Kurs online na żywo CEO Academy — wyjdź na wyższy poziom przywództwa i popraw jakość zarządzania | Szkoła biznesu Laba

Kurs online

CEO Academy
Weź udział w autorskim 8-miesięcznym programie leadershipowym i udoskonal swój warsztat managerski. Dołącz do grupy precyzyjnie wyselekcjonowanych managerów i skorzystaj z doświadczenia biznesowego 12 liderów z globalnych marek oraz sprawdź, jak wygląda zarządzanie w wielkich organizacjach. Wznieś swój biznes na wyższy poziom i zostań autentycznym przywódcą firmy i całej branży.
Daty
12.02.24
-
23.09.24
Czas trwania
33 tygodnie
Poniedziałki
19:00-21:00
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
ELVTR Expansion photo
8-miesięczny, biznesowy kurs online w praktycznej formule dla managerów, którzy chcą osiągnąć więcej i patrzeć poza horyzont.
Świat pędzi a wahania wskaźników gospodarczych, rewolucja AI, zmiany w łańcuchach dostaw i nowe formy organizacji pracy są już faktem. Przygotuj się na nadchodzące wyzwania i dołącz do społeczności świadomych liderów radzących sobie z każdym wyzwaniem.

W ciągu kilku miesięcy zdobędziesz wiedzę, do której dochodzi się latami. Poznasz sprawdzone metody pracy 12 liderów reprezentujących marki takie jak: Nike, Microsoft, VISA, InPost, Pandora, Allegro, Henkel czy Schwarzkopf.

Polecamy ten kurs, jeśli jesteś:

  Właścicielem start-upu lub firmy z sektora MŚP

Inspiruj i wytyczaj nowe ścieżki, którymi będzie podążać twoja firma. Bądź zawsze krok przed konkurencją i zyskaj większą pewność w podejmowaniu decyzji biznesowych. Wdrażaj nowoczesne narzędzia analityczne, automatyzuj procesy, deleguj zadania i twórz samoorganizujące się zespoły, dbając jednocześnie o swój dobrostan i rozwój osobisty.

  Senior Managerem / szefem działu, chcącym awansować

Zacznij myśleć strategicznie z uwzględnieniem wszystkich aspektów biznesu i widocznie wzmocnij umiejętności analityczne. Naucz się odważnie wyrażać własne zdanie i precyzyjnie komunikować rekomendacje na przyszłość. Rozwijaj biznes oraz zespoły poprzez tworzenie nowoczesnej kultury organizacyjnej. Zdobywaj cenne kontakty budując sieć relacji, która pomoże ci w realizacji celów biznesowych i rozwoju kariery,

  CEO z niewielkim doświadczeniem / Członkiem kadry zarządzającej aspirującym do roli CEO

Poszerz dotychczasową wiedzę o doświadczenie 12 liderów rynku. Twórz wizjonerskie pomysły i inspirującą kulturę organizacyjną przyciągającą najzdolniejszych profesjonalistów. Optymalizuj procesy wewnątrz firmy dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii i systemów pracy Przeciwdziałaj wypaleniu zawodowemu stale zwiększając odporność psychiczną, działaj nieszablonowo przy użyciu nowoczesnych narzędzi,które sprawdzą się w nowej, dynamicznej rzeczywistości.

Poznaj swoich wykładowców

Leadership
Witold Kowalski
ex-CEO, Nike
Wprowadził do Polski markę Nike i zarządzał nią przez 13 lat. Był również dyrektorem generalnym oraz założycielem polskiego oddziału popularnej marki Telepizza. Ma 35-letnie doświadczenie biznesowe, które zdobywał, pracując z największymi firmami o globalnym zasięgu. Wielokrotny mentor w projektach innowacyjnych Komisji Europejskiej, Fundacji Liderek Biznesu i Akademii Menedżera Innowacji. Autor książki „Prawdziwy lider w firmie z sensem”.
picture
Marketing
Kamila Cichocka
CMO, Microsoft
Ze światem IT związana jest od początku swojej drogi zawodowej. Od 18 lat pracuje w branży technologicznej w międzynarodowych organizacjach. Obecnie zajmuje stanowisko dyrektora marketingu odpowiedzialnego za obszar Europy Centralnej w firmie Microsoft. Ma duże doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego oraz budowy nowych, skutecznych modeli biznesowych. Została wyróżniona w globalnym rankingu „Strong Women in IT 2023”.
picture
Finanse
Piotr Stodulski
Finance Director, Board Member, Pandora
Ekspert z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw o różnej skali. Ma 12 lat doświadczenia w bezpośrednim wsparciu zarządu spółki Pandora. Jest specjalistą z zakresu planowania strategicznego i biznesowego oraz analiz biznesowych. W swojej pracy zajmuje się również koncepcyjnymi biznesami detalicznymi oraz realizacją projektów dla branży FMCG.
picture
Zarządzanie operacyjne
Grzegorz Szaton
Head of Group Delivery Operations, Allegro, Managing Director, WeDo
Zarządza 25 oddziałami kurierskimi jako dyrektor działu dostaw w Allegro. Ma 13-letnie doświadczenie w branży TSL i jest posiadaczem Certyfikatu Kompetencji Zawodowych w Transporcie wydawanego przez Instytut Transportu Samochodowego. W dotychczasowej karierze miał okazję pracować dla marek takich jak DHL oraz GLS.
picture
Sprzedaż
Dominik Łyp
SME Sales Director, InPost
Od 10 lat zajmuje się zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Ma na koncie realizację kampanii sprzedażowych dla największych firm z branży finansowej oraz telekomunikacyjnej (Benefit, InPost). Jest odpowiedzialny za wdrożenie fundamentalnej zmiany w zarządzaniu jakością sprzedaży i wzrost skuteczności sprzedaży o 30% w firmie InPost.
picture
Start-upy
Maciej Szott
Co-owner, Luxon LED
Jest współzałożycielem najszybciej rosnącej firmy w Europie według rankingu Deloitte Fast 50 CE 2018, która produkuje oświetlenie LED. Ma doświadczenie w zarządzaniu rozbudowanymi zespołami sprzedażowymi. Marka Luxon znalazła się w 2019 i 2020 roku na liście Financial Times 1000 Europe’s Fastest Growing Companies.
picture
Marketing
Magdalena Wieczorek
CMO, Henkel  &  Schwarzkopf
Ekspertka w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu oraz określenia Brand Purpose. Odpowiada za działania marketingowe marek Schwarzkopf Professional na rynku polskim. Jest laureatką prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie zrównoważonego rozwoju (2021) oraz digitalizacji (2018 i 2019).
picture
Zakupy
Joanna Chamera
Director of Purchasing, QUAD
Od 15 lat zarządza zespołem zakupowym w Quad Graphic Europe. Studiowała procesy wydawnicze i poligraficzne w Waukesha County Technical College w Stanach Zjednoczonych.
picture
Leadership
Katarzyna Jezierska
CMO, WeNet Group SA, ex-Visa
Liderka i marketerka z ponad 20-letnim stażem w prowadzeniu międzynarodowych zespołów dla marek takich jak: Procter & Gamble, PepsiCo, GSK Consumer Healthcare czy Visa. Współtworzy strukturę i kulturę organizacyjną firm oraz działa jako coach i wewnętrzny trener.
picture
UX/UI
Bartosz Balewski
Head of Design & Partner, Together
Jako UX designer wspierał Think Tank Google – GDE. Zdobył cenne doświadczenie, dzięki któremu może dzisiaj działać jako mentor UX/UI w społeczności Google for Startup Accelerator. W ramach 13-letniej aktywności zawodowej miał okazję współpracować z polskimi oraz międzynarodowymi organizacjami takimi jak: Raiffeisen Bank, Orlen, Betsson Group, Millennium Bank, Lola Agency, Touch Ideas i UN WFP. Jest założycielem oraz Head of Design w agencji konsultingowej Together.
picture
HR
Adriana Rychter
Director of HR, Hotel Bristol
Przez 11 lat pracowała jako dyrektor HR w Appys Polska, gdzie zajmowała się administracją kadrowo-płacową dla ponad 300 pracowników oraz tworzeniem strategii twardego i miękkiego HR. Odegrała znaczącą rolę w zdobyciu przez markę tytułu Odpowiedzialnego Pracodawcy i Lidera HR 2015 przyznawanego przez wydawcę ogólnopolskiego dodatku Strefa Gospodarki, ukazującego się na łamach Dziennika Gazety Prawnej. Jest zdobywczynią tytułu HR Top Manager w konkursie zorganizowanym przez miesięcznik branży HR Personel Plus. Członkini społeczności HR Influencers.
picture
Leadership
Katarzyna Kozikowska
Paraolimpijka
Wielokrotna medalistka Europy (złoto w 2019 i brąz w 2018 i 2021). Jest reprezentantką Kadry Narodowej w Paraolimpijka, a obecnie przygotowuje się do startu w Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu 2024. Swoją postawą inspiruje i pokazuje, że determinacja na odpowiednim poziomie pozwala na pokonanie każdej bariery oraz osiąganie założonych celów.
picture

PROGRAM KURSU

  • 01

    Moduł 1: Innowacyjne idee marketingowe i strategie

    • Kamila Cichocka
      • 1. Customer Experience
        2. Strategia marketingowa jako element strategii firmy
        3. Data Driven Marketing
    • Maciej Szott
      • 4. Budowanie startupów na podstawie case studies cz.1
        5. Budowanie startupów na podstawie case studies cz.2
    • Witold Kowalski
      • 6. Strategia firmy oparta na innowacjach
  • 02

    Moduł 2: Człowiek w centrum modelu biznesowego

    • Adriana Rychter
      • 7. Tworzenie i komunikowanie strategii HR
        8. Warsztat: gra symulacyjna na bazie codziennych wyzwań funkcji HR w firmie
    • Grzegorz Szaton
      • 9. Budowanie dojrzałego zespołu menedżerów i specjalistów
        10. Holistyczne spojrzenie na firmę, dział, zespół – pozwól ludziom się rozwijać
        11. Organizacja, systemy, procesy, funkcje w firmie
    • Witold Kowalski
      • 12. Motywacja w firmie z pomocą HR
    • Katarzyna Kozikowska, paraolimpijka
      • 13. Inspiracja ze świata sportu: „Niemożliwe nie istnieje!”
  • 03

    Moduł 3: Bezpieczeństwo finansowe biznesu – zwiększanie sprzedaży i optymalizacja zakupów

    • Piotr Stodulski
      • 14. Finanse firmy/ działu/ kategorii – rachunek zysków i strat
        15. Cash flow, bilans, praktyczna ocena sytuacji finansowej organizacji z wykorzystaniem analizy wskaźnikowej
        16. Ku przyszłości – analiza finansowa projektów inwestycyjnych
    • Dominik Łyp
      • 17. Jak budować procesy sprzedażowe?
        18. Maksymalizacja efektywności procesów sprzedażowych
    • Joanna Chamera
      • 19. Warsztat: to tylko zakupy, więc o co tyle hałasu?
        20. Zabezpieczenie biznesu prawidłową umową zakupów i umową sprzedaży
  • 04

    Moduł 4: Nowe style przywództwa

    • Witold Kowalski
      • 21. Co to znaczy być prawdziwym liderem?
    • Katarzyna Jezierska
      • 22. Nowoczesne, włączające przywództwo
        23. Warsztat: skuteczna komunikacja przywódcy
    • Maciej Szott
      • 24. Jak budować szybko rosnącą organizację i zadbać o swój dobrostan
    • Witold Kowalski
      • 25. Warsztat: świadomy rozwój kompetencji przywódczych
  • 05

    Moduł 5: Martech, przełomowe zmiany i trendy

    • Kamila Cichocka
      • 26. Jak zmieniają się modele biznesowe? Przegląd najnowszych trendów konsumenckich
    • Magdalena Wieczorek
      • 27. Trendy w marketingu – przyszłe wyzwania i czynniki sukcesu cz. 1
        28. Trendy w marketingu – przyszłe wyzwania i czynniki sukcesu cz. 2
    • Bartosz Balewski
      • 29. UX Design w biznesie
    • Witold Kowalski
      • 30. Warsztat: podsumowanie kursu cz. 1
        31. Panel dyskusyjny: podsumowanie kursu cz. 2

Dowiedz się
więcej o kursie

Wypełnij formularz, aby zarejestrować się na kurs. Nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą tak szybko, jak to możliwe i udzieli szczegółowych informacji na temat przebiegu i ceny kursu.

Câmp obligatoriu