Employer Branding | Szkoła biznesu Laba
Kurs
online

Employer Branding

Nie każdy programista może pracować dla Google, ale niemal każdy o tym marzy. Chciałbyś wiedzieć co możesz zrobić, aby twoja firma była równie atrakcyjna? Jak sprawić, by najlepsi kandydaci na rynku chcieli pracować właśnie dla ciebie?


Podczas 6 tygodniowego kursu Employer Branding dowiesz się, jak zmienić pracowników w ambasadorów marki i zyskasz narzędzia, dzięki którym zbudujesz efektywną strategię wizerunkową.
Dowiesz się, jak stworzyć silną markę pracodawcy.
Employer Brand Managerem, HR Managerem lub innym specjalistą ds. HR zajmującym się Employer Brandingiem
Zrozumiesz, jakie znaczenie ma doświadczenie kandydata i pracownika w tworzeniu strategii EB.
Poznaj swoje nowe wykładowczynie:
Martyna Skalska
Employer Branding & Talent Acquisition Executive w Philip Morris International
Współtworzyła i odpowiadała za całościowe wdrożenie nowej strategii EBowej.
Stworzyła pierwszy program ambasadorski pracowników firmy w oparciu o social media.
Odpowiadała za stworzenie outdoorowej i onlinowej kampanii employer brandingowej, poświęconej benefitom, różnorodności i integracji.
W poprzednim miejscu pracy – agencji rekrutacyjnej Manpower, zajmowała się kompleksową obsługą klientów w procesie poszukiwania pracowników w obszarach finansowych, księgowych i podatkowych.
Joanna Wojdan-Liszewska
Transformation Consultant, wcześniej Employer Branding Expert w Bosch Polska
Na początku pandemii, wspólnie z interdyscyplinarnym zespołem, odpowiadała za wdrożenie programu wellbeingowego o niskim budżecie, który zdobył nagrody branżowe (nagroda główna w HR Dream Team – pracuj.pl 2021 oraz wyróżnienie w EBEA 2021).
Prowadziła szkolenia wewnętrzne z komunikacji i feedbacku. Moderowała wiele warsztatów offline i online.
Obecnie pracuje jako konsultant ds. transformacji. Wspiera wdrożenie nowej strategii biznesowej w międzynarodowym dziale IT.
Od 2011 pracuje w dziale HR w firmach zajmujących się Hi-Tech.
Posiada certyfikat Professional Scrum Master (PSM I).
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, lecz użyteczną wiedzę, której będziesz mógł używać na co dzień w pracy i która pomoże ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Strategia employer brandingowa
Przeanalizujemy najważniejsze elementy budowania strategii EBowej. Poznasz dobre praktyki komunikacji z interesariuszami strategii. Nauczysz się diagnozować potrzeby biznesu i lepiej rozumieć cele biznesowe organizacji.
Zarządzanie doświadczeniem pracowników i kandydatów
Wspólnie prześledzimy ścieżkę kandydata i pracownika. Przeanalizujemy momenty, w których dochodzi do kontaktu z marką pracodawcy i marką konsumencką. Dowiesz się, jakie znaczenie ma ten kontakt dla wizerunku pracodawcy. Nauczysz się projektować odpowiednie interakcje z pracownikami i kandydatami, wykorzystując kanały wewnętrzne i zewnętrzne.
Mierzenie działań employer brandingowych i wskaźniki rekrutacyjne
Poznasz narzędzia, które umożliwiają mierzenie efektywności twoich działań i pracy innych zespołów. Zapoznasz się z benchmarkami, które istnieją na rynku. Nauczysz się interpretować wyniki i planować skuteczne działania EBowe, które przynoszą korzyści.
Zaczynamy:
5 kwietnia 2022
Czas trwania:
6 tygodni
14 zajęć
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Przygotowaliśmy praktyczne zadania domowe, które pozwolą ci oswoić się z materiałem. Dzięki nim, z pomocą prowadzących, przećwiczysz umiejętności związane z tworzeniem strategii EBowej krok po kroku.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji. 
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies z wykładowcą.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Uwspólnienie pojęć employer brandingowych
5 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Podstawowe pojęcia dotyczące EB
  • - Procesy kształtujące Employer Branding na przestrzeni czasu
  • - Umiejscowienie EB w organizacji i jego rola
Zajęcia nr 2.
Budowanie skutecznej Strategii EB krok po kroku
7 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Czym jest strategia EBowa?
  • - Badania wykorzystywane przy budowaniu strategii
  • - Cykl życia strategii EB w organizacji
  • - Elementy składowe strategii
  • - Interesariusze i odbiorcy strategii
Zajęcia nr 3.
Trafne kanały komunikacji EB – offlinowe
12 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Jak wykorzystać przestrzeń publiczną i sam zakład pracy do komunikacji z pracownikami działań EB
  • - Sukces na targach pracy - czym jest?
  • - Komunikacja na uczelniach
  • - Pozycjonowanie marki na hackathonach i wydarzeniach branżowych
  • - Wskaźniki mierzenia efektywności
Zajęcia nr 4.
Trafne kanały komunikacji EB - onlinowe
14 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Kanały dystrybucji EB wewnątrz organizacji
  • - Social media (Linkedin, Instagram, Tiktok, Facebook)
  • - Kampanie digitalowe - organiczne, płatne
  • - Mierzenie efektywności komunikacji onlinowej
  • - Produkcja materiałów - współpraca z agencjami
Zajęcia nr 5.
Konsultacje otwarte z prowadzącymi
19 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Konsultacje dla uczestników - chęć zdobycia dodatkowej wiedzy, zadania dodatkowych pytań, wsparcia przy pracach domowych.
Zajęcia nr 6.
Zależności biznesowe między Employer Brandingiem a inni działaniami organizacji
21 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Marka produktowa i branża organizacji
  • - Diversity & Inclusion
  • - Komunikacja wewnętrzna
  • - CSR
  • - Rekrutacja
  • - Komunikacja korporacyjna
Zajęcia nr 7.
Wskaźniki liczenia efektywności działań rekrutacyjnych, HR i EB
26 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Źródła poszukiwania benchmarków
  • - Najpopularniejsze wskaźniki - co warto mierzyć i co można mierzyć
  • - Jak interpretować wyniki
Zajęcia nr 8.
Skuteczna i merytoryczna komunikacja EB wewnątrz organizacji
28 kwietnia, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Komunikacja interpersonalna i typy osobowości w komunikacji - jak przełożyć komunikację naszego EB
  • - Narzędzia do komunikacji strategii i działań EB różnym stakeholderom
  • - Pułapki w podejściu komunikacji naszych działań - najczęstsze błędy
Zajęcia nr 9.
Candidate Experience - zrozumienie doświadczeń kandydata
5 maja, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Co składa się na ścieżkę kandydata
  • - Kluczowe punkty styku pracownika z marką pracodawcy
  • - Mierzenie doświadczeń kandydatów i wykorzystanie tej wiedzy do budowania strategii EB
Zajęcia nr 10.
Konsultacje otwarte z prowadzącymi
10 maja, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Konsultacje dla uczestników - chęć zdobycia dodatkowej wiedzy, zadania dodatkowych pytań, wsparcia przy pracach domowych.
Zajęcia nr 11.
Employee Experience - zrozumienie doświadczeń pracownika
12 maja, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Co składa się na ścieżkę pracownika
  • - Kluczowe punkty styku pracownika z pracodawcą marką
  • - Mierzenie doświadczeń pracowników
Zajęcia nr 12.
Trendy w EB
17 maja, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Rosnąca potrzeba Wellbeing w organizacji
  • - Komunikowanie działań ekologicznych, prospołecznych, etycznych do pracownika
  • - Różnorodność działań EB uwzględniająca aktywizację różnych grup społecznych
  • - Komunikacja przez wartości firmy
  • - Zmiana w sposobie konsumpcji mediów
Zajęcia nr 13.
Jak prowadzić efektywne projekty EBowe?
19 maja, 18:30-20:00
  • - Zastosowanie design thinkingu w EB
  • - Podejście agilowe do prowadzenia działań EBowych i współpracy działem rekrutacji oraz biznesem
  • - Kompetencje i rola project managera
  • - Współpraca z agencjami zewnętrznymi
Zajęcia nr 14.
Screw – up night – przykłady kampanii i działań EB z rynku
24 maja, 18:30-20:00 GMT+1
  • - Rynkowe i własne przykłady zaskakujących kampanii EB
  • - Zarządzanie kryzysami w komunikacji
  • - Uczenie się na błędach
 
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 5 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.