Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

Digital Marketing Manager

Daty: 4 marca – 17 czerwca
Czas trwania: 28 zajęć 15 tygodni 9 modułów
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

ZOSTAŃ EKSPERTEM W DIGITAL MARKETINGU I ROZWIŃ SWOJĄ KARIERĘ!

DLA DWÓCH NAJLEPSZYCH KURSANTÓW, PRZEWIDZIANY JEST UDZIAŁ W REKRUTACJACH NA STAŻE: ROCZNY W FIRMIE L’ORÉAL ORAZ 3-MIESIĘCZNY STAŻ W DZIALE MARKETINGU BANKU BPS I ZRZESZENIA BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH Z GRUPY BPS.*
*Ostateczną decyzję o przyjęciu podejmują firmy oferujące staże. O pozostałe szczegóły zapytaj naszego doradcę.


 

Poznasz w praktyce kluczowe dla każdego digital marketing managera narzędzia i opanujesz SEO, Google Ads, Google Analytics, Meta Ads, a także zarządzanie mediami społecznościowymi oraz e-mail marketingiem. Nauczysz się konfigurować konta reklamowe, monitorować kluczowe wskaźniki oraz interpretować zbierane dane.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • SPECJALISTĄ DIGITAL MARKETINGU NA STANOWISKU JUNIORSKIM

    Opanujesz pracę z kampaniami online, analizę statystyk i wyciąganie wniosków, które poprawią wyniki sprzedażowe. Poznasz narzędzia pomagające w analizie wyników marketingowych (Google Analytics) oraz nauczysz się z nich skutecznie korzystać. Nauczysz się dobierać najefektywniejsze kanały i narzędzia digital marketingowe do swoich projektów, dzięki czemu wzmocnisz swoją pozycję w firmie i będziesz mógł starać się o awans.

  • OSOBĄ CHCĄCĄ ROZWIJAĆ SIĘ W MARKETINGU ONLINE

    Poznasz pracę i obowiązki Digital Marketing Managera od kuchni i zrozumiesz jego rolę oraz funkcje w organizacji. Zaznajomisz się ze słownictwem branżowym oraz programami i narzędziami, których będziesz używać w codziennej pracy. Po zakończeniu kursu będziesz mieć solidną podstawę, by rozpocząć pracę na tym stanowisku.

  • MARKETEREM Z DOŚWIADCZENIEM DO 3 LAT, KTÓRY PRACOWAŁ NAD PROJEKTAMI OFFLINE

    W trakcie kursu poznasz wszystkie narzędzia niezbędne do rozwoju marki w świecie online. Nauczysz się zarządzać reklamami online i analizować ich wyniki oraz planować działania wielokanałowe. Poznasz powiązania między różnymi kanałami online, nauczysz się tworzenia kompleksowych planów promocji produktu, dzięki czemu zdobędziesz szansę na awans.

Tematy, które poruszymy podczas kursu:

  1. TRENDY W SOCIAL MEDIACH

    Poznasz najnowsze trendy w mediach społecznościowych od Facebooka i Instagrama, po TikToka i LinkedIn. Nauczysz się budować zaangażowanie za pomocą virali i RTM, zobaczysz, jak docierać do społeczności gamerów na platformach Twitch i Discord, poznasz tajniki współpracy z influencerami.

  2. ANALIZA KONKURENCJI

    Zastosujesz analizę SWOT i ocenisz swoją pozycję na tle konkurencji. Zwrócisz uwagę na kluczowe elementy m.in. drabinki cenowe, czyli porównanie cen oferowanych przez firmę i jej konkurentów, oraz sposób komunikacji z klientami.

  3. MARTECH

    Zrozumiesz różnicę między MarTech i AdTech oraz zapoznasz się z nowinkami technologicznymi, które wykorzystuje się w digital marketingu. Zajmiemy się także porównywaniem popularnych aplikacji mobilnych i pokażemy, czym należy się inspirować, a co jest zbędne.

PROWADZĄCY

Martyna
Dumieńska

  • Content Marketing Manager w CCC, gdzie odpowiada za kampanie contentowe i spójność treści pomiędzy kanałami digital
  • Zajmuje się marketingiem od ponad 7 lat
  • Pracowała w Stowarzyszeniu Inicjatywa „Razem” i Fundacji Rozwoju Kinematografii, gdzie koordynowała projekty i strategie marketingowe dla ponad 300 wydarzeń filmowych w Polsce
  • W przeszłości była związana z marką Levi’s, gdzie koordynowała działania marketingowe 360° w 15 krajach
  • Nagrody: złota statuetka za kampanię „Sport is an attitude. Sprandi” w kat. Young Audience oraz srebrna statuetka za kampanię „Hi 90s! Hi Sprandi”! w kat. Retail

Konrad
Jałoszyński

  • Marketing Manager w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.
  • Związany z digital marketingiem od ponad 10 lat, doświadczenie zdobywał w firmach: Toyota, Generali, Banki Spółdzielcze z Grupy BPS, Impel Group
  • Jest niezależnym konsultantem zarządów firm, pomagającym w realizacji celów biznesowych
  • Certyfikowany specjalista DIMAQ Professional, międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych
  • Autor publikacji w prasie branżowej Nowymarketing.pl
  • Juror w konkursach SGH w Warszawie na najlepsze prace dyplomowe z dziedziny e-marketingu

Gościnnie wystąpią

  • Katarzyna Mazur, Digital Specialist w NAOS Poland
  • Marta Janus, Social Media Marketing Team Leader w Lidl Polska
  • Tomasz Domański, Interim Manager & Retail Expert, Marketing Director
  • Anna Koszala, Head of Engineering w Silent Eight

PROGRAM KURSU

  • Moduł 1: Zawód marketera cyfrowego i rynek marketingu cyfrowego

  • 01

    Poniedziałek 04.03 18:00-19:30

    Marketing cyfrowy, jego miejsce w firmie i na rynku

    • Czym marketing jest, a czym nie jest? Podstawowe pojęcia
    • Rynek digital marketingu w liczbach
    • Miejsce marketingu w strukturze i strategii firmy
    • Cele i zadania marketingu cyfrowego
    • Gdzie szukać wiedzy i inspiracji?
  • 02

    Środa 06.03 18:00-19:30

    Podmioty marketingu, zadania marketera, ścieżki rozwoju

    • Podmioty marketingu cyfrowego
    • Dynamika współpracy między podmiotami, przetargi, briefy
    • Podstawowe kanały komunikacji digital – czym są i jak je dopasować do odbiorców?
    • Gdzie zacząć? MŚP czy korporacja? Zadania i narzędzia digital marketera w dużych firmach i MŚP
  • Moduł 2: Strategia cyfrowa

  • 03

    Poniedziałek 11.03 18:00-19:30

    Analiza grupy docelowej, produktu, konkurencji

    • Analiza grupy docelowej – narzędzia
    • Analiza produktu
    • Przykłady analiz i wyciąganie wniosków
    • Analiza konkurencji SWOT – po co jest potrzebna?
    • Na co zwrócić uwagę przy analizie konkurencji?
    • Tworzymy unique selling proposition (USP)
  • 04

    Środa 13.03 18:00-19:30

    Od konsumenta do skutecznej strategii

    • Podstawy strategii: Buyer Persona (B2B, B2C), mapa empatii
    • Strategia marketingu cyfrowego: cele komunikacyjne SMART, wskaźniki skuteczności, KPI, ROI, KPI
    • Kluczowe wskaźniki efektywności w marketingu internetowym
    • Co to jest ROI, ROAS i dlaczego jest tak ważne?
    • Wybór danych vs cel kampanii
    • KPI przy określaniu celu kampanii marketingowej
  • 05

    Poniedziałek 18.03 18:00-19:30

    Lejki cyfrowe

    • Różne rodzaje lejków (np. marketingowy, sprzedażowy, zakupowy), punkty styku (touchpointy), Consumer Journey oraz Customer Decision Journey
    • Optymalizacja konwersji CRO (Conversion Rate Optimization)
    • Model AIDA
    • Różnica między lejkiem B2B a B2C
  • 06

    Środa 20.03 18:00-19:30

    Consumer Decision Journey jako podstawa strategii cyfrowej

    • Consumer Decision Journey, czyli ścieżka zakupowa konsumenta
    • Omówienie każdej z faz ścieżki zakupowej
    • Rola touchpoints w ścieżce konsumenckiej
    • Model Buyer Persona
  • 07

    Poniedziałek 25.03 18:00-19:30

    Badania i marketing cyfrowy

    • Metodologia badań społecznych i marketingowych
    • Konstruowanie hipotez
    • Zasady wnioskowania i najczęstsze błędy (np. heurystyki, błąd atrybucji)
    • Badania marketingowe – rodzaje i korzyści
    • Social listening
    • Analiza badań marketingowych i ich wykorzystanie
  • Moduł 3: Social media

  • 08

    Czwartek 28.03 18:00-19:30

    Wprowadzenie, RTM i virale, influencer marketing

    • SM w Polsce – jak konsumowane są social media w Polsce?
    • Jak złapać uwagę czyli angażowanie użytkownika w SM
    • Virale i RTM-y – case studies
    • Virale i RTM-y tips & tricks czyli kilka zasad jak tworzyć posty, które angażują
    • Kim jest influencer?
    • Jaki ma wpływ na lejek sprzedażowy? Czy influencer marketing ma sens?
    • Jak wybrać i sprawdzić influencera?
    • Prawne aspekty współpracy z influencerami
  • 09

    Środa 03.04 18:00-19:30

    Social media – reklama video, YouTube, TikTok

    • Wstęp, czyli tzw. tort reklamowy w Polsce – rosnące znaczenie reklamy wideo w Polsce
    • Specyfika platform video (Youtube, TikTok i inne)
    • Segmentacja rynku wideo online – Youtube, TikTok i inne
    • Dobór odpowiedniego kanału do zakładanego celu kampanii
    • Czas kontaktu z reklamą, czyli co działa najlepiej
  • 10

    Poniedziałek 08.04 18:00-19:30

    Social media marketing – Meta: FB+IG, LinkedIn

    • Przykłady formatów kreacji i miejsca, w których mogą się znajdować
    • Elementy mogące pogorszyć skuteczność kampanii
    • Przykłady dobrych i złych praktyk kampanii o różnych celach
    • Social media w komunikacji i sprzedaży B2B
    • Część warsztatowa – konfiguracja kampanii w menedżerze reklam Meta
  • 11

    Środa 10.04 18:00-19:30

    Metaverse, Gaming

    • Metaverse i gaming
    • Metaverse social mediami przyszłości. Jak trafić do społeczności gamerów?
    • Formaty reklamowe w grach
    • Case Study CCC: kampania Game Garage Playoffs
  • Moduł 4: Reklamy display i media

  • 12

    Poniedziałek 15.04 18:00-19:30

    Media

    • Formaty i kanały komunikacji marketingowej
    • Rola landing page – jak powinien wyglądać funkcjonalny LP?
    • Briefing i codzienna współpraca z domem mediowym
    • Budżet marketingowy – co to jest i jak go zaplanować?
    • Media plan – jak wygląda i dlaczego jest ważny?
    • Raporty mediowe, post buy
  • 13

    Środa 17.04 18:00-19:30

    Programmatic

    • Kluczowe definicje
    • Typowe formaty w programmatic
    • Ciasteczka
    • Proces zakupu powierzchni reklamowej
    • RTB okiem Media Buyer
    • RTB od strony Wydawcy
    • RTB od strony SSP
    • RTB od strony platformy DSP
  • Moduł 5: Narzędziownik Google

  • 14

    Poniedziałek 22.04 18:00-19:30

    Podstawy Google Analytics

    • Analityka internetowa: czym jest i po co stosować ją w e-biznesie?
    • Google Analytics: jak skonfigurować narzędzie?
    • Zdarzenia, konwersje i raportowanie
    • Modele atrybucji
    • Słowniczek pojęć
    • Dashboard analityczny
  • 15

    Środa 24.04 18:00-19:30

    Wprowadzenie do systemu Google Ads

    • Reklama PPC – wprowadzenie
    • Jak działa Google Ads?
    • Cele i typy kampanii
    • Grupy reklam
    • Wynik jakości i mierniki efektywności kampanii
  • 16

    Poniedziałek 06.05 18:00-19:30

    Jak znaleźć się na szczycie wyszukiwarek internetowych?

    • Podstawowe pojęcia SEM, SEO oraz SEA – jak działają roboty Google?
    • On-page SEO: tagi, metatagi, meta opisy, słowa kluczowe, wewnętrzna struktura linków, Responsive Web Design
    • On-page SEO: Content
    • Znaczniki title i description dla wybranych stron, opisy ALT, nagłówki H1, H2, H3
    • Off-page SEO: zewnętrzna struktura linków, jakość linków, odnośniki z social media
    • Narzędzia Google: Search Console, Merchant Center, Google Maps
  • Moduł 6: MarTech – jak wykorzystać nowe technologie do osiągania celów marketingowych?

  • 17

    Środa 08.05 18:00-19:30

    MarTech wprowadzenie

    • Podstawowe pojęcia: MarTech vs. AdTech, platformy vs produkty cyfrowe
    • Marketing platform cyfrowych – case studies największych graczy na rynku
    • Produkty cyfrowe w służbie marketingu: proximity marketing, NFC, Internet of Things: smart home etc, wearables, AR
    • Budowa działu Product Development – czym się zajmują? Punkty styku z marketingiem
    • Specyfika pracy działu PD – jak oni pracują? Waterfall, Agile i Lean
    • Rozwój produktu cyfrowego w duchu Lean
  • 18

    Poniedziałek 13.05 18:00-19:30

    Projektujemy produkty cyfrowe: jak rozmawiać w języku IT?

    • UX a UI – czym się zajmują oraz jak konstruować brief. Dobre praktyki briefu i feedbacku
    • Dobre praktyki w projektowaniu UX i UI stron internetowych
    • Część warsztatowa: analiza UX i feedback wybranych stron www
    • Rodzaje badań UX, badania funkcjonalności na przykładzie landing page
    • Workflow projektowy na przykładzie landing page
  • 19

    Środa 15.05 18:00-19:30

    MarTech urządzeń mobilnych

    • Marketing mobilny: rynek, podstawowe pojęcia, modele biznesowe, dobre praktyki projektowania i optymalizacji contentu
    • Responsywność i optymalizacja stron pod kątem urządzeń mobilnych
    • Formaty reklamowe mobile
    • App push notification
    • Case study: Aplikacja mobilna CCC
    • Powiadomienia i formaty reklamowe mobile
  • Moduł 7: CRM

  • 20

    Poniedziałek 20.05 18:00-19:30

    CRM

    • CRM Podstawy – znaczenie w marketingu cyfrowym
    • Integracja CRM z narzędziami marketingowymi i automatyzacja
    • Analiza danych, raportowanie, scoring klientów
    • Jak wykorzystać system CRM w B2B?
  • 21

    Środa 22.05 18:00-19:30

    Podstawy e-mail marketingu

    • E-mail marketing: podstawowe pojęcia i rynek e-mail marketingu w liczbach
    • Jak przygotować mailing?
    • Automatyzacje, treści dynamiczne
    • Quiz online w czasie rzeczywistym
  • 22

    Poniedziałek 27.05 18:00-19:30

    Marketing CRM i badanie skuteczności

    • SMS, MMS, app push w strategii CRM
    • Podstawowe pojęcia związane ze skutecznością CRM marketingu
    • Lejek oraz CJ marketingu i automatyzacje
    • Customer journey CRM dla wybranego segmentu klientów
  • Moduł 8: Marketing w E-commerce

  • 23

    Środa 29.05 18:00-19:30

    Digital marketing a strategia w e-commerce

    • E-commerce, podstawowe pojęcia i rynek w liczbach, e-commerce a pandemia COVID 19
    • E-commerce a showrooming
    • Wybór kanałów i metod działań w e-commerce
    • Najistotniejsze elementy w procesie sprzedaży – płatności, dostawa, opinie, UX
    • Wyzwania marketera w kontekście e-commerce
  • 24

    Poniedziałek 03.06 18:00-19:30

    E-commerce FMCG – jak być konkurencyjnym na rynku

    • E-commerce – korzyści i bariery zakupów online według konsumentów
    • Jakie atrybuty sklepu są ważne podczas zakupów online?
    • Planowanie komunikacji w e-commerce – z kim i jak się komunikować?
  • Moduł 9: Zarządzanie zespołem i rozwój zawodowy

  • 25

    Środa 05.06 18:00-19:30

    Zarządzanie zespołem w digital marketingu

    • Teorie psychologiczne dot. budowania zespołu
    • Dobre praktyki briefu (team briefing) i feedbacku w kontekście digital marketingu
    • Specyfika zarządzania zespołami w kontekście pracy marketera, współpraca z działami kreatywnymi, technicznymi
    • Przetargi i dobre praktyki współpracy z kontrahentami
  • 26

    Poniedziałek 10.06 18:00-19:30

    Rola Digital Marketera i content marketingu w korporacji

    • Content marketing i design thinking a współpraca z różnymi zespołami w dużej firmie (działy kreatywne, sprzedaż, CRM)
    • Dobre praktyki briefu i feedbacku w kontekście współpracy digital marketingu z innymi działami w dużej firmie
    • Część warsztatowa: omówienie najtrudniejszych prac domowych, powtórka wybranych zagadnień i ćwiczenia praktyczne
  • 27

    Środa 12.06 18:00-19:30

    Rozwój zawodowy

    • Budowanie marki osobistej
    • Skuteczne CV – checklista
    • Gdzie szukać ofert? Portale pracy, LinkedIn, networking, agencje zatrudnienia
    • Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?
    • Dobre praktyki procesu rekrutacyjnego
    • Rożne ścieżki rozwoju
  • 28

    Poniedziałek 17.06 18:00-19:30

    Warsztaty z rozwoju zawodowego

    • Warsztat, na którym uczestnicy będą mogli podzielić się swoim doświadczeniem zawodowym i ambicjami na przyszłość

Więcej informacji

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą tak szybko, jak to możliwe i udzieli szczegółowych informacji na temat przebiegu i ceny kursu.

Pole obowiązkowe


Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

Więcej informacji