BLACK FRIDAY w LABA
00 dni
:
00 godzin
:
00 minut
:
00 sekund
Zapisz się
KURS ONLINE NA ŻYWO Z DOŚWIADCZONYM CEO
DATY:
8 grudnia – 30 stycznia
CZAS TRWANIA:
8 TYGODNI
PONIEDZIAŁKI I CZWARTKI 18:30 - 20:00

Zyskaj ​​kompleksowe przygotowanie do pełnienia najwyższej funkcji w strukturach organizacji! Kurs CEO pozwoli ci zmienić perspektywę – z taktyka, staniesz się strategiem o holistycznym podejściu. Zaczniesz postrzegać firmę jako całość i wyznaczysz właściwy kierunek jej rozwoju, stworzysz zdrową kulturę komunikacji, będziesz optymalizować koszty i wykorzystywać innowacje dla rozwoju twojego biznesu.

Polecamy ten kurs, jeśli jesteś:

  • Dyrektorem działu lub managerem średniego szczebla, który chciałby awansować

    Zrozumiesz zadania i kompetencje CEO. Dowiesz się, jak sobie radzić z większą odpowiedzialnością i będziesz gotowy, by pewnie postawić kolejny krok w swojej karierze.

  • Dyrektorem operacyjnym

    Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które pomogą ci skutecznie wspierać CEO w zarządzaniu firmą. Przygotujesz się do objęcia roli CEO w przyszłości.

  • Właścicielem firmy

    Nauczysz się zarządzać swoją firmą jak CEO międzynarodowej korporacji. Dowiesz się, jak tworzyć skuteczną strategię, budować i zarządzać zespołem oraz wykorzystywać innowacje dla rozwoju biznesu.

  • CEO, który niedawno awansował i uczy się nowej roli

    Dowiesz się, jakie kompetencje musi posiadać skuteczny CEO. Poznasz narzędzia i dobre praktyki, dzięki którym szybko odnajdziesz się w nowej roli i zagwarantujesz rozwój swojej firmy.

  • Członkiem zarządu

    Poszerzysz wiedzę z zakresu zarządzania i zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pomogą ci budować silną organizację.

JAK UCZYMY:

Czego się nauczysz?

Podczas kursu dowiesz się, jak wykorzystać inteligencję emocjonalną w kontaktach z zespołem i klientami, jak łączyć cele różnych działów we wspólną strategię, jak optymalizować koszty oraz jak wykorzystywać innowacje i technologie dla rozwoju biznesu.

TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:
01
Rola i osobowość CEO
Porozmawiamy o twardych i miękkich kompetencjach CEO oraz o konieczności poznania siebie i swojego otoczenia. Poszukamy równowagi między wartościami a tolerancją, opanujemy zasady komunikacji online, omówimy wyznaczanie granic i inne wyzwania komunikacyjne.
02
Kultura organizacyjna
Następnie przejdziemy od tego, co osobiste, do tego co organizacyjne. Omówimy kulturę, zespół i wspólne cele. Skupimy się na wewnętrznych procesach, które mogą oszczędzić czas i wesprzeć firmę, a także na różnorodności zespołów.
03
Wiele twarzy CEO

W ramach kolejnego etapu kursu rozważymy rolę CEO z różnych perspektyw. Zastanowimy się nad ważną na tym stanowisku umiejętnością oceny różnego rodzaju zasobów: ludzi, finansów, wiedzy, majątku. Będziemy uczyć się tworzenia strategii i przekształcania jej w mapę drogową. Przeanalizujemy wskaźniki finansowe firm i nauczymy się przewidywać ryzyko; będziemy pracować na case studies znanych firm.

04
Technologia

Na koniec poruszymy temat transformacji cyfrowej i trendów technologicznych przyszłości. Etap ten zakończymy sesją pytań „Ask me anything”.

Prowadzący
Marcin Olszewski LinkedIn Profile
  • Przez 24 lata pracował na stanowiskach CFO i CEO.
  • Opracował jednolity system zarządzania, który sprawdził się w 22 krajach.
  • Przez 14 lat pełnił rolę regionalnego dyrektora finansowego (CFO) oraz dyrektora zarządzającego ds. rynków wschodzących (regional CEO) w Fujitsu, przez 3 lata był CEO w HP Inc. Polska.
  • Wielokrotnie rozpoczynał działalność od zera i reorganizował firmy względem regionalnych wymagań.
PROGRAM KURSU
01
8 grudnia, 18:30-20:00 / czwartek
Analiza zasobów: ludzi, finansów, wiedzy, aktywów– zrozumienie silnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Analiza wskaźnikowa sytuacji finansowej - analiza bilansu-płynność, ukryte ryzyko, P&L - wskaźniki efektywności organizacji
  • Mapa kompetencji – zwiększenie przewagi konkurencyjnej
  • Aktywa – efektywne wykorzystanie i świadome zarządzanie aktywami
  • Wnioski i lista „to do”
jeszcze
02
12 grudnia, 18:30-20:00 / poniedziałek
Analiza otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego – kluczowe wskaźniki i narzędzia
  • Źródła pozyskiwania informacji
  • Wskaźniki makro, wielkość rynku - TAM, produktywność, analiza konkurentów pod względem zasobów, klienci – co decyduje o sile nabywczej
jeszcze
03
15 grudnia, 18:30-20:00 / czwartek
Silne przedsiębiorstwo - budowa efektywnego zespołu managerów i specjalistów
  • Budowa zespołu projektowego na określony czas - zespoły projektowe jako stały element w organizacji
  • Zarządzanie czasem swoim i zespołu.
  • Procesy wewnętrzne wspierające organizację i oszczędzające czas (onboarding, purchasing, weryfikacja formalna kontrahentów)
jeszcze
04
19 grudnia, 18:30-20:00 / poniedziałek
Finanse – obowiązkowy zestaw pojęć i narzędzi CEO
  • Wskaźniki płynności
  • Wskaźniki rotacji
  • Wskaźniki produktywności
  • Sprzedaż, dlaczego czasami nie liczymy do wyniku całej sprzedaży
  • Marża – jak liczyć prawdziwą marżę na projektach i usługach
  • Wyniki finansowe i motywujący system bonusowy
jeszcze
05
22 grudnia, 18:30-20:00 / czwartek
Finanse – analiza case studies – warsztat
  • Analiza case studies – praca w grupach
  • Sesja Q&A
  • Wnioski i rekomendacje
jeszcze
06
29 grudnia, 18:30-20:00 / czwartek
Strategia firmy jako spójna konsolidacja planów wszystkich działów firmy
  • Czynności przygotowawcze – dane, podejścia, narzędzia
  • Strategia firmy krok po kroku
  • Jak często aktualizować strategię
jeszcze
07
2 stycznia, 18:30-20:00 / poniedziałek
Przygotowanie kompleksowej strategii organizacji wg. zadanych kryteriów – warsztat
  • Opracowanie strategii w grupach
  • Prezentacja wyników
  • Sesja Q&A
jeszcze
08
5 stycznia, 18:30-20:00 / czwartek
Od strategii do planu operacyjnego i egzekucji – miary sukcesu
  • Przełożenie strategii na konkretne działania – plan operacyjny
  • Proces, wdrożenie, egzekucja
  • Ewaluacja działań, bieżące korekty – miary sukcesu
jeszcze
09
9 stycznia, 18:30-20:00 / poniedziałek
Inteligencja emocjonalna i skuteczna komunikacja
  • Emocje w komunikacji – na ile potrzebne?
  • Efektywne prowadzenie spotkań: burza mózgów, 1:1, spotkania firmowe – sprawdzone metody
  • Zasady komunikacji mailowej – czego się wystrzegać
  • Wyzwania komunikacyjne CEO – prezentacje i komunikacja z HQ, przeglądy biznesowe z korporacją
jeszcze
10
12 stycznia, 18:30-20:00 / czwartek
Kultura organizacyjna i motywacja pracowników w MŚP
  • Kulturowe aspekty organizacji i wpływ na komunikację międzyludzką
  • Kultura organizacyjna dopasowana do Twojej organizacji: hierarchiczna, formalna, luźna, swobodna, otwarta czy tolerancyjna?
  • Co naprawdę motywuje pracowników, aby codziennie przychodzić do Twojej organizacji
  • Poznaj osobowość swoich ludzi i ustal adekwatne metody motywacji
  • Zróżnicowanie zespołu to klucz do sukcesu?
jeszcze
11
16 stycznia, 18:30-20:00 / poniedziałek
Marka osobista i pozycjonowanie CEO w MŚP
  • Wizerunek zawodowy a prywatny – wyznaczanie granicy
  • Wpływ aktywności w social media na organizację
  • Networking – jak? gdzie? z kim?
  • Wizerunek na zewnątrz – reprezentacja firmy
jeszcze
12
19 stycznia, 18:30-20:00 / czwartek
Przywództwo w lokalnym przedsiębiorstwie – dlaczego warto być liderem, a nie zarządcą
  • Zbadaj swoją osobowość – czy masz świadomość swoich silnych i słabych stron?
  • Wyznawane wartości vs tolerancja dla innych postaw – gdzie przebiega granica
  • Autorytet i zaufanie względem różnych grup (pracowników, kontrahentów, partnerów, HQ etc.)
  • Pasja i ciągły rozwój a życie osobiste – jak osiągnąć równowagę wewnętrzną
jeszcze
13
23 stycznia, 18:30-20:00 / poniedziałek
Zarządzanie przedsiębiorstwem w sytuacjach kryzysowych. Rodzaje ryzyk i sposoby ich niwelowania
  • Ryzyko polityczne
  • Ryzyko biznesowe
  • Ryzyko wizerunkowe
  • Ryzyko w sferze IT
  • Compliance
jeszcze
14
26 stycznia, 18:30-20:00 / czwartek
CEO w obliczu wyzwania – sytuacje szczególne – case studies
  • Otwarcie działalności
  • Zakup firmy
  • Fuzja
  • Zamknięcie biznesu
jeszcze
15
30 stycznia, 18:30-20:00 / poniedziałek
Organizacja jutra – kluczowe technologie i trendy technologiczne – praktyczne wykorzystanie
  • Skąd czerpać wiedzę o długotrwałych trendach technologicznych
  • Na które technologie zwrócić szczególną uwagę i dlaczego
  • Cyfrowa transformacja biznesu
  • Najważniejsze wnioski z kursu
  • Sesja Ask me Anything
jeszcze
Zapisz się na kurs
Imię i nazwisko
Pole obowiązkowe
E-mail
Pole obowiązkowe
Numer telefonu
Pole obowiązkowe
Pole obowiązkowe
Done