Kurs online Efektywny sprzedawca — zrealizuj wyznaczone cele bez stresu | Szkoła biznesu Laba
Kurs
online

Efektywny sprzedawca

Myśl o "sprzedawaniu" coraz częściej wywołuje skurcz żołądka? Zmień to w dreszcz emocji! Naucz się samemu określać sedno korzyści produktu oraz prawdziwe potrzeby Klientów. Odłóż gotowe skrypty i zacznij pisać własne — działające. Wykorzystaj sprawdzone techniki komunikacyjne od doświadczonego eksperta, by nawiązywać efektywne relacje i bez stresu dowozić zaplanowane targety.
Zbuduj system sprzedażowy w oparciu o samodzielnie ustalony USP, Value Proposition i lejek sprzedażowy, analizę rynku oraz odpowiednią segmentację Klientów
Wdróż psychologiczne aspekty sprzedaży tj. wzbudzanie sympatii, praca z obiekcjami, czy eliminacja nawyków ograniczających
Poznaj na przykładach sposoby zaawansowanej argumentacji sprzedażowej i negocjacji oraz granice, których sprzedawcy nie wolno przekroczyć
Sprzedawaj więcej skutecznie wykorzystując w praktyce up-sell, cross-sell, re-sell i wiele innych technik sprzedażowych
Osoby z najlepszymi rezultatami będą miały możliwość dołączenia do zespołu Laby!
Poznaj swojego
nowego wykładowcę:
Dominik Cyran
Dyrektor sprzedaży w LABA Polska i SKVOT
Dyrektor Sprzedaży Laba z 12-letnim doświadczeniem
Od początku pracy w LABIE zwiększył przychody firmy ponad 87-krotnie
Osobiście wyszkolił wszystkich członków działów sprzedaży LABA i SKVOT
10 lat aktywnej sprzedaży w branżach B2B i B2C w różnych branżach
Największa jednorazowa sprzedaż - 5 mln PLN
Doradza firmom m.in. z branż: edukacyjnej, marketingowej, telekomunikacyjnej, prawniczej, ubezpieczeniowej oraz retail
Szkolił się ze światowej klasy ekspertami ze sprzedaży i marketingu: Brianem Tracym, Jordanem Belfortem, Russelem Bransonem, Grantem Cardone, Aaronem Rossem i Chrisem Vossem
Zwolennik podejścia systemowego i etycznej sprzedaży
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, lecz praktyczne umiejętności, które wykorzystasz w codziennej pracy i które pomogą ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Psychologiczny aspekt sprzedaży
Poznasz kluczowe zasady sprzedaży oraz postępowania z ludźmi. Wdrożysz sposoby na wzbudzanie sympatii klientów oraz nauczysz się zasad związanych z zaawansowaną argumentacją sprzedażową.
Praca z obiekcjami
Zidentyfikujesz najpopularniejsze obiekcje w sprzedaży, zarówno w sprzedaży ogólnej, jak i w kontekście twojego produktu. Poznasz różne techniki pracy z tymi obiekcjami i jednocześnie przygotujesz gotowe rozwiązania do pracy z nimi.
System sprzedaży
Zaczniesz postrzegać sprzedaż jako system. Samodzielnie stworzysz strategię rozmowy dostosowanej do produktu i grupy docelowej, określisz kluczowe dla ciebie i twojego zespołu KPI. Zbudujesz obraz idealnego klienta, odnajdziesz USP swojej firmy i odpowiesz sobie na wiele pytań, które muszą paść w procesie sprzedaży.
Zaczynamy:
6 czerwca
Czas trwania:
13 zajęć
7 tygodni
21 godzin
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Język: polski
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Żeby łatwiej ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne, dzięki którym utrwalisz wiedzę i przetestujesz swoje nowe umiejętności.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do Twojej dyspozycji.
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Fundamenty sprzedaży
06.06.2023, 18.30
  • - Dlaczego sprzedaż
  • - Czego boimy się w sprzedaży
  • - Przekonania i mindset
  • - B2B kontra B2C
  • - Lejek sprzedażowy
  • - Najczęstsze błędy managerów sprzedaży
Zajęcia nr 2.
Zasady skutecznych negocjacji
12.06.2023, 18.30
  • - Zasady skutecznych negocjacji
  • - Kto jest najlepszym sprzedawcą
  • - Jak sprawić, żeby klient nas lubił
Zajęcia nr 3.
Źródła pozyskiwania leadów
14.06.2023, 18.30
  • - Rodzaje leadów w sprzedaży
  • - „Ciepłe leady”
  • - „Zimne leady”
  • - Idealny klient
Zajęcia nr 4.
Otwarcie i budowanie raportu
19.06.2023, 18.30
  • - Początek rozmowy
  • - Technika procesu sprzedaży
  • - Metoda „SPIN”
  • - Zbieranie informacji o kliencie
  • - Odpowiednia komunikacja
  • - Praca z otwartymi i zamkniętymi pytaniami
Zajęcia nr 5.
Diagnoza i prezentacja oparta na wartości
21.06.2023, 18.30
  • - USP i Value Proposition
  • - Podsumowanie
  • - Technika prezentacji rozwiązania
  • - Charakterystyki i korzyści produktu
  • - Sposób prezentacji ceny
  • - Technika „kanapki”
Zajęcia nr 6.
Sztuka pisania skryptów
26.06.2023, 18.30
  • - Po co nam skrypt?
  • - Czym jest, a czym nie jest skrypt sprzedażowy?
  • - Piszemy swój pierwszy skrypt
Zajęcia nr 7.
Zamykanie sprzedaży i praca z obiekcjami
28.06.2023, 18.30
  • - Zamykanie sprzedaży
  • - Czym jest obiekcja?
  • - Obiekcja czy wymówka
  • - Technika pracy z obiekcjami
  • - Jak zapobiegać obiekcjom
Zajęcia nr 8.
Typy klientów
03.07.2023, 18.30
  • - Charakterystyka rodzajów klientów w sprzedaży
  • - Jak rozpoznać typ klienta?
  • - Praca z poszczególnymi typami klientów
Zajęcia nr 9.
Sprzedawaj więcej: up-sell, cross-sell, re-sell
05.07.2023, 18.30
  • - Pojęcie up-sell
  • - Pojęcie cross-sell
  • - Jak sprzedawać więcej?
  • - Customer Service
Zajęcia nr 10.
KPI i system pracy
10.07.2023, 18.30
  • - KPI dla menedżera sprzedaży
  • - Sales lifehacks
  • - Etyka pracy
  • - Proces sprzedaży
Zajęcia nr 11.
Zaawansowana argumentacja sprzedażowa
12.07.2023, 18.30
  • - Znaj swoje słabe punkty
  • - Dlaczego klient ma kupować właśnie do ciebie?
  • - Co wypada, a czego nie wypada
  • - Bądź gotów do rozmów o cenie
Zajęcia nr 12.
Zaawansowane techniki negocjacji
17.07.2023, 18.30
  • - Mechanika wywierania wpływu
  • - Najskuteczniejsze strategie w negocjacjach
  • - Wszystko, co robisz i mówisz ma wpływ
  • - Emocje i potrzeby
Zajęcia nr 13.
Q&A z team leaderami firm: LABA i SKVOT
19.07.2023, 18.30
  • - Wasz czas — sesja pytań i odpowiedzi
  • - Wnioski i rekomendacje
  • - Co po kursie? - możliwości współpracy z LABĄ/ SKVOTEM
więcej informacji
Pole obowiązkowe
więcej informacji