Zarządzanie projektami w dynamicznie rozwijającym się środowisku IT wymaga zrozumienia ich specyfiki i doboru odpowiednich narzędzi.
Kierownik projektów IT musi rozpoznawać potrzeby klienta, efektywnie dysponować zasobami i zarządzać zespołem. Poznaj i przećwicz najlepsze metody pracy na tym stanowisku.
Zarządzaj projektami IT jeszcze pewniej. Trafnie oceniaj wymagania, czas realizacji, ryzyko i budżet projektu. Buduj skuteczną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
Rozwijaj kompetencje niezbędne do planowania projektów IT oraz zarządzania zespołem, aby w przyszłości objąć stanowisko menedżerskie.
Podczas kursu poznasz specyfikę projektów IT i najlepsze praktyki zarządzania z perspektywy eksperta. Dowiesz się, jak zaplanować projekt, jak kierować zespołem i jak prowadzić skuteczną komunikację z interesariuszami. Nauczysz się przygotowywać dokumentację projektu według najbardziej aktualnych metod.
Będziesz zarządzać projektem IT na każdym jego etapie. Zaczniesz dobierać odpowiednie narzędzia, tworzyć skuteczny plan, efektywnie delegować zadania. Pewnie pokierujesz zespołem projektowym.
Nauczysz się zasad komunikacji z klientem, dzięki którym zbadasz jego oczekiwania i przygotujesz projekt, który je spełni. Dowiesz się, jak koordynować zespół, prowadzić negocjacje i budować zaufanie, żeby osiągać najlepsze wyniki.