Naucz się tworzyć, wdrażać i mierzyć skuteczność kampanii digitalowych, by osiągać cele biznesowe organizacji.
Podczas tego kursu Jacek Major, Digital & E-commerce Department Director w UNIQA Polska, pokaże ci, jak opanować najważniejsze narzędzia i umiejętności i podzieli się wiedzą, niezbędną do tego, żeby podejmować skuteczne działania marketingowe w digitalu.
Podbijaj nowe rynki jako skuteczny lider, świadomy współczesnych trendów.
Poznaj najnowsze trendy, osiągaj coraz lepsze wyniki i rozwijaj się zawodowo.
Zdobądź aktualną wiedzę i wybierz efektywne ramy strategiczne. Podejmuj właściwe decyzje, które przełożą się na twój sukces.
Naucz się skutecznie wykorzystywać marketing cyfrowy do celów swojej firmy i do rozwoju marki.
Przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne, dzięki którym łatwiej oswoisz się z materiałem.
Z ich pomocą krok po kroku przećwiczysz wszystkie elementy procesu tworzenia, wdrażania i mierzenia efektywności strategii marketingowej w digitalu.
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji.
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies z wykładowcą.
Dowiesz się, jak zoptymalizować stronę internetową, jak korzystać z bloga, SEO, content marketingu i e-mail marketingu. Zrozumiesz, jak wybrać odpowiednie media, ile zainwestować w każdy kanał i jak mierzyć skuteczność swoich działań. Po kursie będziesz wiedział, jak korzystać z testów A/B/X, optymalizować kampanie i nie przepłacać za obecność w social mediach.