Kurs online na żywo Magia email marketingu — stwórz strategię email marketingową dopasowaną do twojej firmy | Szkoła biznesu Laba
Kurs
online

Magia email marketingu

Email marketing to istotny element ogólnej strategii marketingowej firmy, a jednak nie każdy specjalista ds. marketingu i nie każdy przedsiębiorca, potrafi w pełni wykorzystać jego potencjał. Jeśli cyklicznie wysyłasz maile do klientów, ale twoje działania nie przynoszą zadowalających efektów, nie zwlekaj, zapisz się na kurs!
Pod okiem eksperta z User.com stworzysz szytą na miarę strategię email marketingową dla twojej firmy, która pomoże ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów. Ukończysz kurs z gotowym planem działań email marketingowych i wiedzą, jak wprowadzić go w życie!
Poznasz najpopularniejsze systemy ESP, nauczysz się dobierać parametry wysyłki, wykorzystywać automatyzacje oraz optymalizować mass mailing
Dowiesz się, jak zwiększyć bazę subskrybentów newslettera, zbudować lojalność a nawet odzyskać utraconych klientów
Zyskasz zaufanie klientów dzięki spersonalizowanym mailingom odpowiadającym na ich potrzeby
Poznaj swojego nowego wykładowcę:
Mike Korba
Chief Commercial Officer & Co-founder
User.com
Ekspert email marketingu, który stworzył strategie email marketingowe dla wielu firm w Polsce i zagranicą
Posiada szerokie doświadczenie, zarówno agencyjne, jak i biznesowe. Od ponad 19 lat działa w branży marketingowej, w tym od 7 lat jako szef działu digital
Jako CCO doradza strategicznym klientom User.com i pracuje z największymi brandami na rynku
Jego specjalność to Marketing Automation, znany w branży e-marketingu również jako skuteczny Growth Hacker
Wykłada na krakowskiej AGH na kierunku marketing internetowy. Prowadzi przedmiot „Growth Hacking”
Juror w konkursie Dyrektor Marketingowy Roku i mówca na wielu konferencjach m.in.: Websummit, SaaStock, Infoshare, Tedx
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, lecz praktyczne umiejętności, które wykorzystasz w codziennej pracy i które pomogą ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Narzędzia
Opanujesz najpopularniejsze i najskuteczniejsze narzędzia do email marketingu. W praktyce przetestujesz funkcje programów takich jak: Freshmail, Mailerlite, User.com, Emaillabs, Postmaster. Po ukończeniu kursu będziesz w stanie swobodnie pracować na dowolnej platformie do email marketingu i marketing automation.
Analityka
Poznasz podstawowe wskaźniki takie jak CTR, OR, NPS. Nauczysz się analizować wyniki testów A/B, oraz optymalizować działania marketingowe, opierając się na danych.
Strategia
W trakcie kursu opracujesz strategię email marketingową dla twojej firmy opartą na triggerowanej i spersonalizowanej komunikacji.
Zaczynamy:
3 października 2022
Czas trwania:
7 tygodni
13 zajęć
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy dotyczący zadań domowych
Język: polski
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Przygotowaliśmy praktyczne zadania domowe, które pozwolą ci oswoić się z materiałem. Dzięki nim, z pomocą prowadzących, przećwiczysz umiejętności związane z tworzeniem strategii EBowej krok po kroku.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji. 
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies z wykładowcą.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Email marketing jako skuteczny kanał komunikacji – ramy biznesowe, prawne i organizacyjne
03.10 poniedziałek 18:30-20:00
  • - wprowadzenie do email marketingu
  • - miejsce email marketingu w procesach marketingowych
  • - email marketing zgodny z prawem
  • - typy wysyłek
  • - czas wysyłki i częstotliwość
  • - proces zapisu oraz komunikacja powitalna
Zajęcia nr 2.
Narzędzia do email marketingu – przegląd, analiza, subiektywny ranking
04.10 wtorek 18:30-20:00
  • - praca z narzędziem i planowanie wysyłki krok po kroku (demo wybranych platform Freshmail, Mailerlite, User.com, Emaillabs)
  • - jak wybrać narzędzie do email marketingu i zorganizować proces pod twoje potrzeby i możliwości?
  • - przegląd narzędzi wspierających działania email marketingowe (buildery kreacji, narzędzia copywriterskie, narzędzia do testowania wysyłek, Postmaster i inne)
Zajęcia nr 3.
Techniczne aspekty email marketingu i sposoby radzenia sobie z filtrami antyspamowymi
10.10 poniedziałek 18:30-20:00
  • - wybór i konfiguracja ESP
  • - kwestie techniczne związane z dostarczalnością (DKIM, DMARC, współdzielone vs. indywidualne zestawy IP)
  • - spam i filtry antyspamowe – ewolucja, stałe elementy i trendy w 2022
  • - jak poprawić dostarczalność swoich mailingów? zestaw dobrych praktyk
  • - jak dobrać efektywne parametry wysyłki?
  • - co zrobić gdy nasza domena trafi na blacklistę?
Zajęcia nr 4.
Jak planować i organizować kampanie mailowe
11.10 wtorek 18:30-20:00
  • - jak zdefiniować cele email marketingu?
  • - na co zwrócić uwagę w analityce kampanii wewnątrz systemów ESP?
  • - KPI i mierniki efektywności
  • - jak planować i wiarygodnie raportować efekty swoich kampanii?
  • - mierzenie efektywności email marketingu za pośrednictwem Google Analytics i innych narzędzi analitycznych
  • - co to oznacza dobry open-rate i skąd czerpać benchmarki?
Zajęcia nr 5.
Jak zbudować zaangażowaną bazę odbiorców
17.10 poniedziałek 18:30-20:00
  • - standardowe i niestandardowe sposoby zbierania danych
  • - formularze i inne metody (online & offline data capturing – pułapki i dobre praktyki)
  • - sprawdzone metody budowania bazy email marketingowej
  • - zarządzanie danymi i prywatność w kontekście biznesowym i prawnym
  • - integracja źródeł danych z zewnętrznymi systemami i dostawcami
  • - jak zaprojektować dobry landing page i formularz zapisu?
  • - jak zaprojektować dobry pop-up i kiedy wyświetlać go użytkownikowi?
Zajęcia nr 6.
Segmentacja bazy i zarządzanie listami odbiorców
19.10 środa 18:30-20:00
  • - dane transakcyjne, deklaratywne i behawioralne
  • - sposoby segmentacji
  • - model RFM
  • - zasady związane z regularnym czyszczeniem i higieną bazy email marketingowej
Zajęcia nr 7.
Email design i copywriting w email marketingu
24.10 poniedziałek 18:30-20:00
  • - różne podejścia do tworzenia mailingu – na co zwrócić uwagę
  • - kreacja mailingu – najlepsze praktyki
  • - newsletter vs. mailing – podobieństwa i różnice
  • - wizualne aspekty mailingu – najnowsze trendy
  • - zestaw praktyk: jak pisać tytuły maili, które mają wysoki Open Rate oraz treści które będą miały wysoki CTR
Zajęcia nr 8.
Mass mailing i działania newsletterowe
26.10 środa 18:30-20:00
  • - co i jak często wysyłać?
  • - perły mass mailingu – top 10 światowych case’ów
  • - na co zwracać uwagę, wybierając dostawcę mass mailingu?
  • - najlepsze newslettery
  • - płatne newslettery – kiedy i dla kogo?
Zajęcia nr 9.
Testowanie i optymalizacja działań email marketingowych
31.10 poniedziałek 18:30-20:00
  • - opracowanie i konfiguracja testów A/B
  • - rola nadawcy i tytułu w email marketingu
  • - wyciąganie wniosków i optymalizacja
  • - planowanie pracy oraz zasobów niezbędnych do realizacji strategii
Zajęcia nr 10.
Marketing Automation w emailach
02.11 środa 18:30-20:00
  • - istota i planowanie kampanii z wykorzystaniem automatyzacji marketingu
  • - skuteczne automatyczne kampanie mailingowe w e-commerce
  • - jak zaprojektować działania cold mailingowe (studium przypadku)
Zajęcia nr 11.
Konfiguracja automatycznych kampanii (warsztaty)
07.11 poniedziałek 18:30-20:00
  • - kampanie typu Welcome (drip emails)
  • - ratowanie porzuconych procesów przy wykorzystaniu emaili
  • - kampanie post purchase
  • - kampanie bring-back i anty-churn
  • - badanie satysfakcji ankiety NPS
Zajęcia nr 12.
Głęboka personalizacja w email marketingu
09.11 środa 18:30-20:00
  • - sposoby i metody personalizacji
  • - personalizacja z wykorzystaniem systemu do marketing automation
  • - obsadzanie dynamicznych treści w email marketingu
  • - zaawansowane reguły w treściach HTML (if / else, loop) praca na snippetach typu jinja i podobnych frameworkach
Zajęcia nr 13.
Budowanie strategii email marketingowej
14.11 poniedziałek 18:30-20:00
  • - Warsztaty – prezentacja efektów pracy wybranych uczestników
 
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 5 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki profilowi w naszym systemie wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat ceniony przez pracodawców
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby otrzymać więcej szczegółów o tym kursie
i zapisać się na niego, wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.