Grzegorz Jabłoński, Reporting Technology Specialist w Heineken (via Devire) — wykładowca szkoły biznesu Laba
should_authorize_via_email
email.input_code tel.input_code
email.code_actual_for tel.code_actual_for
apply_exit_text
session_ended
to_homepage
Blog

Wyszukiwarka

Grzegorz Jabłoński

Reporting Technology Specialist w Heineken (via Devire)

Grzegorz Jabłoński

Ekspert, związany z analizą danych od ponad 10 lat. Na stanowisku Reporting Technology Specialist dla firmy Heineken doradza w zakresie technologii i rozwiązań, które należy wykorzystać w celu osiągnięcia porządanych celów biznesowych.

Pracując w Cisco był liderem grupy projektowej, która tworzyła i unifikowała raporty i metryki dla różnych działów Cisco na całym świecie.

Odpowiadał za tworzenie prognoz dotyczących ilości zapytań na europejską infolinie Microsoftu, analizował potencjalne skutki proponowanych kampanii marketingowych w Polsce dla UPC.

Laureat firmowej nagrody Cisco „TS Pinnacle” za przygotowanie dashboard z informacjami o nadchodzących wygaśnięciach konktraktów klientów firmy. Absolwent studiów podyplomowych „Big Data” w Szkole Głównej Handlowej. 

Wykładowca pracował w tych firmach:

ᅠ