Konrad Jałoszyński, Sylwia Rosik, Martyna Dumieńska — wykładowcy szkoły biznesu Laba
should_authorize_via_email
email.input_code tel.input_code
email.code_actual_for tel.code_actual_for
apply_exit_text
session_ended
to_homepage
Blog

Wyszukiwarka

Konrad Jałoszyński Sylwia Rosik, Martyna Dumieńska

Brand Business Director w L’Oréal Poland & Baltics, Content Marketing Manager w CCC, Marketing Manager Bank Polskiej Spółdzielczości S.A

Konrad Jałoszyński Sylwia Rosik, Martyna Dumieńska
  • Sylwia Rosik - Brand Bussiness Director w L'Oréal Poland & Baltics
  • 15+ letnie doświadczenie w szeroko rozumianym marketingu, specjalizującym się w rynku beauty,
  • Zarządzała globalnymi markami na rynku polskim takimi jak: Vichy, Maybelline NY, L'Oréal Paris, Lancôme czy Eau Thermale Avène,
  • Kieruje zespołem marketingowym, digital i advocacy,
  • Określa kierunki strategiczne dla 4 rynków (Polska, kraje Bałtyckie) ukierunkowane na wzrost udziałów rynkowych, przy jednoczesnym osiąganiu opłacalności marek,
  • Laureatka nagrody Dyrektor Marketingu 2019, Media Run contest oraz 3 nagród Effie w 2018. Srebro i brąz w kategorii Beauty za Maybelline NY, Colossal & “Make-Up In The City” (kanał na youtube) oraz srebrna statuetka w kategorii Branded content za Maybelline NY, “Make-up in The City” (kanał na youtube)
  • Martyna Dumieńska - Content Marketing Manager w CCC
  • Zajmuje się marketingiem od ponad 7 lat,
  • Karierę rozpoczynała w sektorze NGO od koordynacji projektów i strategii marketingowej w Stowarzyszeniu Inicjatywa „Razem” i Fundacji Rozwoju Kinematografii, w których tworzyła i realizowała plany marketingowe dla ponad 300 wydarzeń filmowych w Polsce,
  • W przeszłości była związana z marką Levi’s, gdzie koordynowała działania marketingowe 360o w 15 krajach,
  • Od 2 lat pracuje jako Content Managerka w firmie CCC, gdzie odpowiada za kampanie contentowe i spójność treści pomiędzy kanałami digital,
  • Nagrody: złota statuetka za kampanię „Sport is an attitude. Sprandi" w kat. Young Audience oraz srebrna statuetka za kampanię „Hi 90s! Hi Sprandi"! w kat. Retail
  • Konrad Jałoszyński

  • Marketing Manager Bank Polskiej Spółdzielczości S.A,
  • Jest związany z digital marketingiem od ponad 10 lat,
  • Pracuje jako niezależny konsultant bezpośrednio z zarządami firm i kadrą managerską, pomagając w realizacji celów biznesowych,
  • Certyfikowany specjalista DIMAQ Professional, międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych,
  • Doświadczenie w marketingu zdobywał w firmach: Toyota, Generali, Banki Spółdzielcze z Grupy BPS, Impel Group,
  • Jest autorem publikacji dla prasy branżowej Nowymarketing.pl,
  • Od 2 lat jest jurorem w konkursach SGH w Warszawie na najlepsze prace dyplomowe z dziedziny e-marketingu

Wykładowca pracował w tych firmach:

ᅠ