
Firma jako jeden organizm – unikaj pułapki zarządzania silosowego
- Spójne cele i skuteczne sposoby pracy (WOW)
- Efektywna komunikacja
- Wywieranie wpływu – komunikacja Lean
6.02.2025, godz. 18:30-20:00
Marka osobista CEO – bądź wzorem do naśladowania
- Wygrywaj jutro – case studies
- Bądź odważny, podejmuj nie zawsze łatwe decyzje – case studies
- Umiejętność pracy pod presją
10.02.2025, godz. 18:30-20:00
Warsztat podsumowujący
- Indywidualne/grupowe analizy i konsultacje konkretnych zagadnień i case’ów wybranych przez uczestników kursu
Dowiedz się więcej
Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą i przekaże szczegóły o programie i cenie kursu.