BLACK FRIDAY w LABA
00 dni
:
00 godzin
:
00 minut
:
00 sekund
Zapisz się
Kurs
online

PR Manager

Na PR Managerze spoczywa ogromna odpowiedzialność. To on odpowiada za kontakt z mediami, informowanie ich o ważnych wydarzeniach i tworzenie notatek prasowych. Jeden fałszywy ruch i wizerunek twojej marki może legnąć w gruzach. Warto więc być przygotowanym na każdą sytuację. Jeśli chcesz skutecznie zarządzać wizerunkiem firmy, opracować strategię komunikacyjną, która wykorzystuje najnowsze trendy PR, budować trwałe relacje z mediami i działać w sytuacjach kryzysowych, nie może cię zabraknąć na tym kursie.
Korzystaj z najlepszych narzędzi komunikacji PR oraz mediów własnych i efektywniej docieraj do grup docelowych, dziennikarzy i interesariuszy.
Wprowadź strategię zapobiegania kryzysom, reaguj szybko i skutecznie w sytuacjach kryzysowych.
Zbuduj markę osobistą i pozycję w organizacji.
Poznaj swojego
nowego wykładowcę:
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
Od 23 lat pracuje w branży Public Relations, od 2008 roku dla Orange Polska (wcześniej Telekomunikacja Polska). Jego zasługą jest zmiana postrzegania firmy – z monopolisty na nowoczesną firmę działającą na konkurencyjnym rynku.
Odpowiada za budowę mediów własnych Orange, w tym bloga firmowego, który był jednym z pierwszych tego typu blogów w Polsce i zdobył nagrodę dla najlepszego bloga korporacyjnego. Obecnie odwiedza go średnio 100 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie.
Wielokrotny prelegent i panelista na najważniejszych konferencjach i wydarzeniach branży: Kongres Profesjonalistów Public Relations; PR & Media Days, Kongres Public Relations i Komunikacji oraz Digital Marketing Conference.
Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i przewodniczący jury branżowego konkursu „PR Wings”.
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, lecz praktyczne umiejętności, które wykorzystasz w codziennej pracy i które pomogą ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Relacje
Public relations to przede wszystkim „relations“, dlatego istotne miejsce na kursie zajmują kompetencje miękkie. Będziemy pracować nad umiejętnościami takimi jak słuchanie, przekonywanie, negocjowanie, dawanie feedbacku i budowanie zaufania. Zajęcia będą prowadzone w formie warsztatów z aktywnym udziałem uczestników, co będzie sprzyjać ćwiczeniu działań relacyjnych.
Narzędzia komunikacyjne
Podczas kursu nauczysz się korzystać z różnych narzędzi komunikacji: media event, press release, media trip, blog firmowy, media społecznościowe (Twitter, LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram, TikTok).
Strategia PR
Nauczysz się tworzyć strategię działań PR, adekwatną do potrzeb komunikacyjnych organizacji i analizować efekty działań PR-owych. Poznasz różne sposoby mierzenia skuteczności PR (przegląd mediów, raporty tematyczne, wskaźniki jakości przekazu, alerty kryzysowe).
Zaczynamy:
14 listopada
Czas trwania:
6 tygodni
12 zajęć
18+ godzin
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Język: polski
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Żeby łatwiej ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne. Dzięki nim nauczysz się tworzyć materiały prasowe i zarządzać wizerunkiem firmy, stworzysz strategię komunikacyjną i będziesz budować relacje z mediami.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji. 
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Public relations to RELATIONS
14 listopada poniedziałek 19.00-20.30
  • - Jaka jest rola PR-owca w komunikacji społecznej i biznesie
  • - Czym różnią się komunikacja marketingowa, public relations i public affairs
  • - Jak budować pozycję managera PR w firmie
Zajęcia nr 2.
Arsenał nowoczesnego PR-owca - buduj media własne!
17 listopada czwartek 19.00-20.30
  • - Standardowe narzędzia komunikacji - media event, press release, media trip
  • - Dlaczego warto mieć własne narzędzia komunikacji
  • - Wykorzystywanie siły mediów społecznościowych - blog firmowy, konta na: Twitterze, LinkedIn, Facebooku, YouTube, Instagramie.
  • - Budowanie i wykorzystywanie marki osobistej
Zajęcia nr 3.
Jakimi drogami zmierzają dziennikarze
21 listopada poniedziałek 19.00-20.30
  • - Co musimy wiedzieć o funkcjonowaniu mediów w Polsce
  • - Różnice pomiędzy „starymi” i „nowymi” mediami
  • - Współpraca z dziennikarzami i redakcjami w warunkach polaryzacji i upolitycznienia
  • - Dziennikarze w mediach społecznościowych - zasady współpracy
Zajęcia nr 4.
Masz narzędzia, znasz media! Jak się w tym odnaleźć
24 listopada czwartek 19.00-20.30
  • - Jak budować relacje i być wiarygodnym
  • - Dlaczego relacje są ważniejsze od narzędzi
  • - Jakich błędów w budowaniu relacji nie popełniać
Zajęcia nr 5.
Strategiczny PR – skutecznie i z głową!
28 listopada poniedziałek 19.00-20.30
  • - Strategia firmy i miejsce w niej PR
  • - Znaczenie PR w różnych rodzajach biznesu
  • - Właściwa strategia PR, cele i grupy docelowe - narzędzia badania i segmentacja typów klientów oraz odbiorców wewnętrznych
  • - Czego potrzebują dziennikarze i jak opracować mapę interesariuszy
  • - Jak tworzyć dobrą treść i newsy - narzędzia interakcji z różnymi typami odbiorców oraz modelowanie opinii publicznej
  • - Gdzie i jak zdobywa wiedzę PR-owiec
Zajęcia nr 6.
Wizerunkowy strażak przygotowany na kryzys
1 grudnia czwartek 19.00-20.30
  • - Skąd się biorą kryzysy w mediach
  • - Najważniejsze działania zapobiegawcze
  • - Czy istnieją uniwersalne sposoby radzenia sobie z kryzysami
  • - Opracowanie mapy ryzyk dla organizacji
  • - Zarządzanie ryzykiem reputacji - autorskie rekomendacje
Zajęcia nr 7.
Przekuj katastrofę w sukces. To możliwe!
5 grudnia poniedziałek 19.00-20.30
  • - Strategia antykryzysowa, czyli lista „to do” zanim pojawi się kryzys
  • - Praca w sztabie kryzysowym - skuteczne działania a-z w kryzysie
  • - Wykorzystywanie mediów społecznościowych
  • - O czym nigdy nie można zapomnieć w kryzysie
  • - Za co przeprosić, a co przemilczeć
  • - Case study: praca w warunkach ataku informacyjnego na firmę
Zajęcia nr 8.
Mikrokryzysy - zmora każdego PR-owca
8 grudnia czwartek 19.00-20.30
  • - Jak radzić sobie z „małymi kłopotami”
  • - Dlaczego mikrokryzysów nie warto bagatelizować
  • - Monitoring i szybka reakcja na mikrokryzysy
Zajęcia nr 9.
Jak rozpoznać fake newsa i radzić sobie z dezinformacją
12 grudnia poniedziałek 19.00-20.30
  • - Krytyczne myślenie, fact-checking i edukacja
  • - Jak reagować na fake newsy i złośliwe wykorzystywanie informacji
  • - Z jakich internetowych narzędzi korzystać
  • - Wywiad pisemny i ustny
Zajęcia nr 10.
Raportowanie wyników, zwiększanie wpływu na biznes
15 grudnia czwartek 19.00-20.30
  • - Sposoby mierzenia skuteczności działań PR
  • - Przeglądy mediów, raporty tematyczne, wskaźniki jakości przekazu, alerty kryzysowe
  • - Informacja zwrotna od dziennikarzy i interesariuszy
  • - Jak przygotować się do prezentacji i dyskusji przed Zarządem
Zajęcia nr 11.
PR dla marketingu i społeczna odpowiedzialność biznesu
19 grudnia poniedziałek 19.00-20.30
  • - PR dla marek - zaangażowanie, dialog, wydarzenia
  • - Społeczna odpowiedzialność biznesu, jako element strategii
  • - Działania charytatywne i społeczne firmy
  • - Wolontariat firmowy
Zajęcia nr 12.
Etyka, kariera i przyszłość PR-owca
22 grudnia czwartek 19.00-20.30
  • - Etyka w public relations - jakich zasad należy przestrzegać
  • - Jak współpracować komercyjnie z mediami i influencerami
  • - Netykieta
  • - Jak zrobić karierę w PR - przygotowanie do rozmowy o pracę, na co być gotowym
  • - Trendy i perspektywy w branży – refleksje na do widzenia
 
Opinie o kursie „PR manager”:
Joanna Z.
„Kurs pozwolił mi w istotny sposób ugruntować dotychczasową wiedzę oraz pomógł mi odkryć nowe metody i narzędzia. Atmosfera na szkoleniu była bardzo przyjazna, co również pomogło w przyswajaniu przekazywanych informacji. Jedna z najlepszych inwestycji w siebie. Gorąco polecam.”
Bartosz J.
„Kurs jest świetnie skonstruowany. Zapewnia płynny przeskok w poruszanej tematyce, co skutkuje pogłębianiem i lepszym przyswajaniem wiedzy. Prowadzący ma "to coś", co jest potrzebne do odpowiedniego przygotowania informacji i jej przekazywania. Przystępując do kursu posiadałem wiedzę trochę większą niż podstawową, a po 13 lekcjach mogę powiedzieć, że teraz zaczynam rozumieć o co chodzi z tym PR. ;) Zadania domowe są praktyczne i odpowiadają przerabianemu materiałowi, co pozwala utrwalić wiedzę. Feedback od prowadzącego jest konkretny i szczegółowy. Będzie to miało wpływ na rezultaty osiągane w przyszłości przez każdego kursanta. ;)”
Anna O.
„Bardzo ciekawy kurs z rewelacyjnym prowadzącym, który pomaga zobaczyć PR od kuchni! polecam!”
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 6 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki serwisowi My.Laba wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat, ceniony przez pracodawców.
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby zapisać się na kurs,
wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.