Skalowanie
e-commerce

KURS ONLINE
6 TYGODNI

Konrad Magdziarz

Chief Operation Officer w
Brand 24

Wprowadzenie do skalowania
e-biznesu

Analiza rynku e-commerce

Weryfikacja koncepcji i planowanie

Zarządzanie zmianą w procesie skalowania

Finanse w skalowaniu e-biznesu

Optymalizacja sprzedaży

Strategia marketingu internetowego

Polityka cenowa i ofertowa

Skalowanie bazy aktualnych klientów

Skalowanie procesów – optymalizacja obsługi klienta

Skalowanie procesów – doskonalenie logistyki
i zarządzania magazynem

Analiza danych i inteligencja biznesowa w skalowaniu
e-commerce

Kurs online
z ekspertem w dziedzinie skalowania
e-commerce

DATY:

28 września - 4 listopada

CZAS TRWANIA:

6 tygodni
poniedziałki i czwartki
18:30 - 20:00

Planujesz rozwój swojego biznesu e-commerce? Chcesz nauczyć się zwiększać zyski i minimalizować koszty stałe? Zdobywaj nowych klientów i stwórz strategię skalowania swojego biznesu na praktycznym kursie, po którym będziesz na najwyższym poziomie zarządzać swoim internetowym biznesem. Poznasz wskaźniki optymalizacji konwersji oraz system zarządzania magazynem od eksperta w tej dziedzinie – Konrada Magdziarza, Chief Operation Officera
w Brand 24.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • Przedsiębiorcą e-commerce lub właścicielem MŚP lub startupu

    Przygotujesz firmę do zmian i poznasz czynniki, które należy uwzględnić przed skalowaniem e-commerce. Przygotujesz plan działań, które zwiększą przychody firmy. Przygotujesz budżet, zanim zdecydujesz się na konkretne kroki oraz nauczysz się monitorować i analizować rezultaty podjętych działań dotyczących skalowania.

  • Dyrektorem e-commerce w MŚP

    Odświeżysz swoją wiedzę oraz przećwiczysz wprowadzanie procesów e-commerce i skalowania e-biznesu. Opanujesz budowanie skutecznej strategii rozwoju organizacji. Zdobędziesz narzędzia, które pozwolą ci na prowadzenie skutecznej ekspansji rynku i dywersyfikacji biznesu.

  • Managerem e-commerce, digital managerem lub account managerem w MŚP

    Stworzysz skuteczną strategię marketingową dla e-biznesu. Dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż, tworząc atrakcyjne oferty, które zachęcą klientów do zakupów. Nauczysz się wykorzystywać skuteczne narzędzia do monitoringu i analizy wyników sprzedażowych oraz poznasz sposoby właściwego raportowania.

  • Managerem ds. rozwoju biznesu MŚP

    Zdobędziesz wiedzę na temat skalowania e-commerce
    i poznasz strategie, które zwiększą sprzedaż, ulepszą doświadczenia klienta oraz zwiększą efektywność operacyjną. Nauczysz się zarządzać procesem skalowania e-commerce,
    od analizy rynku i konkurencji, aż po monitorowanie wprowadzonych zmian.

TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:

  1. Weryfikacja koncepcji i planowanie skalowania
    e-biznesu

    Poznasz użyteczne narzędzia i procedury skalowania e-biznesu oraz uniwersalną metodę do weryfikacji i priorytetyzacji pomysłów. Poznasz narzędzie Business Model Canvas i nauczysz się wykorzystywać je praktyce.

  2. Zarządzanie zmianą w procesie skalowania

    Nauczysz się zarządzać ryzykiem dzięki metodom wypracowanym w elitarnych jednostkach specjalnych US Army. Określisz KPI
    do monitorowania efektów skalowania oraz poznasz kryteria sukcesu i narzędzia potrzebne do efektywnej komunikacji
    z interesariuszami.

  3. Analiza danych i inteligencja biznesowa
    w skalowaniu
    e-commerce

    Poznasz wskaźniki określające kondycję biznesu MRR i LTV
    oraz przeanalizujesz je pod kątem swojej firmy. Poznasz techniki analizy danych oraz narzędzia do raportowania, dzięki czemu wykorzystasz je do podejmowania strategicznych decyzji
    i zwiększania zysków firmy.

Poznaj swojego prowadzącego:

Konrad
Magdziarz

  • Chief Operating Officer w spółce Brand 24 S.A.
  • Manager e-commerce z wieloletnim doświadczeniem
    w zarządzaniu obszarami komercyjnymi, kierowaniu multidyscyplinarnymi zespołami i nawigowaniu złożonymi biznesowymi wyzwaniami i transformacjami.
  • Twórca serwisu e-commerce nagrodzonego w konkursie EFFIE, odpowiedzialny za zarządzanie marką
    i komunikacją marketingową, CRM i zarządzanie lojalnością klientów oraz wprowadzanie marek
    i produktów na rynek.
  • Pasjonat tworzenia strategii biznesowych, optymalizacji działań operacyjnych i komercyjnych, tworzenia wartości dla klientów i inwestorów.
  • Entuzjasta zwinnych metod zarządzania.
  • Do 2022 roku pracował w firmach: Netia S.A., Iplex, Kantar, UPC Polska S.A., Showmax B.V. oraz InPost S.A., w których zdobywał doświadczenie w obszarach marketingu, sprzedaży, prowadzenia projektów
    i analityki biznesowej.

PROGRAM KURSU

  • 01

    Wprowadzenie do skalowania e-biznesu

    • Na czym polega skalowanie e-commerce i jaki ma cel?
    • Możliwe kierunki skalowania: rozszerzenie oferty, nowe rynki geograficzne, nowe segmenty, partnerstwa
    • Czynniki, które należy uwzględnić, planując skalowanie: elementy ryzyka i szansy, elastyczność i adaptacyjność, uczenie i doskonalenie, decyzje oparte na danych
  • 02

    Analiza rynku e-commerce

    • Wyjaśnienie znaczenia analizy rynku e-commerce jako podstawowego kroku przed skalowaniem
    • Badanie trendów rynkowych, takich jak wzrost liczby klientów e-commerce, preferencje zakupowe, oczekiwania konsumentów, innowacje technologiczne
    • Identyfikacja luk i możliwości na rynku, które można wykorzystać w procesie skalowania
    • Przedstawienie metod i narzędzi analizy rynku

  • 03

    Weryfikacja koncepcji i planowanie

    • Przegląd użytecznych narzędzi i metodyk
    • Uniwersalna metoda do weryfikacji i priorytetyzacji pomysłów
    • Business Model Canvas jako narzędzie do konkretyzacji pomysłów

  • 04

    Zarządzanie zmianą w procesie skalowania

    • Komunikacja i zaangażowanie interesariuszy – kryteria sukcesu i narzędzia
    • Agile, czyli elastyczność i adaptacja w prowadzeniu zmiany oraz pętla doskonalenia i uczenia się
    • Zarządzanie ryzykiem – metody zarządzania ryzykiem wypracowane w elitarnych jednostkach specjalnych US Army
    • Omówienie kluczowych wskaźników wydajności do monitorowania efektów

  • 05

    Finanse w skalowaniu e-biznesu

    • Budżetowanie, prognozowanie przychodów i kosztów, analiza wskaźników finansowych
    • ABC projektowe
    • Metody i narzędzia

  • 06

    Optymalizacja sprzedaży

    • Strona www – mierniki dobrej strony
    • Projektowanie interfejsu użytkownika
    • Analiza lejka konwersji, kluczowe wskaźniki wydajności (konwersja, wartość koszyka, porzucone koszyki)
    • Narzędzia do mierzenia i poprawy efektywności strony
    • Źródła dobrych praktyk i metody optymalizacji strony

  • 07

    Strategia marketingu internetowego

    • Różnica między marketingiem B2B i B2C
    • Narzędzia marketingu internetowego i ich zastosowanie
    • Optymalizacja komunikacji przez personalizację i targetowanie
    • Działania marketingowe stworzone na podstawie danych o zachowaniu klientów, podnoszące wartość marki i lojalność klientów

  • 08

    Polityka cenowa i ofertowa

    • Psychologia behawioralna jako kompas zmian
    • Narzędzia oceny własnej polityki ofertowej i cenowej na tle rynku
    • Narzędzia do pomiaru potencjału zmiany polityki cenowej
    • Testowanie i wprowadzanie zmiany
    • Typy promocji i zastosowanie

  • 09

    Skalowanie bazy aktualnych klientów

    • Znaczenie pracy z bazą klientów oraz wykorzystanie jej do pozyskania nowych
    • Metody podnoszenia wartości klienta w zależności od segmentu i rodzaju produktu czy usługi
    • Czynniki lojalności, retencja klienta

  • 10

    Skalowanie procesów – optymalizacja obsługi klienta

    • Procesy krytyczne – sprzedaż, dostawy, obsługa z perspektywy klienta
    • Kiedy i dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu i skalowania biznesu?
    • Kanały obsługi klienta
    • Narzędzia do monitorowania procesów obsługowych
    • Strategie obsługi klienta, takie jak automatyzacja, self-service, ChatBot, Voicebot, personalizacja obsługi klienta

  • 11

    Skalowanie procesów – doskonalenie logistyki i zarządzania magazynem

    • Znaczenie procesów logistycznych w skalowaniu biznesu
    • Składowe procesu logistycznego i ich potencjał do optymalizacji
    • Systemy, narzędzia i rozwiązania optymalizujące logistykę

  • 12

    Analiza danych i inteligencja biznesowa w skalowaniu e-commerce

    • Wskaźniki kondycji biznesu (MRR, LTV)
    • Techniki analizy danych, narzędzia raportowania, wykorzystanie danych w podejmowaniu decyzji strategicznych

Chcę poznać szczegóły

Wypełnij formularz, aby nasz konsultant ds. edukacji mógł skontaktować się z tobą. Udzieli ci wyczerpujących informacji na temat przebiegu kursu jak i ceny.

Pole obowiązkowe
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z  warunkami oferty i  polityką prywatności i ochrony danych osobowych .
Uzyskaj informacje