Zapisz się i skorzystaj ze świątecznej promocji, promocja kończy się za:
00 dni
:
00 godzin
:
00 minut
:
00 sekund
Zapisz się
Kurs
online

Dyrektor marketingu

Przyszedł czas, aby samemu kreować strategię marketingową, a nie być tylko jej realizatorem? Dyrektor ds. Marketingu rozumie, że poprzez funkcję marketingową można zarządzać całą organizacją. Potrafi dogłębnie przeanalizować otoczenie rynkowe i dynamiczne trendy, wskazać przewagi konkurencyjne biznesu, zbudować wokół określonej strategii adekwatne procesy, i wreszcie zbudować skuteczny i zaangażowany zespół do ich realizacji. Dołącz do grona CMO! Twoją przewodniczką będzie Kamila Cichocka, CMO Lead w Microsoft.
Ekspertka z prawie 20 letnim doświadczeniem w marketingu, które zdobyła, pracując dla Microsoft i Tech Data Polska
W 2021 została laureatką najwyższej nagrody przyznawanej przez Microsoft, Platinum Club Outstanding Achiever
Odpowiada za działania marketingowe w zakresie wszystkich grup produktów marki Microsoft od ponad 10 lat.
Poznaj swoją
nową wykładowczynię:
Kamila Cichocka
CMO Lead
Microsoft
Prowadzi rozbudowane działania marketingowe, które obejmują wszystkie grupy produktów Microsoft
Potrafi skutecznie łączyć empatię, szacunek dla konsumenta i długofalowe, strategiczne planowanie.
Doświadczona entuzjastka marketingu inkluzywnego, ma na koncie kampanie tego typu dla Microsoft i Tech Data
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, ale i użyteczną wiedzę, której będziesz codziennie używać w pracy i która pomoże ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy na kursie:
Tworzenie zespołu i zarządzanie
Nauczysz się skutecznie komunikować z zespołem wewnętrznym i zewnętrznym, dobierać odpowiednich specjalistów, rozdzielać role i ustalać osiągalne KPI. Dowiesz się, jak zbudować silny team od zera lub jak zwiększyć wydajność istniejącego zespołu.
Organizacja procesów
Opracujesz skuteczną strategię marketingową, gotową do wdrożenia. Nauczysz się określać cele dla zespołu marketingu, monitorować skuteczność swojej pracy i wprowadzać korekty.
Strategia i planowanie
Nauczysz się stosować analizę PEST i tworzyć strategie marketingowe, które realizują globalne cele biznesowe. Ocenisz rynek i potrzeby klientów a także swoją pozycję na tle konkurencji. Określisz swoje mocne i słabe strony oraz możliwości i zagrożenia wynikające z konkurencji.
Zaczynamy:

12.06

Czas trwania:

7 tygodni

14 zajęć

Format:

Webinary

+ feedback od wykładowcy,

dotyczący zadań domowych

Język: polski

Zapisać się na kurs
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Żeby łatwiej ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne. Z ich pomocą poznasz i nauczysz się wykorzystywać w praktyce codzienne procesy, działania i narzędzia HR, by móc jeszcze lepiej odpowiadać na dynamiczne oczekiwania organizacji.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji.
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Struktura działu
12 czerwca 18:00-19:15 GMT+1/ poniedziałek
  • - Zdefiniowanie obszarów marketingu
  • - Kompetencje w dziale marketingu
  • - Podział ról w zespole
  • - Ustalenie KPIs dla członków zespołu
Zajęcia nr 2.
Zarządzanie zespołem marketingu
15 czerwca 18:00-19:15 GMT+1/ czwartek
  • - Cykl życia zespołu
  • - Innowacja i kreacja w zespole
  • - Zarządzanie zasobami zewnętrznymi (outsourcing, współpraca z agencjami)
  • - Wybrane style przywództwa, które wspierają skuteczność działu marketingu
  • - Samomotywacja CMO
Zajęcia nr 3.
Miejsce i rola CMO w organizacji
19 czerwca 18:00-19:15 GMT+1 / poniedziałek
  • - Przegląd wybranych modeli
  • - Ustalenie celów działu marketingu oraz kryteriów sukcesu - 3. integracja celów organizacji z celami marketingowymi
  • - Komunikacja z organizacją - budowa relacji z klientem wewnętrznym
  • - Dział marketingu i sprzedaży – jak uzyskać efekt synergii
  • - Komunikacja wewnętrzna
Zajęcia nr 4.
CMO jako strateg – etapy planowania
22 czerwca 18:00-19:15 GMT+1 / czwartek
  • - Jak zacząć planowanie?
  • - Cykle planowania w marketingu
  • - Cele biznesowe – jak z nimi pracować?
  • - Budżetowanie - realny wpływ
Zajęcia nr 5.
Analiza otoczenia marketingowego
26 czerwca 18:00-19:15 GMT+1 / poniedziałek
  • - Analiza marketingowa: badania rynku, ocena potrzeb klientów, analiza konkurencji
  • - Analiza PEST - zastosowanie
  • - Badanie trendów
  • - Określanie czynników przewagi konkurencyjnej produktu/ usługi (analiza SWOT)
Zajęcia nr 6.
Personalizacja w marketingu
29 czerwca 18:00-19:15 GMT+1 / czwartek
  • - Definicja grup docelowych
  • - Planowanie ścieżki Klienta
Zajęcia nr 7.
Planowanie strategiczne
3 lipca 18:00-19:15 GMTf+1 / poniedziałek
  • - Elementy strategii marketingowej
  • - Pułapka komodytyzacji
  • - Pozycjonowanie marki
  • - Filary marki
  • - Customer Value proposition
  • - Ustalanie celów działań marketingowych oraz planu marketingowego - wybór taktyk
Zajęcia nr 8.
Marketing oparty na danych
6 lipca 18:00-19:15 GMT+1 / czwartek
  • - Dane i potencjał ich wykorzystania w marketingu
  • - Omówienie wybranych case studies
  • - Organizacja dojrzała cyfrowo
  • - Automatyzacja w marketingu
Zajęcia nr 9.
Wdrożenie planu marketingowego
10 lipca 18:00-19:15 GMT+1 / czwartek
  • - Od strategii do taktyki
  • - Budowanie planu taktycznego, korygowanie i bieżący monitoring
  • - Content marketing
  • - Pułapki egzekucji
Zajęcia nr 10.
Raportowanie wyników
13 lipca 18:00-19:15 GMT+1 / czwartek
  • - CMO w roli lidera transformacji
  • - Dobre praktyki skutecznego raportowania
  • - Dashoboard`y: strategiczny, taktyczny, operacyjny - wykorzystanie
Zajęcia nr 11.
Przegląd wybranych trendów konsumenckich: marketing odpowiedzialny społecznie
17 lipca 18:00-19:15 GMTf+1 / poniedziałek
  • - Trendy konsumenckie
  • - Brand purpose
  • - Marketing odpowiedzialny społecznie
Zajęcia nr 12.
Połączony świat i inne megatrendy ważne dla marketingu
20 lipca 18:00-19:15 GMT+1 / czwartek
  • - Rewolucja 4.0 i jej wpływ na działania marketingowe
  • - Trendy marketingowe - okiem eksperta
  • - Budowa zwinnej organizacji marketingowej
-->  
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 5 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby zapisać się na kurs,
wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe

Liderzy w dziedzinie edukacji biznesowej

Laba to międzynarodowa firma z dużymi ambicjami i wysokim tempem wzrostu:
2015
Uruchomiliśmy ponad 100 kursów i przeszkoliliśmy 52 tys. studentów w Ukrainie
2019
Otworzyliśmy przedstawicielstwo na Węgrzech
2020
Otworzyliśmy przedstawicielstwo w USA
2021
Otworzyliśmy przedstawicielstwo w Polsce i w Turcji
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.