![Grzegorz Jabłoński](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/teacher/main_image/8884153e-5831-4107-ae66-781d59e08f4d-60dc3cf039888418786478-min-649e8b5e5ad0d033148107.png)
Ekspert, związany z analizą danych od ponad 10 lat. Na stanowisku Reporting Technology Specialist dla firmy Heineken doradza w zakresie technologii i rozwiązań, które należy wykorzystać w celu osiągnięcia porządanych celów biznesowych.
Pracując w Cisco był liderem grupy projektowej, która tworzyła i unifikowała raporty i metryki dla różnych działów Cisco na całym świecie.
Odpowiadał za tworzenie prognoz dotyczących ilości zapytań na europejską infolinie Microsoftu, analizował potencjalne skutki proponowanych kampanii marketingowych w Polsce dla UPC.
Laureat firmowej nagrody Cisco „TS Pinnacle” za przygotowanie dashboard z informacjami o nadchodzących wygaśnięciach konktraktów klientów firmy. Absolwent studiów podyplomowych „Big Data” w Szkole Głównej Handlowej.
Wykładowca pracował w tych firmach:
![ᅠ](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/pl/uploads/company/logo/empty-603506cd1582c836840925-61e009e3dc6fa547014410.png)