Maria Kuc-Jędrzejewska, Media Manager CEE, Johnson & Johnson — wykładowca szkoły biznesu Laba
should_authorize_via_email
email.input_code tel.input_code
email.code_actual_for tel.code_actual_for
apply_exit_text
session_ended
to_homepage
Blog

Wyszukiwarka

Maria Kuc-Jędrzejewska

Media Manager CEE, Johnson & Johnson

Maria Kuc-Jędrzejewska
  • Ma ponad 11-letnie doświadczenie w marketingu różnych branż (OTC, alkohol, kosmetyki).
  • Przeprowadziła firmę Johnson & Johnson przez transformację cyfrową ze strategii 100% TV do 100% Digital.
  • Jest członkiem Rady Programowej iAB oraz jury konkursu Mixx Awards, który wyłania najbardziej innowacyjne kampanie cyfrowe w Polsce.
  • Odpowiada za holistyczną strategię medialną marek Johnson & Johnson w 8 europejskich krajach (w Niemczech, Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Litwie, Łotwie i Estonii).
  • Kampanie, za których realizację była odpowiedzialna jako Brand Manager i Media Manager, zdobyły wiele nagród branżowych, m.in. 6 Effie, 1 Mixx, 2 Golden Arrow.
  • Posiada certyfikat DIMAQ Professional i CM1.
  • Jest recenzentem polskiej wersji książki „Jak rozwijają się marki” Byrona Sharpa.

Wykładowca pracował w tych firmach:

ᅠ