Opracuj strategię marketingową, dzięki której zawsze będziesz dwa kroki przed konkurencją. Wyznacz priorytety, przeprowadź analizę środowiska wewnętrznego i zewnętrznego, stwórz wartość dla klienta, przeprowadź segmentację grup docelowych i zbuduj proces strategicznego zarządzania marką. Skorzystaj z doświadczenia ekspertki, Magdaleny Wieczorek, która tworzyła strategie marek takich jak Henkel, Carlsberg i Universal Pictures.
Podczas kursu:
Stworzysz zrównoważoną strategię marketingową na podstawie modelu biznesowego twojej firmy oraz nauczysz się wpływać na brad equity
Przeprowadzisz pełną analizę rynku, trendów, grupy docelowej i konkurencji, która pozwoli ci obrać odpowiedni kierunek rozwoju i skalowania biznesu
Zwiększysz poziom lojalności klientów i obniżysz koszt dotarcia do nich dzięki precyzyjnemu określeniu grup docelowych oraz technikom segmentacji i pozycjonowania