Digital Marketing Manager | Szkoła biznesu Laba
Kurs online z ekspertem digital marketingu
DATY:
12.05.22 - 21.06.22
CZAS TRWANIA:
6 TYGODNI, 12 ZAJĘĆ, 18 GODZIN
wtorek / czwartek 18:30

Naucz się tworzyć, wdrażać i mierzyć skuteczność kampanii digitalowych, by osiągać cele biznesowe organizacji.

Podczas tego kursu Jacek Major, Digital & E-commerce Department Director w UNIQA Polska, pokaże ci, jak opanować najważniejsze narzędzia i umiejętności i podzieli się wiedzą, niezbędną do tego, żeby podejmować skuteczne działania marketingowe w digitalu.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • Dyrektorem ds. marketingu

    Podbijaj nowe rynki jako skuteczny lider, świadomy współczesnych trendów.

  • Kierownikiem ds. PR lub marketingu

    Poznaj najnowsze trendy, osiągaj coraz lepsze wyniki i rozwijaj się zawodowo.

  • Marketingowcem lub analitykiem internetowym

    Zdobądź aktualną wiedzę i wybierz efektywne ramy strategiczne. Podejmuj właściwe decyzje, które przełożą się na twój sukces.

  • Właścicielem małego lub średniego przedsiębiorstwa

    Naucz się skutecznie wykorzystywać marketing cyfrowy do celów swojej firmy i do rozwoju marki.

JAK UCZYMY:

Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne

Przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne, dzięki którym łatwiej oswoisz się z materiałem.
Z ich pomocą krok po kroku przećwiczysz wszystkie elementy procesu tworzenia, wdrażania i mierzenia efektywności strategii marketingowej w digitalu.

Wspieramy każdego

Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji.

Budujemy sieć kontaktów

Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies z wykładowcą.

TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:
01
Strategia marketingowa online
Dowiesz się, jak krok po kroku zbudować strategię marketingową, wykorzystując potencjał marketingu omnichannel. Nauczysz się definiować cele strategii, mierzyć KPI, przeprowadzać analizę AS IS i definiować stan TO BE. Zrozumiesz różnice między podejściami B2B i B2C. Dowiesz się, jak udoskonalić wizerunek swojej firmy online i jak radzić sobie z regulacjami.
02
Grupa docelowa
Zaczniesz lepiej rozumieć zachowania konsumentów online w Polsce i na świecie. Dowiesz się, jak wykorzystać megatrendy, które kształtują strategię firmy i tworzyć propozycje, które angażują klientów. Zrozumiesz, jak technologia cyfrowa wpływa dziś na naszą świadomość, refleksje i decyzje zakupowe.
03
Narzędzia
cyfrowe

Dowiesz się, jak zoptymalizować stronę internetową, jak korzystać z bloga, SEO, content marketingu i e-mail marketingu. Zrozumiesz, jak wybrać odpowiednie media, ile zainwestować w każdy kanał i jak mierzyć skuteczność swoich działań. Po kursie będziesz wiedział, jak korzystać z testów A/B/X, optymalizować kampanie i nie przepłacać za obecność w social mediach.

Prowadzący
  • Lider digital marketingu z dużym doświadczeniem komunikacyjnym.
  • Odpowiada za rozwój strategii digital, zarządzanie performance marketingiem i sprzedażą w kanale cyfrowym w UNIQA Polska.
  • Pełnił funkcję Head of Digital Marketing & Sales w innogy Polska, gdzie opracowywał strategie marketingu cyfrowego dla głównych linii biznesowych firmy (B2C & B2B, fotowoltaika, innogy go!).
  • Zarządzał działaniami digital marketingowymi w PZU, odpowiadał za optymalizację procesów sprzedażowych i zwiększenie generacji leadów.
PROGRAM KURSU
01
Jak digital marketing wpływa obecnie na wyniki firmy? Wstęp do budowy strategii
  • Zachowania konsumentów w świecie cyfrowym w Polsce i na świecie – jak wykorzystać megatrendy, które mają wpływ na strategię firmy?
  • Jak digital wspomaga dzisiaj budowanie świadomości, refleksje i decyzje zakupowe?
  • Jak to jest z cyfrowym konsumentem w B2C i B2B?
  • Omnichannel marketing – czy w pełni wykorzystujemy jego potencjał?
more
02
Jak zbudować efektywną strategię marketingową w digitalu?
  • Ile i jakie cele wyznaczyć w strategii?
  • KPIs – jak mierzyć poziom osiągnięcia celów?
  • Analiza AS IS
  • Zdefiniowanie stanu TO BE
  • Różnice w podejściu B2B i B2C
more
03
Dane, hipotezy, odczucia – jak wykorzystać analitykę?
  • Skąd czerpać dane i jakich narzędzi używać?
  • Badania jakościowe i ilościowe a wyniki sprzedażowe
  • Analiza grup docelowych i otoczenia rynkowego
  • Jak prezentować dane, by nas zrozumiano?
more
04
Owned media – budowa i rozwój silnych podstaw digital marketingu – cz. 1
  • Czego powinniśmy oczekiwać od dobrze zoptymalizowanych kanałów własnych?
  • Jak stworzyć optymalną stronę www?
  • Jaki mamy wpływ na SEO i content marketing?
  • Czy blog to dobry pomysł i jak go wykorzystać?
more
05
Owned media – budowa i rozwój silnych podstaw digital marketingu – cz. 2
  • Bieżący customer feedback w świecie digital
  • Aplikacje mobilne – kiedy warto postawić na mobile?
  • E-mail marketing i automatyzacja
  • Różnice w podejściu B2B i B2C
more
06
Social media – jak efektywnie zainwestować?
  • Jak nie przepłacać za obecność w social mediach?
  • Social selling – jak to zrobić w B2C, a jak w B2B?
more
07
Paid – jak dobrać odpowiednie media, by osiągać cele? – cz. 1
  • Jak dużo powinniśmy wydawać na poszczególne kanały i jak mierzyć ich efektywność – kampanie zasięgowe
  • Jak na bieżąco optymalizować kampanie w B2C i B2B?
more
08
Paid – jak dobrać odpowiednie media, by osiągać cele? – cz. 2
  • Jak dużo powinniśmy wydawać na poszczególne kanały i jak mierzyć ich efektywność – kampanie efektywnościowe
  • Jak zaplanować i zbudować odpowiednie ścieżki do konwersji?
  • Segmentacja, personalizacja i automatyzacja – jak mądrze wykorzystać dostępne narzędzia?
more
09
Kreacje – jak mądrze czepiać się szczegółów?
  • Odpowiednie planowanie prac nad kreacjami i copy
  • Wykorzystanie testów A/B/X
  • Optymalizacja kreacji i copy
more
10
Co po cookiesach? Zagadnienia prawne w digital marketingu
  • RODO, e-privacy i ryzyka, jakie powinien znać każdy specjalista zarządzający digital marketingiem
  • Jak zadbać o zgodność z regulacjami i nadal sprzedawać w digitalu?
more
11
Jak stworzyć i utrzymać silny zespół?
  • Jakie role obsadzić inhouse, jakie outsource?
  • Jakie KPI ustawić dla poszczególnych ekspertów?
  • Jak dobrać osobowościowo skuteczny zespół digital marketingu?
  • Jak utrzymać sprawdzonych profesjonalistów?
  • Jak zadbać o odpowiednią pozycję digital marketingu w strukturach firmy?
  • Jak zadbać o kluczowe relacje z innymi zespołami (CX, Legal, IT)?
more
12
Podsumowanie
  • Prezentacje wybranych strategii uczestników kursu – praca zaliczeniowa
  • Sesja Q&A
more
Zapisz się na kurs
Imię i nazwisko
Pole obowiązkowe
E-mail
Pole obowiązkowe
Numer telefonu
Pole obowiązkowe
Pole obowiązkowe
Done