![Magdalena Król](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/teacher/main_image/screenshot-2023-05-19-at-13-59-41-1-6474a5888ac33700226377-min-6491b76735a87570529859.png)
- W firmie LiveChat zajmuje się doradztwem, wsparciem i mentoringiem dla managerów. Jej usługi obejmują takie zagadnienia jak zarządzanie wynikami, rozwój talentów, satysfakcja z pracy, zaangażowanie i relacje międzyludzkie.
- Pełniła rolę HR Business Partnera w Volvo Group. Zajmowała się konsultingiem, analizowaniem trendów, rozwiązywaniem problemów. Monitorowała trendy HR, identyfikowała potrzeby szkoleniowe, sugerowała nowe strategie HR oraz dbała o zgodność z przepisami prawnymi.
- Awansowała na stanowisko HRBP i objęła wsparciem Centrum Usług wspólnych.
- W wyniku wewnętrznego programu mentoringowego została mentee HR Dyrektora IT.
- Opiekując się rekrutacją w Volvo Polska rozszerzyła swój warsztat o Kwestionariusz Osobowości Zawodowej OPQ, pod patronatem Volvo ukończyła kurs w Nordics Training Academy – OPQ & Verify Training for Assessors w Goteborgu.
- Przed dołączeniem do Volvo pracowała z ramienia firmy Alexander Mann Solutions na wyłączność dla Credit Suisse (on-site), gdzie zajmowała się rekrutacją na zasadach RPO.
Wykładowca pracował w tych firmach:
![ᅠ](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/company/logo/empty-603506cd1582c836840925-61e009e3dc6fa547014410.png)