BLACK FRIDAY w LABA
00 dni
:
00 godzin
:
00 minut
:
00 sekund
Zapisz się
Kurs
online

Dyrektor marketingu

Marketing nieustannie się zmienia – codziennie pojawiają się nowe narzędzia i innowacyjne strategie. Każdy specjalista od marketingu, który chce ściśle współpracować z biznesem i adekwatnie reagować na rynek, musi trzymać rękę na pulsie i znać najnowsze trendy. Nasz kurs dostarczy ci narzędzia i wiedzę niezbędne do pracy na tym stanowisku. Twoją przewodniczką będzie Kamila Cichocka, CMO Lead w Microsoft.
Ekspertka z ponad 13-letnim doświadczeniem w marketingu, które zdobyła, pracując dla Microsoft i Tech Data Polska
W lipcu 2021 została laureatką najwyższej nagrody przyznawanej przez Microsoft, Platinum Club Outstanding Achiever
Odpowiada za działania marketingowe w zakresie wszystkich grup produktów marki Microsoft
Współpracuje z największymi agencjami marketingowymi
Poznaj swoją
nową wykładowczynię:
Kamila Cichocka
CMO Lead
Microsoft
Zarządza działem marketingu w Microsoft
Prowadzi rozbudowane działania marketingowe, które obejmują wszystkie grupy produktów Microsoft
Jest entuzjastką marketingu inkluzywnego i uważa, że marki powinny angażować się w kwestie istotne społecznie
Jej zdaniem marketing silnych marek to połączenie empatii, szacunku dla konsumenta i długofalowego, strategicznego planowania
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, ale i użyteczną wiedzę, której będziesz codziennie używać w pracy i która pomoże ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy na kursie:
Tworzenie zespołu i zarządzanie
Nauczysz się skutecznie komunikować z zespołem wewnętrznym i zewnętrznym, dobierać odpowiednich specjalistów, rozdzielać role i ustalać osiągalne KPI. Dowiesz się, jak zbudować silny team od zera lub jak zwiększyć wydajność istniejącego zespołu.
Organizacja procesów
Opracujesz skuteczną strategię marketingową, gotową do wdrożenia. Nauczysz się określać cele dla zespołu marketingu, monitorować skuteczność swojej pracy i wprowadzać korekty.
Strategia i planowanie
Nauczysz się stosować analizę PEST i tworzyć strategie marketingowe, które realizują globalne cele biznesowe. Ocenisz rynek i potrzeby klientów a także swoją pozycję na tle konkurencji. Określisz swoje mocne i słabe strony oraz możliwości i zagrożenia wynikające z konkurencji.
Zaczynamy:

2 stycznia

Czas trwania:

7 tygodni

14 zajęć

Format:

Webinary

+ feedback od wykładowcy,

dotyczący zadań domowych

Język: polski

Zapisać się na kurs
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Żeby łatwiej ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne. Z ich pomocą poznasz i nauczysz się wykorzystywać w praktyce codzienne procesy, działania i narzędzia HR, by móc jeszcze lepiej odpowiadać na dynamiczne oczekiwania organizacji.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji.
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Struktura działu
2.01.23 poniedziałek 18:00
  • - Dobór odpowiednich specjalistów – kompetencje w dziale marketingu
  • - Podział ról w zespole – procesy
  • - Ustalenie procesów i delegowanie uprawnień
  • - Ustalenie KPIs dla członków zespołu
Zajęcia nr 2.
Zarządzanie zespołem marketingu
5.01.23 czwartek 18:00
  • - Cykl życia zespołu i miary jego efektywności na każdym etapie
  • - Innowacja i kreacja w zespole
  • - Zarządzanie zasobami zewnetrznymi (outsourcing, współpraca z agencjami
  • - Wybrane style przywództwa, które wspierają skuteczność działu marketingu
  • - Samomotywacja CMO
Zajęcia nr 3.
Miejsce i rola CMO w organizacji
9.01.23 poniedziałek 18:00
  • - Miejsce i rola CMO w nowoczesnej strukturze organizacji – przegląd wybranych modeli
  • - Ustalenie celów działu marketingu oraz kryteriów sukcesu - Identyfikacja i przekładanie potrzeb biznesu na działania marketingowe
  • - Komunikacja z organizacją - Budowa relacji z innymi działami (klient wewnętrzny)
  • - Dział marketingu i sprzedaży – jak uzyskać efekt synergii
  • - Negocjacje / prezentowanie planów przed decydentami organizacji
Zajęcia nr 4.
CMO jako strateg – etapy planowania
12.01.23 czwartek 18:00
  • - Jak zacząć planowanie?
  • - Cykle planowania w marketingu
  • - Budżetowanie
Zajęcia nr 5.
Analiza otoczenia marketingowego oraz czynników przewagi konkurencyjnej produktu/usługi
16.01.23 poniedziałek 18:00
  • - Badania rynku, ocena potrzeb klientów, analiza konkurencji
  • - Zastosowanie analizy PEST
  • - Badanie trendów
  • - Określanie czynników przewagi konkurencyjnej produktu/usługi (analiza SWOT)
Zajęcia nr 6.
Personalizacja i automatyzacja w marketingu
19.01.23 czwartek 18:00
  • - Definicja grup docelowych
  • - Planowanie ścieżki klienta
Zajęcia nr 7.
Planowanie strategiczne
23.01.23 poniedziałek 18:00
  • - Ustalanie celów działań marketingowych oraz taktyk w praktyce
Zajęcia nr 8.
Sesja Q&A
26.01.23 czwartek 18:00
Zajęcia nr 9.
Marketing oparty na danych
30.01.23 poniedziałek 18:00
  • - Wykorzystanie zasobów wewnętrznych, przegląd dostępnych narzędzi analitycznych
Zajęcia nr 10.
Wdrożenie planu marketingowego
2.02.23 czwartek 18:00
  • - Egzekucja działań – ustawienie procesów, korygowanie planu marketingowego
  • - Bieżący monitoring i interpretacja wskaźników efektywności kampanii marketingowych
Zajęcia nr 11.
Raportowanie wyników
6.02.23 poniedziałek 18:00
  • - Przygotowanie raportów dla decydentów
  • - Jak skutecznie prezentować rezultaty działu marketingu
Zajęcia nr 12.
Przegląd wybranych trendów konsumenckich
Marketing odpowiedzialny społecznie
9.02.23 czwartek 18:00
  • - Trendy marketingowe
  • - Trendy konsumenckie
Zajęcia nr 13.
Połączony świat i inne wybrane megatrendy ważne dla marketingu
13.02.23 poniedziałek 18:00
  • - Rewolucja 4.0 i jej wpływ na działania marketingowe
  • - Design Thinking w marketingu
Zajęcia nr 14.
Sesja Q&A
13.02.23 Poniedziałek 19:00
 
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 5 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby zapisać się na kurs,
wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe

Liderzy w dziedzinie edukacji biznesowej

Laba to międzynarodowa firma z dużymi ambicjami i wysokim tempem wzrostu:
2015
Uruchomiliśmy ponad 100 kursów i przeszkoliliśmy 52 tys. studentów w Ukrainie
2019
Otworzyliśmy przedstawicielstwo na Węgrzech
2020
Otworzyliśmy przedstawicielstwo w USA
2021
Otworzyliśmy przedstawicielstwo w Polsce i w Turcji
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.