Skalowanie
e-commerce
KURS ONLINE
6 TYGODNI
Konrad Magdziarz
Chief Operation Officer w
Brand 24
Wprowadzenie do skalowania
e-biznesu
Analiza rynku e-commerce
Weryfikacja koncepcji i planowanie
Zarządzanie zmianą w procesie skalowania
Finanse w skalowaniu e-biznesu
Optymalizacja sprzedaży
Strategia marketingu internetowego
Polityka cenowa i ofertowa
Skalowanie bazy aktualnych klientów
Skalowanie procesów – optymalizacja obsługi klienta
Skalowanie procesów – doskonalenie logistyki
i zarządzania magazynem
Analiza danych i inteligencja biznesowa w skalowaniu
e-commerce

Kurs online
z ekspertem w dziedzinie skalowania
e-commerce
DATY:
28 września - 4 listopada
CZAS TRWANIA:
6 tygodni
poniedziałki i czwartki
18:30 - 20:00
Planujesz rozwój swojego biznesu e-commerce? Chcesz nauczyć się zwiększać zyski i minimalizować koszty stałe? Zdobywaj nowych klientów i stwórz strategię skalowania swojego biznesu na praktycznym kursie, po którym będziesz na najwyższym poziomie zarządzać swoim internetowym biznesem. Poznasz wskaźniki optymalizacji konwersji oraz system zarządzania magazynem od eksperta w tej dziedzinie – Konrada Magdziarza, Chief Operation Officera
w Brand 24.
POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:
-
Przedsiębiorcą e-commerce lub właścicielem MŚP lub startupu
Przygotujesz firmę do zmian i poznasz czynniki, które należy uwzględnić przed skalowaniem e-commerce. Przygotujesz plan działań, które zwiększą przychody firmy. Przygotujesz budżet, zanim zdecydujesz się na konkretne kroki oraz nauczysz się monitorować i analizować rezultaty podjętych działań dotyczących skalowania.
-
Dyrektorem e-commerce w MŚP
Odświeżysz swoją wiedzę oraz przećwiczysz wprowadzanie procesów e-commerce i skalowania e-biznesu. Opanujesz budowanie skutecznej strategii rozwoju organizacji. Zdobędziesz narzędzia, które pozwolą ci na prowadzenie skutecznej ekspansji rynku i dywersyfikacji biznesu.
-
Managerem e-commerce, digital managerem lub account managerem w MŚP
Stworzysz skuteczną strategię marketingową dla e-biznesu. Dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż, tworząc atrakcyjne oferty, które zachęcą klientów do zakupów. Nauczysz się wykorzystywać skuteczne narzędzia do monitoringu i analizy wyników sprzedażowych oraz poznasz sposoby właściwego raportowania.
-
Managerem ds. rozwoju biznesu MŚP
Zdobędziesz wiedzę na temat skalowania e-commerce
i poznasz strategie, które zwiększą sprzedaż, ulepszą doświadczenia klienta oraz zwiększą efektywność operacyjną. Nauczysz się zarządzać procesem skalowania e-commerce,
od analizy rynku i konkurencji, aż po monitorowanie wprowadzonych zmian.
TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:
-
Weryfikacja koncepcji i planowanie skalowania
e-biznesuPoznasz użyteczne narzędzia i procedury skalowania e-biznesu oraz uniwersalną metodę do weryfikacji i priorytetyzacji pomysłów. Poznasz narzędzie Business Model Canvas i nauczysz się wykorzystywać je praktyce.
-
Zarządzanie zmianą w procesie skalowania Nauczysz się zarządzać ryzykiem dzięki metodom wypracowanym w elitarnych jednostkach specjalnych US Army. Określisz KPI
do monitorowania efektów skalowania oraz poznasz kryteria sukcesu i narzędzia potrzebne do efektywnej komunikacji
z interesariuszami. -
Analiza danych i inteligencja biznesowa
w skalowaniu
e-commercePoznasz wskaźniki określające kondycję biznesu MRR i LTV
oraz przeanalizujesz je pod kątem swojej firmy. Poznasz techniki analizy danych oraz narzędzia do raportowania, dzięki czemu wykorzystasz je do podejmowania strategicznych decyzji
i zwiększania zysków firmy.
Poznaj swojego prowadzącego:

Konrad
Magdziarz
- Chief Operating Officer w spółce Brand 24 S.A.
- Manager e-commerce z wieloletnim doświadczeniem
w zarządzaniu obszarami komercyjnymi, kierowaniu multidyscyplinarnymi zespołami i nawigowaniu złożonymi biznesowymi wyzwaniami i transformacjami. - Twórca serwisu e-commerce nagrodzonego w konkursie EFFIE, odpowiedzialny za zarządzanie marką
i komunikacją marketingową, CRM i zarządzanie lojalnością klientów oraz wprowadzanie marek
i produktów na rynek. - Pasjonat tworzenia strategii biznesowych, optymalizacji działań operacyjnych i komercyjnych, tworzenia wartości dla klientów i inwestorów.
- Entuzjasta zwinnych metod zarządzania.
- Do 2022 roku pracował w firmach: Netia S.A., Iplex, Kantar, UPC Polska S.A., Showmax B.V. oraz InPost S.A., w których zdobywał doświadczenie w obszarach marketingu, sprzedaży, prowadzenia projektów
i analityki biznesowej.
PROGRAM KURSU
-
01
Wprowadzenie do skalowania e-biznesu
- Na czym polega skalowanie e-commerce i jaki ma cel?
- Możliwe kierunki skalowania: rozszerzenie oferty, nowe rynki geograficzne, nowe segmenty, partnerstwa
- Czynniki, które należy uwzględnić, planując skalowanie: elementy ryzyka i szansy, elastyczność i adaptacyjność, uczenie i doskonalenie, decyzje oparte na danych
-
02
Analiza rynku e-commerce
- Wyjaśnienie znaczenia analizy rynku e-commerce jako podstawowego kroku przed skalowaniem
- Badanie trendów rynkowych, takich jak wzrost liczby klientów e-commerce, preferencje zakupowe, oczekiwania konsumentów, innowacje technologiczne
- Identyfikacja luk i możliwości na rynku, które można wykorzystać w procesie skalowania
- Przedstawienie metod i narzędzi analizy rynku
-
03
Weryfikacja koncepcji i planowanie
- Przegląd użytecznych narzędzi i metodyk
- Uniwersalna metoda do weryfikacji i priorytetyzacji pomysłów
- Business Model Canvas jako narzędzie do konkretyzacji pomysłów
-
04
Zarządzanie zmianą w procesie skalowania
- Komunikacja i zaangażowanie interesariuszy – kryteria sukcesu i narzędzia
- Agile, czyli elastyczność i adaptacja w prowadzeniu zmiany oraz pętla doskonalenia i uczenia się
- Zarządzanie ryzykiem – metody zarządzania ryzykiem wypracowane w elitarnych jednostkach specjalnych US Army
- Omówienie kluczowych wskaźników wydajności do monitorowania efektów
-
05
Finanse w skalowaniu e-biznesu
- Budżetowanie, prognozowanie przychodów i kosztów, analiza wskaźników finansowych
- ABC projektowe
- Metody i narzędzia
-
06
Optymalizacja sprzedaży
- Strona www – mierniki dobrej strony
- Projektowanie interfejsu użytkownika
- Analiza lejka konwersji, kluczowe wskaźniki wydajności (konwersja, wartość koszyka, porzucone koszyki)
- Narzędzia do mierzenia i poprawy efektywności strony
- Źródła dobrych praktyk i metody optymalizacji strony
-
07
Strategia marketingu internetowego
- Różnica między marketingiem B2B i B2C
- Narzędzia marketingu internetowego i ich zastosowanie
- Optymalizacja komunikacji przez personalizację i targetowanie
- Działania marketingowe stworzone na podstawie danych o zachowaniu klientów, podnoszące wartość marki i lojalność klientów
-
08
Polityka cenowa i ofertowa
- Psychologia behawioralna jako kompas zmian
- Narzędzia oceny własnej polityki ofertowej i cenowej na tle rynku
- Narzędzia do pomiaru potencjału zmiany polityki cenowej
- Testowanie i wprowadzanie zmiany
- Typy promocji i zastosowanie
-
09
Skalowanie bazy aktualnych klientów
- Znaczenie pracy z bazą klientów oraz wykorzystanie jej do pozyskania nowych
- Metody podnoszenia wartości klienta w zależności od segmentu i rodzaju produktu czy usługi
- Czynniki lojalności, retencja klienta
-
10
Skalowanie procesów – optymalizacja obsługi klienta
- Procesy krytyczne – sprzedaż, dostawy, obsługa z perspektywy klienta
- Kiedy i dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu i skalowania biznesu?
- Kanały obsługi klienta
- Narzędzia do monitorowania procesów obsługowych
- Strategie obsługi klienta, takie jak automatyzacja, self-service, ChatBot, Voicebot, personalizacja obsługi klienta
-
11
Skalowanie procesów – doskonalenie logistyki i zarządzania magazynem
- Znaczenie procesów logistycznych w skalowaniu biznesu
- Składowe procesu logistycznego i ich potencjał do optymalizacji
- Systemy, narzędzia i rozwiązania optymalizujące logistykę
-
12
Analiza danych i inteligencja biznesowa w skalowaniu e-commerce
- Wskaźniki kondycji biznesu (MRR, LTV)
- Techniki analizy danych, narzędzia raportowania, wykorzystanie danych w podejmowaniu decyzji strategicznych
Chcę poznać szczegóły
Wypełnij formularz, aby nasz konsultant ds. edukacji mógł skontaktować się z tobą. Udzieli ci wyczerpujących informacji na temat przebiegu kursu jak i ceny.