Kurs
online

Brand Management

Marka – to to, co zostaje w pamięci. A ci, którzy pamiętają, stają się lojalnymi klientami. Pytanie: jak sprawić, żeby produkt lub usługa zapadały w pamięć? Nasz ekspert – Mateusz Oktaba pomoże ci znaleźć odpowiedź. Podczas tego kursu poznasz praktyczne narzędzia, dzięki którym twoja marka stanie się istotnym elementem życia konsumentów.
Lean Canvas: jak stworzyć strategię na jednej kartce A4
Marketing Mix: różnice w podejściu 4P i 4C
Nowe kanały komunikacji
Poznaj swojego
nowego wykładowcę:
Mateusz Oktaba
Regional Sales Manager Pharmaceutical Market w Johnson & Johnson
Jako Regional Sales Manager Pharmaceutical Market w Johnson & Johnson, obecnie zajmuje się aktywnym budowaniem portfolio produktów do pielęgnacji zdrowej skóry.
Stworzył zupełnie nową, lokalną strategię komunikacji dla NEUTROGENA® w Polsce.
W 2020 roku stworzona przez niego kampania „Pielęgnuj siebie na co dzień” dla NEUTROGENA® została wyróżniona przez Klub Twórców Reklamy.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dowiesz się, jak zbudować skuteczną strategię dla twojej firmy. Zobaczysz swoje wyzwania zawodowe w nowej perspektywie i zdobędziesz cenne insighty, które na pewno wykorzystasz w codziennej pracy.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Konsument i komunikacja w połączonym świecie
Dowiesz się o tym, jak zmiana układu sił na rynku i przejęcie władzy w ręce konsumenta przekłada się na zupełnie nowe podejście do platform komunikacyjnych i konkretnych kreacji. Nie tylko lepiej zrozumiesz makro trendy, ale też będziesz miał okazję lepiej poznać własnych klientów.
Business Model
Poznasz założenia Lean Canvas i stworzysz Business Model swojej marki.
Marketing 5.0
Poznasz nowe trendy w tworzeniu komunikacji, zrozumiesz lepiej, które technologie są na czasie, a które dopiero czeka chwila chwały.
Zaczynamy:
2 marca
Czas trwania:
6 tygodni
12 zajęć
18 godzin
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Język: polski
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Żeby łatwiej Ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne. Z ich pomocą opracujesz tworzenie strategii swojej marki w Lean Canvas, przygotujesz plan mediowy zgodny z myślą Marketingu 5.0 i dowiesz się, jak zdobywać wiedzę o swoich klientach i przekuwać ją w insighty.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji. 
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies z wykładowcą.
 
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Zmiana układu sił na rynku - władza w rękach konsumenta
2 marca, 18:00-19:30
  • - Zmiany zachowań konsumenckich ze względu na digitalizację;
  • - Relacje marek z konsumentami w połączonym świecie;
  • - Kluczowe cyfrowe subkultury (młodzież, kobiety, netizeni).
Zajęcia nr 2.
Nowa ścieżka zakupu (5A)
7 marca, 18:00-19:30
  • - Modele ścieżek zakupowych;
  • - Ujęcie 5A w kontekście mojej marki;
  • - Nawyki zakupowe 2022.
Zajęcia nr 3.
Źródła insightów – Consumer Centricity
9 marca, 18:00-19:30
  • - Pozyskiwanie informacji - aspekt jakościowy;
  • - Testowanie hipotez;
  • - Insight i koncept produktu;
  • - Empathy map Canvas;
  • - Barometr trendów.
Zajęcia nr 4.
Lean Canvas (strategia marki na jednej kartce) – warsztat
14 marca, 18:00-19:30
  • - Lean Canvas: jak stworzyć strategię na jednej kartce A4?
Zajęcia nr 5.
Przełożenie strategii na plan operacyjny
16 marca, 18:00-19:30
  • - Wyznaczanie priorytetów;
  • - Kalendarz operacyjny;
  • - Podejście JTBD;
  • - Jak wygrać plebiscyt na strategię wewnątrz organizacji.
Zajęcia nr 6.
Ewolucja marketingu do poziomu 4.0
21 marca, 18:00-19:30
  • - Wdrożenie praktycznych wniosków dla marki na bazie ewolucji marketingu.
Zajęcia nr 7.
Marketing Mix: różnice w podejściu 4P i 4C
23 marca, 18:00-19:30
  • - Insight jako punkt startowy egzekucji marketing mixu.
Zajęcia nr 8.
Nowe kanały komunikacji
28 marca, 18:00-19:30
  • - Rola Kanałów Mediowych (case studies: Tik Tok i Teads);
  • - Mierzenie efektywności (case studies: Wizaż.pl i Facebook).
Zajęcia nr 9.
Personalizacja za pomocą danych
30 marca, 18:00-19:30
  • - Źródła danych do personalizacji komunikacj;
  • - Świat bez plików Cookie;
  • - Mikromomenty - przewidywanie zachowań klientów.
Zajęcia nr 10.
Briefing komunikacji omnichannel
4 kwietnia, 18:00-19:30
  • - Recykling treści;
  • - Briefing a-z.
Zajęcia nr 11.
Najlepsza komunikacja w swojej klasie
6 kwietnia, 18:00-19:30
  • - Model ART - ocena komunikacji;
  • - Brand Love Key - DNA mojej marki.
Zajęcia nr 12.
Strategie komunikacji w złożonym świecie
11 kwietnia, 18:00-19:30
  • - Koncept marketingu 5.0;
  • - Kluczowe wyzwania współczesnego Brand Managera;
  • - Nowe technologie w marketingu (MarTech).
 
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 5 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.