BLACK FRIDAY w LABA
00 dni
:
00 godzin
:
00 minut
:
00 sekund
Zapisz się
Kurs
online

Analityka w marketingu

Jak przekuć dane w decyzje biznesowe? Opanuj zestaw narzędzi do analizy marketingowej i zautomatyzuj rutynowe procesy z Aleksandrą Dejnarowicz, ekspertką z 10-letnim doświadczeniem w Digital Marketingu.

Na kursie nauczysz się:
tworzyć strategię marketingową uwzględniającą aktualne trendy i opartą na modelu biznesowym twojej firmy
wykorzystywać najważniejsze wskaźniki marketingowe, aby zyskać cenne insighty biznesowe
prognozować wyniki marketingowe, opierając się na danych statystycznych
Poznaj swojego
nowego wykładowcę:
Aleksandra Dejnarowicz
Social Media i Content Manager w BlueSoft,
Grupa Orange Polska
ma 10 lat doświadczenia w digital marketingu, które zdobywała w międzynarodowych firmach, start-up’ach oraz agencjach marketingowych
prowadziła szkolenia dla samorządów w ramach współpracy z grupą wydawniczą Semantika oraz szkolenia dla firm komercyjnych takich jak Fujitsu, Burda Media, Goldenline
współpracowała z agencją marketingową w San Diego w Kalifornii, gdzie poznała najlepsze praktyki marketingowe na amerykańskim rynku
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, lecz praktyczne umiejętności, które wykorzystasz w codziennej pracy i które pomogą ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Procesy analityczne
Poznasz nowe podejścia w analityce danych. Dowiesz się, jak wykorzystać metryki do pomiaru skuteczności kampanii reklamowych i jak zamienić suche wolumeny danych w skuteczne rozwiązania marketingowe na przykładzie realnych przypadków globalnych firm.
Wizualizacja danych
Zyskasz skuteczne narzędzia do wizualizacji danych (Python, Tableau, Google Data Studio) i nauczysz się wykorzystywać potencjał analizy marketingowej z elementami storytellingu.
Interakcja z grupą docelową
Dowiesz się, jak korzystać z narzędzi do analizy danych o klientach (Mixpanel, Google Analytics, Hotjar, Brand24) i jak wykorzystywać statystyki do budowania strategii skoncentrowanej na kliencie.
Zaczynamy:
15 grudnia
Czas trwania:
11 zajęć
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Język: polski
Jak uczymy:
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do Twojej dyspozycji.
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Dlaczego warto dzisiaj zostać Analitykiem Marketingowym?
15 grudnia Czwartek 18:30
  • - Niezbędne kompetencje
  • - Poziom doświadczenia
  • - Rola i zadania
  • - Oczekiwania biznesu
  • - Perspektywy i możliwości rozwoju
Zajęcia nr 2.
Jakie znaczenie ma analityka marketingowa w biznesie?
20 grudnia Wtorek 18:30
  • - Podstawy analityki marketingowej
  • - Źródła danych marketingowych
  • - Narzędzia do pomiaru i analizy marketingowej (HubSpot, Google Analytics, Google Search Console, SEMrush, Brand24 i inne)
  • - Dane i zagrożenia związane z nimi
Zajęcia nr 3.
Jak wykorzystać potencjał analizy danych w biznesie cz. 1?
22 grudnia Czwartek 18:30
  • - Praca z danymi (wskaźniki, mierniki, KPI)
  • - Czyszczenie i przetwarzanie danych
Zajęcia nr 4.
Jak wykorzystać potencjał analizy danych w biznesie cz. 2?
3 stycznia Wtorek 18:30
  • - Czym jest storytelling danych?
  • - Wprowadzenie do wizualizacji danych (Phyton, Tableau, Google Data Studio)
Zajęcia nr 5.
Jak przekształcić dane w informacje, które pozwolą na podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych?
5 stycznia Czwartek 18:30
  • - Wykonywanie prognoz za pomocą statystyk inferencyjnych
  • - Projektowanie eksperymentów i testowanie hipotez
  • - Modelowanie danych
Zajęcia nr 6.
Metody analizy danych w działaniach marketingowych
10 stycznia Wtorek 18:30
  • - Znajdź swoich odbiorców dzięki segmentacji
  • - Analityka do planowania i prognozowania
  • - Ocena skuteczności kampanii reklamowych
  • - Marketing Mix Modelowanie
Zajęcia nr 7.
Poznaj lepiej swoich klientów dzięki danym!
12 stycznia Czwartek 18:30
  • - Myślenie zorientowane na klienta
  • - Rodzaje danych o klientach
  • - Narzędzia do analizy danych o klientach (Mixpanel, Google Analytics, Hotjar, Brand24)
  • - Modele atrybucji
  • - Wykorzystanie danych do wprowadzenia strategii
Zajęcia nr 8.
Wykorzystanie analizy marketingowej w praktyce
17 stycznia Wtorek 18:30
  • - Strategia marketingowa z wykorzystaniem danych – Airbnb
  • - Mierzenie wartości marki – Snapple
  • - Eksperymenty marketingowe – Betty Spaghetty
  • - Podstawy regresji – Hilton Worldwide
Zajęcia nr 9.
Analityka marketingowa na platformie Meta
19 stycznia Czwartek 18:30
  • - Podstawy Menedżera reklam Facebooka
  • - Analiza wyników kampanii
  • - Prowadzenie eksperymentów na Facebooku
  • - Optymalizacja marketing mix
  • - Analityka marketingowa w praktyc
Zajęcia nr 10.
Nowoczesna nauka marketingowa: Big Data, lepsze dane i przyszłość zysków firm
24 stycznia Wtorek 18:30
  • - Jak wykorzystać nowoczesną technologię i analizę danych, aby określić wartość życiową klienta (Customer Lifetime Value)
  • - Jak rozwiązać problemy związane z danymi w firmie
Zajęcia nr 11.
Nowe granice marketingu opartego na danych: sztuczna inteligencja, przetwarzanie języka naturalnego i etyka
26 stycznia Czwartek 18:30
  • - Obecność najnowocześniejszych technologii, takie jak AI i NLP, w praktyce marketingowej
  • - Dyskusja: Kwestie etyczne dotyczące danych i pomiarów klientów oraz przyszłości związanych z wykorzystaniem tych danych
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 5 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.