Twórz strategie marketingowe, wyznaczaj cele biznesowe i skutecznie zarządzaj zespołem marketingu.
Postaw kolejny krok w swojej karierze – zostań dyrektorem marketingu.
Będziesz podbijać nowe rynki jako skuteczny lider, świadomy współczesnych trendów.
Zdobędziesz aktualną wiedzę i zaczniesz dobierać skuteczne ramy strategiczne. Będziesz podejmować słuszne decyzje i osiągać nowe szczyty.
Zdobędziesz rozeznanie w najnowszych trendach. Będziesz osiągać coraz lepsze wyniki i rozwijać się zawodowo.
Dowiesz się, jak stworzyć strategię marketingową i kampanię, która zwiększy rozpoznawalność marki a przez to – sprzedaż. Poznasz sprawdzone metody zarządzania zespołem marketingu na każdym etapie pracy nad projektem.
Będziesz tworzyć i wprowadzać w życie skuteczne strategie marketingowe, planować budżet i efektywnie zarządzać zespołem marketingu. Dzięki aktualnej wiedzy i nowoczesnym narzędziom, zrealizujesz cele marketingowe organizacji.
Nauczysz się stosować analizę PEST i tworzyć strategie marketingowe, które realizują globalne cele biznesowe. Ocenisz rynek i potrzeby klientów a także swoją pozycję na tle konkurencji. Określisz swoje mocne i słabe strony oraz możliwości i zagrożenia ze strony konkurencji.