Kurs online Skalowanie e-commerce — naucz się tworzyć strategię skalowania swojego biznesu | Szkoła biznesu Laba

Skalowanie
e-commerce

KURS ONLINE
6 TYGODNI

Konrad Magdziarz

Chief Operating Officer
w spółce Brand 24 SA

Analiza rynku e-commerce I

Analiza rynku e-commerce II

Weryfikacja koncepcji i planowanie

Zarządzanie zmianą w procesie skalowania

Finanse w skalowaniu e-biznesu

Optymalizacja sprzedaży

Strategia marketingu internetowego

Polityka cenowa i ofertowa

Skalowanie bazy aktualnych klientów

Doskonalenie obsługi klientów

Optymalizacja procesów logistycznych

Analiza danych i inteligencja biznesowa

Naucz się skalowania e-commerce od doświadczonego Chief Operating Officera

DATY:

21.03 – 30.04.2024

CZAS TRWANIA:

6 tygodni
Wtorki i czwartki
18:30 - 20:00

Poznaj narzędzia Business Model Canvas, Lean Canvas oraz macierz Now-How-Wow, dzięki którym dokonasz weryfikacji i priorytetyzacji pomysłów. Dostosuj politykę cenową do przewidywanych rezultatów, zoptymalizuj sprzedaż, logistykę i finanse oraz zwiększ bazę klientów. Dzięki praktycznym zajęciom stworzysz strategię rozwoju swojego biznesu, która pozwoli ci zdobyć przewagę nad konkurencją i zwiększy zyski.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • WŁAŚCICIELEM E-COMMERCE, MŚP LUB STARTUPU

    Przygotujesz firmę do zmian i poznasz czynniki, które należy uwzględnić przed skalowaniem e-commerce. Opracujesz plany działań, które zwiększą przychody firmy. Przygotujesz budżet, zanim zdecydujesz się na konkretne kroki oraz nauczysz się monitorować i analizować rezultaty podjętych działań dotyczących skalowania.

  • DYREKTOREM E-COMMERCE W MŚP

    Odświeżysz swoją wiedzę oraz przećwiczysz wprowadzanie procesów e-commerce i skalowania e-biznesu. Opanujesz budowanie skutecznej strategii rozwoju organizacji. Zdobędziesz narzędzia, które pozwolą ci na prowadzenie skutecznej ekspansji rynku i dywersyfikacji biznesu.

  • DIGITAL, ACCOUNT LUB E-COMMERCE MANAGEREM W MŚP

    Opanujesz sztukę planowania i wdrażania strategii, które pozwolą na zrównoważony rozwój twojego biznesu. Dowiesz się, jak tworzyć raporty, które dostarczą maksymalnej ilości informacji istotnych dla podejmowania kluczowych decyzji biznesowych.

  • MANAGEREM DS. ROZWOJU BIZNESU MŚP

    Opracujesz i wdrożysz strategie, które pozwolą na zrównoważony wzrost firmy, dostosowany do jej celów. Rozwiniesz umiejętności identyfikacji właściwych grup docelowych, tworzenia skutecznych strategii marketingowych i budowania trwałych relacji z klientami w kontekście e-commerce. Opanujesz analizę danych, co pozwoli ci podejmować bardziej świadome decyzje, a mierzenie wyników stanie się integralną częścią strategii biznesowej.

TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:

01

Weryfikacja koncepcji i planowanie skalowania e-biznesu

  • Poznasz użyteczne narzędzia i procedury skalowania e-biznesu oraz uniwersalną metodę do weryfikacji i priorytetyzacji pomysłów. Poznasz narzędzie Business Model Canvas i nauczysz się wykorzystywać je praktyce.
02

Zarządzanie zmianą w procesie skalowania

  • Nauczysz się zarządzać ryzykiem dzięki metodom wypracowanym w elitarnych jednostkach specjalnych US Army. Określisz KPI do monitorowania efektów skalowania oraz poznasz kryteria sukcesu i narzędzia potrzebne do efektywnej komunikacji z interesariuszami.
03

Analiza danych i inteligencja biznesowa w skalowaniu e-commerce

  • Poznasz wskaźniki określające kondycję biznesu MRR i LTV oraz przeanalizujesz je pod kątem swojej firmy. Poznasz techniki analizy danych oraz narzędzia do raportowania, dzięki czemu wykorzystasz je do podejmowania strategicznych decyzji i zwiększania zysków firmy.

Poznaj swojego prowadzącego:

Konrad
Magdziarz

  • Chief Operating Officer w spółce Brand 24 SA, entuzjasta zwinnych metod zarządzania
  • Manager e-commerce z wieloletnim doświadczeniem
    w zarządzaniu obszarami komercyjnymi, kierowaniu multidyscyplinarnymi zespołami i nawigowaniu złożonymi biznesowymi wyzwaniami i transformacjami.
  • Twórca serwisu e-commerce nagrodzonego w konkursie EFFIE, odpowiedzialny za zarządzanie marką
    i komunikacją marketingową, CRM i zarządzanie lojalnością klientów oraz wprowadzanie marek i produktów na rynek.
  • Pasjonat tworzenia strategii biznesowych, optymalizacji działań operacyjnych i komercyjnych, tworzenia wartości dla klientów i inwestorów.
  • Do 2022 roku pracował w firmach: Netia SA, Iplex, Kantar, UPC Polska SA, Showmax B.V. oraz InPost SA, w których zdobywał doświadczenie w obszarach marketingu, sprzedaży, prowadzenia projektów i analityki biznesowej.

Program kursu

01

Analiza rynku e-commerce – część I

  • Na czym polega skalowanie biznesu i jaki ma cel?
  • Możliwe kierunki skalowania e-commerce
  • Czynniki, które należy uwzględnić planując skalowanie
02

Analiza rynku e-commerce – część II

  • Analiza rynku jako podstawowy krok przed skalowaniem
  • Badanie trendów i innowacji rynkowych oraz preferencji i oczekiwań konsumentów
  • Identyfikacja luk i możliwości na rynku do wykorzystania
  • w procesie skalowania
  • Przedstawienie narzędzi przydatnych w analizie rynku
03

Weryfikacja koncepcji i planowanie

  • Przyczyny sukcesu i porażki
  • Macierz Now-How-Wow do weryfikacji i priorytetyzacji pomysłów
  • Business Model Canvas & Lean Canvas; narzędzia do dopracowania pomysłów
04

Zarządzanie zmianą w procesie skalowania

  • Kryteria sukcesu i narzędzia skutecznego wprowadzania zmian
  • Agile; elastyczność i adaptacja we wprowadzeniu zmiany, pętla doskonalenia i uczenia
  • Metody zarządzania ryzykiem
05

Finanse w skalowaniu e-biznesu

  • Budżet, monitorowanie przychodów i kosztów, analiza wskaźników finansowych
  • Business Case projektu
06

Optymalizacja sprzedaży

  • Narzędzia do mierzenia i poprawy efektywności strony
  • Analiza lejka konwersji, kluczowe wskaźniki
  • Projektowanie doświadczenia użytkownika
  • Dobre praktyki optymalizacji strony
07

Strategia marketingu internetowego

  • Kształtowanie strategii działań marketingowych
  • Narzędzia marketingu internetowego i ich zastosowanie
  • Optymalizacja działań komunikacyjnych
08

Polityka cenowa i ofertowa

  • Psychologia behawioralna jako kompas zmian
  • Narzędzia oceny własnej polityki ofertowej i cenowej na tle rynku
  • Narzędzia do pomiaru potencjału zmiany polityki cenowej
  • Typy promocji i zastosowanie
09

Skalowanie bazy aktualnych klientów

  • Znaczenie pracy z bazą klientów
  • Czynniki lojalności, retencja klienta
  • Metody podnoszenia wartości klienta
10

Doskonalenie obsługi klientów

  • Procesy krytyczne z perspektywy klienta
  • Kiedy i dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu i skalowania biznesu?
  • Kanały i narzędzia obsługi klienta
  • Monitorowanie procesów obsługowych
11

Optymalizacja procesów logistycznych

  • Znaczenie procesów logistycznych w skalowaniu biznesu
  • Składowe procesu logistycznego i ich potencjał do optymalizacji
  • Systemy, narzędzia i rozwiązania optymalizujące logistykę
12

Analiza danych i inteligencja biznesowa

  • Mierniki kondycji biznesu
  • Wykorzystanie danych w podejmowaniu decyzji strategicznych

Chcę poznać szczegóły

Wypełnij formularz, aby nasz konsultant ds. edukacji mógł skontaktować się z tobą. Udzieli ci wyczerpujących informacji na temat przebiegu kursu jak i ceny.

Pole obowiązkowe
 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

Uzyskaj informacje