Mateusz Oktaba, Senior Brand Activation Manager w Johnson & Johnson — wykładowca szkoły biznesu Laba
should_authorize_via_email
email.input_code tel.input_code
email.code_actual_for tel.code_actual_for
apply_exit_text
session_ended
to_homepage
Blog

Wyszukiwarka

Mateusz Oktaba

Regional Sales Manager Pharmaceutical Market w Johnson & Johnson

Mateusz Oktaba
  • Specjalista od strategii marek. Swoje doświadczenie zdobywał w Unilever, między innymi w hubie europejskim w Rotterdamie, oraz w Procter & Gamble. Jako Senior Brand Activation Manager w Johnson & Johnson, obecnie zajmuje się aktywnym budowaniem portfolio produktów do pielęgnacji zdrowej skóry. Stworzył zupełnie nową, lokalną strategię komunikacji dla NEUTROGENA® w Polsce, w 2020 roku stworzona przez niego kampania „Pielęgnuj siebie na co dzień” dla NEUTROGENA® została wyróżniona przez Klub Twórców Reklamy. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Wykładowca pracował w tych firmach:

ᅠ