Analiza danych pozwoli ci śledzić efektywność kampanii marketingowych oraz identyfikować, co działa najlepiej. Opanujesz nowoczesne techniki, poznasz najczęściej wykorzystywane narzędzia do analizy i dowiesz się, jak z nimi pracować. Dostosujesz komunikację do preferencji i potrzeb klientów, co przyczyni się do zwiększenia ich zaangażowania i lojalności.
Zrozumienie analityki marketingowej i realizacja modelu Data Driven Marketing pozwoli ci lepiej identyfikować potrzeby klientów oraz dostosowywać strategie i działania reklamowe do ich oczekiwań. Będziesz lepiej zarządzać budżetem kampanii, maksymalizując zwrot z inwestycji dla klienta. Dzięki kursowi prześledzisz efektywność różnych kanałów dystrybucji treści i dostosujesz strategie dystrybucji na podstawie danych.
Dzięki analizie danych zaczniesz mierzyć skuteczność swoich produktów na rynku oraz monitorować wskaźniki kluczowe, takie jak sprzedaż, konwersje czy satysfakcja klientów. Poznane trendy rynkowe pozwolą ci dostosowywać oferty produktowe do zmieniających się preferencji interesantów. W trakcie kursu dowiesz się, jak koordynować strategie marketingowe, aby maksymalizować efektywność działań promocyjnych i podejmować uzasadnione decyzje dotyczące rozwoju produktu.