Kurs
online

Dyrektor marketingu

Marketing nieustannie się zmienia – codziennie pojawiają się nowe narzędzia i innowacyjne strategie. Każdy specjalista od marketingu, który chce ściśle współpracować z biznesem i adekwatnie reagować na rynek, musi trzymać rękę na pulsie i znać najnowsze trendy. Nasz kurs dostarczy ci narzędzia i wiedzę niezbędne do pracy na tym stanowisku. Twoją przewodniczką będzie Kamila Cichocka, CMO Lead w Microsoft.
Ekspertka z ponad 13-letnim doświadczeniem w marketingu, które zdobyła, pracując dla Microsoft i Tech Data Polska
W lipcu 2021 została laureatką najwyższej nagrody przyznawanej przez Microsoft, Platinum Club Outstanding Achiever
Odpowiada za działania marketingowe w zakresie wszystkich grup produktów marki Microsoft
Współpracuje z największymi agencjami marketingowymi
Poznaj swoją
nową wykładowczynię:
Kamila Cichocka
CMO Lead
Microsoft
Zarządza działem marketingu w Microsoft
Prowadzi rozbudowane działania marketingowe, które obejmują wszystkie grupy produktów Microsoft
Jest entuzjastką marketingu inkluzywnego i uważa, że marki powinny angażować się w kwestie istotne społecznie
Jej zdaniem marketing silnych marek to połączenie empatii, szacunku dla konsumenta i długofalowego, strategicznego planowania
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, ale i użyteczną wiedzę, której będziesz codziennie używać w pracy i która pomoże ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy na kursie:
Tworzenie zespołu i zarządzanie
Nauczysz się skutecznie komunikować z zespołem wewnętrznym i zewnętrznym, dobierać odpowiednich specjalistów, rozdzielać role i ustalać osiągalne KPI. Dowiesz się, jak zbudować silny team od zera lub jak zwiększyć wydajność istniejącego zespołu.
Organizacja procesów
Opracujesz skuteczną strategię marketingową, gotową do wdrożenia. Nauczysz się określać cele dla zespołu marketingu, monitorować skuteczność swojej pracy i wprowadzać korekty.
Strategia i planowanie
Nauczysz się stosować analizę PEST i tworzyć strategie marketingowe, które realizują globalne cele biznesowe. Ocenisz rynek i potrzeby klientów a także swoją pozycję na tle konkurencji. Określisz swoje mocne i słabe strony oraz możliwości i zagrożenia wynikające z konkurencji.
Zaczynamy:

31 marca

Czas trwania:

7 tygodni

13 zajęć

19,5 godzin

Format:

Webinary

+ feedback od wykładowcy,

dotyczący zadań domowych

Język: polski

Zapisać się na kurs
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Żeby łatwiej ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne. Z ich pomocą poznasz i nauczysz się wykorzystywać w praktyce codzienne procesy, działania i narzędzia HR, by móc jeszcze lepiej odpowiadać na dynamiczne oczekiwania organizacji.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji.
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Struktura działu
31 marca, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
  • - Dobór odpowiednich specjalistów
  • - Podział ról w zespole
  • - Ustalenie procesów i delegowanie uprawnień
  • - Ustalenie KPI dla członków zespołu
Zajęcia nr 2.
Zarządzanie zespołem marketingu
4 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1/ poniedziałek
  • - Cykl życia zespołu i wskaźniki jego efektywności
  • - Innowacja i kreacja w zespole
  • - Zarządzanie zasobami zewnętrznymi
  • - Wybrane style przywództwa
  • - Samomotywacja CMO
Zajęcia nr 3.
Miejsce i rola CMO w organizacji
7 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1/ czwartek
  • - Ustalenie celów dla działu marketingu oraz kryteriów sukcesu
  • - Komunikacja z organizacją – budowa relacji z innymi działami
  • - Dział marketingu i sprzedaży – jak uzyskać efekt synergii
  • - Prezentowanie planów przed decydentami organizacji
Zajęcia nr 4.
CMO jako strateg – etapy planowania
11 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
  • - Jak zacząć planowanie?
  • - Cykle planowania w marketingu
  • - Budżetowanie
Zajęcia nr 5.
Analiza otoczenia marketingowego oraz czynników przewagi konkurencyjnej produktu/usługi
14 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
  • - Badania rynku, ocena potrzeb klientów, analiza konkurencji
  • - Zastosowanie analizy PEST i SWOT
  • - Badanie trendów
Zajęcia nr 6.
Personalizacja i automatyzacja w marketingu
21 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
  • - Definicja grup docelowych
  • - Planowanie ścieżki klienta
Zajęcia nr 7.
Planowanie strategiczne
25 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
  • - Ustalanie celów działań marketingowych oraz taktyk w praktyce
Zajęcia nr 8.
Marketing oparty na danych
9 maja, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
  • - Wykorzystanie zasobów wewnętrznych
  • - Przegląd dostępnych narzędzi analitycznych
Zajęcia nr 9.
Wdrożenie planu marketingowego krok po kroku
12 maja, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
  • - Egzekucja działań – ustawienie procesów
  • - Korygowanie planu marketingowego
  • - Bieżący monitoring i interpretacja wskaźników efektywności kampanii marketingowych
Zajęcia nr 10.
Raportowanie wyników
16 maja, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
  • - Przygotowanie raportów dla decydentów
  • - Jak skutecznie prezentować rezultaty działu marketingu
Zajęcia nr 11.
Przegląd wybranych trendów
19 maja, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
  • - Trendy marketingowe
  • - Trendy konsumenckie
Zajęcia nr 12.
Połączony świat i inne wybrane megatrendy ważne dla marketingu
23 maja, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
  • - Rewolucja 4.0 i jej wpływ na działania marketingowe
  • - Design Thinking w marketingu
Zajęcia nr 13.
Marketing odpowiedzialny społecznie
26 maja, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
  • - Przegląd wybranych case studies
 
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 5 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby zapisać się na kurs,
wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe

Liderzy w dziedzinie edukacji biznesowej

Laba to międzynarodowa firma z dużymi ambicjami i wysokim tempem wzrostu:
2015
Uruchomiliśmy ponad 100 kursów i przeszkoliliśmy 52 tys. studentów w Ukrainie
2019
Otworzyliśmy przedstawicielstwo na Węgrzech
2020
Otworzyliśmy przedstawicielstwo w USA
2021
Otworzyliśmy przedstawicielstwo w Polsce i w Turcji
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.