Od ponad 10 lat zajmuje się zarządzaniem zespołami sprzedażowymi
Realizował kampanie sprzedażowe dla największych firm z branży finansowej i telekomunikacyjnej (Benefit, Inpost)
Odpowiada za wdrożenie fundamentalnej zmiany w zarządzaniu jakością sprzedaży i wzrost skuteczności sprzedaży o 30% w InPost
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, lecz praktyczne umiejętności, które wykorzystasz w codziennej pracy i które pomogą ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Polecamy ten kurs, jeśli jesteś:
Managerem w dziale sprzedaży
Zyskasz szerszą perspektywę sprzedaży, która jest niezbędna do odpowiedniego modelowania pracy własnej i zespołu. Zaczniesz budować swoją markę osobistą i przygotujesz się do awansu.
Początkującym Sales Directorem
Szybko odnajdziesz się w nowej roli i przyswoisz niezbędną na tym stanowisku wiedzę. Będziesz podejmować decyzje minimalizując ryzyko i patrzeć na zadania swoje zespołu w kontekście potrzeb i korzyści dla całej organizacji.
Właściciele MŚP
Zoptymalizujesz i utworzysz procesy niezbędne do sprawnego zarządzania pracą sprzedawców. Wdrożysz sprawdzone narzędzia oparte o matrycę BSC, które będą wspierać podstawowe cele postawione przed Sprzedażą przez właściciela oraz poznasz kompetencje zespołu, które są niezbędne, aby mógł on pracować na dużym poziomie samodzielności.
Program kursu obejmuje:
16
zajęć
Praktyczne zadania domowe
+ Spersonalizowany feedback od wykładowcy
+ Materiały dodatkowe dostępne nawet po ukończeniu kursu
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Komunikacja
Wdrożysz efektywne zasady komunikacji dla sprawnego funkcjonowania zespołu i wyeliminujesz problemy komunikacyjne, które stanowią najczęstszą przyczynę błędów.
Budowanie i rozwój zespołu
Będziesz trafnie oceniać kto i w jakim momencie jest potrzebny, aby wzmocnić twój zespół i skutecznie dobierać pracowników. Stworzysz ścieżki rozwoju, które będą ich skutecznie motywować.
Procesy sprzedażowe
Zaczniesz budować efektywne procesy sprzedażowe i poprawiać jakość istniejących. Szybko zobaczysz, jak twoje działania przekładają się na wyższe wyniki sprzedażowe zespołu i firmy.
Zaczynamy:
05.06.
Czas trwania:
16 zajęć
8 tygodni
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Żeby łatwiej ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne, dzięki którym utrwalisz wiedzę i przetestujesz swoje nowe umiejętności. Będziesz analizować księgi dokumenty finansowe i tworzyć narzędzia do zarządzania finansami.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do Twojej dyspozycji.
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Jakość procesów sprzedażowych
05.06.2023 18:00 Poniedziałek
- Czy to co jest działa? Czego brakuje?
- Kryteria oceny jakości procesów
- Wsparcie merytoryczne i konsekwencje jego braku
Zajęcia nr 2.
Strategia personalna
07.06.2023 18:00 Środa
- Jakich pracowników potrzebujesz i kiedy?
- Czy twoi pracownicy są zadowoleni z wynagrodzenia i dlaczego nie?
- Rekrutacja, ewaluacja i zwalnianie pracowników
Zajęcia nr 3.
Budowanie zespołu
12.06.2023 18:00 Poniedziałek
- Czy wszyscy w zespole są tacy sami? Jak mieć wpływ na przyjmowanie ról?
- Ustal cele tak, żeby to były ich cele, nie tylko twoje
- Dlaczego pracownicy nie podejmują inicjatywy? O granicach odpowiedzialności
Zajęcia nr 4.
Rozwój pracowników
14.06.2023 18:00 Środa
- Skąd wiadomo jakie kompetencje rozwijać?
- Motywujące ścieżki rozwoju
- Dlaczego mamy za mało mentorów?
- W każdej firmie są talenty – znajdź je i pomóż im się rozwijać
- Bądź inspirujący i angażujący – łatwo powiedzieć, trudniej zrobić
Zajęcia nr 5.
Motywowanie i nagradzanie
19.06.2023 18:00 Poniedziałek
- Managerowie nie wiedzą, czego chcą pracownicy
- Tworzenie skutecznych systemów prowizyjnych
- Dlaczego bawią nas owocowe czwartki i dynamiczny, zgrany zespół?
- Ustalanie priorytetów dzięki nagrodom
Zajęcia nr 6.
Proces sprzedaży
21.06.2023 18:00 Środa
- Etapy sprzedaży
- Czy sprzedajesz wszędzie, gdzie jest to możliwe?
- Stwórz kluczowe wskaźniki i na bieżąco śledź to, co ma znaczenie
- Tworzenie raportów na potrzeby sprzedawców i zarządu
Zajęcia nr 7.
Budowanie strategii produktu
26.06.2023 18:00 Poniedziałek
- Dowiedz się, jak zarabia twój Klient
- Czy to dobry czas i miejsce na mój produkt?
- Jakie zmiany wprowadzać w ofercie i czy w ogóle?
Zajęcia nr 8.
Sylwetka dyrektora sprzedaży - rekomendacje
28.06.2023 18:00 Środa
- Jaki powinien być dyrektor?
- Dlaczego managerowie boją się awansu?
- Jak dojść na szczyt?
Zajęcia nr 9.
Podejmowanie decyzji
03.07.2023 18:00 Środa
- Popraw skuteczność swoich wyborów
- Najczęstsze pułapki decyzyjne
- Grupa też może podejmować decyzje
Zajęcia nr 10.
Komunikacja
05.07.2023 18:00 Poniedziałek
- Czy komunikacja naprawdę ma znaczenie?
- Mów tak, żeby chcieli cię słuchać
- Błędy popełniane w komunikacji zespołowej
Zajęcia nr 11.
Kultura organizacyjna
10.07.2023 18:00 Środa
- Skąd bierze się kultura organizacji?
- Ustal to na początku współpracy, a unikniesz nieporozumień
- Dlaczego managerowie ignorują kwestie kultury organizacji w ich strukturach?
Zajęcia nr 12.
Gry statusowe
12.07.2023 18:00 Poniedziałek
- Dlaczego ludzie grają w pracy?
- Rola lidera w grze
- Jakie statusy przyjmują gracze i co to oznacza?
Zajęcia nr 13.
Zarządzanie w kryzysie
17.07.2023 18:00 Środa
- Zapobieganie sytuacjom kryzysowym
- Wszystkim kryzysom zapobiec się nie da – jak minimalizować straty?
- Życie po kryzysie – jak wrócić na właściwe tory?
Zajęcia nr 14.
Zarządzanie konfliktem
19.07.2023 18:00 Poniedziałek
- To jest konflikt, czy go nie ma?
- Dlaczego managerowie udają, że nie widzą?
- Korzyści z konfliktu
Zajęcia nr 15.
Relacje z Zarządem
21.07.2023 18:00 Środa
- Czego oczekują członkowie zarządu od dyrektora sprzedaży?
- Jak równoważyć interesy zarządu i potrzeby pracowników?
Zajęcia nr 16.
Globalna perspektywa
26.05.2023 18:00 Poniedziałek
- Organizacja to złożona tkanka – twój problem nie musi być tylko twój
- Szersze spojrzenie na biznes – nie tylko perspektywa twojego zespołu się liczy
- Jak analizować raporty branżowe i wyciągać z nich to, co najważniejsze?