Kurs online CEO — dyrektor zarządzający | Szkoła biznesu Laba

NAUCZ SIĘ OSIĄGAĆ CELE BIZNESOWE NA KURSIE ONLINE Z DOŚWIADCZONYM CEO

CEO – DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY

Marcin Olszewski ex-Country Managing Director w HP i Fujitsu

teacher

OPANUJ WIEDZĘ CEO –
PRAKTYCZNY KURS POD OKIEM EKSPERTA

CZAS TRWANIA:

5 września – 24 października
8 TYGODNI
PONIEDZIAŁKI I CZWARTKI
18:00–20:00

 

Przygotuj się do pełnienia najwyższej funkcji w strukturach organizacji. Podczas kursu zdobędziesz niezbędną wiedzę do zrozumienia wskaźników makroekonomicznych i analizy rynku. Zaczniesz pewnie zarządzać aktywami i tworzyć niezawodne strategie biznesowe. Przejdziesz z poziomu operacyjnego do strategicznego, rozwiniesz umiejętności analizy danych finansowych i będziesz podejmować odważniejsze decyzje biznesowe.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • Dyrektorem działu lub managerem średniego szczebla, który chciałby awansować

    Opanujesz dokładną analizę zasobów oraz stworzysz strategię firmy wraz z planem operacyjnym. Poznasz narzędzia zarządzania kryzysowego i dowiesz się, jak reagować w sytuacjach szczególnych (otwarcie nowej działalności, zakup spółki, fuzja czy zamknięcie firmy). Zdobyte umiejętności zwiększą twoje szanse na awans.

  • Dyrektorem operacyjnym

    Stworzysz strategiczny plan zarządzania firmą oraz dokonasz analizy jej otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego. Skupisz się na rozwijaniu umiejętności przywódczych w organizacji i budowaniu silnej marki osobistej. Poznasz różne style komunikacji oraz sprawdzone metody motywacji zespołów.

  • Właścicielem firmy lub przedsiębiorcą

    Ocenisz dojrzałość firmy, wyeliminujesz złe nawyki, opracujesz skuteczną strategię biznesową oraz plan operacyjny. Pod okiem Marcina Olszewskiego, ex-Country Managing Directora w HP i Fujitsu, rozwiniesz swoje zdolności przywódcze, co pomoże ci stać się godnym zaufania liderem.

  • CEO, który niedawno awansował i uczy się nowej roli

    Zyskasz umiejętności, które pozwolą ci stać się niezastąpionym liderem oraz kształtować silną markę osobistą. Poznasz różne style komunikacji i techniki motywacji zespołów. Opanujesz narzędzia do zarządzania kryzysowego i będziesz wiedzieć, jak postępować w sytuacjach szczególnych.

TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:

  1. Rola i osobowość

    Porozmawiamy o twardych i miękkich kompetencjach CEO oraz o konieczności poznania siebie i swojego otoczenia. Odnajdziesz równowagę między wartościami a tolerancją, a także opanujesz zasady komunikacji online.

  2. Kultura organizacyjna

    Skupisz się na istocie kultury firmy, dynamice zespołu oraz wspólnych celach. Odkryjesz wewnętrzne procesy, które mogą zaoszczędzić czas i wesprzeć rozwój przedsiębiorstwa. Zgłębisz również temat różnorodności w zespołach, aby lepiej zrozumieć jej wpływ na organizację.

  3. Wiele twarzy CEO

    Zastanowisz się nad ważną, na stanowisku CEO, umiejętnością oceny różnego rodzaju zasobów: ludzi, finansów, wiedzy, majątku. Stworzysz strategię i przekształcisz ją w „mapę drogową”. Zbadasz również wskaźniki finansowe firm oraz nauczysz się przewidywać ryzyko.

PROWADZĄCY

MARCIN
OLSZEWSKI

  • Przez 24 lata pracował na stanowiskach CFO i CEO
  • Opracował jednolity system zarządzania, który sprawdził się w 22 krajach
  • Ma 14-letnie doświadczenie jako regionalny dyrektor finansowy (CFO) oraz dyrektor zarządzający ds. rynków wschodzących (regional CEO) w Fujitsu. Przez 3 lata był również CEO w HP Inc. Polska
  • Wielokrotnie pomagał firmom rozpoczynać działalność od zera, a także przeprowadzał ich restrukturyzacje z uwzględnieniem regionalnych wymagań

Program kursu

01

Czwartek 5 września, godz. 18:30-20:00

Analiza zasobów: ludzi, finansów, wiedzy, aktywów – zrozumienie silnych i słabych stron przedsiębiorstwa

  • Analiza wskaźnikowa sytuacji finansowej, analiza bilansu-płynność, ukryte ryzyko, P&L – wskaźniki efektywności organizacji
  • Mapa kompetencji – zwiększenie przewagi konkurencyjnej
  • Aktywa – efektywne wykorzystanie i świadome zarządzanie aktywami
  • Wnioski i lista „to do”
02

Poniedziałek 9 września, godz. 18:30-20:00

Analiza otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego – kluczowe wskaźniki i narzędzia

  • Źródła pozyskiwania informacji
  • Wskaźniki makro, wielkość rynku – TAM, produktywność, analiza konkurentów pod względem zasobów, klienci – co decyduje o sile nabywczej

03

Czwartek 12 września, godz. 18:30-20:00

Silne przedsiębiorstwo – budowa efektywnego zespołu managerów i specjalistów

  • Dobre praktyki budowania elastycznych zespołów projektowych
  • Adaptacja organizacji do skali biznesu
  • Procesy wewnętrzne wspierające organizację i oszczędzające czas (onboarding, purchasing, weryfikacja formalna kontrahentów)
  • Zarządzanie czasem swoim i zespołu

04

Poniedziałek 16 września, godz. 18:30-20:00

Finanse – obowiązkowy zestaw pojęć i narzędzi CEO

  • Wskaźniki płynności
  • Wskaźniki rotacji
  • Wskaźniki produktywności
  • Sprzedaż, dlaczego czasami nie liczymy do wyniku całej sprzedaży
  • Marża – jak liczyć prawdziwą marżę w projektach i usługach
  • Wyniki finansowe i motywujący system bonusowy
05

Czwartek 19 września, godz. 18:30-20:00

Finanse – analiza case studies – warsztat

  • Analiza case studies – praca w grupach
  • Sesja Q&A
  • Wnioski i rekomendacje

06

Poniedziałek 23 września, godz. 18:30-20:00

Strategia firmy jako spójna konsolidacja planów wszystkich działów firmy

  • Czynności przygotowawcze – dane, podejścia, narzędzia
  • Strategia firmy krok po kroku
  • Jak często aktualizować strategię

07

Czwartek 26 września, godz. 18:30-20:00

Przygotowanie kompleksowej strategii organizacji wg. zadanych kryteriów – warsztat

  • Opracowanie strategii w grupach
  • Prezentacja wyników
  • Sesja Q&A

08

Poniedziałek 30 września, godz. 18:30-20:00

Od strategii do planu operacyjnego i egzekucji – miary sukcesu

  • Przełożenie strategii na konkretne działania – plan operacyjny
  • Proces, wdrożenie, egzekucja

09

Czwartek 3 października, godz. 18:30-20:00

Inteligencja emocjonalna i skuteczna komunikacja

  • Emocje w komunikacji – jak bardzo są potrzebne?
  • Efektywne prowadzenie spotkań: burza mózgów, 1:1, spotkania firmowe – sprawdzone metody
  • Zasady komunikacji mailowej – czego się wystrzegać
  • Wyzwania komunikacyjne CEO – prezentacje i komunikacja z HQ, przeglądy biznesowe z korporacją
  • Odporność emocjonalna lidera

10

Poniedziałek 7 października, godz. 18:30-20:00

Kultura organizacyjna i motywacja pracowników w MŚP

  • Kulturowe aspekty organizacji i wpływ na komunikację międzyludzką
  • Kultura organizacyjna dopasowana do Twojej organizacji: hierarchiczna, formalna, luźna, swobodna, otwarta czy tolerancyjna?
  • Co naprawdę motywuje pracowników, aby codziennie przychodzić do Twojej organizacji
  • Poznaj osobowość swoich ludzi i ustal adekwatne metody motywacji
  • Zróżnicowanie zespołu to klucz do sukcesu?

11

Czwartek 10 października, godz. 18:30-20:00

Marka osobista i pozycjonowanie CEO w MŚP

  • Wizerunek zawodowy a prywatny – wyznaczanie granicy
  • Wpływ aktywności w social media na organizację
  • Networking – jak, gdzie i z kim?
  • Wizerunek na zewnątrz – reprezentacja firmy

12

Poniedziałek 14 października, godz. 18:30-20:00

Przywództwo w lokalnym przedsiębiorstwie – dlaczego warto być liderem, a nie zarządcą

  • Zbadaj swoją osobowość – czy masz świadomość swoich silnych i słabych stron?
  • Wyznawane wartości vs. tolerancja dla innych postaw – gdzie przebiega granica
  • Autorytet i zaufanie względem różnych grup (pracowników, kontrahentów, partnerów, HQ etc.)
  • Pasja i ciągły rozwój a życie osobiste – jak osiągnąć równowagę wewnętrzną

13

Czwartek 17 października, godz. 18:30-20:00

Zarządzanie przedsiębiorstwem w sytuacjach kryzysowych. Rodzaje ryzyk i sposoby ich niwelowania

  • Ryzyko polityczne
  • Ryzyko biznesowe
  • Ryzyko wizerunkowe
  • Ryzyko w sferze IT
  • Compliance

14

Poniedziałek 21 października, godz. 18:30-20:00

CEO w obliczu wyzwania – sytuacje szczególne – case studies

  • Otwarcie działalności
  • Zakup firmy
  • Fuzja
  • Zamknięcie biznesu

15

Czwartek 24 października, godz. 18:30-20:00

Organizacja jutra – kluczowe technologie i trendy technologiczne – praktyczne wykorzystanie

  • Stała ciekawość i wysoki poziom kreatywności lidera
  • Skąd czerpać wiedzę o długotrwałych trendach technologicznych
  • Na które technologie zwrócić szczególną uwagę i dlaczego?
  • Cyfrowa transformacja biznesu
  • Najważniejsze wnioski z kursu
  • Sesja „Ask me Anything”

CO MÓWIĄ NASI STUDENCI:

Dawid Pośliński, CEO w https:/selleo.com/

Bardzo fajnie strukturyzuje wiedzę z wybranego zakresu. Solidne przygotowanie prowadzącego – łatwość dostępu do informacji i spora dawka praktyki w kursie, którą można przełożyć na swoje codzienne obowiązki i usprawniać.

Dariusz Terlecki, Prezes Zarządu w WPS SA Sateba Group

Bardzo podobało mi się przekazanie wiedzy i umiejętności podczas zajęć, które powinien posiadać CEO [...]. Wiele pojęć korporacyjnych, wymagań, nastawienie na cele (szczególnie korporacyjne) stało się po prostu dla mnie zrozumiałe, przez co łatwiej się pracuje.
Prace domowe szeroko komentowane, duża wartość dodana kursu. Ogromny szacunek dla prowadzącego, pana Marcina Olszewskiego, który podzielił się swoim doświadczeniem z bycia CEO i CFO. Polecam!

Iwona Kupczyk, Prezeska Zarządu w Time for Wax sp. z o.o.

Polecam! Kurs „CEO – dyrektor zarządzający” jest świetny. Mimo wielu lat doświadczenia poszerzyłam wiedzę i świadomość managerską. Prowadzący, p. Marcin Olszewski, ma indywidualne podejście i prowadzi zajęcia w ciekawy i wspierający sposób.

Maciej Bednarski, członek zarządu ds. rozwoju i koordynacji serwisów w Etmus sp. z o.o.

Jestem bardzo usatysfakcjonowany uczestnictwem w kursie „CEO – dyrektor zarządzający”. Merytoryczna wiedza przykazywana w sprawny sposób, w konkretnych modułach. Prace domowe [...] były potrzebne do przećwiczenia zdobytej wiedzy. Praktyczne przykłady prowadzącego były wartością dodaną do kursu. Poświęcony czas oraz pieniądze uważam za najlepszą inwestycję w siebie. Polecam!

Dowiedz się więcej
i skorzystaj z promocji

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą i przekaże szczegóły o programie i cenie kursu.

Pole obowiązkowe
Promocja "LABA SPRING SALE 1+1" trwa do 31 maja 2024 r. Liczba miejsc ograniczona. Szczegóły w regulaminie.
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.
Uzyskaj informacje