Pierwsze stanowisko kierownicze – kurs online | Szkoła biznesu Laba
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

Pierwsze stanowisko kierownicze

Czas trwania: 5.09 – 17.10
6 tygodni
12 zajęć
Wykładowczyni: Magdalena Kostyra
Manager relacji z klientem Select w Santander Bank Polska
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo
Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo Kurs online na żywo

NAUCZ SIĘ EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM I BUDOWAĆ RELACJE Z JEGO CZŁONKAMI

W ramach zajęć przygotujesz expose lidera, plan rozwoju swojego i pracownika, nauczysz się korzystać z matrycy Eisenhowera i wykonasz test ról Belbina.

Zarządzasz swoim pierwszym zespołem i chcesz uniknąć często popełnianych błędów? Na naszym kursie dowiesz się, jak delegować zadania, komunikować się z pracownikami oraz motywować ich do działania. Poznasz style zachowań DISC oraz będziesz lepiej zarządzać czasem swoim i podwładnych. Zaczniesz również budować przywództwo oparte na szacunku i rozumieniu potrzeb członków zespołu.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • MANAGEREM LUB TEAM LEADEREM Z NIEWIELKIM DOŚWIADCZENIEM

    Naucz się zarządzania talentami, delegowania zadań i prowadzenia rozmów o różnym charakterze. Zacznij efektywnie zarządzać czasem i buduj autorytet lidera, który jest częścią zespołu.

  • WŁAŚCICIELEM NOWEJ FIRMY LUB STARTUPU

    Zdobądź umiejętności liderskie i świadomie zarządzaj zespołem specjalistów. Buduj wizerunek i kulturę organizacyjną firmy oraz zyskaj świadomość procesów grupowych. Buduj relacje i motywuj pracowników.

  • SPECJALISTĄ PRZYGOTOWUJĄCYM SIĘ DO AWANSU NA STANOWISKO KIEROWNICZE

    Przygotuj się do wyzwań wynikających z nowej roli i zyskaj narzędzia pomocne w zarządzaniu zespołem, w którym często znajdują się dotychczasowi współpracownicy. Wypracuj mindset lidera i zacznij myśleć o sobie jak o przewodniku, a nie przywódcy.

  • OSOBĄ ZARZĄDZAJĄCĄ ZESPOŁEM

    Prowadzisz zespół i zależy ci, aby pracownicy osiągali coraz lepsze wyniki? Zadbaj o ich rozwój i zainwestuj w ten lub inny dowolny kurs Laby. Kliknij tutaj i wypełnij krótki formularz, aby poznać szczegóły specjalnej oferty dla firm.

Tematy, które poruszymy podczas kursu:

  1. BUDOWANIE AUTORYTETU

    Poznaj style przywództwa według Golemana i przygotuj expose lidera. Weź udział w ćwiczeniu, podczas którego określisz swoją misję, wizję i wartości jako lidera zespołu.

  2. BUDOWANIE ZESPOŁU

    Dowiedz się, na co zwracać uwagę przy doborze członków zespołu i jak pracować z przedstawicielami różnych pokoleń. Poznaj cykl życia zespołu, jego dynamikę rozwoju oraz zasady i etapy tworzenia wydajnego teamu.

  3. KOMPETENCJE LIDERA

    Naucz się wyznaczać realistyczne cele oraz delegować zadania tak, aby efektywnie wykorzystywać czas swój i pracowników. Zacznij stosować sprawdzone techniki wspierające komunikację z podwładnymi.

PROWADZĄCA

Magdalena
Kostyra

  • Manager relacji z klientem Select w Santander Bank Polska
  • Ma 11-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami
  • Pracowała w Eurobanku, gdzie pełniła funkcję managera oddziału oraz managera ds. jakości sprzedaży
  • Posiada certyfikaty:
    • Business Trainer Certificate (BTC)
    • Coaching kariery – w poszukiwaniu dróg i możliwości
    • Konsultant metody badania kompetencji DISC D3
    • Facylitacja sesji warsztatowych z zespołami
  • Prowadzi szkolenia, warsztaty i spotkania z pracownikami na różnym szczeblu

PROGRAM KURSU

01

Czwartek 5 września, 18:30-20:00

Inspirujący lider

  • Rola lidera we współczesnych organizacjach
  • Style przywództwa wg Golemana
  • Autoprezentacja / expose lidera
  • Ja jako lider – moja misja, wizje, wartości (ćwiczenia coachingowe)
02

Poniedziałek 9 września, 18:30-20:00

Budowanie siły zespołu – efektywna komunikacja

  • Style komunikacyjne – czynniki i filary efektywnej komunikacji
  • Obraz samego siebie, otwartość, radzenie sobie z emocjami
  • Techniki wspierające efektywną komunikację
  • Najczęstsze błędy w komunikacji
  • Zarządzanie zmianą
  • Spotkania 1:1 z pracownikiem. Po co je robić i o czym rozmawiać?
  • Warsztat z komunikacji
03

Czwartek 12 września, 18:30-20:00

Praca z zespołem i role zespołowe

  • Role zespołowe wg Belbina
  • Wczoraj kolega – dzisiaj szef (rekrutacja wewnętrzna)
  • Zespół wobec lidera z zewnątrz (rekrutacja zewnętrzna)
  • Proces grupowy w zarządzaniu zespołem – fazy grupowe i efektywne prowadzenie
  • Kultura organizacyjna – znaczenie kultury w tworzeniu i rozwoju zespołu
04

Poniedziałek 16 września, 18:30-20:00

Potencjał tkwi w różnicach – DISC i jego praktyczne zastosowanie

  • Style zachowań DISC – czym się charakteryzują, jak je rozpoznać i jak z nimi pracować?
  • DISC a reagowanie na stres/zmianę/cele
05

Czwartek 19 września, 18:30-20:00

Budowanie zespołu i praca z zespołem wielopokoleniowym

  • Podstawy rekrutacji – na co zwracać uwagę podczas doboru pracownika?
  • Jak pracować z różnymi pokoleniami?
  • Mocne i słabe strony przedstawicieli różnych pokoleń
  • Cykl życia zespołu, dynamika rozwoju: zasady i etapy tworzenia zespołu
  • Misja, intencja i cel zespołu
06

Poniedziałek 23 września, 18:30-20:00

Motywacja pracownika i zarządzanie talentami

  • Budowanie trwałego zaangażowania i lojalności
  • Identyfikacja talentów oraz motywatorów
  • Plan rozwoju pracownika
07

Czwartek 26 września, 18:30-20:00

Kompetencje miękkie menadżera

  • Asertywność
  • Aktywne słuchanie
  • Inteligencja emocjonalna
  • Coaching w zarządzaniu
08

Poniedziałek 30 września, 18:30-20:00

Sztuka udzielania informacji zwrotnej

  • Dopasowanie komunikatu do pracownika – model przywództwa sytuacyjnego wg Blancharda (instruowanie, instruktaże kompetencyjne, kalibracja zachowań)
  • Metody informacji zwrotnej SPINKA, FUKO, GOLD, KANAPKA – co się tak naprawdę sprawdza?
  • Rozmowa kontrolna/motywująca/korygująca
09

Czwartek 3 października, 18:30-20:00

Budowanie autorytetu oraz wywieranie wpływu

  • Rola autorytetu formalnego i nieformalnego w wyzwaniach na początku kariery menedżerskiej
  • Budowanie pewności siebie
  • Strategia lidera jako jeden z elementów zarządzania
  • Reguły wzajemności, lubienia i sympatii, zaangażowania i konsekwencji, niedostępności, społeczny dowód słuszności
10

Poniedziałek 7 października, 18:30-20:00

Wyznaczanie celów, delegowanie zadań

  • Cele długoterminowe i krótkoterminowe – Metoda SMART
  • Rozmowa delegująca, siatka celów, arkusz lidera
  • 6 poziomów Shermana – efektywne delegowanie
11

Czwartek 10 października, 18:30-20:00

Trudne sytuacje w zespole

  • Identyfikacja potencjalnych i rzeczywistych konfliktów
  • Sposoby zarządzania konfliktem (rozwiązanie, kompromis, unikanie)
  • Przeciwdziałanie buntom i atakom wobec nowego przełożonego
  • Dysfunkcje zespołowe utrudniające realizację celów
  • Kontrproduktywne zachowania i ich wpływ na pozostałych członków zespołu
12

Poniedziałek 17 października, 18:30-20:00

Zarządzanie sobą w czasie i zarządzanie stresem

  • Work-life balance, profilaktyka antywypaleniowa
  • Podnoszenie kwalifikacji i własna ścieżka rozwoju
  • Matryca Eisenhowera
  • Zasada Pareto
  • Stres – źródła stresu, osobowość a stres, reakcje stresowe, strategie radzenia sobie ze stresem

Co o nas mówią

Iwona Todorska Kierownik projektu

Zdecydowanie polecam kursy LABA - świetna organizacja, świetne przygotowanie merytoryczne, wspaniała atmosfera, praktyczne podejście:)

Dawid Pośliński CEO w Selleo

Bardzo fajnie strukturyzuje wiedzę z wybranego zakresu. Solidne przygotowanie prowadzącego - łatwość dostępu do informacji i spora dawka praktyki w kursie, którą można przełożyć na swoje codzienne obowiązki i usprawniać.

Piotr Kaczmarczyk Implementation Consultant

Ogólnie polecam! dobry poziom kursów, fajni prowadzący, świetna obsługa klienta i ceny ok.

Artur Wojtas Starszy Analityk Biznesowy

Do tej pory odbyłem dwa kursy z LABA. Jestem naprawdę zadowolony z obu. Pomogli mi podnieść kwalifikacje i ubiegać się o lepiej płatną pracę

Grzegorz Polak

Za mną już kilka kursów organizowanych przez Laba.
Świetnie zorganizowane, przyjaźni, ale i wymagający wykładowcy. Gorąco polecam :)

Natalia Olszyńska HR Specialist & Recruitment Specialist

Super merytoryczne kursy oraz materiały, polecam!

Anna Grabowiec HR Manager w Safic-Alcan Polska sp z o.o

Polecam! To zupełnie nowe podejście do szkoleń!

Joanna Pośpiech Manager marketingu

Fajna kadra, dużo praktycznej wiedzy, tempo nauki dostosowane do możliwości osób pracujących. Skorzystałam raz, ale na pewno jeszcze wróce do Laby.

Magda Radzikowska-Buchała Google ⭐⭐⭐⭐⭐

Profesjonalna firma, świetny kurs z Google Ads, materiały. Konkretna wiedza do wykorzystania od razu. Polecam :)

Angelika Kowalik Google ⭐⭐⭐⭐⭐

Bralam udzial w kilku kursach przygotowanych przez szkole LABA - Analityka w marketingu, Marketing Automation i Google Ads Analityk reklamowy - kursy przygotowane bardzo merytorycznie. Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam kursy i szkole LABA!

Dowiedz się więcej i skorzystaj
z Summer Sale

Wypełnij formularz, a nasz doradca edukacyjny skontaktuje się z tobą, przekaże szczegóły o programie oraz cenie kursu i pomoże wybrać drugi kurs w promocyjnej cenie -50%. Oferta ważna do 31 sierpnia – lub do wyczerpania miejsc. Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji.

Pole obowiązkowe
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.
Więcej informacji