Kurs Dyrektor Marketingu — zbuduj silny zespół od podstaw lub popraw efektywność obecnego | Szkoła biznesu Laba
Kurs
online

Dyrektor marketingu

Odkryj tajniki zarządzania strategią marketingową i wkrocz na własną ścieżkę sukcesu jako dyrektor marketingu! Pod okiem Kamili Cichockiej, CMO Lead w Microsoft, zgłębisz analizę otoczenia rynkowego, nauczysz się identyfikować dynamiczne trendy i wykorzystywać je jako kluczowe narzędzia sukcesu biznesowego. Dowiesz się, jak budować przewagę konkurencyjną, a także jak skutecznie kierować zaangażowanym zespołem.

Zapisz się już dziś i zdobądź niezbędne umiejętności, które pozwolą ci nie tylko realizować, ale także kreować innowacyjne strategie marketingowe.
Twoją prowadzącą będzie ekspertka z prawie 20-letnim doświadczeniem w marketingu, które zdobyła, pracując dla Microsoft i Tech Data Polska.
W 2021 r. została laureatką najwyższej nagrody Platinum Club Outstanding Achiever przyznawanej przez Microsoft.
Od ponad 10 lat odpowiada za działania marketingowe w Microsoft.
Poznaj swoją
nową wykładowczynię:
Kamila Cichocka
CMO Lead w Microsoft
Prowadzi rozbudowane działania marketingowe, które obejmują wszystkie grupy produktów Microsoft.
Potrafi skutecznie łączyć empatię, szacunek dla konsumenta i długofalowe, strategiczne planowanie.
Doświadczona entuzjastka marketingu inkluzywnego, realizowała tego typu kampanie dla Microsoft i Tech Data.
Została wyróżniona w rankingu „Strong Women in IT 2023”, poświęconemu kobietom, odznaczającym się determinacją w tworzeniu i wdrażaniu innowacji w branży IT.
Nasze podejście – dać ci nie tylko teorię, ale i użyteczną wiedzę, której będziesz codziennie używać w pracy i która pomoże ci osiągnąć twoje cele zawodowe.
Tematy, które poruszymy na kursie:
Tworzenie zespołu i zarządzanie
Nauczysz się skutecznie komunikować z zespołem wewnętrznym i zewnętrznym, dobierać odpowiednich specjalistów, rozdzielać role i ustalać osiągalne KPI. Dowiesz się, jak zbudować silny zespół od zera lub jak zwiększyć wydajność istniejącego zespołu.
Organizacja procesów
Opracujesz skuteczną strategię marketingową, która będzie gotowa do wdrożenia. Nauczysz się określać cele dla zespołu marketingu, monitorować skuteczność swojej pracy i wprowadzać korekty.
Strategia i planowanie
Nauczysz się stosować analizę PEST i tworzyć strategie marketingowe, które realizują globalne cele biznesowe. Ocenisz rynek i potrzeby klientów, a także swoją pozycję na tle konkurencji.
Zaczynamy:

7 marca

Czas trwania:

6 tygodni

12 zajęć

Format:

Webinary

+ feedback od wykładowcy,

dotyczący zadań domowych

Język: polski

Uzyskaj informacje
Jak uczymy:
Dajemy wiedzę i umiejętności praktyczne
Żeby łatwiej ci było oswoić się z materiałem, przygotowaliśmy specjalne zadania praktyczne. Z ich pomocą poznasz i nauczysz się wykorzystywać w praktyce codzienne procesy, działania i narzędzia HR, by móc jeszcze lepiej odpowiadać na dynamiczne oczekiwania organizacji.
Wspieramy każdego
Wykładowca da informacje zwrotne i osobiście odpowie na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie kursu. Nasz zespół zawsze będzie do twojej dyspozycji.
Budujemy sieć kontaktów
Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy, gdzie wraz z innymi słuchaczami będziesz mógł dzielić się doświadczeniami i dyskutować o case studies.
Program
kursu:
Zajęcia nr 1.
Struktura działu
18:00-19:45 GMT+1 / czwartek 07.03.24
  • - Definiowanie obszarów marketingu
  • - Kompetencje w dziale marketingu
  • - Podział ról w zespole
  • - Ustalenie KPIs dla członków zespołu
Zajęcia nr 2.
Zarządzanie zespołem marketingu
18:00-19:45 GMTf+1 / poniedziałek 11.03.24
  • - Cykl życia zespołu
  • - Innowacja i kreacja w zespole
  • - Zarządzanie zasobami zewnętrznymi (outsourcing, współpraca z agencjami)
  • - Wybrane style przywództwa, które wspierają skuteczność działu marketingu
  • - Samomotywacja CMO
Zajęcia nr 3.
Miejsce i rola CMO w organizacji
18:00-19:45 GMT+1 / czwartek 14.03.24
  • - Przegląd wybranych modeli
  • - Ustalenie celów działu marketingu oraz kryteriów sukcesu
  • - Integracja celów organizacji z celami marketingowymi
  • - Komunikacja z organizacją – budowa relacji z klientem wewnętrznym
  • - Dział marketingu i sprzedaży – jak uzyskać efekt synergii?
  • - Komunikacja wewnętrzna
Zajęcia nr 4.
CMO jako strateg – etapy planowania
18:00-19:45 GMT+1 / poniedziałek 18.03.24
  • - Jak zacząć planowanie?
  • - Cykle planowania w marketingu
  • - Cele biznesowe – jak z nimi pracować?
  • - Budżetowanie w marketingu
Zajęcia nr 5.
Analiza otoczenia marketingowego
18:00-19:45 GMT+1 / czwartek 21.03.24
  • - Analiza marketingowa: badania rynku, ocena potrzeb klientów, analiza konkurencji
  • - Analiza PEST – zastosowanie
  • - Badanie trendów
  • - Określanie czynników przewagi konkurencyjnej produktu / usługi (analiza SWOT)
Zajęcia nr 6.
Personalizacja w marketingu
18:00-19:45 GMTf+1 / poniedziałek 25.03.24
  • - Definicja grup docelowych
  • - Planowanie ścieżki klienta
Zajęcia nr 7.
Planowanie strategiczne
18:00-19:45 GMT+1 / czwartek 28.03.24
  • - Elementy strategii marketingowej
  • - Pułapka komodytyzacji
  • - Pozycjonowanie marki
  • - Filary marki
  • - Customer Value proposition
  • - Ustalanie celów działań marketingowych oraz planu marketingowego – wybór taktyk
Zajęcia nr 8.
Marketing oparty na danych
18:00-19:45 GMT+1 / czwartek 04.04.24
  • - Dane i potencjał ich wykorzystania w marketingu
  • - Omówienie wybranych case studies
  • - Organizacja dojrzała cyfrowo
  • - Automatyzacja w marketingu
Zajęcia nr 9.
Wdrożenie planu marketingowego
18:00-19:45 GMT+1 / poniedziałek 08.04.24
  • - Od strategii do taktyki
  • - Budowanie planu taktycznego, korygowanie i bieżący monitoring
  • - Content marketing
  • - Pułapki egzekucji
Zajęcia nr 10.
Raportowanie wyników
18:00-19:45 GMT+1 / czwartek 11.04.24
  • - CMO w roli lidera transformacji
  • - Dobre praktyki skutecznego raportowania
  • - Dashoboardy: strategiczny, taktyczny, operacyjny – wykorzystanie
Zajęcia nr 11.
Przegląd wybranych trendów konsumenckich: marketing odpowiedzialny społecznie
18:00-19:45 GMT+1 / poniedziałek 15.04.24
  • - Trendy konsumenckie
  • - Brand purpose
  • - Marketing odpowiedzialny społecznie
Zajęcia nr 12.
Połączony świat i inne megatrendy ważne dla marketingu
18:00-19:45 GMT+1 / czwartek 18.04.24
  • - Rewolucja 4.0 i jej wpływ na działania marketingowe
  • - Trendy marketingowe - okiem eksperta
  • - Budowa zwinnej organizacji marketingowej
Uzyskaj informacje
Wypełnij formularz, aby zarejestrować się na kurs.
Nasz konsultant ds. edukacji skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe i udzieli szczegółowych informacji na temat przebiegu i ceny kursu.
Pole obowiązkowe
 

Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego – po więcej szczegółów skontaktuj się z naszym doradcą.

Uzyskaj informacje