Skalowanie
e-commerce

KURS ONLINE
6 TYGODNI

Konrad Magdziarz

Chief Operating Officer
w spółce Brand 24 SA

Analiza rynku e-commerce I

Analiza rynku e-commerce II

Weryfikacja koncepcji i planowanie

Zarządzanie zmianą w procesie skalowania

Finanse w skalowaniu e-biznesu

Optymalizacja sprzedaży

Strategia marketingu internetowego

Polityka cenowa i ofertowa

Skalowanie bazy aktualnych klientów

Doskonalenie obsługi klientów

Optymalizacja procesów logistycznych

Analiza danych i inteligencja biznesowa

Kurs online z ekspertem w dziedzinie skalowania
e-commerce

DATY:

21 marca 2024 – 30 kwietnia 2024

CZAS TRWANIA:

6 tygodni
Wtorki i czwartki
18:30 - 20:00

Poznaj najlepsze praktyki skalowania oraz dowiedz się, jak zwiększyć sprzedaż i przyciągnąć nowych klientów. Pod okiem Konrada Magdziarza, Chief Operating Officera w spółce Brand 24 SA, rozwiniesz umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania procesem skalowania e-commerce – od analizy rynku
i konkurencji po monitorowanie wprowadzonych zmian. Dzięki praktycznym zajęciom stworzysz strategię rozwoju dla swojego biznesu, która pozwoli ci zdobyć przewagę nad konkurencją i zwiększyć zyski.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • PRZEDSIĘBIORCĄ E-COMMERCE LUB WŁAŚCICIELEM MŚP LUB STARTUPU

    Przygotujesz firmę do zmian i poznasz czynniki, które należy uwzględnić przed skalowaniem e-commerce. Opracujesz plany działań, które zwiększą przychody firmy. Przygotujesz budżet, zanim zdecydujesz się na konkretne kroki oraz nauczysz się monitorować
    i analizować rezultaty podjętych działań dotyczących skalowania.

  • DYREKTOREM E-COMMERCE W MŚP

    Odświeżysz swoją wiedzę oraz przećwiczysz wprowadzanie procesów e-commerce i skalowania biznesu online. Opanujesz budowanie skutecznej strategii rozwoju organizacji oraz zdobędziesz narzędzia, które pozwolą ci na prowadzenie skutecznej ekspansji rynku
    i dywersyfikacji biznesu.

  • MANAGEREM E-COMMERCE, DIGITAL MANAGEREM LUB ACCOUNT MANAGEREM W MŚP

    Opanujesz sztukę planowania i wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju twojego biznesu. Dowiesz się, jak tworzyć raporty, które dostarczą maksymalnej ilości informacji istotnych dla podejmowania kluczowych decyzji biznesowych.

  • MANAGEREM DS. ROZWOJU BIZNESU MŚP

    Opracujesz i wdrożysz strategie zrównoważonego wzrostu firmy, dostosowane do jej celów. Rozwiniesz umiejętności identyfikacji grup docelowych, tworzenia skutecznych strategii marketingowych
    i budowania trwałych relacji z klientami w kontekście e-commerce. Opanujesz analizę danych i nauczysz się podejmować bardziej świadome decyzje oraz sprawisz, że mierzenie wyników stanie się integralną częścią strategii biznesowej.

TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:

  1. Weryfikacja koncepcji i planowanie skalowania
    e-biznesu

    Poznasz użyteczne narzędzia i procedury skalowania e-biznesu oraz uniwersalną metodę do weryfikacji i priorytetyzacji pomysłów. Poznasz narzędzie Business Model Canvas i nauczysz się wykorzystywać je praktyce.

  2. Zarządzanie zmianą w procesie skalowania

    Nauczysz się zarządzać ryzykiem dzięki metodom wypracowanym w elitarnych jednostkach specjalnych US Army. Określisz KPI do monitorowania efektów skalowania oraz poznasz kryteria sukcesu
    i narzędzia potrzebne do efektywnej komunikacji z interesariuszami.

  3. Analiza danych i inteligencja biznesowa
    w skalowaniu
    e-commerce

    Poznasz wskaźniki określające kondycję biznesu MRR i LTV
    oraz przeanalizujesz je pod kątem swojej firmy. Poznasz techniki analizy danych oraz narzędzia do raportowania, dzięki czemu wykorzystasz je do podejmowania strategicznych decyzji i zwiększania zysków firmy.

Poznaj swojego prowadzącego:

Konrad
Magdziarz

  • Chief Operating Officer w spółce Brand 24 SA, entuzjasta zwinnych metod zarządzania
  • Manager e-commerce z wieloletnim doświadczeniem
    w zarządzaniu obszarami komercyjnymi, kierowaniu multidyscyplinarnymi zespołami i nawigowaniu złożonymi biznesowymi wyzwaniami i transformacjami.
  • Twórca serwisu e-commerce nagrodzonego w konkursie EFFIE, odpowiedzialny za zarządzanie marką
    i komunikacją marketingową, CRM i zarządzanie lojalnością klientów oraz wprowadzanie marek i produktów na rynek.
  • Pasjonat tworzenia strategii biznesowych, optymalizacji działań operacyjnych i komercyjnych, tworzenia wartości dla klientów i inwestorów.
  • Do 2022 roku pracował w firmach: Netia SA, Iplex, Kantar, UPC Polska SA, Showmax B.V. oraz InPost SA, w których zdobywał doświadczenie w obszarach marketingu, sprzedaży, prowadzenia projektów i analityki biznesowej.

PROGRAM KURSU

  • 01

    Analiza rynku e-commerce – część I

    • Na czym polega skalowanie biznesu i jaki ma cel?
    • Możliwe kierunki skalowania e-commerce
    • Czynniki, które należy uwzględnić planując skalowanie
  • 02

    Analiza rynku e-commerce – część II

    • Analiza rynku jako podstawowy krok przed skalowaniem
    • Badanie trendów i innowacji rynkowych oraz preferencji i oczekiwań konsumentów
    • Identyfikacja luk i możliwości na rynku do wykorzystania
    • w procesie skalowania
    • Przedstawienie narzędzi przydatnych w analizie rynku
  • 03

    Weryfikacja koncepcji i planowanie

    • Przyczyny sukcesu i porażki
    • Metoda WOW-NOW-HOW do weryfikacji i priorytetyzacji pomysłów
    • Business Model Canvas & Lean Canvas; narzędzia do dopracowania pomysłów
  • 04

    Zarządzanie zmianą w procesie skalowania

    • Kryteria sukcesu i narzędzia skutecznego wprowadzania zmian
    • Agile; elastyczność i adaptacja we wprowadzeniu zmiany, pętla doskonalenia i uczenia
    • Metody zarządzania ryzykiem
  • 05

    Finanse w skalowaniu e-biznesu

    • Budżet, monitorowanie przychodów i kosztów, analiza wskaźników finansowych
    • Business Case projektu
  • 06

    Optymalizacja sprzedaży

    • Narzędzia do mierzenia i poprawy efektywności strony
    • Analiza lejka konwersji, kluczowe wskaźniki
    • Projektowanie doświadczenia użytkownika
    • Dobre praktyki optymalizacji strony
  • 07

    Strategia marketingu internetowego

    • Kształtowanie strategii działań marketingowych
    • Narzędzia marketingu internetowego i ich zastosowanie
    • Optymalizacja działań komunikacyjnych
  • 08

    Polityka cenowa i ofertowa

    • Psychologia behawioralna jako kompas zmian
    • Narzędzia oceny własnej polityki ofertowej i cenowej na tle rynku
    • Narzędzia do pomiaru potencjału zmiany polityki cenowej
    • Typy promocji i zastosowanie
  • 09

    Skalowanie bazy aktualnych klientów

    • Znaczenie pracy z bazą klientów
    • Czynniki lojalności, retencja klienta
    • Metody podnoszenia wartości klienta
  • 10

    Doskonalenie obsługi klientów

    • Procesy krytyczne z perspektywy klienta
    • Kiedy i dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu i skalowania biznesu?
    • Kanały i narzędzia obsługi klienta
    • Monitorowanie procesów obsługowych
  • 11

    Optymalizacja procesów logistycznych

    • Znaczenie procesów logistycznych w skalowaniu biznesu
    • Składowe procesu logistycznego i ich potencjał do optymalizacji
    • Systemy, narzędzia i rozwiązania optymalizujące logistykę
  • 12

    Analiza danych i inteligencja biznesowa

    • Mierniki kondycji biznesu
    • Wykorzystanie danych w podejmowaniu decyzji strategicznych

Chcę poznać szczegóły

Wypełnij formularz, aby nasz konsultant ds. edukacji mógł skontaktować się z tobą. Udzieli ci wyczerpujących informacji na temat przebiegu kursu jak i ceny.

Pole obowiązkowe
 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

Uzyskaj informacje