Skalowanie
e-commerce
KURS ONLINE
6 TYGODNI
Konrad Magdziarz
Chief Operating Officer
w spółce Brand 24 SA
Analiza rynku e-commerce I
Analiza rynku e-commerce II
Weryfikacja koncepcji i planowanie
Zarządzanie zmianą w procesie skalowania
Finanse w skalowaniu e-biznesu
Optymalizacja sprzedaży
Strategia marketingu internetowego
Polityka cenowa i ofertowa
Skalowanie bazy aktualnych klientów
Doskonalenie obsługi klientów
Optymalizacja procesów logistycznych
Analiza danych i inteligencja biznesowa
Naucz się skalowania e-commerce od doświadczonego Chief Operating Officera
DATY:
21.03 – 30.04.2024
CZAS TRWANIA:
6 tygodni
Wtorki i czwartki
18:30 - 20:00
Poznaj narzędzia Business Model Canvas, Lean Canvas oraz macierz Now-How-Wow, dzięki którym dokonasz weryfikacji i priorytetyzacji pomysłów. Dostosuj politykę cenową do przewidywanych rezultatów, zoptymalizuj sprzedaż, logistykę i finanse oraz zwiększ bazę klientów. Dzięki praktycznym zajęciom stworzysz strategię rozwoju swojego biznesu, która pozwoli ci zdobyć przewagę nad konkurencją i zwiększy zyski.
POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:
-
WŁAŚCICIELEM E-COMMERCE, MŚP LUB STARTUPU
Przygotujesz firmę do zmian i poznasz czynniki, które należy uwzględnić przed skalowaniem e-commerce. Opracujesz plany działań, które zwiększą przychody firmy. Przygotujesz budżet, zanim zdecydujesz się na konkretne kroki oraz nauczysz się monitorować i analizować rezultaty podjętych działań dotyczących skalowania.
-
DYREKTOREM E-COMMERCE W MŚP
Odświeżysz swoją wiedzę oraz przećwiczysz wprowadzanie procesów e-commerce i skalowania e-biznesu. Opanujesz budowanie skutecznej strategii rozwoju organizacji. Zdobędziesz narzędzia, które pozwolą ci na prowadzenie skutecznej ekspansji rynku i dywersyfikacji biznesu.
-
DIGITAL, ACCOUNT LUB E-COMMERCE MANAGEREM W MŚP
Opanujesz sztukę planowania i wdrażania strategii, które pozwolą na zrównoważony rozwój twojego biznesu. Dowiesz się, jak tworzyć raporty, które dostarczą maksymalnej ilości informacji istotnych dla podejmowania kluczowych decyzji biznesowych.
-
MANAGEREM DS. ROZWOJU BIZNESU MŚP
Opracujesz i wdrożysz strategie, które pozwolą na zrównoważony wzrost firmy, dostosowany do jej celów. Rozwiniesz umiejętności identyfikacji właściwych grup docelowych, tworzenia skutecznych strategii marketingowych i budowania trwałych relacji z klientami w kontekście e-commerce. Opanujesz analizę danych, co pozwoli ci podejmować bardziej świadome decyzje, a mierzenie wyników stanie się integralną częścią strategii biznesowej.
TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:
Weryfikacja koncepcji i planowanie skalowania e-biznesu
- Poznasz użyteczne narzędzia i procedury skalowania e-biznesu oraz uniwersalną metodę do weryfikacji i priorytetyzacji pomysłów. Poznasz narzędzie Business Model Canvas i nauczysz się wykorzystywać je praktyce.
Zarządzanie zmianą w procesie skalowania
- Nauczysz się zarządzać ryzykiem dzięki metodom wypracowanym w elitarnych jednostkach specjalnych US Army. Określisz KPI do monitorowania efektów skalowania oraz poznasz kryteria sukcesu i narzędzia potrzebne do efektywnej komunikacji z interesariuszami.
Analiza danych i inteligencja biznesowa w skalowaniu e-commerce
- Poznasz wskaźniki określające kondycję biznesu MRR i LTV oraz przeanalizujesz je pod kątem swojej firmy. Poznasz techniki analizy danych oraz narzędzia do raportowania, dzięki czemu wykorzystasz je do podejmowania strategicznych decyzji i zwiększania zysków firmy.
Poznaj swojego prowadzącego:
Konrad
Magdziarz
- Chief Operating Officer w spółce Brand 24 SA, entuzjasta zwinnych metod zarządzania
- Manager e-commerce z wieloletnim doświadczeniem
w zarządzaniu obszarami komercyjnymi, kierowaniu multidyscyplinarnymi zespołami i nawigowaniu złożonymi biznesowymi wyzwaniami i transformacjami. - Twórca serwisu e-commerce nagrodzonego w konkursie EFFIE, odpowiedzialny za zarządzanie marką
i komunikacją marketingową, CRM i zarządzanie lojalnością klientów oraz wprowadzanie marek i produktów na rynek. - Pasjonat tworzenia strategii biznesowych, optymalizacji działań operacyjnych i komercyjnych, tworzenia wartości dla klientów i inwestorów.
- Do 2022 roku pracował w firmach: Netia SA, Iplex, Kantar, UPC Polska SA, Showmax B.V. oraz InPost SA, w których zdobywał doświadczenie w obszarach marketingu, sprzedaży, prowadzenia projektów i analityki biznesowej.
Program kursu
Analiza rynku e-commerce – część I
- Na czym polega skalowanie biznesu i jaki ma cel?
- Możliwe kierunki skalowania e-commerce
- Czynniki, które należy uwzględnić planując skalowanie
Analiza rynku e-commerce – część II
- Analiza rynku jako podstawowy krok przed skalowaniem
- Badanie trendów i innowacji rynkowych oraz preferencji i oczekiwań konsumentów
- Identyfikacja luk i możliwości na rynku do wykorzystania
- w procesie skalowania
- Przedstawienie narzędzi przydatnych w analizie rynku
Weryfikacja koncepcji i planowanie
- Przyczyny sukcesu i porażki
- Macierz Now-How-Wow do weryfikacji i priorytetyzacji pomysłów
- Business Model Canvas & Lean Canvas; narzędzia do dopracowania pomysłów
Zarządzanie zmianą w procesie skalowania
- Kryteria sukcesu i narzędzia skutecznego wprowadzania zmian
- Agile; elastyczność i adaptacja we wprowadzeniu zmiany, pętla doskonalenia i uczenia
- Metody zarządzania ryzykiem
Finanse w skalowaniu e-biznesu
- Budżet, monitorowanie przychodów i kosztów, analiza wskaźników finansowych
- Business Case projektu
Optymalizacja sprzedaży
- Narzędzia do mierzenia i poprawy efektywności strony
- Analiza lejka konwersji, kluczowe wskaźniki
- Projektowanie doświadczenia użytkownika
- Dobre praktyki optymalizacji strony
Strategia marketingu internetowego
- Kształtowanie strategii działań marketingowych
- Narzędzia marketingu internetowego i ich zastosowanie
- Optymalizacja działań komunikacyjnych
Polityka cenowa i ofertowa
- Psychologia behawioralna jako kompas zmian
- Narzędzia oceny własnej polityki ofertowej i cenowej na tle rynku
- Narzędzia do pomiaru potencjału zmiany polityki cenowej
- Typy promocji i zastosowanie
Skalowanie bazy aktualnych klientów
- Znaczenie pracy z bazą klientów
- Czynniki lojalności, retencja klienta
- Metody podnoszenia wartości klienta
Doskonalenie obsługi klientów
- Procesy krytyczne z perspektywy klienta
- Kiedy i dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu i skalowania biznesu?
- Kanały i narzędzia obsługi klienta
- Monitorowanie procesów obsługowych
Optymalizacja procesów logistycznych
- Znaczenie procesów logistycznych w skalowaniu biznesu
- Składowe procesu logistycznego i ich potencjał do optymalizacji
- Systemy, narzędzia i rozwiązania optymalizujące logistykę
Analiza danych i inteligencja biznesowa
- Mierniki kondycji biznesu
- Wykorzystanie danych w podejmowaniu decyzji strategicznych
Chcę poznać szczegóły
Wypełnij formularz, aby nasz konsultant ds. edukacji mógł skontaktować się z tobą. Udzieli ci wyczerpujących informacji na temat przebiegu kursu jak i ceny.