Dyrektor Sprzedaży – kurs online | Szkoła biznesu Laba

KURS ONLINE

DYREKTOR SPRZEDAŻY

Dominik Łyp
SME Sales Director w InPost

ELVTR Expansion photo

Certyfikowany kurs online z praktycznymi pracami domowymi

DATY:

22.05 – 31.07

CZAS TRWANIA:

8 TYGODNI
PONIEDZIAŁKI I ŚRODY 18:00 - 19:30

Wyobraź sobie, że stoisz na czele dobrze prosperującego zespołu sprzedażowego, koordynując symfonię wzrostu przychodów i zadowolenia klientów. Przygotowany przez Dominika Łypa program doprowadzi cię do tego punktu! Wspólnymi siłami przejdziecie przez różne techniki zarządzania sprzedażą, w tym prognozowania, zarządzania bazą danych i śledzenia wyników. Dowiesz się, jak zarządzać i motywować zespół sprzedażowy, aby mógł osiągać swoje cele, jednocześnie wspierając pozytywną i produktywną kulturę sprzedaży.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • MANAGEREM W DZIALE SPRZEDAŻY

    Zyskasz szerszą perspektywę sprzedaży, która jest niezbędna do odpowiedniego modelowania pracy własnej i zespołu. Zaczniesz budować swoją markę osobistą i przygotujesz się do awansu.

  • POCZĄTKUJĄCYM SALES DIRECTOREM

    Szybko odnajdziesz się w nowej roli i przyswoisz niezbędną na tym stanowisku wiedzę. Będziesz podejmować przemyślane decyzje minimalizując ryzyko oraz zaczniesz patrzeć na zadania swojego zespołu w kontekście potrzeb i korzyści dla całej organizacji.

  • WŁAŚCICIELEM MŚP

    Zoptymalizujesz i utworzysz procesy niezbędne do sprawnego zarządzania pracą sprzedawców. Wdrożysz sprawdzone narzędzia oparte o matrycę BSC, które będą wspierać podstawowe cele postawione przed sprzedażą przez właściciela oraz poznasz kompetencje zespołu, które są niezbędne, aby mógł on pracować na dużym poziomie samodzielności.

TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:

  1. KOMUNIKACJA

    Wdrożysz efektywne zasady komunikacji dla sprawnego funkcjonowania zespołu i wyeliminujesz problemy komunikacyjne, które stanowią najczęstszą przyczynę błędów.

  2. BUDOWANIE I ROZWÓJ ZESPOŁU

    Będziesz trafnie oceniać kto i w jakim momencie jest potrzebny, aby wzmocnić twój zespół i skutecznie dobierać pracowników. Stworzysz ścieżki rozwoju, które będą ich skutecznie motywować.

  3. PROCESY SPRZEDAŻOWE

    Zaczniesz budować efektywne procesy sprzedażowe i poprawiać jakość istniejących. Szybko zobaczysz, jak twoje działania przekładają się na wyższe wyniki sprzedażowe zespołu i firmy.

PROWADZĄCY

DOMINIK
ŁYP

  • Od ponad 10 lat zajmuje się zarządzaniem zespołami sprzedażowymi.
  • Realizował kampanie sprzedażowe dla największych firm z branży finansowej i telekomunikacyjnej (Benefit, InPost).
  • Odpowiada za wdrożenie fundamentalnej zmiany w zarządzaniu jakością sprzedaży i wzrost skuteczności sprzedaży o 30% w InPost.

PROGRAM KURSU

  • 01

    22.05 Środa 18:00

    Jakość procesów sprzedażowych

    • Czy to co jest działa? Czego brakuje?
    • Kryteria oceny jakości
    • Wsparcie merytoryczne i konsekwencje jego braku
  • 02

    27.05 Poniedziałek 18:00

    Strategia personalna

    • Jakich pracowników potrzebujesz i kiedy?
    • Czy pracownicy są zadowoleni z wynagrodzenia i dlaczego nie?
    • Rekrutacja, ewaluacja oraz zwalnianie pracowników

  • 03

    29.05 Środa 18:00

    Budowanie zespołu

    • Czy wszyscy w zespole są tacy sami i jak mieć wpływ na przyjmowanie ról
    • Ustal cele tak, żeby tak, żeby to były ich cele, nie tylko Twoje
    • Dlaczego pracownicy nie podejmują inicjatywy? – o granicach odpowiedzialności

  • 04

    3.06 Poniedziałek 18:00

    Rozwój pracowników

    • Skąd wiemy jakie kompetencje rozwijać?
    • Stwórz motywujące ścieżki rozwoju
    • Mamy za mało mentorów – jaki jest tego powód?
    • W każdej firmie są talenty – musisz je znaleźć i się na nich skoncentrować
    • Bądź inspirujący i angażujący – łatwo powiedzieć, trudniej zrobić

  • 05

    5.06 Środa 18:00

    Motywowanie oraz nagradzanie

    • Managerowie nie wiedzą, czego chcą pracownicy
    • Tworzenie skutecznych systemów prowizyjnych
    • Dlaczego ludzi bawią owocowe czwartki i dynamiczny, zgrany zespoł?
    • Ustalanie priorytetów za pomocą nagród

  • 06

    10.06 Poniedziałek 18:00

    Proces sprzedaży

    • Jakie etapy sprzedaży wyróżniamy
    • Czy sprzedajesz wszędzie gdzie to możliwe?
    • Stwórz kluczowe wskaźniki – śledź na bieżąco to, co ma znaczenie
    • Raportowanie na potrzeby sprzedawców jak i zarządu – jak je stworzyć?

  • 07

    12.06 Środa 18:00

    Budowanie strategii produktu

    • Dowiedz się jak Twój Klient zarabia pieniądze
    • Czy to dobry czas i miejsce na mój produkt?
    • Jakie zmiany wprowadzać w ofercie i czy w ogóle?

  • 08

    17.06 Poniedziałek 18:00

    Sylwetka Dyrektora Sprzedaży

    • Jaki dyrektor powinien być?
    • Managerowie obawiają się awansu
    • Jak dojść do roli dyrektora?

  • 09

    19.06 Środa 18:00

    Podejmowanie decyzji

    • Poprawa trafności dokonywanych wyborów
    • Najczęstsze pułapki decyzyjne
    • Grupa też może podejmować decyzje

  • 10

    24.06 Poniedziałek 18:00

    Komunikacja

    • Czy komunikacja naprawdę ma znaczenie?
    • Komunikuj tak, żeby chcieli Cię słuchać
    • Błędy popełniane w komunikacji zespołowej

  • 11

    26.06 Środa 18:00

    Kultura organizacyjna

    • Skąd bierze się kultura organizacji?
    • Ustal to na początku współpracy, a unikniesz nieporozumień
    • Dlaczego managerowie ignorują kwestie kultury organizacji w ich strukturach?

  • 12

    1.07 Poniedziałek 18:00

    Gry międzyludzkie / gry statusowe

    • Dlaczego ludzie grają w pracy?
    • Rola lidera w grze
    • Jakie statusy przyjmują gracze i co to dla Ciebie znaczy?

  • 13

    17.07 Środa 18:00

    Zarządzanie w kryzysie

    • Zapobieganie sytuacjom kryzysowym
    • Wszystkim kryzysom zapobiec się nie da – jak minimalizować straty?
    • Życie po kryzysie – jak wrócić na właściwe tory?

  • 14

    22.07 Poniedziałek 18:00

    Zarządzanie konfliktem

    • To jest konflikt, czy go nie ma? Jak to rozpoznać?
    • Dlaczego managerowie udają, że nie widzą?
    • Korzyści, jakie niesie konflikt

  • 15

    24.07 Środa 18:00

    Relacje z Zarządem

    • Czego od dyrektora oczekują członkowie zarządu?
    • Jak równoważyć interesy zarządu i potrzeby pracowników?

  • 16

    29.07 Poniedziałek 18:00

    Globalna perspektywa

    • Organizacja to złożona tkanka i twój problem nie musi być tylko twój
    • Nie możesz patrzeć na biznes wyłącznie z perspektywy swojego zespołu
    • Jak analizować raporty branżowe i wyciągać z nich co najważniejsze?
    • Analiza konkurencji ma znaczenie – jak mieć rękę na pulsie?

Chcę uzyskać
informacje

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe i udzieli szczegółowych informacji na temat przebiegu i ceny kursu.

Pole obowiązkowe


Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

Uzyskaj informacje