Dyrektor marketingu | Szkoła biznesu Laba
KURS ONLINE NA ŻYWO Z DOŚWIADCZONĄ LIDERKĄ MARKETINGU
DATY:
20 STYCZNIA – 3 MARCA 2022
CZAS TRWANIA:
7 TYGODNI
PONIEDZIAŁKI I CZWARTKI
18:30–20:00

Twórz strategie marketingowe, wyznaczaj cele biznesowe i skutecznie zarządzaj zespołem marketingu.

Postaw kolejny krok w swojej karierze – zostań dyrektorem marketingu.

POLECAMY TEN KURS, JEŚLI JESTEŚ:

  • CMO

    Będziesz podbijać nowe rynki jako skuteczny lider, świadomy współczesnych trendów.

  • Początkującym dyrektorem marketingu

    Zdobędziesz aktualną wiedzę i zaczniesz dobierać skuteczne ramy strategiczne. Będziesz podejmować słuszne decyzje i osiągać nowe szczyty.

  • Menedżerem marketingu

    Zdobędziesz rozeznanie w najnowszych trendach. Będziesz osiągać coraz lepsze wyniki i rozwijać się zawodowo.

Kieruj zespołem marketingu i osiągaj cele biznesowe

O czym jest ten kurs?

Dowiesz się, jak stworzyć strategię marketingową i kampanię, która zwiększy rozpoznawalność marki a przez to – sprzedaż. Poznasz sprawdzone metody zarządzania zespołem marketingu na każdym etapie pracy nad projektem.

Po ukończeniu kursu

Będziesz tworzyć i wprowadzać w życie skuteczne strategie marketingowe, planować budżet i efektywnie zarządzać zespołem marketingu. Dzięki aktualnej wiedzy i nowoczesnym narzędziom, zrealizujesz cele marketingowe organizacji.

TEMATY, KTÓRE PORUSZYMY PODCZAS KURSU:
01
Tworzenie zespołu i zarządzanie
Nauczysz się skutecznie komunikować z zespołem wewnętrznym i zewnętrznym, dobierać odpowiednich specjalistów, rozdzielać role i ustalać osiągalne KPI. Dowiesz się, jak zbudować silny team od zera lub jak zwiększyć wydajność istniejącego zespołu.
02
Organizacja procesów
Opracujesz skuteczną strategię marketingową, gotową do wdrożenia. Nauczysz się określać cele dla zespołu marketingu, monitorować skuteczność swojej pracy i wprowadzać korekty.
03
Strategia i planowanie

Nauczysz się stosować analizę PEST i tworzyć strategie marketingowe, które realizują globalne cele biznesowe. Ocenisz rynek i potrzeby klientów a także swoją pozycję na tle konkurencji. Określisz swoje mocne i słabe strony oraz możliwości i zagrożenia ze strony konkurencji.

PROWADZĄCA
KAMILA
CICHOCKA
LinkedIn Profile
  • Zarządza działem marketingu w Microsoft
  • Prowadzi rozbudowane działania marketingowe, które obejmują wszystkie grupy produktów Microsoft
  • Jest entuzjastką marketingu inkluzywnego i uważa, że marki powinny angażować się w kwestie istotne społecznie
  • Jej zdaniem marketing silnych marek to połączenie empatii, szacunku dla konsumenta i długofalowego, strategicznego planowania
PROGRAM KURSU
01
20 stycznia, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
Struktura działu marketingu
  • Dobór odpowiednich specjalistów
  • Podział ról w zespole
  • Ustalenie procesów i delegowanie uprawnień
  • Ustalenie KPI dla członków zespołu
more
02
24 stycznia, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
Zarządzanie zespołem marketingu
  • Cykl życia zespołu i wskaźniki jego efektywności
  • Innowacja i kreacja w zespole
  • Zarządzanie zasobami zewnętrznymi
  • Wybrane style przywództwa
  • Samomotywacja CMO
more
03
27 stycznia, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
Miejsce i rola CMO w organizacji
  • Ustalenie celów dla działu marketingu oraz kryteriów sukcesu
  • Komunikacja z organizacją – budowa relacji z innymi działami
  • Dział marketingu i sprzedaży – jak uzyskać efekt synergii
  • Prezentowanie planów przed decydentami organizacji
more
04
31 stycznia, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
CMO jako strateg – etapy planowania
  • Jak zacząć planowanie?
  • Cykle planowania w marketingu
  • Budżetowanie
more
05
3 lutego, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
Analiza otoczenia marketingowego oraz czynników przewagi konkurencyjnej produktu/usługi
  • Badania rynku, ocena potrzeb klientów, analiza konkurencji
  • Zastosowanie analizy PEST i SWOT
  • Badanie trendów
more
06
7 lutego, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
Personalizacja i automatyzacja w marketingu
  • Definicja grup docelowych
  • Planowanie ścieżki klienta
more
07
10 lutego, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
Planowanie strategiczne
  • Ustalanie celów działań marketingowych oraz taktyk w praktyce
more
08
14 lutego, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
Marketing oparty na danych
  • Wykorzystanie zasobów wewnętrznych
  • Przegląd dostępnych narzędzi analitycznych
more
09
17 lutego, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
Wdrożenie planu marketingowego krok po kroku
  • Egzekucja działań – ustawienie procesów
  • Korygowanie planu marketingowego
  • Bieżący monitoring i interpretacja wskaźników efektywności kampanii marketingowych
more
10
21 lutego, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
Raportowanie wyników
  • Przygotowanie raportów dla decydentów
  • Jak skutecznie prezentować rezultaty działu marketingu
more
11
24 lutego, 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
Przegląd wybranych trendów
  • Trendy marketingowe
  • Trendy konsumenckie
more
12
28 lutego, 18:30-20:00 GMT+1 / poniedziałek
Połączony świat i inne wybrane megatrendy ważne dla marketingu
  • Rewolucja 4.0 i jej wpływ na działania marketingowe
  • Design thinking
  • Metawersum i jego wpływ na działania marketing
  • MarTech
more
13
3 marca , 18:30-20:00 GMT+1 / czwartek
Marketing odpowiedzialny społecznie
  • Przegląd wybranych case studies
more
Zapisz się na kurs
Imię i nazwisko
Pole obowiązkowe
E-mail
Pole obowiązkowe
Numer telefonu
Pole obowiązkowe
Pole obowiązkowe
Done