Magdalena Król, People Partner w firmie LiveChat, ex HRBP w Volvo Group — wykładowca szkoły biznesu Laba
should_authorize_via_email
email.input_code tel.input_code
email.code_actual_for tel.code_actual_for
apply_exit_text
session_ended
to_homepage
Blog

Wyszukiwarka

Magdalena Król

People Partner w firmie LiveChat, ex HRBP w Volvo Group

Magdalena Król
  • W firmie LiveChat zajmuje się doradztwem, wsparciem i mentoringiem dla managerów. Jej usługi obejmują takie zagadnienia jak zarządzanie wynikami, rozwój talentów, satysfakcja z pracy, zaangażowanie i relacje międzyludzkie. 
  • Pełniła rolę HR Business Partnera w Volvo Group. Zajmowała się konsultingiem, analizowaniem trendów, rozwiązywaniem problemów. Monitorowała trendy HR, identyfikowała potrzeby szkoleniowe, sugerowała nowe strategie HR oraz dbała o zgodność z przepisami prawnymi.
  • Awansowała na stanowisko HRBP i objęła wsparciem Centrum Usług wspólnych.
  • W wyniku wewnętrznego programu mentoringowego została mentee HR Dyrektora IT.
  • Opiekując się rekrutacją w Volvo Polska rozszerzyła swój warsztat o Kwestionariusz Osobowości Zawodowej OPQ, pod patronatem Volvo ukończyła kurs w Nordics Training Academy – OPQ & Verify Training for Assessors w Goteborgu. 
  • Przed dołączeniem do Volvo pracowała z ramienia firmy Alexander Mann Solutions na wyłączność dla Credit Suisse (on-site), gdzie zajmowała się rekrutacją na zasadach RPO.

Wykładowca pracował w tych firmach:

ᅠ