Digital Marketing Manager — kurs online | Szkoła biznesu Laba
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

Digital Marketing Manager

Daty: 7 sierpnia – 18 listopada
Czas trwania: 29 zajęć 15 tygodni 9 modułów
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

ZOSTAŃ EKSPERTEM W DIGITAL MARKETINGU I TWÓRZ SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE!

NAJLEPSZY KURSANT ZYSKA SZANSĘ NA 3-MIESIĘCZNY STAŻ W DZIALE MARKETINGU BANKU BPS I ZRZESZENIA BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH Z GRUPY BPS*.
*OSTATECZNĄ DECYZJĘ O PRZYJĘCIU PODEJMUJE FIRMA OFERUJĄCA STAŻ. O SZCZEGÓŁY ZAPYTAJ NASZEGO DORADCĘ.


 

Poznaj w praktyce kluczowe dla każdego DMM-a narzędzia. Opanuj SEO, Google Ads, Google Analytics, Meta Ads, a także zarządzanie mediami społecznościowymi oraz e-mail marketingiem. Naucz się konfigurować konta reklamowe, monitorować kluczowe wskaźniki oraz interpretować zbierane dane.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • SPECJALISTĄ DIGITAL MARKETINGU NA STANOWISKU JUNIORSKIM

    Opanujesz pracę z kampaniami online, analizę statystyk i wyciąganie wniosków, które poprawią wyniki sprzedażowe. Poznasz narzędzia pomagające w zrozumieniu wyników marketingowych (Google Analytics) oraz nauczysz się z nich skutecznie korzystać. Nauczysz się dobierać najefektywniejsze kanały i narzędzia digital marketingowe do projektów, wzmocnisz swoją pozycję w firmie i zwiększysz szansę na awans.

  • OSOBĄ CHCĄCĄ ROZWIJAĆ SIĘ W MARKETINGU ONLINE

    Poznasz pracę i obowiązki digital marketing managera i zrozumiesz jego rolę w organizacji. Opanujesz słownictwo branżowe oraz programy i narzędzia niezbędne w codziennej pracy. Nauczysz się zarządzać reklamami w sieci i analizować ich wyniki oraz planować działania wielokanałowe. To pierwszy krok do kariery na nowym stanowisku i wejścia w nową branżę.

Tematy, które poruszymy podczas kursu:

  1. STRATEGIA CYFROWA

    Odpowiedni plan działań online to obecnie klucz do sukcesu w świecie biznesu. Dzięki niemu zwiększysz zasięg prowadzonej marki, zaangażujesz potencjalnych klientów i zbudujesz lojalną społeczność. Przemyślane kampanie pozwolą na precyzyjne targetowanie, co wpłynie na wzrost konwersji oraz odpowiedzialne planowanie budżetów reklamowych.

  2. SOCIAL MEDIA

    Biegłość w pracy w SM otwiera drzwi do dynamicznego świata komunikacji i marketingu. Dzięki dopasowanym treściom zbudujesz markę, która angażuje społeczność i nawiązuje relacje z klientami. Poznasz też trendy i potrzeby rynku, co zwiększy twoją konkurencyjność, która przełoży się na lepsze wyniki biznesowe i silniejszą obecność na cyfrowym rynku.

  3. REKLAMY DISPLAY I MEDIA

    Dotrzesz do swoich odbiorców w nieprzypadkowych miejscach. Opanujesz tworzenie atrakcyjnych wizualnie kampanii, które przyciągną uwagę i zwiększą zaangażowanie. Nauczysz się przygotowywać treści dopasowane do różnych kanałów społecznościowych, dzięki czemu zbudujesz silną i rozpoznawalną w świecie online markę.

PROWADZĄCY

Martyna
Dumieńska

  • Content Marketing Manager w CCC z 7-letnim doświadczeniem
  • Zaczynała w sektorze NGO od koordynacji projektów i strategii marketingowej. Tworzyła i realizowała plany marketingowe dla ponad 300 wydarzeń filmowych w Polsce
  • W przeszłości była związana z marką Levi’s, gdzie koordynowała działania marketingowe 360° w 15 krajach
  • Zdobywczyni nagród: złota statuetka za kampanię „Sport is an attitude. Sprandi” w kat. Young Audience oraz srebrna statuetka za kampanię „Hi 90s! Hi Sprandi”! w kat. Retail

Konrad
Jałoszyński

  • Marketing Manager Bank Polskiej Spółdzielczości SA, w branży od ponad 10 lat
  • Pracuje jako niezależny konsultant bezpośrednio z zarządami firm oraz kadrą managerską, pomagając w realizacji celów biznesowych
  • Doświadczenie w marketingu zdobywał w firmach: Toyota, Generali, Banki Spółdzielcze z Grupy BPS, Impel Group
  • Certyfikowany specjalista DIMAQ Professional, międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych
  • Od 2 lat jest jurorem w konkursach SGH w Warszawie na najlepsze prace dyplomowe z dziedziny e-marketingu

Gościnnie wystąpią

  • Katarzyna Mazur, Digital Specialist w NAOS Poland
  • Marta Janus, Social Media Marketing Team Leader w Lidl Polska
  • Anna Koszala, Head of Engineering w Silent Eight
  • Dr Wojciech Goszczyński, adiunkt w Instytucie Socjologii UMK, ex-Kierownik Zespołu ds. Badań Rynkowych w NEUCA S.A

PROGRAM KURSU

Moduły

  • Zawód marketera cyfrowego i rynek marketingu cyfrowego
  • Strategia cyfrowa
  • Social media
  • Reklamy display i media
  • Narzędziownik Google
  • MarTech – jak wykorzystywać nowe technologie do osiągania celów marketingowych?
  • CRM: klucz do lojalności klienta
  • Marketing w e-commerce
  • Zarządzanie zespołem i rozwój zawodowy marketera cyfrowego

Moduł 1: Zawód marketera cyfrowego i rynek marketingu cyfrowego

01

Środa 7.08 18:00-19:30

Marketing cyfrowy, jego miejsce w firmie i na rynku

  • Czym marketing jest, a czym nie? Podstawowe pojęcia
  • Rynek digital marketingu w liczbach
  • Miejsce marketingu w strukturze i strategii firmy
  • Cele i zadania marketingu cyfrowego
  • Gdzie szukać wiedzy i inspiracji?
02

Poniedziałek 12.08 18:00-19:30

Podmioty marketingu, zadania marketera, ścieżki rozwoju

  • Podmioty marketingu cyfrowego
  • Dynamika współpracy między podmiotami, przetargi, briefy
  • Podstawowe kanały komunikacji digital – czym są i jak je dopasować do odbiorców?
  • Gdzie zacząć? MŚP czy korporacja? Zadania i narzędzia digital marketera w dużych firmach i MŚP

Moduł 2: Strategia cyfrowa

03

Środa 14.08 18:00-19:30

Analiza produktu, grupy docelowej i konkurencji

  • Analiza grupy docelowej – narzędzia
  • Analiza produktu
  • Przykłady analiz i wyciąganie wniosków
  • Analiza konkurencji SWOT – po co jest potrzebna?
  • Na co zwrócić uwagę przy analizie konkurencji?
  • Tworzymy unique selling proposition (USP)
04

Poniedziałek 19.08 18:00-19:30

Od konsumenta do skutecznej strategii

  • Podstawy strategii: Buyer Persona (B2B, B2C), mapa empatii
  • Strategia marketingu cyfrowego: cele komunikacyjne SMART, wskaźniki skuteczności, KPI, ROI, KPI
  • Kluczowe wskaźniki efektywności w marketingu internetowym
  • Wskaźniki ROI, ROAS i dlaczego są tak ważne?
  • Wybór danych vs cel kampanii
  • KPI przy określaniu celu kampanii marketingowej
05

Środa 21.08 18:00-19:30

Lejki cyfrowe

  • Różne rodzaje lejków (np. marketingowy, sprzedażowy, zakupowy), punkty styku (touchpointy), Consumer Journey oraz Customer Decision Journey
  • Optymalizacja konwersji CRO (Conversion Rate Optimization)
  • Model AIDA
  • Różnica między lejkiem B2B a B2C
06

Poniedziałek 26.08 18:00-19:30

Consumer Decision Journey jako podstawa strategii cyfrowej

  • Consumer Decision Journey, czyli ścieżka zakupowa konsumenta
  • Omówienie każdej z faz ścieżki zakupowej
  • Rola touchpoints w ścieżce konsumenckiej
  • Część warsztatowa - tworzymy buyer personę i ścieżkę zakupową
07

Środa 28.08 18:00-19:30

Social Media Marketing — Meta: FB+IG, LinkedIn

  • Przykłady formatów kreacji i miejsca, w których mogą się znajdować
  • Elementy mogące pogorszyć skuteczność kampanii
  • Przykłady dobrych i złych praktyk kampanii
  • Część warsztatowa – konfiguracja kampanii w Menedżerze reklam Meta

Moduł 3: Social media

08

Poniedziałek 2.09 18:00-19:30

SoMe, panel reklamowy Meta

  • Wprowadzenie do Menedżera reklam Meta: przegląd interfejsu i podstawowych funkcji platformy
  • Konfiguracja i monitorowanie zdarzeń kluczowych służących śledzeniu konwersji
  • Kluczowe ustawienia zestawu reklamowego: budżet, harmonogram
  • Warsztat: przejście przez proces konfiguracji kampanii krok po kroku z wykorzystaniem zdobytych umiejętności
09

Środa 4.09 18:00-19:30

Badania marketingowe

  • Czego można oczekiwać od badań rynkowych (a czego nie)? Badania marketingowe w praktyce działalności biznesowej
  • Po co nam badania marketingowe? Dane, wiedza i informacja zarządcza
  • Jak badać z głową? Budowa kaskady pomiarów działalności biznesowej
  • Instrukcja obsługi. Miejsce zespołów badawczych w działalności biznesowej
  • Dobre (i mniej dobre) praktyki badawcze. Wybrane przykłady badań i ich wpływ na aktywność biznesową
10

Poniedziałek 9.09.2024 18:00-19:30

Social media – reklama wideo, YouTube, TikTok

  • Wstęp, czyli tzw. tort reklamowy w Polsce – rosnące znaczenie reklamy wideo w Polsce
  • Specyfika platform video (Youtube, TikTok i inne)
  • Segmentacja rynku wideo online – Youtube, TikTok i inne
  • Dobór odpowiedniego kanału do zakładanego celu kampanii
  • Czas kontaktu z reklamą, czyli co działa najlepiej
11

Środa 11.09 18:00-19:30

Wprowadzenie: RTM i virale, influencer marketing

  • SM w Polsce – jak konsumowane są social media w Polsce?
  • Jak złapać uwagę czyli angażowanie użytkownika w SM?
  • Virale i RTM-y – case studies
  • Virale i RTM-y tips & tricks, czyli kilka zasad jak tworzyć posty, które angażują
  • Kim jest influencer i jaki ma wpływ na lejek sprzedażowy?
  • Czy influencer marketing ma sens?
  • Jak wybrać i sprawdzić influencera?
  • Prawne aspekty współpracy z influencerami

Moduł 4: Reklamy display i media

12

Poniedziałek 16.09 18:00-19:30

Social media przyszłości, gaming

  • Metaverse i gaming: pojęcia, rynek
  • Metaverse social mediami przyszłości: jak trafić do społeczności gamerów?
  • Formaty reklamowe w grach
  • Grywalizacja a gaming
  • Case Study CCC: kampania Game Garage Playoffs

Moduł 4: Reklamy display i media

13

Środa 18.09 18:00-19:30

Media

  • Formaty i kanały komunikacji marketingowej
  • Briefing i codzienna współpraca z domem mediowym
  • Budżet marketingowy – co to jest i jak go zaplanować?
  • Media plan – jak wygląda i dlaczego jest ważny?
  • Raporty mediowe, post buy
14

Poniedziałek 23.09 18:00-19:30

Programmatic

  • Kluczowe definicje
  • Typowe formaty w programmatic
  • Ciasteczka
  • Proces zakupu powierzchni reklamowej
  • RTB okiem Media Buyer
  • RTB od strony Wydawcy
  • RTB od strony SSP
  • RTB od strony platformy DSP

Moduł 5: Narzędziownik Google

15

Środa 25.09 18:00-19:30

Podstawy Google Analytics

  • Analityka internetowa: czym jest i po co stosować ją w e-biznesie?
  • Google Analytics: jak skonfigurować narzędzie?
  • Zdarzenia, konwersje i raportowanie
  • Modele atrybucji
  • Słowniczek pojęć
  • Dashboard analityczny
16

Poniedziałek 30.09 18:00-19:30

Wprowadzenie do systemu Google Ads

  • Reklama PPC – wprowadzenie
  • Jak działa Google Ads?
  • Cele i typy kampanii
  • Grupy reklam
  • Wynik jakości i mierniki efektywności kampanii

Moduł 6: MarTech – jak wykorzystać nowe technologie do osiągania celów marketingowych?

17

Środa 2.10 18:00-19:30

Jak znaleźć się na szczycie wyszukiwarek internetowych?

  • Podstawowe pojęcia SEM, SEO oraz SEA – jak działają roboty Google?
  • On-page SEO: tagi, metatagi, meta opisy, słowa kluczowe, wewnętrzna struktura linków, Responsive Web Design
  • On-page SEO: content
  • Znaczniki title i description dla wybranych stron, opisy ALT, nagłówki H1, H2, H3
  • Off-page SEO: zewnętrzna struktura linków, jakość linków, odnośniki z social media
  • Narzędzia Google: Search Console, Merchant Center, Google Maps

Moduł 6: MarTech – jak wykorzystać nowe technologie do osiągania celów marketingowych?

18

Poniedziałek 7.10 18:00-19:30

MarTech wprowadzenie

  • Podstawowe pojęcia: MarTech vs AdTech, platformy vs produkty cyfrowe
  • Marketing platform cyfrowych – case studies największych graczy na rynku
  • Produkty cyfrowe w służbie marketingu: proximity marketing, NFC, Internet of Things: smart home etc, wearables, AR
  • Czym się zajmuje i jak zbudowany jest dział Product Development? Punkty styku z marketingiem
  • Specyfika pracy działu PD – jak oni pracują? Waterfall, Agile i Lean
  • Rozwój produktu cyfrowego w duchu Lean
19

Środa 9.10 18:00-19:30

Projektujemy produkty cyfrowe: jak rozmawiać w języku IT?

  • UX a UI — czym się zajmują, jak konstruować brief, dobre praktyki briefu i feedbacku?
  • Dobre praktyki w projektowaniu UX i UI stron internetowych
  • Część warsztatowa: analiza UX i feedback wybranych stron www
  • Rodzaje badań UX, badania funkcjonalności na przykładzie strony typu landing page (eye tracking, bounce rate etc)
  • Workflow projektowy na przykładzie landing page’a, elementy skutecznego LP
20

Poniedziałek 14.10 18:00-19:30

Wykorzystanie AI w marketingu

  • Wprowadzenie do sztucznej inteligencji
  • Prawo i etyka w AI
  • Narzędzia do generowania i optymalizacji treści
  • Generowanie grafik, dzwięku i wideo
  • Warsztat z użyciem narzędzi Chat GPT i Copilot

Moduł 7: CRM: klucz do lojalności klienta

21

Środa 16.10 18:00-19:30

CRM

  • Podstawy CRM – znaczenie w marketingu cyfrowym
  • Integracja CRM z narzędziami marketingowymi i automatyzacja
  • Analiza danych, raportowanie, scoring klientów
  • Jak wykorzystać system CRM w B2B?
22

Poniedziałek 21.10 18:00-19:30

Podstawy e-mail marketingu

  • E-mail marketing: podstawowe pojęcia i rynek e-mail marketingu w liczbach
  • Jak przygotować mailing?
  • Automatyzacje, treści dynamiczne
  • Quiz online w czasie rzeczywistym
23

Środa 23.10 18:00-19:30

Marketing CRM i badanie skuteczności

  • SMS, MMS, app push w strategii CRM
  • Podstawowe pojęcia związane ze skutecznością CRM marketingu
  • Lejek oraz CJ marketingu i automatyzacje
  • Customer journey CRM dla wybranego segmentu klientów

Moduł 8: Marketing w e-commerce

24

Poniedziałek 28.10 18:00-19:30

Digital Marketing a strategia w E-commerce

  • E-commerce, podstawowe pojęcia i rynek w liczbach, e-commerce a pandemia COVID 19
  • E-commerce a showrooming
  • Wybór kanałów i metod działań w e-commerce
  • Najistotniejsze elementy w procesie sprzedaży – płatności, dostawa, opinie, UX
  • Wyzwania marketera w kontekście e-commerce
25

Środa 30.10 18:00-19:30

E-commerce FMCG – jak być konkurencyjnym na rynku?

  • E-commerce – korzyści i bariery zakupów online według konsumentów
  • Jakie atrybuty sklepu są ważne podczas zakupów online?
  • Planowanie komunikacji w e-commerce – z kim i jak się komunikować?

Moduł 9: Zarządzanie zespołem i rozwój zawodowy marketera cyfrowego

26

Poniedziałek 04.11 18:00-19:30

Zarządzanie zespołem w digital marketingu

  • Teorie psychologiczne dot. budowania zespołu
  • Dobre praktyki briefu (team briefing) i feedbacku w kontekście digital marketingu
  • Specyfika zarządzania zespołami w kontekście pracy marketera, współpraca z działami kreatywnymi, technicznymi
  • Przetargi i dobre praktyki współpracy z kontrahentami
27

Środa 6.11 18:00-19:30

Rola digital marketera i content marketingu w korporacji

  • Content marketing i design thinking a współpraca z różnymi zespołami w dużej firmie (działy kreatywne, sprzedaż, CRM)
  • Dobre praktyki briefu i feedbacku w kontekście współpracy digital marketingu z innymi działami w dużej firmie
  • Część warsztatowa: omówienie najtrudniejszych prac domowych, powtórka wybranych zagadnień i ćwiczenia praktyczne
28

Poniedziałek 13.11 18:00-19:30

Rozwój zawodowy

  • Budowanie marki osobistej
  • Skuteczne CV – checklista
  • Gdzie szukać ofert? Portale pracy, LinkedIn, networking, agencje zatrudnienia
  • Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?
  • Dobre praktyki procesu rekrutacyjnego
  • Rożne ścieżki rozwoju
29

Środa 18.11 18:00-19:30

Warsztaty z rozwoju zawodowego

  • Warsztat, na którym uczestnicy będą mogli podzielić się swoim doświadczeniem zawodowym i ambicjami na przyszłość

Co o nas mówią

Iwona Todorska Kierownik projektu

Zdecydowanie polecam kursy LABA - świetna organizacja, świetne przygotowanie merytoryczne, wspaniała atmosfera, praktyczne podejście:)

Dawid Pośliński CEO w Selleo

Bardzo fajnie strukturyzuje wiedzę z wybranego zakresu. Solidne przygotowanie prowadzącego - łatwość dostępu do informacji i spora dawka praktyki w kursie, którą można przełożyć na swoje codzienne obowiązki i usprawniać.

Piotr Kaczmarczyk Implementation Consultant

Ogólnie polecam! dobry poziom kursów, fajni prowadzący, świetna obsługa klienta i ceny ok.

Artur Wojtas Starszy Analityk Biznesowy

Do tej pory odbyłem dwa kursy z LABA. Jestem naprawdę zadowolony z obu. Pomogli mi podnieść kwalifikacje i ubiegać się o lepiej płatną pracę

Grzegorz Polak

Za mną już kilka kursów organizowanych przez Laba.
Świetnie zorganizowane, przyjaźni, ale i wymagający wykładowcy. Gorąco polecam :)

Natalia Olszyńska HR Specialist & Recruitment Specialist

Super merytoryczne kursy oraz materiały, polecam!

Anna Grabowiec HR Manager w Safic-Alcan Polska sp z o.o

Polecam! To zupełnie nowe podejście do szkoleń!

Joanna Pośpiech Manager marketingu

Fajna kadra, dużo praktycznej wiedzy, tempo nauki dostosowane do możliwości osób pracujących. Skorzystałam raz, ale na pewno jeszcze wróce do Laby.

Magda Radzikowska-Buchała Google ⭐⭐⭐⭐⭐

Profesjonalna firma, świetny kurs z Google Ads, materiały. Konkretna wiedza do wykorzystania od razu. Polecam :)

Angelika Kowalik Google ⭐⭐⭐⭐⭐

Bralam udzial w kilku kursach przygotowanych przez szkole LABA - Analityka w marketingu, Marketing Automation i Google Ads Analityk reklamowy - kursy przygotowane bardzo merytorycznie. Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam kursy i szkole LABA!

Dowiedz się więcej

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą i przekaże szczegóły o programie i cenie kursu.

Pole obowiązkowe
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.
Więcej informacji