Kurs
online

PR Manager

Opracowaliśmy kurs dla specjalistów ds. PR, marketingowców i wszystkich pracowników, którzy odpowiadają za działania PR-owe w firmie. W trakcie kursu nauczysz się zarządzać wizerunkiem firmy, opracujesz strategię komunikacyjną i nauczysz się budować relacje z mediami. Twoim przewodnikiem będzie rzecznik prasowy mBanku – Krzysztof Olszewski.
Piarowiec z 18-letnim doświadczeniem w branży finansowej. Od 12 lat jest rzecznikiem prasowym mBanku, odpowiada za komunikację w Polsce, Czechach i na Słowacji.
Zarządzał dziesiątkami sytuacji kryzysowych, zarówno z punktu widzenia komunikacji z mediami, jak i klientami oraz pracownikami.
Wspólnie z zespołem mBanku zdobył Złote Spinacze (2020) – „Oskary” polskiej branży PR – w kategoriach „issue management i komunikacja kryzysowa” oraz „social media”.
Poznaj swojego
nowego wykładowcę:
Krzysztof Olszewski
Rzecznik prasowy mBanku
odpowiada za PR mBanku, w tym komunikację kryzysową i media relations, na trzech rynkach: w Polsce, Czechach i na Słowacji
zarządzał dziesiątkami sytuacji kryzysowych, zarówno z punktu widzenia komunikacji z mediami, jak i z klientami oraz pracownikami
wspólnie z zespołem mBanku zdobył Złote Spinacze (2020) – „Oskary” polskiej branży PR – w kategoriach „issue management i komunikacja kryzysowa” oraz „social media”
absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, lecz użyteczną wiedzę, której będziesz mógł używać na co dzień w pracy i która pomoże ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy podczas kursu:
Zarządzanie wizerunkiem
Opowiemy o zarządzaniu wizerunkiem marki w prasie i środowisku online. Nauczysz się oceniać i kształtować wizerunek, oswoisz się z narzędziami niezbędnymi do zarządzania wizerunkiem i dowiesz, jak go kształtować w sytuacjach kryzysowych.
PR
Nauczymy cię pracować z mediami. Dowiesz się, na czym polega praca biura prasowego, jak tworzyć kampanie PR i jak budować relacje z liderami opinii.
Komunikacja
Opowiemy o tym, jak budować strategię komunikacji marki. Nauczysz się identyfikować jej grupę celową, tworzyć skuteczny i wszechstronny plan komunikacji dla nowego produktu i mierzyć efektywność swoich działań. 
Zaczynamy:
11 stycznia
Czas trwania:
7 tygodni
13 zajęć
18+ godzin
Format:
Webinary + feedback od wykładowcy,
dotyczący zadań domowych
Język: polski
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Żeby łatwiej ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne. Dzięki nim nauczysz się tworzyć materiały prasowe i zarządzać wizerunkiem firmy, stworzysz strategię komunikacyjną i będziesz budować relacje z mediami.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji. 
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Rola public relations (PR) w biznesie
11 stycznia, 18:00-19:30 GMT+1 / wtorek
  • - Po co firmom PR-owiec
  • - Dlaczego warto zatrudnić PR-owca
  • - Z jakimi grupami interesariuszy pracuje PR-owiec
Zajęcia nr 2.
PR w ekosystemie komunikacji
13 stycznia, 18:00-19:30 GMT+1 / czwartek
  • - Jakie są punkty styku i różnice między PR a marketingiem
  • - Jak ułożyć miejsce PR w strukturze organizacyjnej firmy
  • - PR to nie tylko media relations. Zadania dla komunikacji wewnętrznej, relacji inwestorskich, public affairs i CSR
Zajęcia nr 3.
Krajobraz medialny
18 stycznia, 18:00-19:30 GMT+1 / wtorek
  • - Specyfika krajobrazu medialnego w Polsce. Co musi wiedzieć PR Manager
  • - Jak oceniać atrakcyjność mediów pod kątem celów komunikacyjnych
  • - Co warto wiedzieć o nowych-starych mediach – podcastach, mediach patronackich i social mediach
Zajęcia nr 4.
Media relations w praktyce
20 stycznia, 18:00-19:30 GMT+1 / czwartek
  • - Jak skutecznie pracować z dziennikarzami
  • - Jakie są najczęstsze błędy we współpracy z redakcjami
  • - Jak prowadzić współpracę z influencerami
Zajęcia nr 5.
Narzędzia komunikacji PR-owca – część I
25 stycznia, 18:00-19:30 GMT+1 / wtorek
  • - Jak stosować różne narzędzia komunikacji – informacje prasowe, komentarze, konferencje prasowe itp. – w zależności od tematu
  • - Jak tworzyć komunikaty, które zainteresują media
Zajęcia nr 6.
Narzędzia komunikacji PR-owca – część II
27 stycznia, 18:00-19:30 GMT+1 / czwartek
  • - Jak przygotować atrakcyjne materiały prasowe – teksty, zdjęcia, materiały multimedialne
  • - Czym jest „recycling” treści i jak go wykorzystać dla lepszej efektywności pracy PR-owca
Zajęcia nr 7.
Monitoring efektów działań PR – narzędzia i metody
1 lutego, 18:00-19:30 GMT+1 / wtorek
  • - Jak mierzyć skuteczność działań PR
  • - Jak monitorować publikacje prasowe
  • - Z jakich narzędzi korzystać
Zajęcia nr 8.
Działania płatne w PR
3 lutego, 18:00-19:30 GMT+1 / czwartek
  • - Kiedy i za co warto zapłacić, czyli ogłoszenia, advertoriale, materiały pod patronatem i inne przydatne formaty
  • - Jak i kiedy komercyjnie pracować z twórcami internetowymi
Zajęcia nr 9.
Zarządzanie sytuacją kryzysową – część I
8 lutego, 18:00-19:30 GMT+1 / wtorek
  • - Od czego zacząć działanie w kryzysie
  • - Jakie wnioski warto wyciągnąć z ciekawych przykładów kryzysów
Zajęcia nr 10.
Zarządzanie sytuacją kryzysową – część II
10 lutego, 18:00-19:30 GMT+1 / czwartek
  • - Czy można przygotować się na kryzys? Możliwe działania przed kryzysem
  • - Jak komunikować się w kryzysie krok po kroku?
  • - Kryzysy, o których było głośno
Zajęcia nr 11.
PR-owiec online
15 lutego, 18:00-19:30 GMT+1 / wtorek
  • - Jak stworzyć biuro prasowe online. Jakich narzędzi używać
  • - SEO w PR, czyli jak pisać, by być „znalezionym”
  • - Jak budować swoją markę osobistą
Zajęcia nr 12.
Etyka w PR
17 lutego, 18:00-19:30 GMT+1 / czwartek
  • - Jakich zasad musi przestrzegać profesjonalny PR-owiec
Zajęcia nr 13.
Strategia komunikacji w praktyce (warsztat)
22 lutego, 18:00-19:30 GMT+1 / wtorek
  • - Jak stworzyć dobry plan komunikacji w firmie
  • - Jak komunikować się w kryzysie
  • - Wspólna praca na interesujących przykładach
 
Opinie o kursie „PR manager”:
Joanna Z.
„Kurs pozwolił mi w istotny sposób ugruntować dotychczasową wiedzę oraz pomógł mi odkryć nowe metody i narzędzia. Atmosfera na szkoleniu była bardzo przyjazna, co również pomogło w przyswajaniu przekazywanych informacji. Jedna z najlepszych inwestycji w siebie. Gorąco polecam.”
Bartosz J.
„Kurs jest świetnie skonstruowany. Zapewnia płynny przeskok w poruszanej tematyce, co skutkuje pogłębianiem i lepszym przyswajaniem wiedzy. Prowadzący ma "to coś", co jest potrzebne do odpowiedniego przygotowania informacji i jej przekazywania. Przystępując do kursu posiadałem wiedzę trochę większą niż podstawową, a po 13 lekcjach mogę powiedzieć, że teraz zaczynam rozumieć o co chodzi z tym PR. ;) Zadania domowe są praktyczne i odpowiadają przerabianemu materiałowi, co pozwala utrwalić wiedzę. Feedback od prowadzącego jest konkretny i szczegółowy. Będzie to miało wpływ na rezultaty osiągane w przyszłości przez każdego kursanta. ;)”
Anna O.
„Bardzo ciekawy kurs z rewelacyjnym prowadzącym, który pomaga zobaczyć PR od kuchni! polecam!”
Liderzy na rynku
edukacji online
Przez ponad 6 lat pomagamy osiągać cele zawodowe
Nasze kursy ukończyło już ponad 35 tysięcy słuchaczy i ta liczba codziennie rośnie
Pomagamy zdobyć praktyczną wiedzę razem z najlepszymi specjalistami z każdej dziedziny
Nasz cel – wesprzeć twój rozwój zawodowy. Nasze kursy – to więcej niż same wykłady. 
Twoja nauka w jednym miejscu
Dzięki serwisowi My.Laba wszystkie materiały, zajęcia i zadania domowe masz zawsze pod ręką.
Zawsze online
Wykładowca i twój osobisty opiekun odpowiedzą na wszystkie twoje pytania. Wystarczy, że je zadasz.
System zadań domowych i testów
Sprawi, że zdobędziesz umiejętności praktyczne. 
Certyfikat, ceniony przez pracodawców.
Potwierdzenie twojej wiedzy i umiejętności. 
Dostęp do materiałów kursu na zawsze
Lekcje, studia przypadków i artykuły są wygodnie poukładane i nigdy się nie zgubią.
Zapisz się
na kurs
Żeby zapisać się na kurs,
wypełnij formularz.
Rejestrując się na kurs i klikając przycisk „zapisuję się” zgadzasz się z warunkami oferty i polityką prywatności i ochrony danych osobowych.
Pole obowiązkowe
Aktualna wiedza to pierwszy krok do rozwoju kariery. Nasi studenci pracują w czołowych firmach na wysokich stanowiskach – zostań jednym z nich.